Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Peugeot 307 2.0 hdi dimi

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peugeot 307 2.0 hdi dimi

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 36239 | Odgovora: 86 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 901
*.dynamic.kdsinter.net.



+288 Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi29.06.2020. u 19:30 - pre 45 meseci
Da bas je dobar 1.4 hdi celih 68 ks i 16 sekundi do stotke pa to da preporucis samo najvecem neprijatelju :)
Jel resen problem postavljaca teme?
 
Odgovor na temu

FireSkullBoza
Stefan Bozic
Beograd

Član broj: 287594
Poruke: 18
*.mbb.telenor.rs.

Jabber: FireSkullBoza


Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi29.06.2020. u 22:29 - pre 45 meseci
Problem nije resen jos uvek. Kompresija je dobra, radjena danas dijagnostika. Sipano gusce ulje, od jednog "strucnjaka" dobio sam komntar da mi se dizna zapusila i da zbog toga dimi, navodno po mirisu dima moze da proceni dal je sagorevanje ulja ili "dizela". Proveravao sam dal nije do katalizatora, nije posto ga uopste nema na kolima ( dal je ovde ili tamo skinut ko ce znati). Uglavnom sve u svemu izabrao sam los model definitivno, razmisljam se o prodaji takvog kakav je, jer znam da tehnicki 90 posto necu proci. Krivo mi je samo sto on ide kao blesav, mislim nisam sad vozio modele kola od preko +150hp, ali za svoju konjazu na kratke distance je za mene sasvim full.
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8064



+1747 Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi29.06.2020. u 23:52 - pre 45 meseci
Pogledaj ovaj filmcic . Mala je sansa da je to ali pogledaj .

https://www.youtube.com/watch?v=CzLoEkpdaGs

 
Odgovor na temu

FireSkullBoza
Stefan Bozic
Beograd

Član broj: 287594
Poruke: 18
*.mbb.telenor.rs.

Jabber: FireSkullBoza


Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi30.06.2020. u 07:40 - pre 45 meseci
Zna li neko gde se nalazi taj PCV ventil na njemu, po snimku on sa bloka izlazi na cev od vazduha, a meni se tu nalazi obicno neko crevo
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10242 Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi30.06.2020. u 07:49 - pre 45 meseci
Ma to ti je običan iberlauf.



OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 901
*.dynamic.kdsinter.net.



+288 Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi30.06.2020. u 17:27 - pre 45 meseci
Citat:
FireSkullBoza:
Problem nije resen jos uvek. Kompresija je dobra, radjena danas dijagnostika. Sipano gusce ulje, od jednog "strucnjaka" dobio sam komntar da mi se dizna zapusila i da zbog toga dimi, navodno po mirisu dima moze da proceni dal je sagorevanje ulja ili "dizela". Proveravao sam dal nije do katalizatora, nije posto ga uopste nema na kolima ( dal je ovde ili tamo skinut ko ce znati). Uglavnom sve u svemu izabrao sam los model definitivno, razmisljam se o prodaji takvog kakav je, jer znam da tehnicki 90 posto necu proci. Krivo mi je samo sto on ide kao blesav, mislim nisam sad vozio modele kola od preko +150hp, ali za svoju konjazu na kratke distance je za mene sasvim full.


Skidanje,ispitivanje i vracanje dizni je nesto sto ne kosta mnogo para ni vremena ali bi dijagnostika pokazala losu diznu,problem sa nekim od senzora i sve ostalo.
Samo dobar majstor i nista vise.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi01.07.2020. u 02:23 - pre 45 meseci
Posle toliko godina i kilometraže svakako ne šteti da se dizne očiste u ultrazvučnoj kadici, mada je moguće i da bar nekoj od dizni treba detaljniji pregled i zamena delova koji su izvan tolerancije zbog habanja.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi23.07.2020. u 17:11 - pre 44 meseci
Citat:
bordzija: 2.0 hdi da nema plivajući? Jesi siguran? Ni filter? Da ga nisi pomešao sa 307 1.4 hdi koji nema?
Vidi stvarno nema, koji će mu onda 2.0 motor dobar je i 1.4hdi

[Ovu poruku je menjao bordzija dana 29.06.2020. u 05:11 GMT+1]


2.0 hdi je veoma širok pojam

https://mlfree.com/2-0-hdi-pregled/
 
Odgovor na temu

FireSkullBoza
Stefan Bozic
Beograd

Član broj: 287594
Poruke: 18
*.mbb.telenor.rs.

Jabber: FireSkullBoza


Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi01.08.2020. u 16:07 - pre 44 meseci
Pozdrav svima, evo posle jace od mesec dana problem se produbio. Posetio sam 3 majstora, stavljao na dijagnostiku, pregledali i na kraju nista.
1. Obicna dijagnostika pokazala da su 2 dizne na 112% (ne znam u odnosu na sta) druge dve 89%. Oteram ga danas kod ovlascenog servisera za dizne, isproverava covek sve, svaku diznu, nsta. Nisu bas perfektne, al daleko od toga da mogu da izazovu te probleme.
Novo nastali problemi su da je poceo da trosi ulje, dimi kao lud i na leru, kad radi u mestu 5 min i kad krenem oblak iza mene. Dim je plavicasto beli, auto i dalje ide lepo, lepo vuce. Od jednog kolege sa foruma sam dobio savet da proverim i turbinu, pa cu i to isproveravati i onda videti sta cu. E sad, sta vi mislite, ako nije do turbine, da li je pametnije naci drugi motor( macku u dzaku) ili popravljati isti jer ja stvarno ne mogu da prodam ovakvog.
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 901
*.dynamic.kdsinter.net.



+288 Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi02.08.2020. u 11:20 - pre 44 meseci
Prodaj kantu u tom stanju nemoj ici dublje u troskove. I da je ispravan ne vredi neke znacajne pare.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi02.08.2020. u 17:40 - pre 44 meseci
Citat:
AstralPro: Prodaj kantu u tom stanju nemoj ici dublje u troskove. I da je ispravan ne vredi neke znacajne pare.


A kome ce ga prodati u takvom stanju...pa jos nema ni katalizator?...A el' si ti uopste kontrolisao nivo ulja u motoru? Sigurno ga trosi. Najbolje je da ipak prvo proveris taj turbo...mozda tu curi ulje. Pa ako je to onda ti je problem resen...a ako nije...tek onda razmisli o sledecim potezima.
 
Odgovor na temu

FireSkullBoza
Stefan Bozic
Beograd

Član broj: 287594
Poruke: 18
*.kbcnet.rs.

Jabber: FireSkullBoza


Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi02.08.2020. u 18:45 - pre 44 meseci
Ne zelim ga peodavati, ne bih htek da uvalim nekom krs, a opet za bizarne pare ga mogu prodati ovakaav kakav je. Da, provericu turbinu, jos to je ostalo od tih vecih stvari. On je dosao iz uvoza sa sa delimicno zategnutom selonom koja veze crevo od protokomera do turbine ( iz dva dela je) i odmah kad sam ga isterao na auto put on preko 130 nije hteo, dodjem kuci, proverim sve i vidim da ta selna lepo ne leze. Stegnem i on kao nov, performanse duplo bolje. Danas sam razmisljao dal to nije "namerno" otegnuto da se ne bi forsirala turbina, a s obizirom da sam ja to namestio i ona radila kako treba vec doslo vreme za menjanje. Sutra cu terati na proveru pa cu javiti sta je bilo.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.pool.telenor.hu.



+2282 Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi03.08.2020. u 06:40 - pre 44 meseci
Citat:
FireSkullBoza:
E sad, sta vi mislite, ako nije do turbine, da li je pametnije naci drugi motor( macku u dzaku) ili popravljati isti jer ja stvarno ne mogu da prodam ovakvog.

Sta god da ti savetujemo od ovo dvoje, verovatno cemo te lose savetovati. Pa da vidimo:
1) zamena motora. Ocekivano je da motor nadjes za ~400 evra, majstora za zamenu da nadjes za 100 i da te peripetije oko papirologije izadju jos 100. Znaci 600 evra i imas motor koji ne dimi. Ne znas do kad, mozda 50.000km, mozda vise, mozda manje. U svakom slucaju auto mozes da prodas za mormalnu cenu.
2) polu-generalna motora. Odradi se samo glava i karike. Cena moze da izadje do 300-400 evra. Auto ce da bude dobar nekih 20.000km. Moze da se desi da bude dobar i 50.000km, ali je mala sansa. Mozes da prodas auto za normalnu cenu. Mozda je i tebi tako prodat. Novom vlasniku ce poceti da dimi i trosi ulje dovoljno dugo nakon kupovine da ti se necenobracati sa primedbama - to je tada njegov problem.
3) puna generalna motora. Cena delova zavisi za svaki model je drugacija, to majstor mora da zove, da sabere, pa da ti kaze. Na to jos 200-300 evra za rad. Radice se masinska obrada glave i bloka. Postoje 4 vrste majstora na koje mozes naici. Prvi, posteni, iskusni, nece to uopste da rade. Lakse im da odrade 50 zamena ulja i centriranja trapa za vreme koje im treba za tvoj motor, u prvom slucaju inkasiraju 1000 evra, u drugom 200. Reci ce ti da ne mogu, nemaju vremena, oni samouvereniji u svoje znanje slagace danuopste ne umeju da odrade generalnu. Druga vrsta, posteni ali neiskusni, uzece da ti to urade, ali zaebace nesto. Posle ce da kukaju na lose delove. Treca grupa, malo neposteni - kupice kineske delove a naplatice ti original fabricke, opet ces imati auto 20-50k. Cetvrta grupa mnogo neposteni, naplatice punu generalnu a odradice samo polugeneralnu, rezultat kao sto je gore napisano sa polugeneralnu. Kad sve saberes - trosak moze izaci i na 1000 evra, a da opet bude macka u dzaku. Najveci problem je ako odmah po izlasku od majstora trosi ulje, tada ne znas sta ces. Majstor ce da ti radi sve ponovo besplatno ako hoces, ali delove moras ponovo da kupis. U prodavnici nece da ti zamene delove koji su vec vozeni.

U svakom slucaju ako ti majstor za turbinu kaze da je ona (jedini) problem i da ce isti problem da se resi dugorocno sa 300-400 evra, treba da skaces od srece.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10242 Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi03.08.2020. u 07:37 - pre 44 meseci
Ja mislim da na auto otpadima odavno ima polovnih turbina za relativno malo para.
Naravno, bolja je opcija remont turbine, ali ako se nađe neka pristojna, koja će da izdrži još 100.000 km onda vredi uzeti u obzir.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

FireSkullBoza
Stefan Bozic
Beograd

Član broj: 287594
Poruke: 18
*.mbb.telenor.rs.

Jabber: FireSkullBoza


Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi03.08.2020. u 08:44 - pre 44 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
FireSkullBoza:
E sad, sta vi mislite, ako nije do turbine, da li je pametnije naci drugi motor( macku u dzaku) ili popravljati isti jer ja stvarno ne mogu da prodam ovakvog.

Sta god da ti savetujemo od ovo dvoje, verovatno cemo te lose savetovati. Pa da vidimo:
1) zamena motora. Ocekivano je da motor nadjes za ~400 evra, majstora za zamenu da nadjes za 100 i da te peripetije oko papirologije izadju jos 100. Znaci 600 evra i imas motor koji ne dimi. Ne znas do kad, mozda 50.000km, mozda vise, mozda manje. U svakom slucaju auto mozes da prodas za mormalnu cenu.
2) polu-generalna motora. Odradi se samo glava i karike. Cena moze da izadje do 300-400 evra. Auto ce da bude dobar nekih 20.000km. Moze da se desi da bude dobar i 50.000km, ali je mala sansa. Mozes da prodas auto za normalnu cenu. Mozda je i tebi tako prodat. Novom vlasniku ce poceti da dimi i trosi ulje dovoljno dugo nakon kupovine da ti se necenobracati sa primedbama - to je tada njegov problem.
3) puna generalna motora. Cena delova zavisi za svaki model je drugacija, to majstor mora da zove, da sabere, pa da ti kaze. Na to jos 200-300 evra za rad. Radice se masinska obrada glave i bloka. Postoje 4 vrste majstora na koje mozes naici. Prvi, posteni, iskusni, nece to uopste da rade. Lakse im da odrade 50 zamena ulja i centriranja trapa za vreme koje im treba za tvoj motor, u prvom slucaju inkasiraju 1000 evra, u drugom 200. Reci ce ti da ne mogu, nemaju vremena, oni samouvereniji u svoje znanje slagace danuopste ne umeju da odrade generalnu. Druga vrsta, posteni ali neiskusni, uzece da ti to urade, ali zaebace nesto. Posle ce da kukaju na lose delove. Treca grupa, malo neposteni - kupice kineske delove a naplatice ti original fabricke, opet ces imati auto 20-50k. Cetvrta grupa mnogo neposteni, naplatice punu generalnu a odradice samo polugeneralnu, rezultat kao sto je gore napisano sa polugeneralnu. Kad sve saberes - trosak moze izaci i na 1000 evra, a da opet bude macka u dzaku. Najveci problem je ako odmah po izlasku od majstora trosi ulje, tada ne znas sta ces. Majstor ce da ti radi sve ponovo besplatno ako hoces, ali delove moras ponovo da kupis. U prodavnici nece da ti zamene delove koji su vec vozeni.

U svakom slucaju ako ti majstor za turbinu kaze da je ona (jedini) problem i da ce isti problem da se resi dugorocno sa 300-400 evra, treba da skaces od srece.


Hvala ti na ovom iscrpnom odgovoru. Sve u svemu iz cele price sam shvatio da kako god okrenem pokusam sto pre da se resim istog ( ako nije turbina).
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.pool.telenor.hu.



+2282 Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi03.08.2020. u 08:56 - pre 44 meseci
Nema carobne formule, otprilike u svakoj varijanti je macka u dzaku. A isto tako i ako prodas ovaj i kupis drugi auto. Ako zivis u kuci sa placem, najpametnije je da parkiras taj u cosak i kupis identican auto i onda godinama imas besplatne delove.

Nisam napomenuo - ti sa tim automobilom prolazis tehnicki. Dim iz auspuha je eliminisuci faktor tek sledece godine. Tako da sigurno mozes da ga registrujes i koristis za lagano i opusteno traganje za dobrim primerkom.
 
Odgovor na temu

FireSkullBoza
Stefan Bozic
Beograd

Član broj: 287594
Poruke: 18
*.mbb.telenor.rs.

Jabber: FireSkullBoza


Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi03.08.2020. u 09:14 - pre 44 meseci
Aha, e to je vec olaksavajuca okolnost. Mislim generalno moram ga srediti, ali registracija mi ide uskoro a mislio sam da padam garantovano.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi03.08.2020. u 14:24 - pre 44 meseci
Nađe se mehaničar koji ima dobru saradnju sa mašinskim radionicama koje rade obradu bloka i glave, mogu to da ti urade solidno, i onda znaš da si miran. Samo, takav motor mora da se "razradi" po PS-u, znači nema turiranja kad je hladan, nekoliko zamena ulja na manjoj kilometraži, nikako tu generalku ne raditi tokom zime ili pred zimu kad zahladni, itd.

Ovo za zamenu motora, ima uvoznih auta koja nemaju broj motora, pa se na blok može naknadno ukucati isti broj kao tvoj, i rešen problem, nema nikakve papirologije, samo je problem cene takvog motora - ili eventualno polumotora, tj. samo bloka ako je kod tvog motora glava dobra, mada je bolje uzeti sve u kompletu tako da se taj "novi" motor ne otvara. Kod tog "novog" pre kupovine može majstor da ti izmeri kompresiju, tako da znaš na čemu si.

Ako je do turbine, servisi to rade za neku cenu, ali daju garanciju nekoliko meseci, pa se uglavnom dešava da svaka 3. ili 5. opet bude problem, i onda to odrade besplatno ako se problem pojavi u garantnom roku - zato i jeste cena tipa 300€, jer su delovi za reparaciju turbine (ležaj, semerinzi, itd.) oko 50€, i reci da je rad 100-150€, a onih 100€ je upravo za tu "garanciju" jer je nemoguće reparaciju uraditi da svaki primerak bude bez problema sledećih 100k km.

Mada, turbinu bi sigurno čuo da je problem ulje na njoj, jer bi bilo slabije podmazivanje, ako imaš plavičasti dim, to ti 99% do dihtunga glave ili do karika. Ako su karike, pazi se, može motor da uđe u iberturu i onda ne samo što je taj motor svakako za bacanje, nego što možeš da nastradaš ili napraviš karambol...
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.pool.telenor.hu.



+2282 Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi03.08.2020. u 17:07 - pre 44 meseci
Kod generalne su problem i delovi kineski, lezajevi, klipovi, ventili, gumice, karike. Koliko god da platis ne znas da li je to kvalitet uporediv sa fabrickim. Neretko pitaju hoces li skoplji ili jeftiniji deo, a sta god da platis, dobijes jeftiniji. I daleko od toga da kad izmeri kompresiju zna na cemu je - merio, ne merio, kompresija ce biti dobra. Ne perfektna ali solidna. Niko nije toliko lood da proba da uvaljuje motor sa katastrofalno losom kompresijom. Verovatno i ovaj motor koji je za bacanje ima relativno dobru kompresiju. Motor je iz udesa, mozda se negde nesto malo pokrivilo, naprslo, izaslo iz projektovanih karakteristika. A mozda i nije - znaces tek za godinu dana. Ja sam slao jedan pezo na generalnu, samo bio 1.9D, model pre ovog. Par meseci posle generalne auto bacen u staro gvozdje, jer se nakon 10k vratio u stanje od pre generalne.

[Ovu poruku je menjao Darko Nedeljković dana 03.08.2020. u 18:17 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6768
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Peugeot 307 2.0 hdi dimi07.08.2020. u 15:59 - pre 44 meseci
Ako ti ode u iberturu tj ne možeš da ga ugasiš, počne da radi na ulje iz motora - stisneš nožnu kočnicu i držiš, ubaciš u treću brzinu i pustiš kvačilo. Motor se gasi.

To se dešava kada vrisne turbina pa proleti ulje.

Generalnu u životu danas nebi radio jedino glava i gumice ventila eventualno. Izmeri kompresiju i turbinu proveri kakva je pa ideš dalje polako.

Generalno je problem automobila iz uvoza što su svi do jednog prešli 400.000 km i više.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peugeot 307 2.0 hdi dimi

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 36239 | Odgovora: 86 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.