Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 35 36 37 38 39 40 41

[ Pregleda: 119959 | Odgovora: 808 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
87.116.178.*



+1164 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina20.01.2020. u 21:00 - pre 4 meseca
Citat:
dejanet: Model Prodaja u 2019
1.Toyota Corolla1.236.380
2.Ford F-Series1.070.234
3.Toyota RAV4931.852
4.Honda Civic821.734
5.Honda CR-V818.981

@dejanet

Što nisi rekao da je ta vest pasivno prepisana iz USA od strane retardiranog novinara koji verovatno nije ni rekao odakle ju je prepisao. Još u prvom postu o CR-V sam rekao da će USA domaćice biti zadovoljne, ali na forumu (trebalo bi...) ljubitelja automobila, složićeš se da nije baš očekivano da mislimo i da auto doživljavamo isto kao one.

@bakara

Objasnio sam takođe da se u tim testovima ljudski faktor a onda i nesavršenost staze glavni uzroci nekonzistencije u rezultatima. Komentarisati i dalje bilo kakav "test" na kome nekakav "povišeni gradski auto" (ili kako god da zovete auto sa visokom težištem..) pokazuje veću stabilnost (?!?) nego Arteon, 508, A5 ili bilo koji sličan njima, je ispod svakog nivoa i ne želim da bavim time.

Fizika je neumoljiva i veoma jednostavna za razumeti, a vama koji nemate ni njene elementarne osnove i verujete u nešto drugo, umesto što pišete po forumima predlažem pametniju stvar:

Predstavite i dokažite tu vašu tezu na bilo kom stručnom mestu i odmah ćete dobiti Nobelovu nagradu za fiziku, brdo para i slavu do kraja života.

 
Odgovor na temu

dejanet
Beograd

Član broj: 19240
Poruke: 1022
*.dynamic.sbb.rs.



+749 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina20.01.2020. u 21:31 - pre 4 meseca
Nisam nesto proveravao, jer je ovakvo stanje vec dugo. Eto ja sam 90-tih na faksu ucio da su japanski automobili po statistikama debelo ispred evropskih i americkih po pouzdanosti, tako da me ova rang lista nista ne iznenadjuje.

E sad, daleko da sam tetka, jednostavno kupio sam pouzdano i bezbedno vozilo zbog klinaca. Takodje, kultoroloski ne pripadam tipu ljudi koji ce da kupuje polovne mecke, pasate i bembare, presle 500 000 km, da bi se provozali po selu, jbg.

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
87.116.178.*



+1164 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina20.01.2020. u 21:47 - pre 4 meseca
Citat:
dejanet: kultoroloski ne pripadam tipu ljudi koji ce da kupuje polovne mecke, pasate i bembare, presle 500 000 km, da bi se provozali po selu, jbg.

Sa ovim se slažem u potpunosti. Ličim li ti ja na nekog drugačijeg?
 
Odgovor na temu

dejanet
Beograd

Član broj: 19240
Poruke: 1022
*.dynamic.sbb.rs.



+749 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina20.01.2020. u 21:57 - pre 4 meseca
Sebe malo bolje znam :), pa iz svoje perspektive mogu da pisem, koliko toliko, iskreno sta mislim.
Ko ima love i koga to cini srecnim, podrzavam svaki izbor...
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15184



+2719 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina21.01.2020. u 10:53 - pre 4 meseca
Citat:
Nebojsa Milanovic:
@bakara

Objasnio sam takođe da se u tim testovima ljudski faktor a onda i nesavršenost staze glavni uzroci nekonzistencije u rezultatima. Komentarisati i dalje bilo kakav "test" na kome nekakav "povišeni gradski auto" (ili kako god da zovete auto sa visokom težištem..) pokazuje veću stabilnost (?!?) nego Arteon, 508, A5 ili bilo koji sličan njima, je ispod svakog nivoa i ne želim da bavim time.

Ljudski faktor i staza su u ovim testovima isti samo su automobili razliciti, tako da me zanima tvoje vidjenje losih rezultata stabilnosti?


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

dr0id

Član broj: 326795
Poruke: 235



+75 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina21.01.2020. u 15:31 - pre 4 meseca
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Citat:
dejanet: Model Prodaja u 2019
1.Toyota Corolla1.236.380
2.Ford F-Series1.070.234
3.Toyota RAV4931.852
4.Honda Civic821.734
5.Honda CR-V818.981

@dejanet

Što nisi rekao da je ta vest pasivno prepisana iz USA od strane retardiranog novinara koji verovatno nije ni rekao odakle ju je prepisao. Još u prvom postu o CR-V sam rekao da će USA domaćice biti zadovoljne, ali na forumu (trebalo bi...) ljubitelja automobila, složićeš se da nije baš očekivano da mislimo i da auto doživljavamo isto kao one.

@bakara

Objasnio sam takođe da se u tim testovima ljudski faktor a onda i nesavršenost staze glavni uzroci nekonzistencije u rezultatima. Komentarisati i dalje bilo kakav "test" na kome nekakav "povišeni gradski auto" (ili kako god da zovete auto sa visokom težištem..) pokazuje veću stabilnost (?!?) nego Arteon, 508, A5 ili bilo koji sličan njima, je ispod svakog nivoa i ne želim da bavim time.

Fizika je neumoljiva i veoma jednostavna za razumeti, a vama koji nemate ni njene elementarne osnove i verujete u nešto drugo, umesto što pišete po forumima predlažem pametniju stvar:

Predstavite i dokažite tu vašu tezu na bilo kom stručnom mestu i odmah ćete dobiti Nobelovu nagradu za fiziku, brdo para i slavu do kraja života.


Fizika je neumoljiva i veoma kompleksna. To nisu automobili na istoj platformi, samo malo tezi i odignuti od zemlje, nego je sve drugacije - sasije, oslanjanje/vesanje, tockovi i, najvaznije, sistemi upravljanja, prenosa, kocenja, proklizavanja, itd.

Tako da je moguce dobiti Dustera koji bolje prolazi na testu od 911, namerno ili iz neznanja ili nezainteresovanosti proizvodjaca/tjunera.

[Ovu poruku je menjao dr0id dana 21.01.2020. u 17:33 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
87.116.178.*



+1164 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina21.01.2020. u 15:51 - pre 4 meseca
Naravno, zbog toga i ne gledam te testove jer ni delimično ne uzimaju u obzir sve što je potrebno da bi se testiranje izvelo u kontrolisanim uslovima, a koji su jedini relevantni za bilo kakav zaključak.
Citat:
bakara:tako da me zanima tvoje vidjenje losih rezultata stabilnosti?
Kojih rezultata? Čijih rezultata?!

Pošto već toliko insistiraš, evo sad sam pogledao vožnju Kadjara i Passata, pa to je smešno, pogledaj kako je sa Kadjarom već na ulasku u krivinu napravio idealnu putanju između čunjeva i time postigao maksimalni poluprečnik krivine, čime je obezbedio da auto lepo prođe prvi zavoj, ne zanese se i zbog toga i ostatak vožnje završi dobro.

Sa Passatom, koji je daleko veći auto pa mu već samo zbog toga čunjevi deluju bliži a krivine oštrije, pored drugog reda čunjeva je prošao sa par desetina centimetara unutra, čime je još dodatno smanjio poluprečnik, tj. povećao oštrinu krivine koji je njemu već inače manji jer je ceo auto puno veći.

Ne kažem da su to uradili namerno kao Cozmo u njegovoj presmešnoj montaži "testa Golfa dizel 1,8TSI", ali realnost je da je veoma teško idealno izvesti te vožnje. Nebitno što su za Passata malo povećali rastojanje između prednjih čunjeva (ali su smanjili rastojanje između zadnjih!) Ko je i po kojoj formuli odredio koliko će to rastojanje biti i kako mogu za tako dugačak auto da smanjuju rastojanje između zadnjih čunjeva??

Prema tome, takav test je već u startu irelevantan jer ista trasa obuhvata aute različite dužine koji krivine "vide" na sasvim drugačije načine, a vrhunac greške je što su za Passata npr. odabrali karavan verziju sa velikim prtljažnikom, koji još dodatno zanosi auto.


Ovo je samo ukratko, ima tu još da se kaže (npr. koje i u kakvom stanju su gume, kolika je temperatura i vlažnost vazduha u trenucima testova jer sve to utiče na prianjanje, itd.), ali ako poznaješ te likove pa čak i ako ne poznaješ, javi im da na bilo kom stručnom skupu dokažu tezu da je viši auto (neobavezno i uži) stabilniji od šireg i nižeg, i odmah će zaraditi svetsku slavu i brdo para.

 
Odgovor na temu

dr0id

Član broj: 326795
Poruke: 235



+75 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina21.01.2020. u 16:32 - pre 4 meseca
Pa dokazali su x puta, sto oni https://www.youtube.com/user/km77video/videos sto https://www.youtube.com/user/teknikensvarld/videos cak je bio i recall/redizajn odredjenih modela nakon tih testova... Putanje zavise od brzine, svaki automobil ima svoju.
Uostalom, posto je besmisleno neverovati necemu tako lako proverljivom, odes lepo pozajmis/iznajmis dva modela (eto mozes Kadjar i Passat ili neke s jos vecom razlikom), postavis cunjeve i kameru i pokazes da je siri i nizi bolji tj. brzi i odmah zaradis svetsku slavu i brdo para, plus njih izbacis iz biznisa
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
87.116.178.*



+1164 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina21.01.2020. u 16:45 - pre 4 meseca
Realno su dokazali nestabilnost prve verzije A klase Mercedesa, ali i to je takođe, kao i sve drugo bilo krajnje očigledno jer je to auto na platformi kome je motor iznad menjača (a ne kao kod drugih da je motor ispred menjača), i zato mu je težište visoko.

Bio je i posle nekih mada ne toliko upečatljivih primera, ali svi oni su krajnje očekivani i svi spadaju u kategoriju povišenih automobila.

Evo nekih i ovde



 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15184



+2719 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina21.01.2020. u 17:49 - pre 4 meseca
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Sa Passatom, koji je daleko veći auto pa mu već samo zbog toga čunjevi deluju bliži a krivine oštrije, pored drugog reda čunjeva je prošao sa par desetina centimetara unutra, čime je još dodatno smanjio poluprečnik, tj. povećao oštrinu krivine koji je njemu već inače manji jer je ceo auto puno veći.



Ovo je samo ukratko, ima tu još da se kaže (npr. koje i u kakvom stanju su gume, kolika je temperatura i vlažnost vazduha u trenucima testova jer sve to utiče na prianjanje, itd.), ali ako poznaješ te likove pa čak i ako ne poznaješ, javi im da na bilo kom stručnom skupu dokažu tezu da je viši auto (neobavezno i uži) stabilniji od šireg i nižeg, i odmah će zaraditi svetsku slavu i brdo para.

Nije u opste smesno ako je taj passat ocenjen lose a ima sve "fizicke" predispozicije za stabilnost a kadjar nema pa je odlicno ocenjen.

osim ako zelis reci da treba biti idealna vlaznost vazduha i temperature da bi taj passat prosao test.

I ne znam zasto sada navodis neka SUV vozila koja su lose prosla na testu, kada to treba ici tom logikom i zakljuciti da su svi isti...

Evo i c5 aircross koji je ogroman auto a takodje vrlo dobro ocenjen:






Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8101
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+9531 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina21.01.2020. u 18:34 - pre 4 meseca
Visina nekih monovolumena ne treba da zbuni. To što je krov viši za desetak cm, uopšte ne mora da znači da je i težište značajnije povišeno. A težište je ono šta je bitno.
Uz dobra inženjerska rešenja pasivne stabilnosti + savremena rešenja aktivne stabilnosti, realno, mogu da se postignu odlični rezultati.

A ako se radi o loše rešenim ogibljenima + značajno povišeno težište - onda je katastrofa na pomolu.
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
87.116.178.*



+1164 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina21.01.2020. u 20:58 - pre 4 meseca
Koja smejurija je taj sajt, sad tek malo pogledah

Pa na njemu je Pežo 3008 prošao bolje nego Porsche 911

Znači ovaj auto




je stabilniji od ovog:



Ajoj na šta gubim vreme..
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8101
*.static.avana.rs.



+9531 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina22.01.2020. u 07:39 - pre 4 meseca
Ne znam šta ti je tu čudno. To je "test severnog jelena".

Porše, sa motorom pozadi, oho-ho ima problema sa stabilnošću u takvim situacijama.

Konstruktivna nestabilnost zbog mase motora na zadnjoj osovini (i čak iza zadnje osovine) je tolika da je 99% proizvođača sa 99% posto modela napustilo taj položaj motora.
I Porše ja na Panameri i Cayenu prebacio motor napred, ali eto kod 911 tj. za naslednike 911 se drži "tradicije" furajući svoj fazon. S tim da se kod "savrmenijih naslednika originalne 911" motor pomera od zadnje osovine ka centralnom položaju (kao na primer kod Lamborgijija i nekih Ferarija), praktično napuštajući koncept motora na zadnjoj osovini.

Ko voli - nek izvoli, ali mojne posle da se žali. Nestabilnost kod 911 se podrazumeva. Ili kako kažu "za vrhunske vozače to nije problem" Jok, i nije.




Promena pozicije motora 911 - Cayan. Od motora na zadnjoj osovini (i iza nje) do motora na centralnoj poziciji.






[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 22.01.2020. u 09:33 GMT+1]
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
87.116.178.*



+1164 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina22.01.2020. u 11:50 - pre 4 meseca
3008 kao i svi drugi auti sa visokim težištem će se prevrnuti bez proklizavanja što smo videli kod mnogo takvih auta, a 911 zbog motora nazad će proklizati (što mnogi vole i zato ga i kupuju) ali se neće prevrnuti, slično kao što je Passat karavan zbog teškog du*eta proklizao ali ni govora nema o prevrtanju.

Nego, nije mi bakara ovo odgovorio:

1) Zašto su Passatu umesto da produže rastojanje između zadnjih čunjeva zbog dužine vozila, rastojanje između zadnjih čunjeva skratili za metar??





Da li iko normalan to može da uradi?


2) Da li iko normalan može da kaže da je isti test kada se uđe u krivinu na ovaj način kao sa Kadjarom (idealnom putanjom sa max. poluprečnikom krivine) i sa Passatom, koji je em puno duži, em je u krivinu ušao u pod ovoliko oštrijim uglom, em je vozač tu krivinu još dodatno pooštrio prolaskom toliko daleko od čunja?





Dalje, testovi su kao što vidimo rađeni na totalno različitom asfaltu. Na koji način možeš da smatraš da te dve podloge (nova i stara, pri čemu je stara od abrazivnog a nova urađena od mnogo finijeg asfalta) daju isto trenje?


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15184



+2719 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina22.01.2020. u 12:36 - pre 4 meseca
Citat:
Nebojsa Milanovic

Nego, nije mi bakara ovo odgovorio:

1) Zašto su Passatu umesto da produže rastojanje između zadnjih čunjeva zbog dužine vozila, rastojanje između zadnjih čunjeva skratili za metar??

kako mislis da mu skrate, pa iste su staze za oba auta 63m a kadjar je izgleda i duzi auto od passata





Citat:
) Da li iko normalan može da kaže da je isti test kada se uđe u krivinu na ovaj način kao sa Kadjarom (idealnom putanjom sa max. poluprečnikom krivine) i sa Passatom, koji je em puno duži, em je u krivinu ušao u pod ovoliko oštrijim uglom, em je vozač tu krivinu još dodatno pooštrio prolaskom toliko daleko od čunja?

Usao je pod uglom kojim je mogao, da je mogao da udje pod boljim uglom na toj brzini on bi mnogo bolje prosao na tom testu, u tome i jeste cela poenta.

Citat:
Dalje, testovi su kao što vidimo rađeni na totalno različitom asfaltu. Na koji način možeš da smatraš da te dve podloge (nova i stara, pri čemu je stara od abrazivnog a nova urađena od mnogo finijeg asfalta) daju isto trenje?

Mozes da primetis da su testovi radjeni na potpuno istom poligonu samo sto je stavljen novi asfalt, stari se potrosio od testiranja.
Ali evo octavia je testirana na starom asfaltu, ni ona nije nesto bolje prosla:


km77 je renomiran sajt i na njemu imas brdo testova koji su svi uradjeni na istom poligonu pod istim uslovima tako da svakkako mozes da verujes svojim ocima i procenis stabilnost vozila, i sam si se vise puta pozivao na njihove testove.







[Ovu poruku je menjao bakara dana 22.01.2020. u 13:49 GMT+1]
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8101
*.static.avana.rs.



+9531 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina22.01.2020. u 13:49 - pre 4 meseca
Malo si se zbunio. Nije kadjar duži.
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6805

Sajt: about:blank


+2179 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina22.01.2020. u 16:27 - pre 4 meseca
A nije ni rastojanje skraćeno, identični brojevi na obe slike.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15184



+2719 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina22.01.2020. u 17:26 - pre 4 meseca
Citat:
Java Beograd:
Malo si se zbunio. Nije kadjar duži.

U pravu si, permutovao sam cifre i jos ostadoh zbunjen kako je kadjar duzi
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
87.116.178.*



+1164 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina22.01.2020. u 19:27 - pre 4 meseca
Naravno da je Passat duži, da li je potrebno merenje ili neka slika za to? Ali vidimo da ni slike ne pomažu i kod potpuno očiglednih stvari:
Citat:
Miroslav Jeftić:
A nije ni rastojanje skraćeno, identični brojevi na obe slike. :)

Pogledaj i još jednom a više puta sam rekao, pretposlednji deo staze za Passata je skraćen za 1m..jbt ovo je kao igra gluvih telefona...
Citat:
bakara: i sam si se vise puta pozivao na njihove testove

Jesam u smislu da pokažem koliko lako se prevrću povišeni automobili, ali to ne znači da se proklizavanje stabilnih automobila zove "slabo prošao test"(!?). 

Verovatno je takvo ili slično tumačenje izrekao neki naš "stručni" novinar, i onda se raja popalila i počela da viče kako su SUVovi stabilni - a pravi auti nestabilni (!?!). 

SUV i svaki auto tog tipa u oštroj krivini će se odmah prevrnuti bez proklizavanja. To je ono što je kod njih najopasnije i što smo više puta videli, a normalan auto kada se u krivini pretera samo će proklizati bez opasnosti od prevrtanja, što smo takođe videli.

To je ono što razlikuje povišene i normalne aute i to je suština cele priče. 
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6805

Sajt: about:blank


+2179 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina22.01.2020. u 20:32 - pre 4 meseca
Citat:
Nebojsa Milanovic: Pogledaj i još jednom a više puta sam rekao, pretposlednji deo staze za Passata je skraćen za 1m..jbt ovo je kao igra gluvih telefona... 


Znam ja šta si rekao, samo ti kažem da nisi u pravu i da nije skraćen, iste je dužine - 12,5 m.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 35 36 37 38 39 40 41

[ Pregleda: 119959 | Odgovora: 808 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.