Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 98203 | Odgovora: 727 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7292
*.dynamic.sbb.rs.



+1131 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina22.05.2017. u 10:36 - pre 30 meseci
Tema ima nekoliko strana a skoro da nije pomenut VW Passat, po mnogima najbolji porodični automobil.

Danas je aktuelan potpuno novi model B8, a u cenu navedenu u naslovu uklapaju se generacije B6 i restilizovana B7.

Preleteh malo recenzije domaćih "stručnjaka" i nasmejao sam se što jedan broj njih pljuje B7 u smislu da "nije nov automobil", "VW uvaljuje restilizovan auto kao nov", itd. a ne akcentuje da je B6 bio odličan i praktično neuništiv i da B7, osim što nije dobio potpuno novu platformu (nju je dobio B8), ima 60% novih delova.

A još bitnije od toga je što je cena B7 značajno povoljnija od B6 u momentu pojavljivanja, što B7 sigurno svrstava u najuži krug poželjnih porodičnih automobila.

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.t-mobile.cz.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+599 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina22.05.2017. u 13:03 - pre 30 meseci
Ja nikada ne bih kupio pasat. Onaj analogni sat mi je vrhunac neukusa i promasaja u dizajnu. Ali opet ukusi su razliciti.
Sedao sam u ovaj poslednji u nekom mall-u i nije mi se posebno svidela pozicija i udobnost, ne secam se sad sta mi je tacno smetalo.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7292
*.dynamic.sbb.rs.



+1131 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina22.05.2017. u 13:52 - pre 30 meseci
Analogni sat, nalik onom na Maserati Quattroporte - vrhunac neukusa i promasaja u dizajnu?!

http://autonationdrive.com/3-luxury-car-clocks-to-count-on/

Ima nas raznih, zaista...

 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8219



+5025 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina22.05.2017. u 15:53 - pre 30 meseci
Odakle ti ideja da poredis ova 2 sata?

A ne mali broj prijatelja pljuje po tog odvratnoj prednjoj masci.Bez imalo ukusa.

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.t-mobile.cz.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+599 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina22.05.2017. u 16:45 - pre 30 meseci
Nije zlato sve sto sija. Ako Maserati i Passat imaju oba analogni sat jesu li oni sad u istoj klasi? Pasatov jednostavno izgleda bedno, Maseratijev bar pokusava da lici na nesto (ovo sto je Jazbina stavio je Porsche).
I budimo realni ocigledna je razlika.




[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 24.05.2017. u 20:10 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7292
*.dynamic.sbb.rs.



+1131 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina22.05.2017. u 17:16 - pre 30 meseci
Branko, prvo smanji sliku jer nije kulturno tako velike slike stavljati u postove.

Drugo, razlika između Maseratijevog i Passatovog sata je mala (ovo što je Lavlja jazbina okačio nema veze sa vezom)

Treće, ako je sat nešto za šta se Passatu može uputiti glavni prigovor, to samo govori da je izvanredan auto.

Pre bih mogao da razumem da neko uputi zamerku na dizajn recimo prednjeg dela, da je konzervativan i slično, drviti o tamo nekom satu (koji uopšte nije loš) je besmisleno.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8219



+5025 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina22.05.2017. u 18:42 - pre 30 meseci
Pa jel tvoj link sa satom?To sto maseratijev ne moze da se vidi je tvoj problem po pitanju poredjenja.

Stavio sam porseov da se vidi ocigledna razlika od kineskog na pasatu.Sad ce jos i pasat da bude visoka klasa.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7820
89.216.32.*



+9360 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina23.05.2017. u 08:03 - pre 30 meseci
Dajte, ljudi, budimo realni: Analogni sat po sredini konzole je obično britansko proseravanje.

Nastalo u davnim vremenima kada je analogni sat bio jedino moguće rešenje, i zadržan na skupim brendovima kakvi su RR i Bently. Bez ikakvog realnog razloga, osim zarad glupe, prepotetnte i ohole britanske tradicije.
(Misliim da sam u jednoj od emisija na Discovery čuo da košta neznamnija 500 funti ili više.)

Funkcionalnost ? Sumnjiva. Jeste, može da se vidi koliko je sati. So what ?

Kao da ne može da se vidi na običnom digitalnom displeju, na ekranu radija, na ekranu navigacije, na mobilnom telefonu .... Ne .... Nije to isto ... Kad na analognom po sred konzole vidiš da je pola sedam, onda je baš pola sedam.

Kažem: proseravanje. Eno i noviji modeli Kie imaju analogni sat po sredini konzole, ne bi li sebi i svetu dokazali da su u društvu sa RR i Bentlijem.

Kineski ili ne ? WTF ? Pa i najjefniti kinez može da izgleda identično kao onaj na Bentliju, a i najjeftiniji kineski kvarcni mehanizam po ceni od 1$ će da radi precizno desetinama godina.

Kome realno trebaju ti analogni satovi ? 'Falabogu, nema ih kod francuza, koliko sam mogao da primetim.



Čudi me jedino Maserati, koji je oduvek bio perjanica stila i ukusa. Ali, ok, ako je taj sat i njihova tradicija onda, neka im. Ali ako su 'teli da budu britanci, onda jbg, početak propasti.




Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3251 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina24.05.2017. u 10:03 - pre 30 meseci
Citat:
Java Beograd: Dajte, ljudi, budimo realni: Analogni sat po sredini konzole je obično britansko proseravanje.

Nastalo u davnim vremenima kada je analogni sat bio jedino moguće rešenje, i zadržan na skupim brendovima kakvi su RR i Bently. Bez ikakvog realnog razloga, osim zarad glupe, prepotetnte i ohole britanske tradicije.

Pa iz istog realnog razloga su vecina rucnih satova i dalje analogni. U pitanju je stil, koji moze da ti se svidja ili ne. Meni se svidja analogni sat u kolima, ali ipak ne mora da izgleda tako jeftino kao taj u pasatu.
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina24.05.2017. u 10:09 - pre 30 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:Treće, ako je sat nešto za šta se Passatu može uputiti glavni prigovor, to samo govori da je izvanredan auto.


Ako je sat jedino o cemu se ovde diskutuje onda su diskutanti videli taj auto samo na slici.


(...rece neko ko je za volanom istog proveo 150.000Km i ko se sata setio kada je ovde procitao o cemu se diskutuje...)
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8219



+5025 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina24.05.2017. u 16:17 - pre 30 meseci
Zamisli onda potrebu za istim u autu.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5537
*.mediaworksit.net.



+893 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina25.05.2017. u 09:32 - pre 30 meseci
Mi u firmi imamo ovakav Pasat. Imam neki "kartonski" osecaj voznje u njemu. Ne mogu da opisem, nikako mi se ne svidja auto. Nije mi se svideo cak ni novi Avensis. Generalno ta klasa mi nesto skorz bezvezni osecaj voznje.

Vise sam za neki crossover tipa Honde CRV koji je odlican, imao sam prilike da ga vozim i zakon je za ovog Pasata.
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 801
62.193.158.*



+257 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina26.05.2017. u 22:29 - pre 30 meseci
Kod mene Pasat nije ni na spisku za razgledanje a kamoli za kupovinu.
Jednostavno mi se ne dopada niti mi se dopadala bilo koja prethodna generacija.

 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina27.05.2017. u 08:03 - pre 30 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Zamisli onda potrebu za istim u autu.


Sta ima da zamisljam? Milion puta sam pogledao na taj sat kako bih saznao koliko je sati. Naravno da je u toku voznje to mnogo lakse nego da okrecem sat na ruci ili potezem za mobilnim telefonom.

Ali daleko od toga da sa svaki put kada sednem u auto pomislio "wow, kako je dobar ovaj sat". Uglavnom sam svaki put pomisljao:


- "wow, kako su do jaja napravili ovaj menjac, sto godina je ispred svih ostali"
- "jbt, da li je moguce da je ovaj auto presao skoro 150.000 a da ni jedan jedini sraf nije promenjen"
- "kako je moguce da ovaj auto ovako malo trosi..."

itd...

a sat nije bio ni na spisku :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12038
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5236 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina28.05.2017. u 05:52 - pre 30 meseci
Znaci nista mali veliki servisi, pumpe ove i one, amortizeri, diskovi, plocice i pastete, krajevi spona..itd
Mislim, kod zamene vodene pumpe se stavljaju novi srafovi, pa ne valja kada "nijedan nije promenjen"

Lici mi na pocetak jos jedne balkanske bajke koju pricaju preprodavci...
a pred kraj bajke:
..i onda se srecno ziveli sve do preko 500.000 km ne menjajuci nista, samo sipaj cep goriva i vozi..
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina28.05.2017. u 11:35 - pre 30 meseci
Citat:
vladd: Znaci nista mali veliki servisi, pumpe ove i one, amortizeri, diskovi, plocice i pastete, krajevi spona..itd :D
Mislim, kod zamene vodene pumpe se stavljaju novi srafovi, pa ne valja kada "nijedan nije promenjen" :)


Izvini, skroz sam zaboravio na dezurne intelektualce. Osim redovnih servisa, zamene ulja u motoru i menjacu i filtera ni jedan jedini deo nije promenjen. Prodao sam ga sa 150.000Km sa fabrickim paknovima.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12038
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5236 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina28.05.2017. u 12:57 - pre 30 meseci
Sramota je prodati tako neodrzavan auto, bar ga treba odrzavati po preporuci "shedule", redovnog servisiranja.

Paknovi su morali da lete kao i kocioni fluid, a diskovi verovatno, ber jednom...i sve ostalo sto se radi u predvidjenom zivotnom veku(do tih 150kkm), a "fabricki paknovi" su cista smejurija..
Nadam se da si kupcu prezentovao racune doticnih odrzavanja...

Sve u svemu, mislim da smo prevazisli te vrste infantilnosti i da kazem trgovackih bajalica. Da ne bude kao prosto kafansko hvalisanje, bar za one koji znaju sta sve treba raditi u tih 150kkm...
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina28.05.2017. u 14:06 - pre 30 meseci
Pazi, ja kapiram da ce mnogi ovde da se naloze na to tvoje nabrajanje masinskih elemenata i sklopova. Kod mene samo izazivas smeh posto govoris kao da nikad auto nisi imao. Evo, u ruci imam jedan servisni plan za Golf 7 i u redovnim servisima se ne spominje nigde to cime ti pokusavas da nas impresioniras.

P.S. Kupac je bio Porsche Austria, pa mozda ne bi bilo lose da ih spojim sa tobom posto ocigledno veze nemaju. Ljudi mi trazili da im ostavim auto na celo pre podne da bi ga pregledali uzduz i popreko i nisu uspeli da nadju problematicno to sto ti nabrajas, niti su na osnovu podataka u svom sistemu uspeli da pronadju da neki servisi fale.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12038
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5236 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina28.05.2017. u 17:27 - pre 30 meseci
Ma kakav auto, ko to danas kupuje, ni bicikl nisam imao.
Ja stvarno nisam zalazio sa druge strane ogledala, cisto posmatram realno.
A te price "kod nas u jamerika..."..prodao sam auto nekim tamo dalekima i nepoznatima..zadivljenim expertima..

Mene cudi da se uopste menja i ulje u tim pricama..
Valjda zato sto vw ne pravi ulje, tecnosti i sitan potrosni materijal, pa mora..
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7292
*.dynamic.sbb.rs.



+1131 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment), 8-12 hiljada € - najbolja kupovina31.05.2017. u 17:57 - pre 30 meseci
Citat:
Gost2:
Ako svakodnevno zakucavate male eksere, a jedanput godišnje samo jedan tesarski od 10 cm, sigurno vam neće trebati čekić od 2 kg. Taj jedan veliki ekser će zakucati, uz nešto više truda, i lakši čekić.
Ako pak dnevno zakucavate stotinak velikih tesarskih eksera, kupićete čekić od kilo ipo.

Isto važi i za automobil. Onaj ko jednom godisnje putuje nešto dalje od uopbičajenog, može se pomiriti i sa krompir automobilom.

Postavljač teme je napisao kakav ga automobil zanima i time jasno naglasio da ga krompiri ne zanimaju (Picasso osim po voznim karakteristikama, i po svom gomoljskom dizajnu neodoljivo podseća na krompir :D), a ni većina predloženih nije bolja.

VAN je loš automobil, a “mnogo” mesta (nepotrebnog mesta) u kabini samo prividno proizvodi utisak idealnog automobila za duga putovanja.
SUV, osim modela Q7 i to SAMO onog sa vazdusno-komresorskim ogibljenjem, takodje je loš izbor.
Zajedničko za oba je visoko pozicionirano težište koje ne znaš da li je gore pri sporim, uzastopnim, kratkim krivinama, ili pri dugim i brzim zavojima na autoputevima.
SUV (oni ispod 50.000 eura) ima još jednu neoprostivu manu: pored zamarajućeg ljuljuškanja ove limene konzerve imaju kratke stepene prenosa koji su glavni uzročnici zamarajuće buke pri većim brzinama.

Audi A4 (predloženi) je solidan automobil, ali se nepotrošen u korektnom stanju ne može kupiti za spomenutu svotu novca. Ispod 25.000 eura ne treba kupovati ovakav automobil. Na zadnjoj klupi ima manje mesta za putnike od Golfa, ili Focusa, ako je to nekome bitno. Ni BMW serija 3, kao ni MB C klasa nisu bolji.
Ako je potrebno više prostora, bolja kupovina su Passat, ili Mondeo.

Prvi pravi primerak vladara drumova sa dovoljno prostora, tihog i preko 200 kmh, a još pri tome i ekonomičnog treba tražiti u modelima A6, serije 5, ili E klase.
(U svakom slučaju mora biti Nemac jer je u ovoj klasi automobila ostatak sveta je odavno izgubio bitku.)

Pogrešno je misljenje da su dizelaši bučniji od benzinaca. Upravo je obrnuto. Pri većim brzinama dizelaši neuporedivo manje zamaraju putnike u kabini pa ne treba da čudi statistika da, na primer kod BMWa na nemačkom tržištu, među svojim prodatim modelima, vise od 80% pripada dizelasima. Ako znamo da se na nemačkim autoputevima nisko leti, nije teško zaključiti da su dizelaši bolje rešenje.
I brži, i tiši i ekonomičniji. Tiši i ekonomičniji duplo.


Ovaj post vredi da se citira i prokomentariše. Slažem se praktično sa svim napisanim, osim u ova dva dela koja sam označio boldom.

1. To važi za stariju verziju A4, tip B7. Novi B8 koga sam naznačio u prvom postu teme je značajno veći automobil, sa 15 cm većim međuosovinskim rastojanjem od prethodnika, od kojih je najmanje 5 čistih cm otišlo za kolena putnika pozadi. Sve u svemu neuporedivo sa starim.

2. Ovo važi za atmosferske benzince koje verujem da u ovoj klasi niko i ne razmatra. Turbo benzinci, a naročito Audi TFSI, su osetno tiši od bilo kog dizelaša.




 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 98203 | Odgovora: 727 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.