Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Električna vozila DA ili NE?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Električna vozila DA ili NE?

Strane: << < .. 28 29 30 31 32 33

[ Pregleda: 53103 | Odgovora: 642 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

inobradovic




Profil

icon Re: Električna vozila DA ili NE?12.03.2020. u 15:37 - pre 2 meseca
Citroen 6500€ a drzava daje subvencije od 5000€ znaci auto kupis za 1500€ , krajem godine.
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 6119



+1138 Profil

icon Re: Električna vozila DA ili NE?12.03.2020. u 16:19 - pre 2 meseca
Tesko da ce da bude tako .

Vlada je danas donela Uredbu da se izdvoji 1 Milion Eura za subvencije ?!

Za Elektricne automobile 5.000 , za hibridne manje, za motorcikle 200-500 zavisno od karakteristika .

Kako se ovaj Citroen vozi sa Moped dozvolom , tolika ce i biti subvencija 200 Eura . To vozilo Nema status automobila .

Inace Subvencije su Vise nego Bedne ! Ima para za 200 Automobila za Celu Srbiju ? To ce sigurno da nas spase Zagadjenja ?
 
Odgovor na temu

component

Član broj: 182885
Poruke: 784
212.200.85.*

Jabber: component


+313 Profil

icon Re: Električna vozila DA ili NE?13.03.2020. u 07:55 - pre 2 meseca
Mi nismo država koja treba da subvencioniše električna vozila. Bar ne na način da ti daju novac. Dovoljno je da država ne uzima poreze/carine za ovakva vozila i da se ukinu svi troškovi prilikom registrovanja koji mogu da se ukinu.
Ne trebaju besplatni punjači i takve egzibicije. Ko reši da da kupi električni automobil već će imati male troškove i ne treba mu da besplatno puni baterije. Ono što treba je da država uloži, ili da olakša drugima da ulože kod nas, u infrastrukturu za punjenje električnih automobila.
Sav manjak koji bi na ovaj način bio generisan u budžetu može se nadoknaditi povećanim troškovima prilikom uvoza i registracije vozila koja više zagađuju. Nemaš DPF filter = 2000€ kazna. Izmere ti veću količinu NOx ili CO2 za svaki gram više platićeš registraciju X€ više. (X izračujaš koliko ti para treba u budžetu). Imao bi situaciju gde se ljudima ne isplati da voze kola koja zagađuju (ili bar koja jako puno zagađuju). Naravno ukoliko kamioni, autobusi i kumovi i rodbina ne podležu ovome, onda cela priča gubi smisao.
Tako, kada kupuješ automobil imaš troškove kupovine automobila, troškove održavanja automobila i troškove poreza na zagađenje. Kad staviš polovan dizel i nov električni prvi bi treblo da ima veći TCO na recimo 5 godina.

Sad, neko će da dođe i da kaže "Ali ljudi moraju da voze automobile. Finansijski ugroženi neće moći da priušte nov električni automobil." I ne moraju. Slobodno mogu da kupe bilo koji ali treba da imaju u vidu troškove i jednih i drugih. Troškovi se mogu korigovati svake godine: ove godine je registracija po 1g zagađenja 1€, sledeće 2€, sledeće 3€... Stvar je u tome da se destimuliše prvo uvoz a zatim i korišćenje automobila koji jako puno zagađuju.
Isto tako su iz nekog meni nepoznatog razloga destimulisali korišćenje autogasa. Sve manje ljudi ga koristi i ugrađuje. Ko ga već ima ugrađenog, taj će nastaviti da ga koristi, a za sledeći automobil će razmisliti.
Sve što treba je da za taj sledeći automobil ljudi razmisle na malo drugačiji način.

Čak i da naša država ništa ne uradi po tom pitanju, električni automobili će se omasoviti. Samo sporije kod nas nego u svetu.
"Nadam se da će aktuelna vlast, kada se sve ovo završi imati pošteno i fer suđenje."
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Električna vozila DA ili NE?

Strane: << < .. 28 29 30 31 32 33

[ Pregleda: 53103 | Odgovora: 642 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.