Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 43 44 45 46 47 48 49 50

[ Pregleda: 295188 | Odgovora: 986 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9517
*.static.isp.telekom.rs.



+10256 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.04.2024. u 07:37 - pre 22 dana
Citat:
Nebojsa Milanovic: Teška srca odlučim da prodam Boru 1.8T Highline jer je auto u neverovatnom stanju ... okačim profi urađene slike ... i stavim cenu po dogovoru, nadajući se da će se javiti neko od poznavalaca i mnogobrojnih ljubitelja ...


Moram da ti skrenem pažnju: cena "po dogovoru" je najveći fail na oglasima. Bez obzira da li je na prodaju mikser, gitara, veš mašina, čamac, auto ili nekretnina.
Iz puno razloga. Kao prvo, cena je inače uvek po dogovoru, to se podrazumeva. Kao drugo, ne uklapa se u filter pretraživanja od - do cene. Često u oglasnicima ima check-box "prikaži samo oglase sa cenom"
I glavno: ljude generalno mrzi da zovu, samo da bi dobili najosnovniju informaciju - cenu. Džaba mi što je dobar ako je van budžeta.

Kako razmišlja kupac?
Budžet za kupovinu mi je 5.000 eur i tražim automobile od 4.500 do 5.500 (u nadi da će malo da spusti cenu)
Ovaj VW Bora je "po dogovoru". WTF? Ne znam koja je cena, bataliću ga, gledam ove sa cenom.


Verovatnoća da će da se javi ljubitelj, poznavalac, zaluđenik je 1:1000
Jer, "ljubitelj, poznavalac, zaluđenik" već ima svoj primerak u koji se zaljubio. Zove samo da priča.

Uostalo, wtf, šta te briga ko će da kupi? Bitno je da prodaja prođe pravnički uredno, uzmeš pare i da se prenos uradi brzo.

Kad prodaješ, moraš da znaš koju cifru prižaljkuješ (A), i ispod koje ne želiš da prodaš (B). Staviš u oglas cenu A, i budeš spreman da spustiš do B.

I za kraj, koliko god da si ti voleo, pazio i mazio svoj auto, godište mu određuje okvir prodajne cene. Tvoje emocije prema autu kupac ne vidi i ne zanimaju ga.
Sit gladnom ne veruje, i tvoje priče o održavanju kupac uzima sa rezervom. Jer, svaki ciganin hvali svoga konja.

Kažeš "nikoga ne zanima da pogleda auto". Pa zanima ga, naravno, ali tek kad se napravi najuži izbor od 2-3 primeraka, ne više.
Pa neću valjda da putujem po Srbiji danima da gledam sve sa oglasa?
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
109.245.225.*



+1350 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.04.2024. u 09:16 - pre 21 dana i 22h
Java, u pravu si u potpunosti.

Isto sam i ja zaključio, ali tek nakon par stotina bizarno glupih telefonskih razgovora, da sam to ranije znao uštedeo bih sebi dosta vremena i živaca.

Kada pogledaš na oglasima Golf GTI to godište, cene im idu i do 5k, a viđao sam i skuplje.

Naravno, svima je duša izvađena totalno, frizirani su i imaju po nekoliko dodataka u te svrhe, ali nije to ništa specijalno (veći usis, veći izduv, još tvrđi i spušteni, neki ugradili Turbo-gauge, ko zna kakve mape imaju, itd).

Svi ti dodaci su em jeftini, em nepotrebni, a ti auti su u praktično raspadnom stanju.

To me je ponukalo na razmišljanje da će neko od takvih kupaca/vlasnika/ljubitelja da se zainteresuje za ovaj auto koji je 100% fabrika osim mape naravno, koja je vrhunska.

Doduše imam i distancere koju mu leže kao budali šamar , sve ostalo je stock. Kilometraža 174k garantovana, kompletna servisna istorija naravno (štura doduše, jer je malo šta rađeno).

Ali poenta što je struktura kupaca Golfa GTI i Bore koji je samo malo luksuzniji auto (naravno sa mnogo većim gepekom), je drastično različita i to sam eto na taj način saznao.

Taj motor koji je zaista biser i glavni je plus GTI-ja - u Bori je zapravo minus?!

Da imam 1.9TDI 90KS sa sportskim zvukom i pređenih 800k, verovatno bih imao više interesenata...

edit: popravljen link

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 08.04.2024. u 15:31 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Turmen
Software Quality Assurance Engineer
Wireless Media
Beograd

Član broj: 317274
Poruke: 424
95.180.119.*



+169 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.04.2024. u 14:13 - pre 21 dana i 17h
A je l su vam dolazili raznorazni likovi sa pitanjem "je l mogu da ga oteram na kanal kod mog pašenoga Miće u Kotež da ga pregleda??"

Meni dvojica likova pitali da voze u neki servis, a ja stvarno bio u fazonu da nisam toliko dokon da teram auto po servisima.

Dovedi majstora ako se ne razumeš, sedi, provozaj, daj majstoru da okrene krug, neka otvori haubu, pogleda motor, zakači na dijagnostiku. Svaki iskusniji mehaničar već nakon vožnje auta vidi eventualne falinke.

Polovna roba se kupuje u viđenom stanju, ni kod kupovine telefona, televizora, bicikla, ne nosiš ga u servis da "ga majstor pregleda", nego uključiš, proveriš da li radi, testiraš najosnovnije funkcije i ako ti se sviđa nosiš, ako ti se ne sviđa - produžavaš dalje.

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.04.2024. u 14:24 - pre 21 dana i 17h
Slabo ja imam iskustva sa kupoprodajom, objašnjavao sam kako kupujem, a prodajem još lakše (osim tog Bore koga sam zato i zadržao).

Sve sam prodao za 1-3 dana po najjačim cenama za taj model/godište, ali su i bili dobri auti naravno.

Ono šta sam iz tog nevelikog iskustva zaključio, je da uooopšte ne vredi previše pričati i smarati se.

Dati dobre slike i dobar opis, biti iskren, važno je što nisi preprodavac i pravi kupac ako/kada naiđe, sve to će prepoznati odmah.
 
Odgovor na temu

Turmen
Software Quality Assurance Engineer
Wireless Media
Beograd

Član broj: 317274
Poruke: 424
95.180.119.*



+169 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.04.2024. u 14:26 - pre 21 dana i 17h
Ma naravno, samo što do tog pravog kupca ponekad prođu nedelje i meseci. A nekad i dođe prvi dan A do tada ide natezanje sa krvopijama i preprodavcima.

Meni je obrnuo igricu neki batica koji je izvadio neki gedžet koji meri debljinu laka
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.04.2024. u 20:27 - pre 21 dana i 11h
Pade mi na pamet onaj BMW 2012. koga je veselinovic bio preporučio za 25K.

Odmah sam rekao da je prešao najmanje 800k, posle sam se korigovao na oko 1M, ali moguće da sam pogrešio?

Evo njegovog vršnjaka, ne bi me začudilo da su tu negde:

Kupili ste auto sa ‘skinutih‘ 250.000 km?
Ne očajavajte, kupcu ovog Mercedesa ‘skinuto‘ je 1,4 miliona km!
 
Odgovor na temu

iculibrk
Bačka Palanka
21400

Član broj: 321321
Poruke: 828



+154 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.04.2024. u 22:11 - pre 21 dana i 9h
Ti znaš kako se pojavi tih 1609343 km? Zna verovatno i novinarska mašinerija koja je pustila vest, ali većina će poverovati u ovu objavljenu glupost. Taj auto nikako nije prešao tu kilometra.
Što se tiče onog BMW-a, uopšte ne izgleda loše, a o autu može pisati samo onaj ko ga i provoza.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.04.2024. u 22:22 - pre 21 dana i 9h
Ma bravo, ti ćeš iz jedne vožnje BMW V8 4,0 starog 12 godina saznati u kakvom je stanju?!?!

Hajde podeli sa nama tu mudrost?

Ja sam siguran da to ne bih umeo, tj. ne bih mogao da budem siguran ni u vožnji od recimo 500km.
 
Odgovor na temu

iculibrk
Bačka Palanka
21400

Član broj: 321321
Poruke: 828



+154 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.04.2024. u 22:38 - pre 21 dana i 9h
Opet kažem, ti znaš kako se pojavi tih 1609343 km? Glupo je kada si bez dobrog odgovora hvatati se za reči iz posta, ja znam kako se kupuje i prodaje auto. Dokaz je moj auto.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina08.04.2024. u 23:10 - pre 21 dana i 8h
Citat:
iculibrk: Opet kažem, ti znaš kako se pojavi tih 1609343 km? Glupo je kada si bez dobrog odgovora hvatati se za reči iz posta
Haloo, da li si uopšte pročitao MAKAR PODNASLOV ČLANKA?!

Lepo piše:
Citat:
Dijagnostički uređaj pokazao je nevjerojatnih 1.609.343 kilometara. Jasno je da je novi vlasnik nakon tog otkrića bio šokiran.

Ili misliš da kilometraža na autu piše samo na kilometar satu?

Znaš li da kod nekih modela kilometraža piše čak na više mesta?

Citat:
ja znam kako se kupuje i prodaje auto. Dokaz je moj auto
Ma ti "sve znaš"... koji tvoj auto? Šta si rekao i o njemu i o toj kupovini?! Gde si podaci o tom autu, gde su slike, iskustva?

Koliko je ovde i slika i iskustava okačeno a ti nisi okačio ništa - a "sve znaš"?!

Pametovanje ne služi ničemu, nego onako kako ja (i mnogi drugi) radimo, dakle opis, slike, lična iskustva i sve slično. Ubacivanje par nesuvislih reči samo razvodnjava diskusiju bez ikakve poente i smisla.

Što se tiče ovoga gore, preneo sam članak iz novina jer sam siguran da postoje komadi sa pređenih 7 cifara, u Srbiji naročito.

U tekstu imaš i veliki detaljan YT snimak koji sve objašnjava a koji siguran sam nisi ni pogledao, a pametuješ bez ikakvog smisla.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9517
*.static.isp.telekom.rs.



+10256 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina09.04.2024. u 07:59 - pre 20 dana i 23h
Ajmo malo proste matematike:

1.600.000 km za 14 godina -> izađe oko 115.000 km godišnje.
115.000 km godišnje -> bude oko 9.600 km mesečno.

E sad, neko bi pomislio da sad treba da se podeli sa 30, ali nije.
Jer, niti se ide na posao 30 dana mesečno, niti se putuje 30 dana mesečno, niti ništa.
Tu su i praznici (uskurs, božić, N. Godina, državni prazniici), pa godišnji odmor ... pa je realno deliti sa oko 20
Dakle, 9.600 km mesečno -> izađe oko 480 km dnevno.

Da li je taksi? Ne znam. Može biti, ali kod taksiranja, auto bi se raspao na 600.000 km
Možda je lik živeo 240 km od grada u kojem je radio. Na primer, radio u Frankfurtu, a živeo u oblasti Kelna ili okolini Štutgarda, ili u Luksemburgu, otprilike.
U Nemačkoj, na autobanu, to može da bude svega sat i po putovanja (uprosečeno). Dakle, vozio u 6. stepenu prenosa na 3.000 obrtaja.

Po meni ovo je realno moguće. Da li je istinito, ne znam, ali mislim da je moguće.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9517
*.static.isp.telekom.rs.



+10256 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina09.04.2024. u 08:56 - pre 20 dana i 22h
Ja, zarad diskusije, mogu da vam dam primer mog Citroena C4, 2016

- Kupljen 2019.god sa 2.5 godine starosti, na satu stajalo 130.000 km
- Nađeno preko Car Vertical da je na on-line prodajnoj aukciji slikan i potvrđeno od strane SGS 170.000 km na satu.
- Bio u vlasništvu kompanije Tyssen Krupp, vidi se u orginalnoj saobraćajnoj koju sam dobio.

Dakle, za 2.5 godine prešao 170.000 km ili oko 5.600 mesečno ili 280 km dnevno. Uposlenik kome je auto dat na koriščnje je dakle živeo 140 km daleko od posla.
Kad sam seo u njega, na auto placu - NOV! Zadnja sedišta ne-dodirnuta. Apsolutno očuvan enterijer. Ni jedan trag ogrebotine na plastičnim delovima, volanu, dugmićima. Tepih - savršen. Sedišta - fabrička. Prtljažni prostor - netaknut. Motorni prostor - wtf - sve pod konac.

Na 1.6 HDi, veliki servis se radi na 240.000 km, dakle, nije ni rađen. Originalni delovi! Originalno kvačilo. Originalni delovi trapa. F.A.B.R.I.K.A
Verovatno su menjali ulje, filtere i kočione pločice. Verovato i gume. Ne znam šta bi još moglo, teoretski?

Od kako je u mom vlasništvu, ja sam prošao još oko 130.000 km i sad ima pravih oko 300.000 km.
Šta da vam kažem: ukupno urađen jedan veliki servis, jedna zamena kvačila, jedna zamena kočionih diskova. Trap je originalan, i sve ostalo, da pomenem samo važnije: vešanje, usis, izduv, klima i ventilacija, upravljački sklop, rashldani sistem, elektronika. Enterijer i dalje apsolutno očuvan. I eksterijer, osim sitnijih ogrebotina sa parkinga. Ulje i filtere menjam sam, na 15.000 km. Sam menjam i kočione pločice, i tako ponešto potrošno.

Rekao bih da je sada, sa 300.000 km - tek razrađen, u zdravoj eksploatacionoj fazi. I tek će da me služi, u narednim godinama.




Ja ne znam kako i zašto je srpski mentalitet nabavke polovnih automobila sagrađen na fake kilometraži 130.000 km. I svi znaju da je fake, i svi vole da budu prevareni!
Da ja ovo dam u oglase, sa 300.000 km na satu, svako bi pomislio da je auto maksimalno izraubovan, maltene za presu.


OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9517
*.static.isp.telekom.rs.



+10256 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina09.04.2024. u 09:15 - pre 20 dana i 22h
I sad, da se vratimo na Mercedesa E klase. Executive. Direktorski!

Mnoooogo ozbiljniji auto od mog Citroena, znatno kvalitetnije izrade, u startu projektovan za mnogo veće kilometraže. Vožen po dobrim putevima, održavan originalnim delovima, nalivan originalnim uljem.
Na kraju krajeva, bar 5x skuplji u nabavci, kao nov. Ima zašto, naravno.

Svaki kilometar na Citroenu C4, na Mercedesu se (kao i cena) množi sa 5. Dakle, 300.000 km na C4 -> na Mercedesu 1.500.000 km

Šta fali Mercedesu? Ništa.
Šta fali kupcu koji je poverovao da je Mercedes E klase star 14 godina vožen samo do crkve, nedeljom, i da je prešao samo 230.000 km? Fali mu 3/4 mozga.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Turmen
Software Quality Assurance Engineer
Wireless Media
Beograd

Član broj: 317274
Poruke: 424
46.240.134.*



+169 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina09.04.2024. u 10:00 - pre 20 dana i 21h
Citat:
Citat:
Java Beograd

Da ja ovo dam u oglase, sa 300.000 km na satu, svako bi pomislio da je auto maksimalno izraubovan, maltene za presu.


Meni je, kada vidim auto na oglasima koji je prešao 250000km, glavno pitanje "kako je taj auto prešao 250000km".

Taj MB je sjajan auto, ali to milionče i kusur kilometara je mogao da pređe krstarenjem po autobahnu jer vlasnik radi na 200km od posla, a mogao je i da bude gažen po gradu, da radi 24h dnevno, da se menja 3-4 vozača na njemu jer je u nekom taxiju, limo-servisu, uberu i slično.

To nažalost ne može da se sazna.

Zato smo milion puta ovde konstatovali da se gleda neko opšte stanje auta, a ne šta tamo piše na cajgeru.

 
Odgovor na temu

2020

Član broj: 341301
Poruke: 66



+3 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina09.04.2024. u 12:07 - pre 20 dana i 19h
Treba da se pregleda sve, kozmeticko stanje, limarija, vesanje, ulje, kocnice, menjac, turbo ako ima. Dijagnostika, merac debljine laka (i gipsanih radova) i test voznja su minimum, jos bolje kanal i boroskop. Moze i bez toga ako prodavac daje garanciju da je sve tip-top i da mozete da vratite auto ako nadjete nesto u roku od par dana.
Automobil je kompleksna masina, nije to skulptura ni telefon da moze da se kupi u vidjenom stanju ili pregleda za 3 minuta. Cena i kilometraza ne znace nista, ima ljudi koji prodaju prilicno jeftino a sve bude u redu a ima mufljuza koji prepakuju E klasu ili Range Rover od tri slupana ili izgorela pa prodaju kao NOV NOV NOV FABRIKA po najvisoj ceni. I odmah veliki servis ako je oko 150.000km, da glava ne boli.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9517
*.static.isp.telekom.rs.



+10256 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina09.04.2024. u 12:16 - pre 20 dana i 19h
Dobro.
I sad, kupuješ auto, eto, na primer 8 godina star. Odgovara ti cena, model, motor, lepo očuvan, i nađeš da je zakitovan ispod laka, recimo zadnje desno krilo.
I? Šta sad?

Ili, eto, isti taj (odgovara i cena, i model i motor), ali si našao da su istrošeni prednji kočioni diskovi, plus jedan amortizer procureo a i nedostaje izvesna količina rashladne tečnosti. Ispod minimuma! Wow!
I? Koja je tvoja odluka?

Tražiš od prodavca garanciju da je sve tip-top, i mogućnost da arčiš vozilo par dana pa da ga vratiš.
A on te gleda, pa mu nije jasno dal' si došo pravo iz Laze Lazarevića ili si negde usput svratio!




Ili, ajde da postavimo stvari drugačije.
TI PRODAJEŠ svoj auto. Ima već 12 godina, verno te služi, tebe i porodicu, što po gradu, a bogami i svake godine do Grčke. Redovno ga održavaš, lepo radi, uglavnom sve OK, ali krenuo da zajbava, počeo da se kvari, traži sve veća ulaganja. Oglasio si povoljnu cenu, znajući u kojem je stanju.
I dođe kupac i traži da skineš glavu motora da proveri ventile, i još da se razmontira turbina, da se nosi na procenu. Ili bar da mu daš auto na probu nekoliko dana.
A on će onda da proceni auto, pa će da plati ili će da kaže "hvala ali ne hvala, dovidženja".



[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 09.04.2024. u 13:28 GMT+1]
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Turmen
Software Quality Assurance Engineer
Wireless Media
Beograd

Član broj: 317274
Poruke: 424
46.240.134.*



+169 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina09.04.2024. u 12:27 - pre 20 dana i 19h
Evo već treći auto ja kupujem sam (bez asistencije ćaleta, koji mi je pomogao oko kupovine prvog auta), nisam niti merio lak, niti proveravao "meso" na pločicama, niti vucarao majstore sa sobom i vozao na kanale.

Vožnja se podrazumeva, a svaki iskusniji vozač može iz vožnje da proceni da li je motoru izvađena duša, da li menjač radi kako treba, da li kvačilo radi dobro, da li su kočnice funkcionalne. Da li auto ima "ožiljke" sa parkinga, da li je havarisan, da li mu je narušena geometrija, može da se vidi golim okom bez problema.

A i 2024a godina je, postoje raznorazni car vercitali i slične alatke gde sam, za par desetina evra nadoknade možeš da dobiješ više informacija o autu iz prve ruke.

Citat:
Cena i kilometraza ne znace nista, ima ljudi koji prodaju prilicno jeftino a sve bude u redu a ima mufljuza koji prepakuju E klasu ili Range Rover od tri slupana ili izgorela pa prodaju kao NOV NOV NOV FABRIKA po najvisoj ceni. I odmah veliki servis ako je oko 150.000km, da glava ne boli.


Tako je - zbog toga postoji određen princip kupovine automobila. Jednostavno ne kupuješ auto ukoliko je bilo šta sumnjivo. Prva dva auta sam kupio od fizičkih lica, dugogodišnjih vlasnika, provozao sam ih, nakon kupovine sam ih vozio kod majstora na "proveru". Baš zbog te testne vožnje sam izbegavao placeve, jer na placu su većina automobila neregistrovana, pa se "testna vožnja" svodi na obrtanje kruga po placu ili eventualno vozikanje tu po sporednim ulicama.

Na prvom autu je odmah urađen veliki servis, par meseci kasnije zamenjen set kvačila, na Polu je veliki servis bio urađen 20000km pre kupovine, tako da me je veliki servis i set kvačila, "sačekali" par godina kasnije. I naravno menjane su pločice, paknovi, diskovi, jedan amortizer je iscureo, pa sam stavio nov i imao sam neka kozmetička ulaganja tipa tapaciranje neba, vrata, ručice menjača (uradio mi je taj majstor samoinicijativno, bez nadoknade). Za auto iz 2006e plaćen 3000e - očekivano.

Sadašnji auto je kupljen nov u Srbiji, istorija od prvog dana, podnošljiva kilometraža, stanje kao da je juče izašao iz salona. Otišao kod prodavca (na placu), bio je registrovan, pa sam ga provozao dobrih 10tak km, malo pogledao limariju, zazore, oslušnuo motor, izvadio iz džepa kaparu i to je to.

Te, što bi Bordžija rekao "što se sklapaju kod Gige u šupi" zaobilazim u širokom luku.
 
Odgovor na temu

Turmen
Software Quality Assurance Engineer
Wireless Media
Beograd

Član broj: 317274
Poruke: 424
46.240.134.*



+169 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina09.04.2024. u 12:30 - pre 20 dana i 19h
Citat:
Java Beograd:
Dobro.
I sad, kupuješ auto, eto, na primer 8 godina star. Odgovara ti cena, model, motor, lepo očuvan, i nađeš da je zakitovan ispod laka, recimo zadnje desno krilo.
I? Šta sad?

Ili, eto, isti taj (odgovara i cena, i model i motor), ali si našao da su istrošeni prednji kočioni diskovi, plus jedan amortizer procureo a i nedostaje izvesna količina rashladne tečnosti. Ispod minimuma! Wow!
I? Koja je tvoja odluka?

Tražiš od prodavca garanciju da je sve tip-top, i mogućnost da arčiš vozilo par dana pa da ga vratiš.
A on te gleda, pa mu nije jasno dal' si došo pravo iz Laze Lazarevića ili si negde usput svratio!



Svi ti amortizeri, diskovi, paknovi su potrošan materijal i kod polovnjaka su izraubovani. Negde manje, negde više. Kupiš auto, odvezeš kod majstora, ako on proceni da imaš potrebu za tim - promeniš i teraš u zdravlju i veselju. Ko želi novo i neistrošeno - ima salona novih automobila na svakom koraku, voljan je da bira.

Ovaj deo sa "garancijom" i mogućnošću da se predomisliš ili da mi interesent traži da teram auto po majstorima, kanalima, prčka po autu neću komentarisati. Osim ako mi nije brat, sestra, mnooogo dobar prijatelj, pa da mu dam auto na mesec dana, pa ako hoće da ga kupi, kupio ga je - ako ne, da mi vrati nazad.
 
Odgovor na temu

2020

Član broj: 341301
Poruke: 66



+3 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina09.04.2024. u 12:42 - pre 20 dana i 19h
Citat:
Java Beograd:
Dobro.
I sad, kupuješ auto, eto, na primer 8 godina star. Odgovara ti cena, model, motor, lepo očuvan, i nađeš da je zakitovan ispod laka, recimo zadnje desno krilo.
I? Šta sad?

Ili, eto, isti taj (odgovara i cena, i model i motor), ali si našao da su istrošeni prednji kočioni diskovi, plus jedan amortizer procureo a i nedostaje izvesna količina rashladne tečnosti. Ispod minimuma! Wow!
I? Koja je tvoja odluka?

Tražiš od prodavca garanciju da je sve tip-top, i mogućnost da arčiš vozilo par dana pa da ga vratiš.
A on te gleda, pa mu nije jasno dal' si došo pravo iz Laze Lazarevića ili si negde usput svratio!




Ili, ajde da postavimo stvari drugačije.
TI PRODAJEŠ svoj auto. Ima već 12 godina, verno te služi, tebe i porodicu, što po gradu, a bogami i svake godine do Grčke. Redovno ga održavaš, lepo radi, uglavnom sve OK, ali krenuo da zajbava, počeo da se kvari, traži sve veća ulaganja. Oglasio si povoljnu cenu, znajući u kojem je stanju.
I dođe kupac i traži da skineš glavu motora da proveri ventile, i još da se razmontira turbina, da se nosi na procenu. Ili bar da mu daš auto na probu nekoliko dana.
A on će onda da proceni auto, pa će da plati ili će da kaže "hvala ali ne hvala, dovidženja".



[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 09.04.2024. u 13:28 GMT+1]

Zavisi da li cena i pruzene informacije odgovaraju stanju auta i dodatnim troskovima. Ako prodajem napisacu i napomenuti sve nedostatke, dozvoliti i proveru kod majstora posto sam ga i i ja jelte proverio pre prodaje.
Citat:
Turmen:
Evo već treći auto ja kupujem sam (bez asistencije ćaleta, koji mi je pomogao oko kupovine prvog auta), nisam niti merio lak, niti proveravao "meso" na pločicama, niti vucarao majstore sa sobom i vozao na kanale.

Vožnja se podrazumeva, a svaki iskusniji vozač može iz vožnje da proceni da li je motoru izvađena duša, da li menjač radi kako treba, da li kvačilo radi dobro, da li su kočnice funkcionalne. Da li auto ima "ožiljke" sa parkinga, da li je havarisan, da li mu je narušena geometrija, može da se vidi golim okom bez problema.

A i 2024a godina je, postoje raznorazni car vercitali i slične alatke gde sam, za par desetina evra nadoknade možeš da dobiješ više informacija o autu iz prve ruke.

Ja pregledam i limariju i iznutra (ispod haube i iz gepeka i odole) i spolja (nekad kuckanjem, sad meracem) i plocice i diskove i amortizere i klimu i grejanje i kakvo je ulje i da li je negde nesto masno ili curi, hladan start i voznja od bar nekoliko km kroz sve brzine je obavezna, za ostalo je tu majstor, pa ili na licu mesta ili lepo u ugovor da prodavac garantuje da nema mehanickih kvarova i da mogu da vratim auto posle pregleda ako se ustanovi drugacije (a da bi se izbegle eventualne tuzbe i tako to posto svakako po zakonu odgovara za prodat auto). Macku u dzaku ne kupujem, lutriju ne igram i nema problema.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9517
*.static.isp.telekom.rs.



+10256 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina09.04.2024. u 12:43 - pre 20 dana i 19h
Ja sam kupio auto sa lošim kvačilom, pred izdisaj. So what?

Zamenio ga u prvih nedelju dana, u procesu "sređivanje auta odmah nakon kupovine".


OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 43 44 45 46 47 48 49 50

[ Pregleda: 295188 | Odgovora: 986 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.