Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Gorenje ves masina ne pokrece centrifugu kada je pun bubanj

elitemadzone.org :: TechZone :: Bela tehnika :: Gorenje ves masina ne pokrece centrifugu kada je pun bubanj

[ Pregleda: 6410 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

infectedspecimen

Član broj: 341697
Poruke: 1
*.exe-net.net.



Profil

icon Gorenje ves masina ne pokrece centrifugu kada je pun bubanj11.01.2020. u 03:48 - pre 51 meseci
Pozdrav, imam ves masinu Gorenje WA583, uzeli je moji od prijatelja, jer ne radi centrifuga uvek pa su je izbacili, i ja sam je uzeo u iznajmljenom stanu, posto sam student. Masinu je gledao majstor i tada je radila centrifugu i nije uspeo da ustanovi kvar. Posto nisam u mogucnosti da majstorima ostavim pare samo da bi je pogledali i rekli da ne znaju sta je ili da ne vredi popravljati, bacio sam se sam u potragu za problemom, posto je masina kao nova i pere super samo nece centrifugu ni na jednom delu programa. Zamenio sam kondenzator, proveravao sve kontakte, zamenio sam bravicu posto je zezao bimetal, i spustao sam motor da bih zategao remen zato sto se desava da bubanj hoce da pokrene centrifugu ali kao da nema snage, pa sam otvorio zadnju masku i zavrteo bubanj rukom i tad je odradila centrifugu. Posle zatezanja remena odradila je jednom centrifugu puna i posle nekoliko sati kad sam pustio program na 40 stepeni i napunio 2/3 bubnja, opet nece. Pustao sam i samo centrifugu posle zavrsenog programa, ali kad je ispraznim iscentrifugira, a kad vratim ves nece, samo se cuje pumpa i kako programator klikce jer zavrsava program. Jedino sto mi pada na pamet je da menjam skroz remen, iako ovaj nije ostecen. Primetio sam da samo na programima gde je centrifuga kad su vrata otvorena i kad ukljucim masinu cuje se pumpa, ali naravno ne vrti bubanj fok ne zatvorim vrata. Ne znam da li tako treba. Pomagajte ako neko ima ideju!
 
Odgovor na temu

gilopile