Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Odrzavanje Volva - V60

elitemadzone.org :: AutoZone :: Odrzavanje Volva - V60

Strane: 1 2

[ Pregleda: 6208 | Odgovora: 39 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

rafiki
Beograd

Član broj: 48988
Poruke: 273



+62 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6014.12.2020. u 08:31 - pre 2 meseca
Pretpostavljam da su to cene iz novog Volvo centra na Novosadskom putu iza Galenike? Od kad su oni preuzeli Volvo, cene servisa su poskupele u odnosu na Grand Motors (mozda 10-20%).
Sto se tice ulja, u sve Volvo VEA motore (a tu spadaju i aktuelni D3 i D4 motori) ide iskljucivo ulje 0W20 koje zadovoljava Volvo specifikaciju VCC RBS0-2AE (napr: https://www.volvocars.com/rs/s...ts/engine-oil---specifications).

E sad, generalno Volvo jeste marka viseg segmenta, te su takve i cene odrzavanja u zvanicnim servisima. Postoji i par dobrih servisa koji nisu zvanicni, sa prihvatljivijim cenama i dobrom uslugom, pa ko sta voli (mada izbor jeste manji nego za neke druge, popularnije, marke).

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8397
*.cpe.sn.co.rs.



+9730 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6014.12.2020. u 15:14 - pre 2 meseca
Citat:
Nebojsa Milanovic: Huh, uvek se čudim kada čujem te stotine i stotine evra za najobičnije stvari...

I ja.
Realno, na tržištu ima bar desetak ozbiljnih aftermarket proizvođača auto filtera svih vrsta i namena. Sa sasvim umerenim i normalnim cenama. I tržište u Srbiji je sasvim dobro snabdeveno, samo treba naći maloprodajne objekte koji distribuiraju ovaj ili onaj brend.

Jbt, 400 € je cena dobre veš mašine, ili TV ili nečeg sličnog. A auto filter, je realno običan filter papir, presavijen ovako ili onako.

Naravno, treba izbegavati bofl robu, tu nema dileme.
Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2091



+586 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6014.12.2020. u 18:13 - pre 2 meseca
Ma nije to, nego 400€ je cena velikog servisa kod mnogih automobila... jedino ako se čovek zeznuo pa napisao mali umesto veliki servis, jer to mi sumnjivo da 400€ bude veliki servis, nije to S klasa pa da košta toliko.

Inače, meni je zanimljiv onaj YT video lika iz BiH koji je u startu odustao od garancije (mislim da je neka Kia ili Hyundai) i lepo izračunao koliko može da uštedi za 7 godina upravo na ulju i filterima (ne stavljajući one najjeftinije, već upravo one koji su ekvivalentnog kvaliteta, ali nisu "originalni" brendovi koje koristi fabrika za prvu ugradnju)... objasnio je i rizike takvog koraka, a ušteda sa kilometražom koju on prelazi bila je oko 2500€ ili nešto malo više. Sad, ako se kupi na akciji neki i10/i20 za 10-11k evra, to nije mala ušteda. Sa druge strane, ako se uzme npr. Tucson ili Sportage sa motorom za koga su servisi slične cene (npr. 1.6 atmosferac), sa cenom od 18-20k evra ne znam da li je gubitak garancije vredan tih 2500€.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

priki

Član broj: 24732
Poruke: 699
*.com
Via: [es] mailing liste

ICQ: 174153511


+26 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6014.12.2020. u 18:31 - pre 2 meseca
Volvo je premium marka a ti D3 i D4 motori se ne ugrađuju u puno drugih
vozila. Sve je moguće :-)

>
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15619



+2796 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6014.12.2020. u 18:56 - pre 2 meseca
Covek prica o "prvom" malom servisu
dakle novi volvo je u pitanju a taj sa tim motorom kosta oko 50000eur a verovatno i vise.

s obzirom da mali servis za jednu skodu kosta 200eur, ne cudi me sto bi za 3x skuplji auto bilo duplo skuplje u ovlascenom servisu.

Naravno da je mogao za 100eur sve to da zameni i u bilo kom drugom servisu, nista se tu volvo ne razlikuje od bilo kog drugog automobila.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7670
87.116.182.*



+1204 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6014.12.2020. u 23:39 - pre 2 meseca
50 hiljada?!

Nisam u toku sa cenama Volvoa, ali ako bi u tu cenu bila uračunata i ulaznica za put na Mars, možda bih razmislio o tome...Šta ćeš, jednom se živi...
 
Odgovor na temu

Branimir Maksimovic
Senior Software Engineer

Član broj: 64947
Poruke: 5170
*.p59.bvcom.net.



+1025 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6015.12.2020. u 00:00 - pre 2 meseca
Ne kapiram, ako je cena održavanja problem, zašto ne uzeti nešto adekvatno?
press any key to continue or any other to quit....
 
Odgovor na temu

rafiki
Beograd

Član broj: 48988
Poruke: 273



+62 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6015.12.2020. u 12:06 - pre 2 meseca
Citat:
bakara:...Naravno da je mogao za 100eur sve to da zameni i u bilo kom drugom servisu, nista se tu volvo ne razlikuje od bilo kog drugog automobila.

Pa i ne moze da bas sve to uradi u nekom drugom servisu, bar ne moze ako nemaju pretplatu za Volvo dijagnosticki softver.
Nakon zamene ulja u VEA motorima potrebno je izvrsiti kalibraciju elektronskog meraca nivoa ulja u motoru. Za sada, tu kalibraciju je moguce uraditi samo sa Volvo dijagnostickim programom (cuvena VIDA), a od 2015-te VIDA zahteva online vezu sa Volvo serverima i, naravno, pretplatu. Ranije verzije VIDA-e ne podrzavaju ove novije motore.
Motor ce raditi i ako se ne uradi kalibracija meraca nivoa ulja, ali postoji mogucnost pogresnog ocitavanja nivoa ulja. Dodatni problem pravi cinjenica da VEA motori nemaju klasicne mehanicke merace nivoa ulja (merne sipke) - imaju samo ovaj elektronski merac.
Jedan workaround je da se sipa tacno onoliko ulja koliko je ispusteno, ukljucujuci i ono sto se nalazilo u filteru, mada ni to nije pouzdano 100%.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15619



+2796 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6015.12.2020. u 12:53 - pre 2 meseca
Citat:
Nebojsa Milanovic:
50 hiljada?!

Nisam u toku sa cenama Volvoa, ali ako bi u tu cenu bila uračunata i ulaznica za put na Mars, možda bih razmislio o tome...Šta ćeš, jednom se živi...

Pa toliko kostaju automobili te klase i kod drugih proizvodjaca, cak i mnogo vise.

Meni i tebi je mnogo ali nekome ocigledno nije.

Ni ova online registracija redovnog servisa nije specificna samo za volvo, rade to i ostali na novim vozilima, i opet mali servis moze da se radi i ovako i onako.

A nije se covek ni zalio na cenu vec samo podelio sa nama koliko kosta prvi servis, ne mora cak da znaci ni da je vozilo njegovo.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7670
87.116.165.*



+1204 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6015.12.2020. u 15:00 - pre 2 meseca
Citat:
rafiki: Pa i ne moze da bas sve to uradi u nekom drugom servisu, bar ne moze ako nemaju pretplatu za Volvo dijagnosticki softver.
Nakon zamene ulja u VEA motorima potrebno je izvrsiti kalibraciju elektronskog meraca nivoa ulja u motoru. Za sada, tu kalibraciju je moguce uraditi samo sa Volvo dijagnostickim programom (cuvena VIDA), a od 2015-te VIDA zahteva online vezu sa Volvo serverima i, naravno, pretplatu. Ranije verzije VIDA-e ne podrzavaju ove novije motore.
Motor ce raditi i ako se ne uradi kalibracija meraca nivoa ulja, ali postoji mogucnost pogresnog ocitavanja nivoa ulja. Dodatni problem pravi cinjenica da VEA motori nemaju klasicne mehanicke merace nivoa ulja (merne sipke) - imaju samo ovaj elektronski merac.
Jedan workaround je da se sipa tacno onoliko ulja koliko je ispusteno, ukljucujuci i ono sto se nalazilo u filteru, mada ni to nije pouzdano 100%.

Ovo je čist workflow kako da ne dozvolim kupcu da čak ni ulje ne promeni van mog servisa.

Hvala što si ovo rekao, sada znam koji auto nikada neću kupiti.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8397
*.cpe.sn.co.rs.



+9730 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6016.12.2020. u 08:46 - pre 2 meseca
Pokušavam da zamislm "inženjera" (kakav li je to moron) koji u motor uvodi elektronsko očitavanje, KAO JEDINI NAČIN da se sazna nivo ulja.
Ajd, i to, nego tom gov*u treba kalibracija?!?
Ajd i to, nego i toj kalibraciji treba on-line konekcija sa Volvom!

Mašala!

Već kapiram šta je sledeće: dolivanje tečnosti za pranje stakla mora da uradi stručno osposobljen VOLVO serviser, uz prethodnu kalibraciju kalibratora koji će da kalibriše nivo.
Kalibracija kalibratora se radi uz pomoć 10.000 € vrednog softvera, uz prethodno zakazivanje. Cena usluge - sitnica: samo 200,00€
Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2091



+586 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6016.12.2020. u 09:55 - pre 2 meseca
Volvo je uveo kodirane senzore i druge delove elektronike među prvima, još 90-ih (da li sredinom ili krajem 90-ih, nebitno), pa su bankrotirali.


Slično je radio Rover, čak i kad ih je preuzeo BMW, pa neko promeni glavu zajedno sa diznama da ih ne bi skidao, kad ono... kodirane, moraju original ili da se "hakuje" softverski. Isto bankrotirali.

Opel koristio Delphi elektroniku, crkavanja ECU-a (ajd' što crkne, nego ima vlasnika koji stave novi, opet crkne, a niko od elektroničara ne može da nađe šta nije u redu, čak ni u ovlašćenim servisima na Balkanu), problemi sa raznim senzorima... a kod svake naredne generacije samo dodaju senzore, a većina delova se napaja direktno iz ECU-a, tj. nema releja. Pa čoveku na Korsi D jedne dizne "nema" niti dobija signal od ECU-a... Isto bankrotirali (hteli da ih kupe kinezi, pa sprečeno, na kraju ih kupio Pežo za par milijardi).

I Fiat koristi Delphi elektroniku (osim možda za neke dizele), vidimo isto koliko je popularan...

Nemcima se, dodouše, pored toga što ipak imaju Boš, još uvek može da teraju šegu sa kupcima po pitanju propusta u elektronici i elektromehaničkim sklopovima (problemi sa EGR-om kod pojedinih modela, čuveni promašaj sa Siemens diznama, itd.), ali je i to pitanje vremena, ako tako budu radili sa električnim autima, ne piše im se dobro.


A što se tiče "pretplate" za pristup fabričkim serverima pri dijagnostici... to ima smisla, recimo znam slučaj da je čovek obišao sve autoelektričare, jer mu je akumulator navodno gubio struju. Na kraju otišao u ovlašćen servis, odmah rekli da znaju za problem i da je greška u softveru, instalirali novi softver u ECU i sve se "popravilo".
Međutim, zašto bi fabrika ovlašćenom servisu naplaćivala "pretplatu"? Zato što po evropskim zakonima ti "ovlašćeni" servisi nemaju pravo na monopol, pristup tom softveru bi fabrika morala da omogući svakom vlasniku auta ili servisu koji kupi originalnu dijagnostiku (ne mora ona koju imaju servisi, postoje originalne dimenzija kao punjač za laptop), a to već ima smisla da se naplati kako bi se destimulisali ljudi da kupuju dijagnostiku (npr. za Opel je pre nekoliko godina koštala tipa 950€) i sami nešto čačkaju po podešavanjima.
Takođe, za servis koji ima posla "pretplata" od nekoliko hiljada evra nije problem, ovde kod mene ima alternativni servis za VW grupaciju, mislim da ima 50x veći broj vozila godišnje na servisu nego ovlašćeni, i naravno da imaju fabričku dijagnostiku i plaćaju taj pristup VW serveru.

Sad što u svakom gradu ima jednocifren broj novih Volvo vozila (kupljenih u tekućoj godini) pa se servisima ne isplati da sve to plaćaju...
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3684
*.crnagora.net.



+1212 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6016.12.2020. u 10:11 - pre 2 meseca
Ovdje su počele da se pišu takve nebuloze i laži da to nije normalno...
Uopšte nije tačno da se na volvu mora on-line ponistavati servisni interval i da je to jedino moguće uraditi fabričkom dijagnostikom...
Ako se ne može uraditi kineskom dijagnostikom od 100 eura ne znači da se ne može uraditi sa bilo kojim ozbiljnim uredjajem koji radi volva...

Pominju se razni "delphi kodirani senzori" koji ne postoje, pominju se razne nebuloze kao što je mijenjanje cijele glave motora da se nebi vadile dizne i slične gluposti...

Što se delphija tiče nalazi se u golfu 7 a i u novim mercedesima... Pokvariti se može bilo koje ubrizgavanje a tvrdnje da je su fiat i opel propali zbog delphija je presmiješno itd.
 
Odgovor na temu

priki

Član broj: 24732
Poruke: 699
*.com
Via: [es] mailing liste

ICQ: 174153511


+26 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6016.12.2020. u 10:20 - pre 2 meseca
cek malo, Fiat common rail dizeli su institucija za sve ostale dizele i ne
znam zasto uporedjujete Fiat, Opel sa premium markama kao sto je Volvo

slazem se sa @Nocni da su pocele da se pisu nebuloze, ajd da se ostane na
temi servisa za Volvo
 
Odgovor na temu

rafiki
Beograd

Član broj: 48988
Poruke: 273



+62 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6016.12.2020. u 11:28 - pre 2 meseca
Moram da ispravim i pojasnim svoj prethodni post o zameni ulja na VEA motorima. Po nekima, kalibracija senzora nivoa ulja nakon zamene ulja nije neophodna, jer ce on sam, nakon 30km voznje ocitati ispravan nivo. Dakle, ako se ne uradi kalibracija odmah po zameni, ECU (i vozac) ce mozda imati pogresnu informaciju o nivou ulja. Nakon 30km, ta informacija ce biti osvezena i ispravljena. Evo citata:
"Without a reset the display would continue to give the pre-change reading (which could be confusing for the customer), so the reset is required to 'force' a a full indication folowing an oil change. The system updates itself after 30km of driving anyway and then gives the correct reading whether reset during the service or not. So no real problem for DIY oil changes EXCEPT you need to be very careful how much you put in and then can only check the level after driving for 30km, unless you have VIDA or an app which can give you the instanteous oil level sensor reader in mm (I do have a cheap Bluetooth ELM327 interface and the free 'Car Scanner' Android app that can provide this reading)."
Dakle, zamena ulja je moguca u sopstvenoj reziji, bez potrebe za placanje VIDA pretplate, s' tim da prvih 30km nakon zamene, ocitan/prikazan nivo ulja mozda nece biti tacan. Mada, ne bih se bunio ni kada bi postojala merna sipka - za nas staromodne :)

Pozdrav

 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8397
*.cpe.sn.co.rs.



+9730 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6016.12.2020. u 12:12 - pre 2 meseca
To me nešto asocira na toplomere.
Svi smo u kući imali jedan, toplomer sa kapljicom žive, i to je UVEK radilo, i uvek je bio tačan.

Onda su nas ubedili da je to neznamnijakoliko opasno, pa smo (neki) pobacali živine toplomere, i kupili elektronske, naravno, samo kineski postoje.
I sad sam uvek u nedoumici dal' je senzor ispravan, dal' se možda baterija potrošila, dal' je elektronika u redu, i dal' će displej da crkne.

Mislim, šta je problem da postoji merna šipka za nivo ulja?!? Možda vozim kroz Afriku ili Mongoliju, gde nema Volvo servisa.
Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
 
Odgovor na temu

rafiki
Beograd

Član broj: 48988
Poruke: 273



+62 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6016.12.2020. u 13:35 - pre 2 meseca
Pa to ti je "cena napretka". Kada se prekomernim inzenjeringom (over engineering) resava problem koji i ne postoji :)
Na PSA 1.6HDi (a i drugim njihovim motorima) postoje oba meraca: i sipka i elektronski. Za 8 godina koliko sam ga vozio, elektronski je pokazivao isto ono sto i sipka, bez ikakve zahebancije sa kalibracijom, resetom i ostalim andrmoljama.
Interesantno je da je Volvo izbacio sipku jos iz prethodne generacije motora, ali je konstrukciono ostala rupa za sipku (naravno, zacepljena). A onda su, valjda, prodali gomilu tih motora policiji u UK i na njihov zahtev, ugradili im sipku za merenje ulja. To se proculo, pa su vlasnici takvih motora poceli da kupuju te komplete i sami ugradjuju sipku, ranije fabricki izbacenu. Eto sanse za dodatnu zaradu :)
Pozdrav
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8397
*.cpe.sn.co.rs.



+9730 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6016.12.2020. u 13:49 - pre 2 meseca
Upravo tako: rešavanje prolema koji ne postoji. Kalibracija senzora!?!

Šta je sledeće? Kalibrator senzora! Moguće je da uskoro čitamo kako je kalibrator senzor potrošna roba, pa će kod svake zamene ulja biti obavezno promeniti i njega.
Cena - sitnica, dvaput skuplje od ulja.

Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2091



+586 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6016.12.2020. u 20:54 - pre 2 meseca
Citat:
Nocni:
Ovdje su počele da se pišu takve nebuloze i laži da to nije normalno...

Uopšte nije tačno da se na volvu mora on-line ponistavati servisni interval i da je to jedino moguće uraditi fabričkom dijagnostikom...

Pominju se razni "delphi kodirani senzori" koji ne postoje, pominju se razne nebuloze kao što je mijenjanje cijele glave motora da se nebi vadile dizne i slične gluposti...

Što se delphija tiče nalazi se u golfu 7 a i u novim mercedesima... Pokvariti se može bilo koje ubrizgavanje a tvrdnje da je su fiat i opel propali zbog delphija je presmiješno itd.



Jeste da smo malo otišli off-topic, ali citiraj šta je neko stvarno napisao ili ne pominji. Gde sam pomenuo "delphi kodirane senzore" i da se menjala glava motora da se ne bi vadile dizne?
Rekao sam da je čovek promenio glavu i ostavio dizne koje su bile na toj novoj da ne bi premeštao sa stare, kad ono - kodirane i morao da stavi one sa stare glave.
Za Delphi stoji sve što sam rekao, a imalo bi još mnogo toga da se kaže, da li su za autoelektriku postali bolji od kada je taj deo promenio ime u Aptiv, videćemo.

Ako imate protiv nekog pisanja nešto, obrišite poruku i mirna bačka, ali nemojte izokretati ono što je neko napisao.



A za Volvo i dijagnostiku... ako nema u svakom gradu ovlašćen servis ili bar jedna radnja koja ima odgovarajuću dijagnostiku koja podržava i nove modele, taj brend je kod nas čista egzibicija kupovati. Otprilike isto kao kad biste imali Korvetu ili Bentli.


Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3684
*.crnagora.net.



+1212 Profil

icon Re: Odrzavanje Volva - V6018.12.2020. u 16:27 - pre 2 meseca
Prošli svoj post si počeo sa "kodiranim senzorima" na volvu koji uopšte ne postoje...
Taj koji je promijenio glavu zajedno sa diznama uopšte nije vrijedan pomena... mogao je da prijavi dijagnostikom te dizne koje je postavio za 2 minuta a ne da vraća stare...
Pravo da ti kažem ovi tvoji postovi su većinom rekla-kazala...
Što se tiče delphi ubrizgavanja ugrađuje se u mnoga auta u kojima ne pravi probleme koji su postojali recimo na renoima... npr. golf 7, noviji Mercedesi ili Pežo 508 itd...

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Odrzavanje Volva - V60

Strane: 1 2

[ Pregleda: 6208 | Odgovora: 39 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.