nije u pitanju biodisel vec jastivo ulje.postoje 2 sistema:
1- sistem sa jednim tankom gdje se u glavni tank sipa ulje i 10-30% disela zavisi od uslova vani.ako je vani ispod -17 preporucuje se voznja na disel.ovo je ljepsi sistem posto ti prtljaznik ostaje tebi a nedostatak kad je jako hladno opet disel.ja sta sam naso firmu za ovaj sistem oni prave za odredjeni auto odredjeni sistem(mijenjaju se disne, grijaci,dodaje se elektricni grijac,vodeni grijac razni upravljacki automati i ne znam sve sta jos)
2-sistem sa 2 tanka gdje dodatni ide u prtljaznik i u njemu je ulje.kad auto upalis vozis na disel oko 5 km. dok se auto ne zagrije pa onda rucno ili se automatski prebaci na ulje i tu se dodaju grijaci,senzori ,razni ventili.ovdje je prednost ked je vani hladno mozes da tank zagrijajes grijacem pa da vozis i dalje na ulje a mana imas manji prtljaznik.naso sam podatak da neki voze na ostatke od ulja za przenje al procisceno i da se neki hvale da su vec prosli preko 100000km.oba sistema imaju pribliznu cijenu oko 800eura stim da je drugi malo jeftinij.ja razmisljam da ugradim u svoj auto(toyota avensis 99god. 2.0 TD,90 konja)
a radim kao automehanicar pa sad moj sef oce da radi za jednu od takvih firmi i da ugradjuje te sisteme
link:
http://www.elsbett.com/ (engleski i njemacki)
http://www.diesel-therm.de/( (engleski i njemacki)