Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 46995 | Odgovora: 77 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+53 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 16:46 - pre 84 meseci
@pisac

kada registruješ teterno vozilo za svoje potrebe mozeš u njemu da voziš bilo koji teret, a i bilo čiji, kvaka je u tome da ne smeš da izdaješ fakture za usluge prevoza, tj da stičeš dobit (dobit po knjigama) po osnovu prevoza za druge, jer ako te uhvati finansijska policija ili saobraćajna koja može da te pita "šta ovo voziš da to nisi negde ukrao???" ode koža na šiljak ako nemaš znaš onu svetu partijsku knjižicu sa početnim brojem "0" i nije ti strinin bratić u redovima "ministarskih cirkuskih prestava"....

zašto su "ubili" kombi prevoz, zato što je isti ubija(o) autobuski i železnički... to je malo viša politika koja nema veze sa saobraćajem..

PS. na ovaj sam formum davno došao zbog mog poljskog fiata P-126, onog što pali na sajlu i ima one felne stari tip.... kako mi je život lepši i ugodniji kada sam ga se ostarasio a njega sam pravio... od kante za češanje svinja u nešto što se može registrovati za korišćenje u javnom saobraćaju...

... zanimljivo je to tvoje razmišljanje (sanjanje)... polovan ford tranzit u pohodu na Latinsku Ameriku... dajte mi dovoljno dugačku polugu i pomeriću zemaljsku kuglu...
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 17:08 - pre 84 meseci
Citat:
goat: @pisac


... zanimljivo je to tvoje razmišljanje (sanjanje)... polovan ford tranzit u pohodu na Latinsku Ameriku... dajte mi dovoljno dugačku polugu i pomeriću zemaljsku kuglu... :D


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2282 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 18:22 - pre 84 meseci
Citat:
pisac:
Ali prvo da vidim ja kakvi su opšte propisi oko posedovanja teretnog kombija na ime privatnog lica? To mi deluje kao najvažniji detalj cele stvari.


Zakon je toliko glupo napisan, da se ljudi pitaju da li je taj ko ga je napisao bio pod dejstvom narkotika dok ga je pisao. Poceo je da vazi pre 2 meseca i na delu je svojevrstan bojkot istog, gde prevoznici imaju stav otprilike "ako zaista nameravate da postujemo ovako glup zakon, moracete silom da nas naterate. Nije bilo ocekivano da se prisilna primena radikalizuje dok ne prodju izbori i ne smire se vec postojeci propisi, ali kad se isti zavrse, ovi gore imaju izbor izmedju dve mogucnosti - ili ce sesti pa napisati normalniji tekst zakona, ili ce podeliti svakom po kaznu, pa kad plate jednom-dvaput, ili ce zapaliti skupstinu, ili ce poceti da doslovno primenjuju zakon.

Evo ti link http://www.paragraf.rs/propisi...ozu_u_drumskom_saobracaju.html

Prouci sam sta je pisac hteo da kaze :-)

Da li se ovaj zakon odnosi na tebe, da li je potrebno da u kombiju imas putni nalog, ako treba ko ce da ti ga overava, da li u tvom kombiju sves da vozis samo clanove svoje porodice i ako vozis jos nekog da li ga moras prijaviti kao radnika, da li ti iopste igde mozes da se uklopis u definiciju prevoza za sopstvene potrebe, ako ne mozes, da li to znaci i da ne moras, da li moras i da li smes sa strane imati natpis " za sopstvene potrebe", da li ti kao vozac moras napraviti ugovor o radu sa samim sobom i da li je takvo nesto uopste moguce, da li za sve stvari koje se nalaze u kombiju moras imati otpremnicu itd.

Posto pretpostavljam da ti nista nece biti jasno, jer je za razumevanje teksta ovog zakona neophodno biti doktor pravnih nauka, mislim da ce ti jedina korisna informacija o nazivu institucije gde treba da odes pa da pitas - to je inspekcija drumskog saobracaja. Napravi spisak pitanja, da te ne zbrze i ostave pola nedoreceno, pa pravac kod inspektora. Njima je u opisu radnog mesta da moraju da te informisu.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2282 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 19:02 - pre 84 meseci
Citat:
Što se tiče ovoga što Java kaže, ma ne znam uopšte da li teretni kombi može da se registruje na privatno lice.

Samo da jasno definisemo problem - mozes da registrujes, mozes da imas saobracajnu i tablice na svoje ime ali ipak cim izadjes iz dvorista dolazis u sukob sa zakonom koji sam naveo iznad. Ono sto je u svemu tome dobro - tih inspektora drumskog saobracaja trenutno i nema mnogo na terenu i retko se srecu. Ali, tu postoje dva problema - prvi je u reci "trenutno" a niko ne garantuje do kad ce to tako biti a drugi je policajac koji voli novac, on nije nadlezan da kontrolise primenu tog zakona, ali ce ti diskretno dati mogucnost izbora da li zelis da mu das neke pare, ili da on pozove drugara inspektora drumskog saobracaja da dodje i napise ti kaznu na 50x veci iznos.

Nego, ako dozvoljavate, ja bih se ipak vratio na problem finansija i na koji sam ja zakljucak svojevremeno dosao - posedovanje i koriscenje kampera je preveliki trosak. Oko njega imas fiksnih troskova 500 evra godisnje, plus sama nabavka kroz moguci period eksploatacije je verovatno 2x toliko godisnje plus odrzavanje i servisiranje gde je sve barem 2x skuplje nego za putnicki auto... Sa parama koje ulupas u kamper mozes sledecih 10 godina spavati po hostelima sirom sveta. Dakle, kamper je koncept kojim se bave ili naivni putnici-pocetnici koji nisu to sve stavili na papir, ili oni puni para a skloni alternativnim nacinima zivota, koje nikakve kalkulacije ne zanimaju. Cak i da zanemarimo pocetnu investiciju, zanimljivo je uporediti koliko bi tebe i mene kostao jedan odmor u grckoj. Ja bih isao malim vozilom na komprimovani prirodni gas, sto bi me kostalo 150 evra za 3.000 km za gorivo i putarine. Tebe koji bi vozio veliki dizel kombi bi gorivo i putarine izaslo oko 400 evra, pa sam tu u prednosti 250 evra po prosecnom putovanju. Ja bih mogao poneti sator i francuski krevet na naduvavanje sto sve moze da se nadje za 100 evra, dok tebi treba barem 50x tolika pocetna investicija. I konfor je diskutabilan - ja bih uvek mogao svoju kamp opremu da stavim na ledja i nadjem mesto gde cvrci cvrce i ptice cvrkucu, dok bi ti cesto bio na parkinzima i javnim putevima gde ima buke vozila. Dobro, ti imas tus, ali ja za onih 250 evra mogu da svratim u svaki hostel usput i da se tamo tusiram sa 100 litara vode i da mi jos ostane novca... Trosak registracije i policije jos nismo ni uzimali u obzir. Dakle, ja cenim i postujem stav "hocu kamper i ne zanima me koliko ce to da kosta", samo hocu da iskristalisemo stav da kamper nije jeftin nacin putovanja.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 21:15 - pre 84 meseci
Član 4

"U vozilu kojim se obavlja prevoz u drumskom saobraćaju, osim putničkog automobila privrednih subjekata kojima se obavlja prevoz, putničkog automobila u svojini fizičkog lica kojim to lice vrši prevoz za lične potrebe i putničkog automobila kojim se obavlja auto-taksi prevoz putnika, mora se nalaziti putni nalog za vozilo popunjen na propisan način, potpisan od strane vozača i potpisan i overen od strane ovlašćenog lica."

I sta ovde nije jasno...Recenica mozda nije lepo stilizovana, to je jedna slozena recenica...ali lepo se zakljucuje da putnicka vozila ne moraju imati putni nalog, dok ostala to moraju da imaju. E sad, inace, najskuplja varijanta je kad neko sam nesto restaurira i prepravlja...Najlakse je i najjeftinije je da se kupi polovan vec gotov "kamper"..Puni su oglasi...I kad se kupi gotov "kamper", sta te briga da li je to putnicko ili dostavno vozilo...On je kamper, i kao takav se registruje...A po logici stvari, to bi trebalo da bude putnicko vozilo...I savet za Pisca, je da kupi gotovo vozilo koje vec ima svoju namenu...E, sad, problem moze biti u tome sto, bar ovo sto sam ja sad gledao, oni uglavnom imaju WC (sto piscu ne treba???), pa su registrovani za 3-6 osoba, a on bi hteo bar 8...???...Ima visoke zahteve
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+53 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 21:27 - pre 84 meseci
Citat:
pajapop: ...I savet za Pisca, je da kupi gotovo vozilo koje vec ima svoju namenu...E, sad, problem moze biti u tome sto, bar ovo sto sam ja sad gledao, oni uglavnom imaju WC (sto piscu ne treba???), pa su registrovani za 3-6 osoba, a on bi hteo bar 8...???...Ima visoke zahteve


.... visok zahtev je visoko kukuruzište, pored koga wc i ne treba
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 21:31 - pre 84 meseci
Imam resenje...

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
212.200.65.*



+2282 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 21:37 - pre 84 meseci
Super sto ti je jasno, protumaci mi onda ko je fizickom licu ovlasceno lice (u firmi je to naprimes sef voznog parka) i ako je to samo fizicko lice ujedno i ovlasceno lice, da li znaci da mora kod pecatoresca da mu napravi pecat sa imenom i preimenom kojim ce overavati putne naloge

Putni nalog ce imati otprilike sledecu sadrzinu:
"Ovlasceno lice pisac upucuje vozaca pisca, vozilom ciji je vlasnik pisac na destinaciju tu i tu, sa zadatkom da vidi sta se tamo radi

mesto datum
Potpis vozaca - pisac Potpis ovlascenog lica - Pisac licni pecat pisca"

U principu nista mi nije nejsano, samo mi je pomalo suludo, vise mi je scena za Monti Pajton nego za svakodnevnu praksu.

Citat:
A po logici stvari, to bi trebalo da bude putnicko vozilo...

Kamper bi ako se ne varam morao biti ne putnicko nego specijalno vozilo, kategorija u koju spada naprimer ambulantno vozilo ili borbeno oklopno vozilo... E, sad, to je sve super ako je to tako atestirano po nekom starom zakonu, a ako nije onda ce da traze overenu saglasnost proizvodjaca vozila da to radis sa njihovim vozilom, ili dokaz da se isti takav fabricki proizvodi i svasta nesto zbog cega poslednjih godina u praksi atesti i prepravke te vrste ne postoje.

Citat:
E, sad, problem moze biti u tome sto, bar ovo sto sam ja sad gledao, oni uglavnom imaju WC (sto piscu ne treba???), pa su registrovani za 3-6 osoba, a on bi hteo bar 8...???...Ima visoke zahteve

Ja mislim da pisac tek prikuplja informacije o tome sta i gde moze da ga ceka neki problem sto se tice kampera, a da ce tek nakon te faze da iskristalizuje ideju sta bi hteo i da li mu to uopste treba u zivotu.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 21:56 - pre 84 meseci
@Darko
Znam ja sve što ti pričaš, prošle godine sam sa decom išao na divlje kampovanje ~7 dana u Grčku i potrošio ukupno za hranu (ponetu iz Srbije) i za gorivo manje od 200 evra. Međutim kamper pruža određeno količinu veće slobode i komfora jer šator nije lako premeštati a u kamperu imaš i struju i vodu i tuš, tako da se isplati dati više para za tu varijantu. A Hostela nema tamo gde ja idem, niti bih ih koristio.

@Pop Paja
Pajo, pošto si zaludan, ako želiš da budeš koristan član teme a ti nađi deder cenu za prevoz kombija do Južne Amerike, a mogao bi i da kažeš šta to crkava na motorima koji su prešli 200kkm+ pa da razmotrimo šta sve treba poneti od rezervnih delova i tečnosti i alata na taj put. Kombi je srećom veće vozilo pa je lako u njega natrpati dovoljno porebnih stvari za takve avanture.

 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 22:21 - pre 84 meseci
@Darko, ti ocigledno toliko mrzis ovaj zakon da se ni ne trudis da ga procitas a kamoli shvatis...Da ti pojasnim clan 4: licima koji upravljaju putnickim vozilom, bilo da je u vlasnistvu gradjana, bilo privrednom ili taksi vozilu ne treba nalog pa samim tim ni potpis ovlascenog lica...Svim drugim vozilima: autobusima, kamionima, i drugim teretnim vozilima treba putni nalog...
@Pisac, treba da si do sad uvideo da sam ti ja najkorisniji clan teme...Prvo nasao sam ti resenje za WC (hteo ne hteo, ne moras da se kupas ali da EEE,EEE...moras). Drugo, dao sam ti najkorisniji savet da kupis gotovo vozilo, jer ces tako proci najjeftinije...e sad, kako si do sad kupovao polovna vozila, tako ces kupiti i polovan kamper...povedi nekog majstora sa sobom pa odaberite...A da gubim vreme za trazenje prevoza do juzne amerike...pa to je stvarno suludo...kako se meni cini, neces ti doci ni do kampera a kamoli do Amerike...
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 22:27 - pre 84 meseci
Nisi rekao za delove.

Što se tiče zakona, onaj zakon je neki stari koliko sam video na kraju po nekim datumima od kada važi. Ali i u tom zakoni ima nekih nelogičnosti jer se pominje da fizičko lice (pored ostalih lica) može da prevozi robu teretnim vozilom (znači da može da poseduje teretno vozilo) za sopstvene potrebe samo "od magacina do prodavnice" (?), i da za robu mora imati otpremnicu ili drugi dokument (račun?), a dalje se pominju nekakve kazne ako se uhvati i prekršaju tog člana, i tako tome slično... Otprilike iz toga zaključujem da fizičko lice mora za sve u kombiju da ima račun kod sebe i dobro obrazloženje šta će mu to u kombiju i gde se uputio, i da opet mogu da ga kazne jer ne prevozi robu od svog magacina do svoje prodavnice
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
212.200.65.*



+2282 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 22:28 - pre 84 meseci
pajapop, verovatno se nismo razumeli - ja polazim od pretpostavke da ce se pisac odluciti za teretni kombi, jer je to neuporedivo laksa varijanta za implementaciju. Sa druge strane, ti razmatras iskljucivo putnicki.
Citat:
@Pisac, treba da si do sad uvideo da sam ti ja najkorisniji clan teme...

tako da ako ima neki orden da ti odmah damo, a ako nema onda barem da te se setimo na dan zahvalnosti ?
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
212.200.65.*



+2282 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 22:44 - pre 84 meseci
Citat:
pisac:
Što se tiče zakona, onaj zakon je neki stari koliko sam video na kraju po nekim datumima od kada važi. Ali i u tom zakoni ima nekih nelogičnosti jer se pominje da fizičko lice (pored ostalih lica) može da prevozi robu teretnim vozilom (znači da može da poseduje teretno vozilo) za sopstvene potrebe samo "od magacina do prodavnice"

Svi ti zakoni su izglasani 2015. a odlozena im je primena kako bi se prevoznici usaglasili. Dakle evo ti na jednom mestu svih njih pa prouci sta se konkretno odnosi na tebe:

zakon_o_prevozu_u_drumskom_saobracaju
zakon_o_prevozu_tereta_u_drumskom_saobracaju
zakon_o_prevozu_putnika_u_drumskom_saobracaju

Ovaj prvi je onaj sto sam vec linkovao, a radi preglednosti postavljam ih sve zajedno. Kad proucis ova 3 zakona, verujem da ce ti biti koliko toliko jasnije sta je dozvoljeno a sta nije. U optpremnici generalno treba da stoji pocetna i krajnja tacka transporta, ali ne i tacna trasa puta kojim se vrsi transport, pa jelte, ne znam da li neko moze da te kazni zato sto si teret od Zemuna do Vozdovca vozio preko Juzne Amerike
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 22:59 - pre 84 meseci

Iz zakona o prevozu putnika u drumskom saobracaju clan 2: " 32) putničko vozilo je vozilo za prevoz putnika koje ima najviše devet mesta za sedenje uključujući i mesto za sedenje vozača; "... Iz toga se zakljucuje da i "kamper" spada u putnicko vozilo jer se registruje na 3-6 mesta i ne sluzi za prevoz "tereta", jer putnici i pokucstvo nisu teret...Aman...svatite...Ako i kupi teretni kombi, nakon restauracije prelazi u putnicki. A on nikako da shvati (kao sto ne shvata i mnoge druge stvari na drugim temama) da mu je najjjjjjeftinije da kupi gotov kamper....Kakav, takav ali kamper...
E ako kupi teretni kombi, mogu da ga navataju do kuce, pa bi onda morao da objasnjava sta ce i kako ce...al` je cela ova prica bezpredmetna u ovom slucaju, jer od svega toga nece biti N... I... S... T... A....;0
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 23:06 - pre 84 meseci
Najsveziji propisi o putnom nalogu :

www.kombi011.com/blog/novi-pra...vanja-i-vodenju-putnih-naloga/

www.mojafirma.rs/vesti/novi-pravilnik-o-putnom-nalogu/

www.amknovibeograd.com/putni-nalog-novine-u-propisima/


Ne zelim da ovo ispadne reklama - neka moderatori brisu
Mozda se ovde moze dobiti po koji savet
campingcenterbelgrade.com
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 23:25 - pre 84 meseci
Citat:
pajapop:A on nikako da shvati (kao sto ne shvata i mnoge druge stvari na drugim temama) da mu je najjjjjjeftinije da kupi gotov kamper....Kakav, takav ali kamper...


Budi ti koristan član teme i drži se datih zadataka a ne ševrdaj naokolo sa netačnim pretpostavkama i projekcijama.

Da uprostim maksimalno pa će ti valjda biti jasnije gde grešiš: Kamper ja mogu od kombija da napravim i tako što ću da postavim termoizolaciju od kamene vune (već radio), ubacim veliki dušek na naduvavanje (već imam) i plinsku bocu (već imam) i stočić i stolice za kampovanje (već imam) a mobilni wc/tuš sa rezervoarima pitke i otpadne vode i eventualno neke druge manje potrebne detalje preuzmem iz neke rashodovane kamp prikolice koje mogu da se nađu za bagatelu. Postavim i led lampu (već imam) i zavese na prozorima i to je to. Dakle, sa takvim opremanjem kombija nema šanse da bude "jeftinije da kupim gotov kamper". Teretni kombi a unutra teret za "sopstvene potrebe", i doviđenja. E takav "kamper" kasnije mogu da dorađujem kako imam vremena i novca i ugrađujem dodante akumulatore i solarne panele i webasto ili plinsko grejanje i kojekakav nameštaj i šta god bilo što zaključim da mi treba.

Volim i ja vas a sada svi na svoje radne zadatke, odnosno izrecituj spisak delova koji crkavaju na 200kkm+ motorima
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
212.200.65.*



+2282 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 23:25 - pre 84 meseci
Citat:
Aman...svatite...Ako i kupi teretni kombi, nakon restauracije prelazi u putnicki...

Hehe...
Nece to bas tako da moze. Prilicno sam siguran da onako kako kupi, tako ce morati i da registruje. Kriterijumi da li je kombi putnicki ili teretni su jasno definisani i racunaju se tako sto se od maksimalne dozvoljena masa oduzme masa praznog vozila pa se dobije neki broj, naprimer 1.000 kg. Onda se broj ugradjenih sedista pomnozi sa 85kg, pa ako se dobije broj veci od polovine, onda je kombi putnicki, a ako se dobije manje od polovine onda je teretni. U primeru sa 1000 kg, proizilazi da je sa 6 sedista putnicki, a sa 5 teretni. Isto tako na trzistu ima teretnih vozila sa 7 sedista ali to znaci da im je razlika maksimalne mase i mase praznog vozila veca od 1100 kg. Meni nije bas jasno gde bi u kamperu moglo da stoji 8 ugradjenih sedista a da to nije autobus. Drugi problem je cena registracije - toliko vozilo ne moze da pokrece 1.6D motor od golfa dvojke. Mi u firmi imamo jedan Peugeot Boxer sa 9 sedista, motor mu je 2.8D, stariji je od 10 godina i registracija mu je preko 90.000 din, sto ako sam dobro razumeo pisac ne zeli da placa. Evo uporednog primera koliko kosta registracija istog takvog putnickog i teretnog:
Citat:
- Ukupni troškovi Vaše polise osiguranja i taksi su: 90.760,60 dinara + provizija banke ili
poste za svaku uplatnicu + cena tehnickog pregleda

- Ukupni troškovi Vaše polise osiguranja i taksi su: 18.909,25 dinara + provizija banke ili
poste za svaku uplatnicu + cena tehnickog pregleda


Ne znam kako je nekom i za koju kubikazu to izaslo slicno, ali za jedan realan kombi to izgleda oavko kko je navedeno. Dodatno je problem sto pored tih 9 sedista ne ostaje mnogo mesta za prtljag. Mozda je resenje prikolica, taj nas vuce prikolicu za sobom i ne oseca je uopste, kako ide bez nje, tako i sa njom. Ali, mislim da mu za prikolicu treba E kategorija, a pisac je veroavtno lenj da polaze voznju, a i to mu je dodatni trosak. Isto i za D kategoriju, pa ne razmatramo prepravku starog autobusa, sto bi verovatno bila najbolja opcija.

 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 23:30 - pre 84 meseci
Citat:
sasa022: Najsveziji propisi o putnom nalogu :



I sta se iz ovog zakljucuje? Da cak i teretna vozila koja su u vlasnistvu fizickih lica mogu da se voze bez putnog naloga. Samo vozila koja su u vlasnistvu privrednih drustava...firmi ili kompanija, moraju imati putni nalog. Jer da toga nema, onda bi vozaci tih vozila ili neka druga lica, mogli bi da uzimaju (pozajmljuju) ta vozila i da obavljaju razne privatne poslice...Mnogi individualni poljoprivredni proizvodjaci (da ne kazem seljaci), imaju kamione za licne potrebe...od njive do kuce, do pijace i sl...I ko ce njima da daje putni nalog? E al` kad se osnuje firma za odredjenu delatnost, gradjevinska, elektromonterska, trikotazna i razne druge, ta vozila postaju vlasnistvo te firme i tada je potreban putni nalog za bilo koju destinaciju kad izlazi iz voznog parka...
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 23:36 - pre 84 meseci
Negde sam pročitao da poljoprivrednici moraju imati registrovano gazdinstvo, ili kako se već zove to. A posle sam pročitao da je to ukinuto pa da više ne mogu da imaju teretna vozila. Ali pitanje je šta je od toga tačno i šta se dozvoljava u praksi.

Nego, Pajo, delovi...?
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
212.200.65.*



+2282 Profil

icon Re: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)16.04.2017. u 23:49 - pre 84 meseci
Ako ti stvarno treba spisak delova, mozda ja mogu malo da pomognem posto imam iskustava iz prve ruke, a ako zelis da proveravas paju, onda neka vas, da vam ne kvarim zabavu
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Prepravka kombija u kamper (registracija, porezi, putnički ili teretni kombi?)

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 46995 | Odgovora: 77 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.