StORM48
Član broj: 22809 Poruke: 7536
|
Tačno.
Osim toga, Euro3/4 motor nije jedini preduslov kvaliteta. Činjenica da te krševe nije moguće izvoziti van na strano tržište (ne računajući eventualno Bangladeš, Tanzaniju i takve kapitalističke velesile), dovoljno govori o kvalitetu tog "auta". I nemojte mi, molim Vas, samo tupiti o tome kako "za tu cenu nije moguće napraviti bolje", jer cena tih krševa višestruko prevazilazi prag isplativost, posmatrajući iz ugla uloženo/dobijeno. Konačno, ovde se neki konstantno prave kao da ne primećuju da se na domaća "vozila" ne plaća carina (i gomila drugih dažbina, koje proizilaze iz carine), pa se u tom svetlu mora posmatrati i cena.
Takođe, za 3000 evra se, uz normalne apetite, ipak može kupiti daleko pristojniji auto od 20-godišnjeg Golfa, zato otpišite taj "argument".
Najbolja priča u svemu je što je Zastava pre par meseci ZAHTEVALA (pazi ovo "zahtevala"!!!!) da Vlada usvoji uredbu kojom se ograničava prodaja (znači prodaja, a ne uvoz) novih automobila koji nisu Euro4. I taman što uredba nije usvojena, Zastavini super-inteligentni stručnjaci su se setili da će ta uredba direktno uticati i na njih, time što nisu imali spreman model koji je sertifikovan kao Euro4 (!!!!????), pa su zamolili vladu da odloži usvajanje.
Kako su u međuvremenu odštampali dovoljan broj nalepnica "Euro4", mogli su da ih neometano nalepe preko postojećih, a onda daju zeleno svetlo Vladi (?) da uvede spornu uredbu.
Tako smo došli do kretenoidno-debilne situacije u kojoj ovlašćenim Fiatovim dilerima nije dozvoljeno da prodaju preostale zalihe starog Punta, a Zastavi je (vidi čuda!) prodaja istog modela dozvoljena.
A onda Vlada kaže "nećemo štititi domaću industriju" (????!!!!)
Pa kud više da je štitite?
Pozdrav
|