Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Honda Accord CL9

elitemadzone.org :: AutoZone :: Honda Accord CL9

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 10382 | Odgovora: 61 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Honda Accord CL917.08.2018. u 15:29 - pre 69 meseci
Pre 7 godina sam otvorio temu vezanu za Alfu 147, i mnoi su se nalupetali :D.
Na kraju sam ipak kupio auto i izvozao super 7 godina. OK, odrzavao sam maksimalno i kvalitetno, ali nije bilo vanrednih troskova. Uglavnom samo servisi, kocnice, gume, akumulator i slično. Taj pominjani trap.... uradio sam u KG kod Trifunovica za manje od 200E komplet, i evo presao 130000km, samo sam jednom gornje viljuske dodatno promenio.

Ovih dana sam se primio na Hondu Accord.
Glupo bi bilo da se raspitujem o tom brendu pred Hondašima na njihovom forumu, pa ajd da pitam i ovde :).

Problem je što mi se na izgled svideo jedan Type S. A kubikaža je 2.4. Potrosnja je izgleda OK kod tog motora, ima i plin, ali registracija ce mi biti duplo veca nego na AR147.

Interesuju me prednosti i mane, posto Honde ne poznajem uopste

Kod Type S, osim sto mi se sivdja izgled exterijera, svidjaju mi se i sedista sto nisu full koza, kao kod executive varijante.
Ogibljenje je valjda tvrdje i sportskije. Kod Alfe mi je to problem. Odnosno nije meni nego ženi, i onima koji se voze pozadi. Jer sam pre dve godine spustio auto, dobio na poklon neke weitec opruge, i kupio kyb amorte. Auto je milina takvog voziti, ali bih ovaj put ipak vise voleo da je malo udobniji auto.
Pa kakve su Honde sto se tice udobnosti?
Takodje kod Alfe ono sto me nervira uzasno jeste krckanje enterijera. To nisam nikad uspeo da sredim, i odlepljujem od toga. Kakva je Honda sto se tice toga?

I izbegao bih ovaj put dizelaša. Iako je sjajan što se tiče performansi i potrošnje, ali mi je bučan i smaraju vibracije.

Kakvi su automatik menjači? Možda bih po prvi put i o tome razmislio. Pa bi možda i žena mogla da proba da vozi.

Jel dovoljno pitanja? :)
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Honda Accord CL917.08.2018. u 20:04 - pre 69 meseci
Sto se tice potrosnje, ne veruj mnogo fabrickoj deklaraciji, 2.4 i 190ks svakako moze da potrosi dosta. Meni se kod tog motora ne svidja sto ima samo 4 cilindra. Sto se tice enterijera, ne verujem da bilo sta krcka, mada meni je Alfa ok sto se tice toga, osim sto po hladnom krcka tabla. Tapaciri i ostalo je u skroz ok stanju, retko kad nesto krcne.
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: Honda Accord CL918.08.2018. u 03:14 - pre 69 meseci
Gledam ove Hondaše na forumu, neki čak kažu 7l otvoreno 11 po gradu :D.

Krcka meni instrument tabla, pa cajgeri, pa svetlo kabinsko, pa kederi na vratima škripuću zimi. I još hiljadu mesta pre toga koja sam rešavao i uvek se pojavi neki nov zvuk.
OK oni koji se voze sa mnom čude mi se što mi to smeta, ali nije da sam perfekcionista nego izgleda patim od mizofonije.


prejak je 2.4 motor za mene, sigurno nepotreban ali po oglasima nisam video ni jedan 2.0 da je ocuvan. Stekao sam utisak da samo ovi zaljubljenici kupuju 2.4 i cuvaju ih i lickaju, za razliku od ostalih.
 
Odgovor na temu

dejanet
Beograd

Član broj: 19240
Poruke: 1181



+836 Profil

icon Re: Honda Accord CL918.08.2018. u 07:26 - pre 69 meseci
Automatski menjac dodaje potrosnju, zbog vece tezine i rezima prenosa brzina. U mom slucaju Honda CRV, aut. meanjc dodaje stotine kg i litre potrosnje, tako da nisam siguran da je to najbolje resenje i ako imas slobodnu ruku i manje si umoran posle nekog zahtevnog puta. Zena i ja realtivno malo vozimo (<10k km godisnje), tako da nam u stvari fali zanimacija sa menjacem. Motor u accord-u je valjda isti kao u crv-u i on je solidan atmosferac, koji lepo vuce, ima zvuk motora(motocikla) kada dodas malo vise gasa.

Mislim da je u svoje vreme uvezeno puno accord-a 2.0l (polovnih) i da su oni sada po oglasima. Probaj da trazis komade koji su kupljeni u Delti kao novi, pa da imaju istoriju.

Sto se odrzavanja tice, dobar dan u Delti(promena ulja, filtera, ulja u menjacu..) je 18k rsd, dok je kod drugih drasticno manje. Takodje, npr. zadnje vetrobransko par stotina eur, diskovi prednji 40k rsd i tako udaranje po usima. Btw kod automaticara diskovi odlaze brze jer je tezina vozila veca.
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6809
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Honda Accord CL920.08.2018. u 18:30 - pre 68 meseci
Smeješ se drugima a ti radio kompletan trap čak dva puta na alfi? Onda će honda da ti legne ko budali šamar

Nova honda civic naišli na rupu, po meni prosečnu za ovu našu beogradsku vukoyebinu - šteta 1500 evra pola trapa se iskrivilo. Pošto nisam verovao pokazana mi je profaktura. Premekan auto za naše puteve.

Ali šta je to za tebe, ti ćeš uz smeh da remontuješ tri puta ako treba 😉
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Honda Accord CL920.08.2018. u 19:09 - pre 68 meseci
Jbg, on kupio polovan auto i odradio jednom trap + 2 gornje viljuske dodatno, za 130k km, a ti kupio nov presao neku smesnu kilometrazu pa si menjao zadnje amortizere. Dok tvoj auto pregazi km kao ta Alfa i dodje u njene godine, od njega nece ostati nista.
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6809
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Honda Accord CL920.08.2018. u 19:44 - pre 68 meseci
Jbg ja ću do tada da kupim tri nova auta a ti i kolega ćete da ih reciklirate za jedno 10 godina.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2700



+699 Profil

icon Re: Honda Accord CL920.08.2018. u 22:49 - pre 68 meseci
To bi trebalo da su cene praktično kod uvoznika...
Ja se sećam pre 7 godina ili tako nešto da mi je mehaničar pričao za trap na Toyota Aygo, praktično sve trebalo da se menja, u ovlašćenom servisu bilo 250k dinara. Nađe on uvoznika delova (nije uvoznik Toyota vozila), cena delova 125k dinara. Dakle, ovlašćeni uvoznik je pratkično naplaćivao rad i maržu za delove 100% na cenu uvezenih delova.


Međutim, u EU je sprečen taj monopol japanaca i drugih proizvođača da deru kupce po ušima cenama "originalnih" delova, posebno u garantnom roku što jep raktično ucena kupaca. Uveden je BER sertifikat, i ako neka firma, koja proizvodi zamenske delove, ima taj sertifikat za te delove, oni se mogu ugrađivati čak i u garantnom roku bez rizika od gubitka garancije. Ako ovlašćeni servisi ne nude te delove, kupac ih može sam kupiti na drugom mestu i doneti u ovlašćeni servis na ugradnju, tako da servis u tom slučaju može naplatiti samo rad.

Ne znam da li je u Srbiji to zaživelo, ali znam da postoje npr. za Tojotu delovi nekog holandskog proizvođača, gde npr. homokinetički košta oko 40% cene "japanskog originala".
Jedan poznanik redovno servisira Yaris (izvan garancije) tako što kupi zamenske delove i auto odveze u Tojotin servis, bez problema mu odrade sve, a on zadovoljan što navodno ipak ti ljudi svaki dan rade Tojota vozila pa misli da mu je to sigurnije, jer gde sad da vozi kod nekoga ko ima radnju u dvorištu i 2 godine nije video Toyotino vozilo, a kamoli radio veliki servis - što opet ne znači da ne bi uradio, ali ovako je siguran da se neki lokalni majstor neće učiti na njegovom autu.



Verovatno i za Hondu postoje zamenski delovi sa BER sertifikatom, samo ne znam koliko je sigurno da u Srbiji ti delovi nisu falsifikovani, tj. ne znam da li imaju serijski broj i da li se može proveriti poreklo, jer to je moguće za "originalne" delove i ugrađeni deo mora da se evidentira, tako da nije moguće ugraditi više puta "duplikat" (tj. falsifikat sa istim serijskim).
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6809
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Honda Accord CL921.08.2018. u 07:07 - pre 68 meseci
Zato ja servisiram koreanca u EU po duplo nižim cenama nego u Srbiji.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9506
93.186.70.*



+10254 Profil

icon Re: Honda Accord CL921.08.2018. u 07:56 - pre 68 meseci
Ne razumem čemu ironija i zašto bi servisiranje trapa bilo nešto negativno, i još vezano za brend ?



SVI savremeni, jeftini, serijski automobili imaju identičan prednji trap. MacPherson. Ko ne zna šta je to evo linka: https://www.google.com/search?q=macpherson+suspension

Dakle, amortizer ide kroz oprugu, viljuška spaja samonoseću karoseriju i glavčinu točka. Tu je i balans štangla sa svojim gumicama, stabilizatori koji drže krajeve balans štangle.
Tu je i upravljački sistem sa krajevima spone. I naravno pogonske poluosovine sa homokinetičkim zglobovima. I to je to.

Standardni MacPherson koji se pokazao kao neprejebivo dobro, a istovremeno jefino tehničko rešenje za serijske autobile bez šasije, sa motorom napred i pogonom napred.

Ponavljam, svi obični serijski automobili, od Japanaca preko Korejanaca do Nemaca i Francuza. Postoje, naravno varijacije na temu, malo bolja varijanta je sa duplim viljuškama, ali u osnovi to je to.



I sad, dal' je brend ovaj ili onaj - od uticaja vlage, blata, peska i vremena - kugla propadne, a guma se ulegne. I kod Tojote i kod VW i kod Renoa i kod Alfe.
Treba povremeno zameniti gumice balans štangle, kugle ramena, silen blokove ...

Naravno, kvalitet ugrađenih delova varira, ali nijedan deo trapa nije večan. Dođe mu kraj.

Ali, neko misli da ima "Tojotu koja se nikad ne kvari" pa tako vozi sa raspalim trapom, a neko ima Alfu "kojoj se trap kvari" pa onda redovno servisira delove koji su možda tek počeli da pokazuju znake prvog habanja.



Ja sam vozio Fiata Tipa puno godina, i nikad ništa nisam menjao na trapu, osim jednom gumice balans štangle. Originalni fabrički delovi, kvalitetni - traju !
Na Lanči sam već 3 puta menjao viljuške, a stabilizatore menjam jednom godišnje. Toliko traju, gde god da ih kupim. Valjda, težak dizel motor i loši zamenski delovi.

Lično ne podnosim ne-idealan osećaj na volanu, "vučenje levo ili desno", menjanje pravca kod kočenja ili ubrzavanja. Niti podnosim bilo koje zvukove iz prednjice, osim tupog zvuka gume kad se pređe preko ležećeg ili neke rupe.
Zato i redovno servisiram trap, ne misleći pri tome da "Lanća ima loš trap". Ima MacPherson kao i svi drugi.



OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Honda Accord CL921.08.2018. u 09:11 - pre 68 meseci
Citat:
bordzija:
Jbg ja ću do tada da kupim tri nova auta a ti i kolega ćete da ih reciklirate za jedno 10 godina.


AKo cemo da merimo ciji je duzi, moj polovan auto je skuplji nego tvoj nov.

Poenta je da preterano sviras znas vec kome. Svakom autu nalazis manu, samo tvoj ima najmanju potrosnju, najmanje troskove odrzavanja, itd. Covek pita za Accord CL9, ti pises o novoj Hondi Civic.
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: Honda Accord CL921.08.2018. u 10:56 - pre 68 meseci
Citat:
bordzija:
Smeješ se drugima a ti radio kompletan trap čak dva puta na alfi

kako si ovo zakljucio?

Citat:
bordzija:
Jbg ja ću do tada da kupim tri nova auta a ti i kolega ćete da ih reciklirate za jedno 10 godina.

Bravo

Da se trudim da ti objasnjavam ili da te ignorisem kao idiota ili trola?

 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Honda Accord CL921.08.2018. u 11:07 - pre 68 meseci
haha koja ste vi ekipa i sa kojim pricama...

Lepo vam je java objasnio da japanci nemaju nikav spcijalni japanski trap niti neke specificno japanske delove, sve to malte ne iste fabrike proizvode.

niti treba specificno strucan serviser da zameni neki deo na trapu.



Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

BB308
Prof.
Frrr.

Član broj: 257537
Poruke: 210
80.12.37.*



+31 Profil

icon Re: Honda Accord CL921.08.2018. u 11:57 - pre 68 meseci
MJanjić.
Ako ovlašćeni servisi ne nude te delove, kupac ih može sam kupiti na drugom mestu i doneti u ovlašćeni servis na ugradnju, tako da servis u tom slučaju može naplatiti samo rad.


Au prijatelju ne funkcionišu tako ovlašćeni servisi, nema šanse. Manje radionice i mehaničari da.
Nema toga, doneses svoj deo i oni ti naplate samo rad. Pozz.
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6809
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Honda Accord CL921.08.2018. u 15:06 - pre 68 meseci
Tada nova honda civic a danas polovna, ne verujem da se nesto specijalno razlikuje sto se tiče trapova. Mekferson je samo konstrukcijsko rešenje, napisao si ti kao da sad svi delovi odgovaraju za sve žive automobile. Nije daleko od toga, ista fabrika ali nabiju duplo veću cenu zbog brenda vozila. A za japance vole da nazvižde cifru.

Kao alternativu imas brend japanparts i japko. Brend koji kupuje sve i svasta te pakuje u svoje kutije i diluje.

Sad skoro sam gledao zadnje amortizere recimo japko i japanparts su 2000-2400 din po komadu a kayaba 5500 din po komadu. Original hyundai su 12.000 din po komadu nezamislivo lošeg kvaliteta u ovlašćenom servisu. Pošto nisam bio zadovoljan originalnim novim, pitao sam ovlašćeni servis jel mogu da kupim kayabu i doteram na zamenu - rekli su da to neće da može.

Honda civic o kojoj sam pisao je automatik i menjani su diskovi i pločice na 70.000 km. Nisam pitao koliko je koštalo
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
87.116.177.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Honda Accord CL921.08.2018. u 15:34 - pre 68 meseci
Accord je odličan auto. Za menjač ni ne razmišljaj, automatik je zakon i uvek ćeš ga lakše prodati, plus Honde lepo drže cenu.
U enterijeru ne bi smelo apsolutno ništa da krcka, kod Italijana je to kao dobar dan.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Honda Accord CL921.08.2018. u 19:04 - pre 68 meseci
Delovi za japanska vozila su jeftini, ne znam odakle to da su skupi?
A ne verujem ni da su za koreance narocito skupi delovi...
E sad ako ti hoces bas kayaba amortizer, naravno da ces skuplje da ga platis od nekog manje poznatog, to nema nikakve veze ni sa japanom, niti sa koreom.

Diskovi i plocice ista prica, jedna proizvodjac proizvodi za razna vozila a cenu formira po svojoj kalkulaciji a ne po marki vozila.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2700



+699 Profil

icon Re: Honda Accord CL921.08.2018. u 19:56 - pre 68 meseci
A ovi što peku pločice na osnovu dimenzija starih?
Nisam se nikad upuštao u tu avanturu, ali neki koji jesu tvrde da su takve kao mnogo bolje.
Kad se ne uzimaju originali, koliko kapiram, bolje je da pločice budu nešto mekše kako bi diskovi izdržali bar tri zamene pločica, jer ako se uzmu tvrđe, pojedu diskove tako da ne izdrže ni dve zamene pločica.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Honda Accord CL921.08.2018. u 20:23 - pre 68 meseci
A koje su vam to "original" plocice?

I sto bi ih "pekli" kad su bar plocice jeftine?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6809
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Honda Accord CL921.08.2018. u 23:15 - pre 68 meseci
Pa objasnio sam matematiku japanskih i koreanskih vozila: Imaš te neke poludivlje delove upakovane pod brend japanparts i japko ili recimo kayabu. Nema saš, nema boge ni monro, nema ama baš ništa drugo. Ako je za utehu i ti originalni delovi su blagi užas, sve neka plastika. Pola amortizera plastično dok je kayaba ceo od gvožđa.

Što se tiče pečenih pločica vozio sam ih 90tih u ono vreme bedaje - mnogo su mekane potroše se za 10-15 soma km. Hoće i da se odlepe, hoce da skripe itd. Uopste to je stvarno prevaziđeno danas i još se igraš sa glavom. Lamele sam i sam nitovao... Sve u svoje vreme tj može za neke oldtajmere ali za novije automobile nema smisla.

I ne peče on na osnovu starih pločicu nego doneseš potrošenu i on ti nalepi novu oblogu.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Honda Accord CL9

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 10382 | Odgovora: 61 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.