Sigurno da ima problema i intervencija na polovnim vozilima nevezano za TFSI koji ne pripada ovoj temi.
Kupovina polovnjaka od oko 5000 eura, o kakvom se ovde diskutuje, uvek je jednim svojim dobrim delom, macka u dzaku. E sad, koliko ce to biti velik ili mali dzak, odnosno velika ili mala macka, jeste pitanje o kojem mozda treba diskutovati.
Jedno je sigurno, da se nakon jedne takve kupovine mora odvojiti izvesna, ne mala, suma novca da bi se vozilo privelo nameni i da bi u saobracaju bilo bezbedno. Ta suma se krece
od 1500 do 2000 eura.
Svaki manji iznos je iluzoran, a svaki veci je posledica nedostatka srece pri kupovini.
Ono sto je sasvim sigurno za zamenu i servis jeste sledece.
1. Veliki servis motora (zupcasti, vod. pumpa,....)
2. Amortizeri, solje, lezajevi,
3. Dva kompleta pneumatika (4x zimski i 4x letnji)
ocekivano:
4. Kuplung
5. Klima kompresor
6. Turbina
7. Diskovi, plocice
8. Alarm i sistem protiv kradje.
Tek nakon ovakvog servisa moze se dobiti vozilo spremno za relativno duzu eksploataciju.
Sada se tek moze postaviti pitanje koje vozilo odabrati:
pristupacnost delova i servisa,
servisna usluga sa cenom
vreme nabavke i intervencije
mogucnost upotrebe remontovanih, polovnih ali ispravnih komponenti i tako dalje.
P.S. Podesavanje i dotezanje letve volana sa kontranavrtkama ne spada u skupe i ozbiljne servisne intervencije