Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 87735 | Odgovora: 676 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.t-mobile.cz.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+598 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina27.03.2017. u 15:25 - pre 28 meseci
Ja sam prosle godine gledao da kupim auto i sedao sam u kojesta i vozao oko placeva (i na kraju nisam nista kupio):
- Ford Focus karavan
- Ford C-Max
- Ford S-Max
- Opel Insignia karavan
- Opel Zafira tourer
- Opel Meriva
- Opel Astra
- Toyota Verso
- Mazda CX-5
- Renault Scenic
- Peugeot 5008
- Skoda Octavia karavan
i jos ko zna koji auto.

C klasa karavan tipa Focus i Astra: Focus mi se ovako iz secanja cini dosta manji, nicim se nisam odusevio, u stvari samo povecan gepek. Astra (sedao u zadnje dve verzije) mi se cini kao skroz ok all-round auto za pristojnu cenu. Ima ih polovnih dosta, moze da se bira.

Veca C/D klasa tipa Insignia/Octavia: Ogromni automobili, gepek ko mrtvacki sanduk. Iako sam razmisljao da mi treba za kolica, bicikle etc. na kraju su mi bili glomazni i nisam se osecao prijatno u njima.

Nedorasli minivanovi tipa Meriva, C-Max nisu deo teme ali ni tamo ni vamo, nisam mogao da ih smestim u glavi. U Merivi ramenom udarao u B stub :)

Minivanovi tipa S-Max, Zafira, Scenic, 5008: neko ce reci kamionska kabina fujcina, meni se svidja taj osecaj prostora. Uglavnom 3 puna sedista nazad i solidan gepek. Iako su slicnih dimenzija kao i Insignia/Octavia nisam imao osecaj da su prveliki ili neskladni. Motori od po 150konja pokrecu automobile bez ikakvih problema (prazne). Kako nisu popularne opcije za polovne automobile (ili mi se tako cini) brzo im pada cena pa za 12k eura sam nalazio S-Max sa svim mogucim opcijama (koza na vratima, sedistima, grejanje sedista, navigacija...) za 5 godina star auto i 150kkm.

SUV tipa CX-5: meni je to jako lep auto i super osecaj u njemu. Mozda je malo suvise visok i jako drzi cenu inace nemam puno da mu zamerim.


Nisam strucnjak ali sednem, provozam malo vidim kako lezi preko lezeceg policajca, kako ubrzava po gradu i do 100km/h, buku, udobnost sedista, ergonomiju vozaca (pogotovo vidljivost puta), suvozaca i putnika i tako ocenim.

Edit: izmenio cenu, pogledao za 12k moze S-Max jako dobra oprema za 13k napucan ultra mega giga sve iz kataloga
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14717



+2622 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina27.03.2017. u 15:28 - pre 28 meseci
Citat:
tdusko:
Ja imam BMW 3 E91 vec 2 godine i mogu reci da je auto fantastican sto se voznih karakteristika tice, ali sa porodicnog aspekta ima mnogo mana. Posebno za one sa bas malom decom i ako se auto koristi za svakodnevni prevoz istih u vrtic. Ubaciti dete od 12 Kg u sediste koje stoji na stanici je pakao i za muskarce u formi, a kamoli zene. Jos ako je auto parkiran uz ivicnjak to je da places. Sada se nikada ne bi odlucio za bmw 3/a4/c klasu vec bi uvek isao na SUV varijantu X1-3/Q3-5/Tiguan/... Ti automobili osim sto daju mnogo vise prostora u kabini za krace spoljasnje dimenzije, imaju sedista znanto visa sto olaksava ubacivanje deteta visestruko.

Ovo je dobro primeceno...

recimo deo moje porodice je i moj otac koji ima 130kg i 70godina, takodje i baba koja je takodje teska preko 100kg i oni jako tesko ulazi u klasicne automobile, ali na zadnja sedista se smestaju bez problema jer su ti automobili visoki i vrata se otvaraju siroko (zadnja narocito)

A da ne pominjem da sam upravo dovezao dve ves masine u mom seniku u uspravnom polozaju.

Znaci deca, mama, tata, baba, deda, i ves masina i jedna dvokrilna vrata (to sam sad dovezao)...sve to treba jednoj porodici.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7224
89.216.99.*



+1120 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina27.03.2017. u 17:39 - pre 28 meseci
Citat:
nkrgovic: Mislim da propustate jednu bitnu stvavku: Auto koji ima motor za sportsku voznju nije porodicni auto.

Da, za duga putovanja baš treba što slabiji motor...šta sve neću pročitati...

Jak motor prevashodno služi za opuštenu, laku i tihu vožnju... Ko kaže da ako imaš jak motor to automatski znači da ćeš da jurcaš, naročito sa decom u kolima..

Evo jednog vrlo porodičnog auta:

https://www.polovniautomobili....ozila/9823284/skoda-octavia-rs

Taj je baš nov pa je cena takva, ali nekoliko godina stari su puno jeftiniji.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14717



+2622 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina27.03.2017. u 20:55 - pre 28 meseci
Mislim da ove reklame dovoljno govore kome je ciljna grupa porodica:







Ova dece se smorise pozadi ;)


Audi decu nije ni pomenuo, samo drajvera

Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7619
89.216.32.*



+9227 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina28.03.2017. u 07:28 - pre 28 meseci
Još samo da definišemo šta je "porodica", pa da nastavimo.

A raspon se kreće :
od muž + žena
do muž + žena + jedno veliko dete + dvoje malih + jedna beba + svastika + tašta.

Jednim sam već pisao: Scenik kojeg sam ozbiljno nameravao da kupim ima pozadi tri identična sedišta, manja i relativno neudobnija. Za koji će mi moj treće sedište, kad imam dvojicu sinova ? Zato sam uzeo Lanću, sa dva široka i udobna sedišta ("fotelje") pozadi. Onaj 0,1% slučajeva, neko će se već strpiti na srednjem minijaturnom i krajnje neudobnom "sedištu".
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5491
*.mediaworksit.net.



+878 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina28.03.2017. u 11:02 - pre 28 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Da, za duga putovanja baš treba što slabiji motor...šta sve neću pročitati...
Jak motor prevashodno služi za opuštenu, laku i tihu vožnju... Ko kaže da ako imaš jak motor to automatski znači da ćeš da jurcaš, naročito sa decom u kolima..


Hm, netacno. Ne mora da bude jak. Mora da bude IZBALANSIRAN sa prenosom i tezinom automobila. Pa ja sam s Corollom opusteno do Istanbula i nazad, nas troje odraslih, bez ikakve naznake da je voznja nelagodna iako je samo 1.3 motor sa 75KS.

Evo sad sa punim Picassom od 90KS (2.0 HDI) koji je odlicno izbalansiran, opusteno se prelaze kilometri bez ijednog jedinog znaka naprezanja bilo motora bilo vozaca. Uzbrdo, nizbrdo, autoput... sve opusteno uz minimum stresa pri preticanjima i sa malom potrosnjom.

A naprimer vozio sam Alfu 156 JTS koji je jak automobil, ali nikako nije izbalansiran za duze i relaksirano putovanje. Suvise jako cima na ubrzanju, nema mere prilikom preticanja, sve se desava brutalnije nego sto treba.

Isto ne volim nikako TDI masine zbog te grubosti pri voznji.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7224
212.200.65.*



+1120 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina28.03.2017. u 11:22 - pre 28 meseci
Nije to nekakvo balansiranje nego je to upravo ono šta ja pričam godinama a to je da motor, osim što treba da bude snažan, mora da ima momenat raspoloživ u širokom području obrtaja.

To je osnovni uslov za ravnomernu i tečnu vožnju i u tome su turbo-benzin motori neprikosnoveni.

Turbodizel, naročito stari VW TDI, imaju jak momenat u sredini a levo i desno od toga si mrtvi, a klasični benzinski, posebno oni jači, imaju dobar momenat samo na višim obrtajima dok su na srednjim i nižim slabi.

Turbo benzin daje daleko najbolje preduslove za ležernu i opuštenu vožnju. Lično, druge konfiguracije stavljam daleko ispod njih.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7619
89.216.32.*



+9227 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina28.03.2017. u 12:56 - pre 28 meseci
Citat:
cozmo_im:... Suvise jako cima na ubrzanju, nema mere prilikom preticanja, sve se desava brutalnije nego sto treba.
Rekao bih da su ovo osobenosti koje se kontrolišu pritiskom na papučicu gasa. Ne može automobil "da nema meru prilikom preticanja" ?! Otkud on zna kad je preticanje a kad ne ? Šta je sledeće ? Karakteristika auta da: "pretiče na punoj liniji" ?

Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4479



+359 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina28.03.2017. u 15:15 - pre 28 meseci
Citat:
cozmo_im:A naprimer vozio sam Alfu 156 JTS koji je jak automobil, ali nikako nije izbalansiran za duze i relaksirano putovanje. Suvise jako cima na ubrzanju, nema mere prilikom preticanja, sve se desava brutalnije nego sto treba.

Isto ne volim nikako TDI masine zbog te grubosti pri voznji.


Ni Xsara Picasso ni C5 2.0HDI 90KS nisu namenjeni sportskoj voznji i nece te zalepiti za sediste , ma koliko da "lepis gas za pod"

TDI je takodje predvidjen za dugu laganu voznju ali ti pruza i mogucnost kratkotrajnih egzibicija sa naglim ubrzanjem.
Nemoj biti grub i nece biti grub

156-ica JTS sa 165KS lepi za sediste jer je za to i predvidjena , isto ce ti uraditi i TFSI kad "malo zgazis gas".

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7224
89.216.99.*



+1120 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina28.03.2017. u 15:51 - pre 28 meseci
Ako uporediš taj dizel sa TFSI-jem moći ćeš da nađeš neki raspon obrtaja (to je nekih 2000-2500) u kom će dizel da povuče jače nego TFSI, bez obzira što imaju istu krajnju snagu.

Problem je u tome što je kod dizela taj raspon u kome dobro vuče mali, samo nekoliko stotina obrtaja. I ispod i iznad njega, dizel, naročito oni stariji a posebno VW, su daleko slabiji i to je ono što smeta.

TFSI, i uopšte turbo benzin, povlači vrlo dobro u veoma širokom podučju obrtaja i to je ono što je glavna stvar za porodičnu, i uopšte opuštenu vožnju sa minimumom napora.

Time se omogućava tečna, tiha, a istovremeno brza i laka vožnja, i u tome je poenta snažnog i kvalitetnog motora.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14717



+2622 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina28.03.2017. u 16:20 - pre 28 meseci
Citat:
Java Beograd:
Još samo da definišemo šta je "porodica", pa da nastavimo.

A raspon se kreće :
od muž + žena
do muž + žena + jedno veliko dete + dvoje malih + jedna beba + svastika + tašta.

Jednim sam već pisao: Scenik kojeg sam ozbiljno nameravao da kupim ima pozadi tri identična sedišta, manja i relativno neudobnija. Za koji će mi moj treće sedište, kad imam dvojicu sinova ? Zato sam uzeo Lanću, sa dva široka i udobna sedišta ("fotelje") pozadi. Onaj 0,1% slučajeva, neko će se već strpiti na srednjem minijaturnom i krajnje neudobnom "sedištu".

Na tim sedistima pozadi sedi moj otac od 130kg bez problema i radije se smesta pozadi nego napred, sumnjam da su tvoji sinovi veci.

A srednje sediste se preklapa i sluzi kao naslon za ruke ili kao stocic jer je zadnji deo tog srednjeg sedista plastican, a moze i da se izbaci ili preklopi pa ja tu izmedju dece nosim bicikl u uspravnom polozaju.
Takodje i prednje suvozacko sediste moze da se preklopi totalno kao stocic ili da se na njemu skroz ispruze noge prilikom putovanja.

To ne moze na drugim automobilima.

Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
212.200.247.*



+91 Profil

icon Re: B segment, do oko 3000€ - najbolja kupovina28.03.2017. u 23:34 - pre 28 meseci
Ako svakodnevno zakucavate male eksere, a jedanput godišnje samo jedan tesarski od 10 cm, sigurno vam neće trebati čekić od 2 kg. Taj jedan veliki ekser će zakucati, uz nešto više truda, i lakši čekić.
Ako pak dnevno zakucavate stotinak velikih tesarskih eksera, kupićete čekić od kilo ipo.

Isto važi i za automobil. Onaj ko jednom godisnje putuje nešto dalje od uopbičajenog, može se pomiriti i sa krompir automobilom.

Postavljač teme je napisao kakav ga automobil zanima i time jasno naglasio da ga krompiri ne zanimaju (Picasso osim po voznim karakteristikama, i po svom gomoljskom dizajnu neodoljivo podseća na krompir ), a ni većina predloženih nije bolja.

VAN je loš automobil, a “mnogo” mesta (nepotrebnog mesta) u kabini samo prividno proizvodi utisak idealnog automobila za duga putovanja.
SUV, osim modela Q7 i to SAMO onog sa vazdusno-komresorskim ogibljenjem, takodje je loš izbor.
Zajedničko za oba je visoko pozicionirano težište koje ne znaš da li je gore pri sporim, uzastopnim, kratkim krivinama, ili pri dugim i brzim zavojima na autoputevima.
SUV (oni ispod 50.000 eura) ima još jednu neoprostivu manu: pored zamarajućeg ljuljuškanja ove limene konzerve imaju kratke stepene prenosa koji su glavni uzročnici zamarajuće buke pri većim brzinama.

Audi A4 (predloženi) je solidan automobil, ali se nepotrošen u korektnom stanju ne može kupiti za spomenutu svotu novca. Ispod 25.000 eura ne treba kupovati ovakav automobil. Na zadnjoj klupi ima manje mesta za putnike od Golfa, ili Focusa, ako je to nekome bitno. Ni BMW serija 3, kao ni MB C klasa nisu bolji.
Ako je potrebno više prostora, bolja kupovina su Passat, ili Mondeo.

Prvi pravi primerak vladara drumova sa dovoljno prostora, tihog i preko 200 kmh, a još pri tome i ekonomičnog treba tražiti u modelima A6, serije 5, ili E klase.
(U svakom slučaju mora biti Nemac jer je u ovoj klasi automobila ostatak sveta je odavno izgubio bitku.)

Pogrešno je misljenje da su dizelaši bučniji od benzinaca. Upravo je obrnuto. Pri većim brzinama dizelaši neuporedivo manje zamaraju putnike u kabini pa ne treba da čudi statistika da, na primer kod BMWa na nemačkom tržištu, među svojim prodatim modelima, vise od 80% pripada dizelasima. Ako znamo da se na nemačkim autoputevima nisko leti, nije teško zaključiti da su dizelaši bolje rešenje.
I brži, i tiši i ekonomičniji. Tiši i ekonomičniji duplo.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7619
89.216.32.*



+9227 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina29.03.2017. u 08:07 - pre 28 meseci
Citat:
bakara:
Citat:
Java Beograd:
Još samo da definišemo šta je "porodica", pa da nastavimo.

A raspon se kreće :
od muž + žena
do muž + žena + jedno veliko dete + dvoje malih + jedna beba + svastika + tašta.

Jednim sam već pisao: Scenik kojeg sam ozbiljno nameravao da kupim ima pozadi tri identična sedišta, manja i relativno neudobnija. Za koji će mi moj treće sedište, kad imam dvojicu sinova ? Zato sam uzeo Lanću, sa dva široka i udobna sedišta ("fotelje") pozadi. Onaj 0,1% slučajeva, neko će se već strpiti na srednjem minijaturnom i krajnje neudobnom "sedištu".

Na tim sedistima pozadi sedi moj otac od 130kg bez problema i radije se smesta pozadi nego napred, sumnjam da su tvoji sinovi veci.

A srednje sediste se preklapa i sluzi kao naslon za ruke ili kao stocic jer je zadnji deo tog srednjeg sedista plastican, a moze i da se izbaci ili preklopi pa ja tu izmedju dece nosim bicikl u uspravnom polozaju.
Takodje i prednje suvozacko sediste moze da se preklopi totalno kao stocic ili da se na njemu skroz ispruze noge prilikom putovanja.

To ne moze na drugim automobilima.
Ma super je to, kad ti trebaju tri sedišta. Možda će neko da napravi autio sa četiri sedišta. Otkud znam. Ali, džaba ga bilo, meni ne treba.

Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

nkrgovic
Nikola Krgović
Beograd

Član broj: 3534
Poruke: 2339

ICQ: 49345867
Sajt: https://www.twinstarsyste..


+464 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina29.03.2017. u 09:09 - pre 28 meseci
@Nebojsa:

Ovo sto si napisao je sustina onoga sto sam hteo reci za motor, a nisam znao kako da formulisem: Ravnomerna snaga i mirna voznja. To je to!

Inace, ne mislim da porodicni auto treba da moze da preveze i siru robdinu ili masinu za ves - ali mora da preveze sve clanove udobno. Ovo cesto podrazumeva, u porodicama sa malom decom, da jedna odrasla osoba sedi pozadi sa njima, a da suvozacevo sediste ostane prazno - bar kod mene. To vazi i za gradske voznje i za one van grada. Po gradu pricamo o brzinama do 50km/h, van grada do 120 ili 130km/h, vec prema ogranicenju - za porodicni auto nije preterano bitno kako radi preko te brzine, osim ako ne zivite u Nemackoj, sto je mislim jedina zemlja u celoj Evropi gde je dozvoljena voznja preko 130km/h.
Please do not feed the Trolls!

Profesionalni sport je oksimoron. Profesionalni sportista je, najcesce, samo moron.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1242
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+1715 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina29.03.2017. u 09:48 - pre 28 meseci
Kod nas se benzinci uglavnom voze na plin i izizev Nebojse ja ne poznajem nikoga ko insistira na sagorevanju benzina. I upravo zbog toga dizelasi su najmanje ekonomicno resenje. Ugradnju CNG i da ne pominjem,kad nakon nekoliko godina uporedis troskove eksploatacije sa dizelasem, ispada da ti je auto poklonio jos jedan takav. Mozda mali gradski dizelasi zapremine 1.3 do 1.4 imaju neke sanse da se porede sa vozilima na lpg i cng, ali za duza putovanja i otvoreni put dizel nema nikakve sanse.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5491
*.mediaworksit.net.



+878 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina29.03.2017. u 15:11 - pre 28 meseci
Citat:
Java Beograd:
Citat:
cozmo_im:... Suvise jako cima na ubrzanju, nema mere prilikom preticanja, sve se desava brutalnije nego sto treba.
Rekao bih da su ovo osobenosti koje se kontrolišu pritiskom na papučicu gasa. Ne može automobil "da nema meru prilikom preticanja" ?! Otkud on zna kad je preticanje a kad ne ? Šta je sledeće ? Karakteristika auta da: "pretiče na punoj liniji" ?


Ako nisi vozio ovu Alfu onda i ne komentarisi :) Kod nje to jednostavno ne moze. Ubrzanje je takvo kako god stisnuo papucicu gasa pri preticanju.
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1909



+392 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina29.03.2017. u 15:27 - pre 28 meseci
Citat:
Gost2:
Ako svakodnevno zakucavate male eksere, a jedanput godišnje samo jedan tesarski od 10 cm, sigurno vam neće trebati čekić od 2 kg. Taj jedan veliki ekser će zakucati, uz nešto više truda, i lakši čekić.
Ako pak dnevno zakucavate stotinak velikih tesarskih eksera, kupićete čekić od kilo ipo.

Isto važi i za automobil. Onaj ko jednom godisnje putuje nešto dalje od uopbičajenog, može se pomiriti i sa krompir automobilom.
.



Znaš kako, od suprotne strane ćeš uvek čuti da ti treba veća snaga za obilaženje šlepera na Ibarskoj kao da svaki dan po ceo dan samo to rade.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7224
89.216.99.*



+1120 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina29.03.2017. u 17:10 - pre 28 meseci
Čudne stvari se ovde mogu pričitati, zaista...
Citat:
Darko Nedeljković: Kod nas se benzinci uglavnom voze na plin i izizev Nebojse ja ne poznajem nikoga ko insistira na sagorevanju benzina.

Nije mi jasno otkud izjednačenje koje se vidi u tvojim postovima, a to je da je automobil = službeni automobil. Ja imam tri automobila i ni u jednom od njih nije plin, niti će biti, niti ijedan koristim za službene potrebe, čak ne idem autom ni na posao nego biciklom ili peške.

Plin je za službene automobile koji su rage kojima je jedino bitno da cena po pređenom kilometru bude što manja, ali oni nisu predmet ni ove priče, ni ove teme. Tema ovde su porodični automobili i njihova eksploatacija. Ja recimo ne znam skoro nikoga ko vozi porodično vozilo na plin, a i pitaj servisere i uopšte ozbiljne ljude da li preporučuiju ugradnju plina (u aute koji nisu službeni)?

No, hajde da pričamo i o službenim autima koje ti potenciraš: za njih je jasno da se više isplati da idu na plin, a iz toga se može izvesti zaključak koji se može inkoroporirati u ovu temu, da je to još jedan plus za benzinske u odnosu na dizel motore.

Dakle dizeli zaostaju kako god okreneš, ovde smo više pričali o voznim osobinama, ali eto može se reći da ugradnjom plina zaostaju i po ceni po kilometru. To i dalje ne znači da je automobil = službeni automobil = plin.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14717



+2622 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina29.03.2017. u 20:01 - pre 28 meseci
I ako vozim auto na gas, rekao bih da je Nebojska potpuno u pravu, itekako ljudi voze na benzin.
Mislim da se i dalje vise trosi benzina nego dizela.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1242
212.200.65.*



+1715 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina29.03.2017. u 21:25 - pre 28 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Plin je za službene automobile...

Cudno, ne znam odakle ti ovo, ja mislim upravo suprotno - daleko najveci broj automobila na plin je u vlasnistvu fizickih lica i koriste se za potrebe cele porodice. Hteo ti da priznas ili ne, primeri gde svaki clan porodice ima po 3 automobila i vozi ih na benzin su otprilike ti i jos mozda dvojica takvih da se nadje na balkanu.

Evo, sad sam pogledamo statistiku za prvi kriterijum pretrage vozila - registrovani, lpg ili cng, 2007-2013, preko 90KS i:
Prodavac fizicko lice - 191 vozilo
Prodavac pravno lice - 29 vozila

Dakle, udeo pravnih lica u ukupnom broju vlasnika vozila medju rezultatima je 13%, a fizickih 87%. Slican odnos ces primetiti i ako naprimer odes u AMSS kad se vrsi atest pa zapises koga prozivaju - otprilike 90% je neko sa imenom i prezimenom, a 10% firma, ja licno bio vise puta pa znam. Sto se tice tvrdnje da ne poznajes nikog ko vozi porodicni automobil na plin, ne delujes ubedljivo, vise delujes kao da hoces da kontriras po svaku cenu, ali dobro, dozvoljavam mogucnost da se potrefilo tako da eto ne poznajes bas nijednog, ali mi je mnogo tesko da u to poverujem. Eto, za pocetak poznajes mene (posredno preko foruma), sto ti iz momenta pokvari statistiku
Mozes barem ubuduce da se ogradis pa da kazes da ne poznajes nikoga osim mene ko je u porodicni automobil ugradio plin

Citat:
a i pitaj servisere i uopšte ozbiljne ljude da li preporučuiju ugradnju plina (u aute koji nisu službeni)?

Gde ces pitati servisere - njima odgovara da imaju mnogo posla ili ako ne to, onda da im posao bude laksi. Vecina proizvodjaca fabricki proizvodi modele na lpg i cng, ima mozda par njih koji tvrde kako to ne treba raditi, ali sad ne mogu da se setim koji su.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 87735 | Odgovora: 676 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.