Ovim putem bih zeleo da iznesem jedno jako lose iskustvo,
koristim klime Fujitsu vec 5 godina, i jako sam zadovoljan kako sve radi, kako se grejem i hladim sa njima.
sve sam uradio na preporuku clana tvrdoglavi jako sam zahvalan coveku za sve informacije i pomoc prilikom
odabira modela. (ostatak teksta apsolutno nema nikave veze sa njim)
E sad problem nastaje kad su u jednoj od izabranih klima stradali lezajevi unutar fan motora spoljasnje jedinice.
Pricam sa majstotorom za klime(lokalni covek iz Valjeva) koji mi kaze da je kvar relativno jeftino popraviti zamene se lezajevi to je to kvar tipa 600 dinara plus ruke.
kako je bio Avgust mesec i znam koliko je opterecenje na majstore i koliko je tesko doci do istih odlucim da porucim nov fan motor spoljasnje jedinice.
Racunam novi cu dobiti za 30/45 dana max
Stari koji se cuo skinem odnesem kod nekog lokalnog elektricara da ga pretrese zameni lezajeve i da imam za nedaj boze.
Tu sam napravio ja licno gresku sto sam i nosio kod tog majstora. Pokupim motorce sa servisa i ne stignem sa time da se pozabavim odmah posto smo isli na odmor isti dan,
po povratku spakujem sve ali motorce neradi kako treba.
Desava se da pokrene elisu, a opet sa druge strane se desi da nece da startuje, prilikom nekoliko pokusaja paljenja klime kad cujem da kompresor radi u nekom trenutku bukvalno samo dotaknem elisu i motor se zavrti radi normalno do sledeceg zaustavljanja.
Tu krece problem koji mislim da je jedinstven za Srbiju eventualno nase Balkansko podrucje.
Kontaktiram svima dobro poznatu firmu da je nereklamiram svi znamo koja je u pitanju, ostavim podatke sve lepo uredno,
kazu javljamo se sa tacnom cenom porucujemo i tjt.
25 Avgusta sam ih pozvao, jos uvek nemam pojma da li su porucili motor i da li cu isti ikada dobiti.
Jako neorgnizovani , neljubazni , prebacuju me sa jednog na drugog kolegu /koleginicu, xy puta uzimaju podatke i kazu javice se, naravno nejavljaju se.
Bice za 15 dana pa nikom nista sve ispocetka.Zovem ih vec mesecima i nista kao da nikad nisam zvao.
Zovem ih prosle nedelje i kazu pozovite u utorak da vam kazemo cenu i instrukcije za placanje, sve super mislim tjt.
Zovem ih juce naravno nemaju pojma ni cenu ni nista ,javicemo se kasnije naravno nisu se javili.
Zovem ih danas nece da se jave na 1 br telefona,zovem na drugi javi se neko i u fazonu da proverimo cenu i da platite pa cemo poruciti deo.
od 25.08.2025 jos se proverava cena i tek posle skoro 3-TRI meseca saznajem da treba da platim deo da bi ga porucili, nije sporno nista sa moje strane i razumem
plati pa cemo poruciti, ali TRI meseca ne niko ne spominje nista TRI mreseca ne mogu da dobiju cenu za deo. Moram da NAGLASIM da mi je prilikom inicijalnog kontakta receno da je deo otprilike oko 6-7 hiljada dinara ali da provere pa da mi kazu tacnu cifru.
Da sam nuklearni reaktor kupovao vrv bih dobio i cenu i sve moguce dozvole.
Tri meseca se prave ludi, izgleda da ih ne zanima podrska kupcima nakon prodaje,
22 poziva do sada i idalje se nalazim na istom mestu na kom sam bio 25.08.2025
Jako bezobrazno neodgovorno nesavesno poslovanje, sta mi vredi sto cu kupiti odlican proizvod koji ukoliko dodje do kvara izgleda mogu samo da bacim
posto logistika u slucaju kvara nepostoji. Mozda da sam zvao da kupim nesto od 600-700k dinara ili eura mozda bi bili usluzniji.
Jako sam razocaran i besan da ne mogu da opisem koliko,na kraju sam se obratio i centrali Fujitsua sa mailom za pomoc.(ako neko bude citao uopste mail)
Na kraju ispada da treba da se uzimaju jeftini uredjaji koji em trose vise struje em deo ima na trafici da se kupi i zameni.
Zalosno je kakve saradnike biraju kod nas veliki giganti poput Fujitsua.

Login
kvar na Fujitsu klimi