Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 36 37 38 39 40 41

[ Pregleda: 119334 | Odgovora: 808 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dr0id

Član broj: 326795
Poruke: 235



+75 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina22.01.2020. u 21:28 - pre 4 meseca
Citat:
Nebojsa Milanovic:
3008 kao i svi drugi auti sa visokim težištem će se prevrnuti bez proklizavanja što smo videli kod mnogo takvih auta, a 911 zbog motora nazad će proklizati (što mnogi vole i zato ga i kupuju) ali se neće prevrnuti, slično kao što je Passat karavan zbog teškog du*eta proklizao ali ni govora nema o prevrtanju.
...

Nece se prevrnuti (kao sto se nije ni prevrnuo), a 911 ce proklizati zbog tvrdjeg ogibljenja, sasije, tezine nazad, kocenja/pustanja gasa (koliko ih je samo izginulo jer su, neiskusno, pri brzoj voznji, u sred krivine instinktivno pustali gas), manje agresivnog sistema proklizavanja, itd.
Ti prosto odbijas da poverujes (a i da se licno uveris) da se "fizika" moze i poboljsati i pogorsati samo aktivnim sistemima (i na identicnoj platformi a tek na razlicitim). Pa F1 ima drasticno drugaciji setup za staze sa dugim, kratkim krivinama ili sikanama a super/hiper automobili rade dobro samo na onim za koje su dizajnirani i podeseni, a ne ova konfekcija.

Jednostavno, test osrednjeg vozaca i vozila sa "default" podesavanjima u kriticnoj situaciji. A to da li su rezultati dobri ili losi zavisi od prioriteta proizvodjaca, ako su oni projektovali (i testirali) na 60km/h, sve preko toga vide kao uspeh...

p.s. Ista je duzina/raspored cunjeva, prikaz je naopacke
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
87.116.178.*



+1161 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina22.01.2020. u 23:36 - pre 4 meseca
3008 se neće prevrnuti?! Nego šta će, levitiraće jer ima nevidljivi lepak na točkovima?

E svašta...naravno da će se na 8x ili 9x na sat i 3008 i svi takvi prevrnuti kao i njihova braća po obliku koja su se prevrnula već na 7x na sat, a normalan auto će na toj brzini samo jače kliznuti ali ostati čvrsto na četiri točka.
Citat:
dr0id
Ti prosto odbijas da poverujes (a i da se licno uveris) da se "fizika" moze i poboljsati i pogorsati samo aktivnim sistemima

Ne odbijam naravno, ali sve te sisteme koju imaju kvazi auti kao Kaškai, Juke i slični imaju i normalni auti (često i bolje jasno, jer su namenjeni za vožnje na većim brzinama, plus što imaju bolje ogibljenje), pa kada ih porediš, elektroniku možeš kompletno da odbiješ iz računice.

A onda ostaje samo fizika, tj. moment inercije, krak sile, masa i visina težišta, i sasvim je jasno do čega ona dovodi.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1729



+513 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina23.01.2020. u 01:10 - pre 4 meseca
Ma lepo je divaniti o "kvazi" autima, ali ja kad vidim na ulici Citroen Saxo, Xantia, Xara i slične, ja ne kapiram ko je to mogao da kupi kao nov auto.

Ovde se ubiše pojedinci od objašnjavanja "racionalne" kupovine, a kad vidim neke automobile na ulici, ne znam ko je to mogao da kupi kao nov auto.
Ali, valjda su u nekim zemljama odavno skupi majstori, pa su ljudi naučili da je bolji i nov Saxo nego neki polovan Megan ili Audi A3, prvenstveno sa tačke gledišta novčanika.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6805

Sajt: about:blank


+2171 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina23.01.2020. u 02:44 - pre 4 meseca
Ako pogledamo malo zvaničnu statistiku za SAD na primer (2017. godina):

https://www.iii.org/fact-stati...0Type%20Of%20Collision,%202017

prevrtanje automobila (svih tipova) je učestvovalo sa 8% - mrzi me sad da tražim da l imaju i po tipu automobila, ali sigurno da nisu svih 8% SUV vozila i slična. S druge strane, prednjače udesi s vozilima u pokretu, a kao glavni razlog se ističe neprilagođena brzina:

Citat:
The National Highway Traffic Safety Administration has developed a list of driver behaviors as factors in fatal crashes. Speeding is at the top of the list of related factors for drivers involved in fatal crashes. In 2017, 8,856 drivers who were involved in fatal crashes (or almost 17 percent) were speeding.


Tako da bih rekao da su na putu ubedljivo najopasniji oni koji voze daleko iznad ograničenja brzine, frizirane automobile i misle da će ih vrhunsko poznavanje fizike i njihov nizak automobil izvući iz svake neprilike.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1504
*.dynamic.vipmobile.rs.



+1945 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina23.01.2020. u 09:38 - pre 4 meseca
Citat:
Nebojsa Milanovic:
SUV i svaki auto tog tipa u oštroj krivini će se odmah prevrnuti bez proklizavanja. To je ono što je kod njih najopasnije i što smo više puta videli, a normalan auto kada se u krivini pretera samo će proklizati bez opasnosti od prevrtanja, što smo takođe videli.

Ja sam vozio i jedne i druge i nekako nikad nisam bio ni blizu prevrtanja vozila sa visokim tezistem (valjda se plasim pa usporim pre krivine), dok sam sa sportskim automobilom izrazito niskog tezista dva puta otisao popreko da berem kukuruze koji su se nalazili pored ostre krivine, a da se automobil ni milimetar nije nageo i nagovestio sta moze uslediti. Kad vozim nekim izrazito krivudavim putem, naprimer Valjevo-Kosjeric, sa visokim automobilom ja totalno usporim vozim ispod 30km/h, jer me svako naginjanje plasi, a sa sportskim imam utisak da on to moze proci bilo kojom brzinom i eto belaja. Bilo kako bilo, iskustvo to sigurno resava - onaj ko se slupao vise od 5 puta perfektno zna sta moze a sta ne moze. Ako prezivi, naravno
Jednostavno, visok automobil te non stop naginjanjem upozorava pa se prilagodjavas, a nizak prolazi krivine kao da ih nema i kad jednom nagovesti problem, sledece sekunde si u kukuruzima. Iz tog razloga za visok ne treba nikakvo iskustvo - neces prevrnuti osim ako si bas lud, a kod izrazito niskog treba ogromno iskustvo da procenis koliko brzo smes ici.
Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15177



+2713 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina23.01.2020. u 13:40 - pre 4 meseca
Citat:
Nebojsa Milanovic:
3008 se neće prevrnuti?! Nego šta će, levitiraće jer ima nevidljivi lepak na točkovima? :)

E svašta...naravno da će se na 8x ili 9x na sat i 3008 i svi takvi prevrnuti kao i njihova braća po obliku koja su se prevrnula već na 7x na sat, a normalan auto će na toj brzini samo jače kliznuti ali ostati čvrsto na četiri točka.



valjda verujes svojim ocima, nije se prevrnuo, bolje je prosao nego passat i octavia.








Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1729



+513 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina23.01.2020. u 13:58 - pre 4 meseca
Ma jašta, svi oni prođu super na toj podlozi, ali zaboravljamo kakavi su naši putevi, puni neravnina pa čak i rupa, plus kamenčići i rizla po putu bar nekih pola metra od ivice asfalta (po asfaltu, ne pored) jer je na mnogim mestima tlo pored asfalta višeg nivoa pa voda nanosi taj materijal... i onda se pitam, kako bi prošao u nekoj takvoj (pa još levoj) krivini auto kome se zadnji unutrašnji točak odvoji od tla.

Takođe, ovih dana je asfalt u gradu stalno "mastan", malo se jače doda gas proklizava, malo se jače zakoči, reaguje ABS... mogu misliti kako bi izgledao ovaj "severni jelen"...
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 838
*.dynamic.kdsinter.net.



+262 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina23.01.2020. u 21:35 - pre 4 meseca
Citat:
mjanjic:
Ma lepo je divaniti o "kvazi" autima, ali ja kad vidim na ulici Citroen Saxo, Xantia, Xara i slične, ja ne kapiram ko je to mogao da kupi kao nov auto.

Ovde se ubiše pojedinci od objašnjavanja "racionalne" kupovine, a kad vidim neke automobile na ulici, ne znam ko je to mogao da kupi kao nov auto.
Ali, valjda su u nekim zemljama odavno skupi majstori, pa su ljudi naučili da je bolji i nov Saxo nego neki polovan Megan ili Audi A3, prvenstveno sa tačke gledišta novčanika.


Nema racionalne kupovine pare date za auto su bacene pare ako pricamo o privatnim automobilima. I taj nov mora da se odrzava,registruje,skup kasko itd.

Imam troje dece meni je bitno da je auto bezbedan i komforan a da bi to bio treba da bude pravi SUV ili neka normalna limuzina.
A sto se tice saobracajki, bolje da mi se to desi u ML-u nego u Puntu.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
87.116.178.*



+1161 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina23.01.2020. u 22:01 - pre 4 meseca
Za svoju porodicu svako treba da kupi najbolji i najbezbedniji auto u okvirima svojih mogućnosti, to je valjda jasno. Ali ovde ima i onih koji diskusiju prave debilnom, citiraju i odgovaraju na nešto što uopšte nije rečeno i slično.

Bakara ako ne znaš fiziku onda nauči barem da čitaš, odnosno da pročitaš makar ono šta citiraš, nemoj me terati da bespotrebno ponavljam.
Citat:
bakara: valjda verujes svojim ocima, nije se prevrnuo

Pogledaj dobro, nisam rekao da SE taj auto prevrnuo, nego da ĆE se prevrnuti na brzini koja je ne puno veća od te na kojoj je vožen.

A da je to baš tako, možeš videti već iz naslovne slike klipa kojeg si upravo ti okačio: Pogledaj koliko se 3008ci u krivini odigao zadnji desni točak (uprkos tome što ima dug hod amortizera!), i sasvim je jasno da će se pri malo većoj brzini prevrnuti bez upozorenja.
Citat:
Darko Nedeljković: Kad vozim nekim izrazito krivudavim putem, sa visokim automobilom ja totalno usporim vozim ispod 30km/h, jer me svako naginjanje plasi

Ne samo da plaši, ali u najmanju ruku nervira. Postoji jedan izraz među vozačima koji opusuje aute sa takvim ponašanjem, a to je da je to njanjav auto.
Citat:
sa sportskim imam utisak da on to moze proci bilo kojom brzinom

Možeš proći puno većom ali ne i neograničenom brzinom i niko nikad nije rekao da treba da divljaš na drumu (ni ti, niti bilo ko drugi). A ako nekad baš hoćeš, i u tome preteraš, kod normalnog auta kontrolisano proklizavanje (koje se i inače koristi u svim trkama i brzinskim takmičenjima) će te upozoriti na to.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 36 37 38 39 40 41

[ Pregleda: 119334 | Odgovora: 808 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.