Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 92601 | Odgovora: 692 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4486



+359 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina02.04.2017. u 22:08 - pre 30 meseci
Porez se odredjuje prema kataloskoj vrednosti vozila

http://www.registracija-vozila.../amss-procena-vrednosti-vozila

Fiat Punto 1.4 15.6.2005
Minimalna kataloska vrednost Vaseg vozila je: 253.844,92
Maksimalna kataloska vrednost Vaseg vozila je: 253.844,92

Minimalna ocekivana vrednost poreza je: 6.346,12
Maksimalna ocekivana vrednost poreza je: 6.346,12


Ako su mi dobro objasnili - Overa 2 potpisa na ugovoru je 720 dinara + svaka sledeca strana ( kopija ) 360.

1 primerak za kupca,1 za prodavca,1 za poresku upravu i 1 za MUP.

Lako je proveriti kod notara
http://www.mpravde.gov.rs/registar.php?id=6659
http://www.overa.rs/novo-imenovani-prvi-javni-beleznici.html

I u MUP-u zamena saobracajne , i tablica ako ne ostaje isto registarsko podrucje.

 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1909



+392 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina02.04.2017. u 22:34 - pre 30 meseci
2700 din kod notara 4 primerka (i peti notaru), bio sam ja pre neki dan
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina19.04.2017. u 20:31 - pre 29 meseci
Danas sam vozio Audi A4 karavan V8 4.2 344KS, skoro sigurno jedini u Srbiji

Zanimljiv porodični auto :), za ljubitelje

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4486



+359 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina20.04.2017. u 00:35 - pre 29 meseci
@Nebojsa Milanovic

Znamo da ti posle te masine nije dobro
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8219



+5023 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina20.04.2017. u 04:21 - pre 29 meseci
Nikad mi nije bio jasan smisao tog motora u toj karoseriji.Mrtvacki sanduk.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4486



+359 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina20.04.2017. u 10:49 - pre 29 meseci
@Lavlja_Jazbina

Svaki auto je mrtvacki sanduk ako vozac nije u stanju da prvo kontrolise sam sebe , a tek onda auto koji vozi.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina20.04.2017. u 16:52 - pre 29 meseci
Ovaj S4 je sasvim fin auto za svakodnevnu upotrebu.

Nije previše ljut, vozi se veoma lako, od recimo Bore 1.8T je brži samo u višim područjima obrtaja (preko 5500), ispod toga 1.8T (koji je i 400kg lakši) povlači jače. Jače povlače i TDI motori sa oko 200KS u vozilima C segmenta, naravno samo u režimima max. obrtnog momenta.

Ovaj komad je očuvan, prešao je samo 135k. Svideo mi se ispeglan obrtni momenat od 1000 do 7000 obrtaja koji omogućava vrlo tečnu vožnju.

Nije mi se svidela tvrda koža u unutrašnjosti i automatski menjač koji ga dodatno umrtvljuje, sa manuelnim menjačem osećaj u vožnji bi bio bolji.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12034
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina20.04.2017. u 16:55 - pre 29 meseci
Samo si zaboravio godisnju taksu od preko 200,000 din..
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4486



+359 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina20.04.2017. u 20:06 - pre 29 meseci
@vladd

Nije nikakva tajna sta se kod nas radi i kako se registruju takvi automobili - registracija za invalide je oko 20.000 dinara


 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14752



+2630 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina20.04.2017. u 20:31 - pre 29 meseci
Ma pravi porodicni auto
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8219



+5023 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina20.04.2017. u 21:28 - pre 29 meseci
Citat:
sasa022:
@Lavlja_Jazbina

Svaki auto je mrtvacki sanduk ako vozac nije u stanju da prvo kontrolise sam sebe , a tek onda auto koji vozi.

Nije mi jasno o cemu ti pricas,da li ti znas,sumnjam.

Milanovicu,A4 i porodican auto.Za sta?Klasa po gabaritu,astre H,Focusa.Tu ni trimer po dijagonali ne moze da

stane a da suvozacevo sediste nije pogurano napred.A to sa Borom,izvini ali previse visoko misljenje

kao vozac imas o sebi.Ti sa tim borom ne mozes ni engrija sa onim opc i fabrickim motorom da

preteknes a ne da poredis ove BBK I BHF motore.Cuj 253kw poteze ko Bora.Smesno.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina20.04.2017. u 21:43 - pre 29 meseci
Glupo je pričati ako se sve posmatra sa aspekta najjeftnijeg kilometra, naviše metara lima i kubika unutra, to je smešno. Ovo je premijum automobil i ko to ne razume ne vredi govoriti.

Lave, gledaj dobro šta sam rekao, ne pričam o trkama niti o trkanjima, rekao sam kako poteže auto u svakodnevnoj vožnji i kakav osećaj daje sa ovim menjačem.

Ako ne razumeš šta radi dobro mapiran 1.8T u malom vozilu, nađi nekog ko ima novijeg 2.0TDI u sličnom vozilu, takođe dobro mapiran (recimo Golf GTD) i stisni ga malo na 2000 rpm. I on će tada potegnuti bolje od ovog S4 na sličnim obrtajima. To sam dakle rekao, nisam pričao čiji je veći, ko je brži na 402m i slično.

Ovaj S4 se odlično vozi, lako, udobno i tiho, to je poenta priče i kome je dovoljna veličnina unutrašnjosti i ima dovoljan standard da ga kupi i održava, predstavlja premijum porodični automobil, naročito ako je karavan, što većinom i jeste.

Nije za prosečnog Srbina koji samo meri koliko je prešao kilometara i koliko ima metara lima za crkavicu koju je izdvojio.


 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8219



+5023 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina20.04.2017. u 22:05 - pre 29 meseci
Pa vidis,ja sam odvojio cifru,bas tu iz teme ali sabranu i mogu da ti garantujem da kilometraza

pri kupovini nema nikakve veze sa kvalitetom kupljenog vozila.Ne treba da pitam nekog,JA vozim dizela

od 170 ks.Meni ne treba niti pominjem ciji je duzi,km,lim.O cemu pricas?

Taj motor je u A8 a trpati u A4 je totalna nebuloza.I ne oseca je.A4 je mali auto a ako pricamo o porodici

muz zena a ne jos o deci,takvima to i moze biti porodican auto.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina20.04.2017. u 22:34 - pre 29 meseci
Mali detalj jasnoće radi: pogledao sam na testovima koliko je težak ovaj S4 Avant: 1923kg je težina koja je izmerena na testovima. Lave, nadam se da ti je sada jasnije ovo što sam gore rekao.

To i dalje ne menja činjenicu da je ovo odličan auto, brz ali ne divlji. Omogućava laku i opuštenu vožnju, a kada poželiš možeš da ideš i veoma brzo, jedino što bih ga više voleo sa manuelnim menjačem.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4486



+359 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina20.04.2017. u 23:18 - pre 29 meseci
@Lavlja_Jazbina

Govorim o tome da je svaki auto u rukama onoga ko nije u stanju sebe da obuzda potencijalni mrtvacki sanduk.

Imao sam par puta priliku da se provozam u autima male mase sa jakim motorom.Ako preteras u momentu letis - nisi vise cvrsto na putu.Zivot vise nije u tvojim rukama nego u rukama sudbine.

Ako znas sebe da obuzdas , takvim autom mozes opusteno da se vozis i malo brze , da pravis sitne egzibicije , i da budes siguran.

Isto tako je i sa tim A4.

A4 je daleko od idealnog porodicnog automobila.


Da li sada razumes sta sam pisao ???
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12034
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina22.04.2017. u 11:17 - pre 29 meseci
Citat:
i stisni ga malo na 2000 rpm


Ja kada "stiskam" motor, to je celobrojni umnozak ove turaze

Ovo je turaza za parkiranje.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina22.04.2017. u 16:17 - pre 29 meseci
Rekoh da ne pominjem isterivanje maksimalne brzine/performansi niti me to interesuje, pričao sam kako auto povlači u svakodnevnoj vožnji. Golf GTD najbolje povlači na 2000 rpm i tada je nešto energičniji od S4 što ne znači da je u krajnjoj brzini brži, niti je to bitno.

S4 nije ekstemno jak auto niti nešto što ne može da se kontroliše, naprotiv. Zato je potpuno besmisleno nazivati ga "mrtvački sanduk" jer ta floskula je nastala pre nekoliko decenija za one malecke Honde Civic i CRX koje su sa težinom manje od tone imale po 160KS i 0 (nula), sigurnosnih sistema. S4 sa svoje dve tone i gomilom sigurnosnih sistema nije ni nalik njima.

Inače, oduševila me uglađenost tog V8 motora i raspodela snage, vrlo slična kao kod turbo motora sa varijacijom ventila, praktično nema slabosti pri niskim obrtajima. Malo sam se raspitivao kako je to postignuto (naravno, sa 5 ventila po cilindru, kompletno varijabilnim usisom i dugim hodom), i mogu reći da je to jedan od retkih jačih motora kome zaista ne treba turbina.

Kako su samo smešni Japanci sa svojim VTEC, HI-TECH, SKY-aktiv-tech i drugim Kina-like skraćenicama...Ako već ne umeju ili ne žele da ugrade turbine kod svojih jačih motora, neka se ugledaju kako su to Švabe radile pre 20 godina.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14752



+2630 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina22.04.2017. u 17:30 - pre 29 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:Ako već ne umeju ili ne žele da ugrade turbine kod svojih jačih motora, neka se ugledaju kako su to Švabe radile pre 20 godina.

Pa japanci su turbine stavljali na svoje motore pre 30 godina ::

Sve se to radi prema zahtevima trzista.
Kome ce japanci recimo na americkom trzistiu da prodaju malolitraznog turbo benzinca?

A opet na drugu stranu idu im elektro vozila i oni na to stavljaju akcenat koliko god to evropi bilo nelogicno.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4486



+359 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina22.04.2017. u 19:52 - pre 29 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Kako su samo smešni Japanci sa svojim VTEC, HI-TECH, SKY-aktiv-tech i drugim Kina-like skraćenicama...


Ova izjava nije cak ni smesna , pre bih rekao da je veoma neozbiljna sa tvoje strane.

Sto se motora od 4200ccm tice , stvarno bi bilo cudno da nema snage i na niskim obrtajima.Nije to ni 1000 ni 2 vec 4000+ ccm !!!

EDIT :



[Ovu poruku je menjao sasa022 dana 22.04.2017. u 21:04 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina22.04.2017. u 22:57 - pre 29 meseci
Ne znam zašto si to shvatio bukvalno, naravno da nisam poredio V8 4.2 motor sa 2.0 atmosfercima i sličnim, jer je to prosto neuporedivo.

Govorim dakle o relativnoj vrednosti momenta a ne o apsolutnoj, kažem da PAD momenta tog V8 motora pri malim obrtajima uopšte nije veliki, što se vidi i na grafiku koji si priložio.

Pogledaj, razlika vrednosti momenta na 1000 rpm i max. vrednosti je samo oko 25%, što je izvanredno i apsolutno nedostižno za sve japanske motore (da budem sasvim precizan, lično mislim da je ta razlika ipak nešto veća nego što grafik prikazuje, ali je i dalje daleko manja nego kod drugih, što govori da motor odlično vuče već pri 1300-1500rpm, a to je i u praksi tačno).

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 92601 | Odgovora: 692 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.