Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 54 55 56 57 58 59

[ Pregleda: 329794 | Odgovora: 1162 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8600
*.dynamic.sbb.rs.



+1374 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina27.10.2024. u 17:09 - pre 39 dana i 23h
Kvalitetan prikaz jednog od najbogatijih i vrlo retkih modela Passata B8 u tzv. R-line opremi:




Koliko se VW u toj generaciji prevario (ali samo u toj, odmah je već ispravio) ponudivši ovako napravljenog Superba u još bogatijoj opremi i sa jačim motorom, a čak i sa nižom cenom, lako ćemo videti iz prikaza Superba od strane istog čoveka, čak su i boje auta iste:



Nikad VW ovakvu "grešku" neće ponoviti. Novi Superb je znatno osiromašen a puuuuno skuplji od starog, bez osnova i rezona.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8600
*.dynamic.sbb.rs.



+1374 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina15.11.2024. u 21:19 - pre 20 dana i 18h
Superb 2.0TFSI i to karavan , sa samo nekoliko eksternih modifikacija i netaknutim serijskim motorom - ima skoro 500KS!?

Mnogi ne znaju ne samo da ovakav auto postoji, nego koliko se lako takav auto dobija od serijskog

 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2889



+729 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina18.11.2024. u 16:59 - pre 17 dana i 23h
Danas ispred mene ide Octavia Scout (ona malo izdignuta varijanta sa platikama po rubovima i pragovima), nešto sam gledao po oglasima mesecima, mislio kako bi mi bio super auto za svaki dan, plus povremeno kad negde siđem sa asfalta (ne off-road, nego čisto da mi kamenčići ne gule rubove), međutim posmatrajući sa zadnje strane sa nekih 10-ak metara upada u oko koliko su viljuške zadnjeg trapa baš blizu podloge na strani do točka.
OK, razumem da je takva konstrukcija trapa, ali meni je smešno da klirens računaju tipa na uzdužnoj osi auta, kako je proizvođaču najpovoljnije, a ja gledam recimo bukvalno uz samu unutrašnju stranu točka ili hajde na 5-10cm, odnosno recimo da li smem da siđem sa visokog ivičnjaka vozeći paralelno ili recimo da vozim nekim putem koji ima kolotrage duboke 10-15cm gde ima i poneki kamen koji može da ošteti viljuške.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 54 55 56 57 58 59

[ Pregleda: 329794 | Odgovora: 1162 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.