Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C3 1.4 Hdi dpf filter ili...

elitemadzone.org :: AutoZone :: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 38308 | Odgovora: 130 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: C3 1.4 hdi dpf filter ili...13.12.2018. u 09:36 - pre 65 meseci
Nisam rekao nista netacno, to si potvrdio sa tvojim AKO... dakle AKO. Znaci mora naci vrhunskog majstora, a to nije lako. U vecini slucajeva ne odrade dobro pa ili dimi previse ili nije to to, bar ovo sto sam vidjao do sada.

Nek dopuni tecnost pa nek vidi i odluci on sam, a ti mu daj preporuku ko to moze da odradi perfektno.
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 901
*.mbb.telenor.rs.



+288 Profil

icon Re: C3 1.4 hdi dpf filter ili...15.12.2018. u 20:37 - pre 65 meseci
U vezi ovoga, na mom citroenu C8 menjan je srednji lonac sa dpf filterom. Prvi put je dijagnostika pokazala da je 100% zacepljen, regeneracija radjena par puta i nista. Kompletno izvadjen dpf filter i onda je auto isao u safe mode i auspuh je prdeo.
Drugi dpf je sluzio valjda 20 ili 30 hiljada km onda se zacepio pa smo probili supu po sredini burgijom za beton fi22 ili tako nesto. Katalizatora nije ni bilo. Auto presao 80 000 km za manje od 2 godine, izbacuje depolution gresku ali vise nema regeneracije ni safe moda ide u obrtaje normalno.
Ne znam da li je prethodni vlasnik petljao oko softvera, sat u podesavanjima krece od 2003 god a auto je 2007 ako to ima neke veze.
Prosao tehnicki pre mesec dana bez jedne greske, uvek Wurth ulje made in germany 5w30 triathlon,pali isto zimi i leti ,ima snage nosi po 600kg tereta u gepeku.
stvarno dobar hdi motor 100kw prezadovoljan sam, mana je sto je bucan a losa zvucna izolacija auta.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8368
*.dynamic.sbb.rs.



+1347 Profil

icon Re: C3 1.4 hdi dpf filter ili...15.12.2018. u 23:14 - pre 65 meseci
Kada čujem koji sve problemi postoje kod tih dizela meni se kosa diže na glavi...
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...16.12.2018. u 06:47 - pre 65 meseci
Volkswagen ugradjuje od 2017 filter cestica i u benzince tsi i tfsi... prvo su poceli sa 1.4 tsi a onda i svi audiji benzinci od prosle godine. Rade i regeneraciju na putu isto kao i dizeli.

Najavili su to jos u martu 2016 godine: https://www.volkswagen-newsroo...filter-for-petrol-engines-1567

Mislim da ga ugradjuju u svako vozilo koje je euro 6... Ovaj novi golf 1.5tsi ga isto ima... U najnovijem azuriranju dijagnostike ima opcija za taj GPF za regeneraciju.


[Ovu poruku je menjao Nocni dana 16.12.2018. u 08:31 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8368
*.internet.mts.telekom.rs.



+1347 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...16.12.2018. u 10:12 - pre 65 meseci
Aj u jednom kraćem tekstu opiši kako izgledaju svi ti problemi sa filterima kod dizela a i ako si možda video/čuo i kod tih najnovijih benzinaca, biće svima korisno.

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...16.12.2018. u 10:40 - pre 65 meseci
Problema kod novih benzinaca nema bar za sada...
Eventualno ce biti potrebno da se radi regeneracija dijagnostikom kao kod dizela... nisam radio na benzincu jos nijednom.
Softver za uklanjanje za benzince ne postoji ni u inostranstvu i to će biti tek u budućnosti.

Što se tiče dizela oni imaju partikularne vec petnaestak godina... među prvima su ugrađivani na pezoa hdi i na mercedesima.

Previše je različitih sistema na vozilima raznih proizvođača da bi se o tome moglo pričati uopšteno.
U principu, dpf smeta motoru i motor lakše "diše" bez njega. Fabrika je predvidjela da auto sam u voznji odradi regeneraciju (čišćenje) a kad se filter prepuni da se radi tkz. servisna regeneracija izazvana dijagnistokom u mjestu ili u voznji zavisno od modela i od stepena zaprljanosti... Uklanja se kada ni ta servisna regeneracija ne moze da se uradi vec treba kupiti novi dpf koji je veoma skup i prakticno ga kod nas niko nikad nije ni kupio. Kad se uklanja, osim što se mora uraditi softver, uvijek katalizator treba ostaviti na vozilu a ukloniti ili izbušiti samo dpf.

Pogresno je misljenje da vozilu smeta kada se dpf ukloni... upravo je suprotno, kada se ukloni i uradi softver turbina recimo traje duplo duže.
Previše bi bilo opširno nabrajati sve detalje i šta se radi kod određenog tipa vozila, jer ima prilično različitih sistema (sa i bez adblue) ali uvijek se ovdje može odgovoriti na konkretna pitanja...
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...16.12.2018. u 12:02 - pre 65 meseci
Još nešto...
Kad se auto kači na dijagnostiku treba uvijek preventivno pregledati koliko je dpf začepljen čak i ako nema konkretne greške dpf-a, pogotovo na većim kilometrazama.
Na mnogim vozilima problemi sa dpf-om počnju sa zaprljanim egr ventilom jer kad izduvni gasovi ne mogu nazad prema izlazu oni onda otvaraju egr pod pritiskom i vracaju se u usis na nekim obrtajima i prljaju ga, jer bi egr kad je dat veći gas trebao da bude zatvoren...
Ljudi obično vide grešku egr-a i čiste taj egr a ne rješavaju uzročni problem zbog koga se to dešava.
Eventualno isključivanje egr-a kao nus pojavu ima dosta sporije zagrijavsnje motora zimi.
Isključivanje egr-a ako se radi, takođe treba uraditi samo softverski, tako da ga comp ne otvara a nikako skroz blindirati cijev prema egr-u jer ako bi nekada došlo do crkavanja turbine i propuštanja ulja u motor, paljenje tog ulja bi izazvalo takozvanu iber turu i tada egr može praktično da spasi motor od crkavanja a ako je blindiran ne može.

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...16.12.2018. u 12:08 - pre 65 meseci
Peugeot je u Nemackoj fabricki menjao DPF na HDI motorima na 180.000km. Besplatna i obavezna zbog ekoloskih normi.

Meni radi regeneraciju na par stotina km... od 400 do 600 km kako kad... ako je prekine, nastavi odmah cim izadjes na otvoren put. Recimo, dovoljno je da si 10 minuta na autoputu i odmah ce je ukljuciti. To se manifestuje povecanjom potrosnjom odjednom (skoci sa 5.8 na 9 litara i traje par minuta, a onda se vrati) a po gradu upali sve ventilatora i potrosnju poveca za 3 do 3.5 litre. To je aktivna, a na autoputu je pasivna. Ja imam otvorenog autoputa 80 posto, i otprilike na 400 do 500km je odradi na AP.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...16.12.2018. u 12:46 - pre 65 meseci
To je normalna procedura na nekih 500 km...
Mijenjali jesu ali samo u drzavama u kojima bi ih neko mogao dobiti na sudu a kod nas ga nikome dzabe nisu zamijenili...
Ima još nešto... autima koja se uvoze u vecini slucajeva se vraca kilometraza oko 100.000 nazad i onda se prodaju kod nas po placevima tako da ono sto pise u servisnim knjigama treba uzeti sa rezervom.

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...16.12.2018. u 13:39 - pre 65 meseci
Kod mene je vracena sa 198.000 na 175.000km. Nije strasno. Odnosno zadnja upisana km u Decri je bila pocetkom 2018 i pisalo je 198.000, test emisionih gasova u granicama norme. Takodje sam imao upisane i neke nedostatke na vozilu koje sam primetio (jedna ogrebotina i dve male pukotine soferke od kamencica), sto znaci da je pregled bio bas detaljan. Zabelezen mi je cak i neki luft na sponi, medjutim nema ga, mozda je zamenjena od februara do avgusta. Cenim da za 5 meseci nije mogao preci vise od 10.000km pre nego sto sam ga kupio, te je max. km na njemu mogla biti 210.000km. Proverom je ustanovljeno da je 2014 imao 140.000km sto se uklapa u 20.000km koliko smo nasli u servisima i koliko je presao (ovo je provereno preko Pezoa). Ubelezen je servis na 180k, a Decra izvestaj je bio posle toga. Daljom proverom sam nasao gde je kupljen i svi dokumenti koje imam od vlasnice su originalni, cak i osiguranje je bilo aktivno do skidanja tablica. Naravno placen je 20 posto vise. Na placu je bio 2000 evra (Nemacki plac), a otprilike to godiste na placevima su od 180 do 230.000km, pretragom po ceni u tom kraju gde je prodat. Bio je jedan jeftinije placen (1400) ali je izgledao da ima minimum 300.000km.

Mnogo ljudi se ne trudi da proveri auto pre kupovine.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
77.222.24.*



+1232 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...16.12.2018. u 15:49 - pre 65 meseci
Dekru mozes da zaboravis... racunaj 4 godine po 25K = 100K plus to 180K koje je imao kod pezoa to je 280K a to se slaze sa ovim mojim da je vraceno 100K
Niko na pezou ne vraca 20K... ja sam ih vratio na stotine...
Inače, taj 1.6 sa 2 bregaste je jedan od najgorih hdi motora i pun je problema što poznatih mehanickih sa uljnom pumpom, što davaci pritiska i mnogi drugi... tek je dobar od pezoa 308 restajlinga a tu je sa jednom bregastom.


[Ovu poruku je menjao Nocni dana 16.12.2018. u 17:35 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...17.12.2018. u 08:42 - pre 65 meseci
Proveren je kod Pezoa, avgsuta 2014. je imao 140.000km, to je 20.000km godisnje (vozi se od marta 2007). Auto je placen 20 posto vise, a samnom je isao brat koji radi preko 15 godina u Porseu i proverili smo preko likova iz Pezao kilometrazu. Dekra izvestaj je pravi, jer sam kontaktirao vlasnicu. Pa nisam ni ja lud da kupujem auto kome je vraceno 100.000km. Auto je tad predat placu, sa 198.000km, a sami nedostaci koje auto je imao (pomenute ogrebotine i soferka) su upisani u Dekra izvestaj. To sto si ti ko zna sta video to mozes da pricas sebi. Svaki auto se moze proveriti samo je potrebno naci ko to moze da uradi. Postoji i racun o kupovini auta kod prethodne vlasnice, svi servisi i slicno. Dakle, samo malo paznje pri kupovini automobila i moze se naci sasvim upotrebljiv primerak. Enterijer i dalje ima miris novog, cak i posle 5 meseci kod mene, dakle nije ciscen hemikalijama i slicno unutra. Sve je kao novo unutra, pocevsi od najsitnijeg prekidaca do sedista. Znam i gde je vozen i na kojim relacijama u DE, i vlasnica je rekla da je auto bio garaziran. Dakle vraceno je maksimum oko 35.000 kilometara, ako uopste i toliko. Imam apsolutnu svu dokumentaciju, kao i valdinu karticu osiguranja iz Nemacke, koja i dalje glasi na ime vlasnice, uverenja o emisiji izduvnih gasova, sto mi je i potvrdila da je radjeno prilikom preuzimanja auta od strane placa u Nemackoj.Ako bas zelis, da budem sarkastican, ostavicu ti njen mejl, broj mobilnog, adresu kucnu i poslovnu... itd :) Takodje, auto uz koje idu Continental WIntercontact TS 850 je pazen auto, vlasnica je potvrdila da su presle oko 40.000km, sto se poklapa sa sarom od oko 5,5mm napred i 6mm pozadi. Vozio sam u petak po najgoroj vejavici i ponasaaju se kao nove po snegu i ledu. Ono sto je falilo su alufelne sa letnjim gumama koje su predate placu u Nemackoj, cudila se sto ih nisam dobio. Ili ih je ovaj nas preprodao ili oni tamo. Solidan je primerak, mozda ima i boljih, ali gorih ima vise. Sve sto sam gledao je uzas bilo na placu bilo od vlasnika, znaci od Opela preko VW do koreanaca.

Ali je cena bila mnogo veca nego u odnosu na ostale primerke. Od 100 procenata pogledanih auta, bilo koje marke, 97 posto su dresevi sa preko 300.000km minimum.

P.S. Sticajem okolnosti sam nemac poreklom, pa sam lako nasao vlasnicu, jer imam poznanike u mestu njenog boravka (iako sam imao svu dokumentaciju auta nisam ni ja bas verovao).
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
77.222.24.*



+1232 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...17.12.2018. u 09:14 - pre 65 meseci
Pa odlično onda... bitno je da je auto ocuvan i odrzavan, bitno je i da ga nije vozila neka seljacina... oni turci i arapi kojih ima po njemackoj... a najbitnija je limarija i da nije udaran... ostalo se moze rijesiti...
Posle jaceg udara vise kola nema... to je kao da pokusavaju da od babe naprave djevojku... a dzabe je sminkaju.

Inače ovo što kažeš da se svaki auto može provjeriti je veoma diskutabilno... najvažnije ga je ipak dobro vizuelno i tehnički ispregledati od strane stručne osobe... nisu ni svi kilometri "isti".
Taj pezo ako je 2006 godiste to je onda restajling model sa onim okruglim maglenkama u braniku koji je poceo na samom kraju 2005... koji je dosta bolji i kod kojeg su popravljene mnoge pozicije.

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 17.12.2018. u 10:39 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9513
*.static.avana.rs.



+10254 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...17.12.2018. u 09:42 - pre 65 meseci
Ja bih se zadržao na komentaru:
Citat:
cozmo_im: ... ali je cena bila mnogo veca nego u odnosu na ostale primerke

Nekako mi je logično, da noviji i očuvaniji auto ima mnogo veću cenu od izraubovanih primeraka
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...17.12.2018. u 09:56 - pre 65 meseci
Citat:
Nocni:
Taj pezo ako je 2006 godiste to je onda restajling model sa onim okruglim maglenkama u braniku koji je poceo na samom kraju 2005... koji je dosta bolji i kod kojeg su popravljene mnoge pozicije.
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 17.12.2018. u 10:39 GMT+1]


Auto je proizveden i isporucen u martu 2007, a u proizvodnom listu pise model jahre 2008. Dakle, ona poslednja serija koja je napravljena. Kod Pezoa se moze proveriti km, ali samo ako neko ima "nekog" ko zna koga da kontaktira, u ovom slucaju auto kucu gde je kupljen i odrzavan, zvanicni Pezo servis i prodavac. Brat je isao samnom i proverio kolko se moze proveriti.

Imao sam i jednog Forda TDCi istog godista koji je bio proveren na isti nacin, ali je poznanik odustao od prodaje iz nekih poslovnih razloga.

Sve ostalo sto sam video je bilo u bas losem stanju, mozda su i mehanicki okej, ali vizuelno su bili ko zna kako udarani ili krpljeni.

DPF, da se vratimo na temu, cu proveriti prilikom malog servisa za jedno mesec dana.
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6816
*.dynamic.sbb.rs.



+1454 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...20.12.2018. u 03:31 - pre 65 meseci
Eolys tecnost za ciscenje 120 evra? Buahahahaha koja tragikomedija od tehnologije. Nije ni cudo sto odustaju od dizela kada je nebuloza i ima rok trajanja.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...20.12.2018. u 08:02 - pre 65 meseci
Eolys se doliva ili menja jednom u 8-10 godina, tako da to ispadne trosak od cca 12-15 evra godisnje... pa ne menja se to na svakom servisu :) A zavisno od uslova voznje, nekad se i ne menja. Od 75.000 do 115.000 milja je preporuceni interval (izracunaj koliko je to km). Potrosna roba, kao i antifriz.
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6816
*.dynamic.sbb.rs.



+1454 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...20.12.2018. u 10:46 - pre 65 meseci
Ma idi, 120 evra za tečnost, 200 evra za punjenje, 300 evra za čišćenje, i paf, zamena komplet svega na 150.000 km. Kako mali štedljivi dizel motor postane proždrljiva neman. Čim sam vido u uputstvu da se proveri i dal curi, odma sam znao da je u pitanju neka sklepotina od gluposti. Sa druge strane razlika između benzinca i dizela je da se u lovi, voziš na benzin jedno 10 godina sa osmehom. Taman nadoknadiš razliku love i sve moraš da menjaš od turbine, filtera i ostale plastikarije koju treba proveravati dal curi. Bezveze skroz.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...20.12.2018. u 11:18 - pre 65 meseci
Eolys mozes napuniti sam, ne treba ti servis za to. U servisu je oko 200e ruke i aditiv, maksimalna cena. Obicno se samo dolije tecnost. I to jednom u 10 godina. Ili 15. Zavisi ko gde vozi, kako vozi, koliko prelazi. To nije nikakav trosak u toku 10 godina eksploatacije, potpuno zanemarljiv.

Ako prelazis 12.000 godisnje, 150.000 si presao za skoro 12 godina, tako da ne znam cemu halabuka. 200 evra na 12 godina je poprilicno mizerna suma. Na benzincu te novce mogu da pojedu bobine, kablovi i svecice za tih 12 godina. Naprimer. Moj kolega je za 12 godina na Seat Ibizi 1.4 promenio sve 4 bobine, dva puta set kablova, svecice par puta... izaslo je to preko 200 evra lagano. Plus lambda sonda, protokomer... ima tu svasta nesto.
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6816
*.dynamic.sbb.rs.



+1454 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...20.12.2018. u 11:31 - pre 65 meseci
Jeste ali uporno izbegavaš ovo što sam naveo i za šta se postavljač teme žali - da je kupio potpuno neispravan i neupotrebljiv automobil, EURO NULA standarda kao i svaki koji je prešao 150.000 km. Prijatelj prošle godine na nekom placu kupio auto, sve super kaaad jedva stiže do kuće, sve ovo navedeno je crklo. Buši, skidaj, isključuj, prebudžuj... Kako uopšte uspevaju da naprave na tim placevima da auto radi pola sata dok ga ne prodaju? Kako nema mrtvih?

Nema potrebe da se zabranjuje dizel, on potpuno nestaje za 3-4 godine.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 38308 | Odgovora: 130 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.