Danas ispred mene ide Octavia Scout (ona malo izdignuta varijanta sa platikama po rubovima i pragovima), nešto sam gledao po oglasima mesecima, mislio kako bi mi bio super auto za svaki dan, plus povremeno kad negde siđem sa asfalta (ne off-road, nego čisto da mi kamenčići ne gule rubove), međutim posmatrajući sa zadnje strane sa nekih 10-ak metara upada u oko koliko su viljuške zadnjeg trapa baš blizu podloge na strani do točka.
OK, razumem da je takva konstrukcija trapa, ali meni je smešno da klirens računaju tipa na uzdužnoj osi auta, kako je proizvođaču najpovoljnije, a ja gledam recimo bukvalno uz samu unutrašnju stranu točka ili hajde na 5-10cm, odnosno recimo da li smem da siđem sa visokog ivičnjaka vozeći paralelno ili recimo da vozim nekim putem koji ima kolotrage duboke 10-15cm gde ima i poneki kamen koji može da ošteti viljuške.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.