Ja sam imao dva komada ali od 250 kubika i ovaj od 175 je samo manji. Motor je vrlo interesantan po tehnoloskim resenjima, ako je u originalnom stanju. Prednja viljuska je postavljena tako da kada kocis motociklu se podize prednji deo. Pogon bregaste se odvija preko udvojene poluge i ekscentra a ne kao kod mnogih motora lancem ili zubcastim kaisem. Ima suvo kvacilo sa nekoliko lamela, mislim 5 komada. Zvuk motora je izuzetan i vrti citavih 7000 o/min, sto je za to vreme bilo izuzetno. Ima odvojenu kanticu na ramu za dolivanje ulja sa sipkicom. Moj model je imao cak i dekompresor koji otvori ventil u glavi, da kubrla za paljenje ne bi bila preteska.
Ono sto je problem, to su delovi, narocito za radilicu koja je vrlo masivna i specificna jer ima u sebi kanale za podmazivanje lezaja koji je iglicasti a na tegovima radilice se nalaze supljine u kojima se talozi necistoca u ulju usled centrifugalne sile. Posle niza godina upotrebe to treba ocistiti jer moze da zacepi podmazivanje lezaja radilice. Menjac je solidan cetvorobrzinski sto ce reci da mu fali peta ali dogura finu brzinu, moj je isao oko 130km/h. Imao sam problema sa reglerima ali to je vise bio problem starosti instalacije, koju nije problem srediti. Po meni lep motor, udoban, stabilan ali delove ne mozes kupovati na svakom cosku.
Motor Viertakt
Steuerung ohc / Ultramax
Hubraum 174 ccm
Bohrung x Hub 62 x 58
Leistung 12,5 PS/6500 min -1
Vergaser Bing 22 mm
Getriebe 4-Gang
Rahmen Preßstahl-Rückgrat
Radaufhängungen Schwinge mit Federbeinen hinten
Bereifung 3,25 x 18
Gewicht 137 kg
Vmax 110 km/h
Baujahr 1963

Goran