Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 24000 | Odgovora: 63 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Milos_11
Beograd

Član broj: 14623
Poruke: 27
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?08.01.2007. u 22:10 - pre 188 meseci
Sa prijateljem se raspravljam na temu voznje Yuga 55, a pitanje za forum glasi:

Pri kojim brzinama (km/h) pri konstantnom ubrzavanju vozila ubacujete u veci stepen prenosa pocevsi od I do V,
a da se ne oseti brujanje motora da bi se postigla maksimalna brzina od recimo 120 km/h ?
Znam da je stvar je subjektivna ali bi trebalo da se poklopi sa nekim prakticnim iskustvom ?

Pozdrav,

Zoki

[Ovu poruku je menjao bakara dana 14.01.2007. u 20:48 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cicika
Tijana Dojčinović
Software Developer, GroundLink
Zemun

Član broj: 24659
Poruke: 3104
*.dynamic.sbb.co.yu.



+4 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?08.01.2007. u 23:51 - pre 188 meseci
Ako stigneš do treće standardnom vožnjom (dakle prebaciš u treću na 35-40, npr.) onda ubrzavaš do... 70 ako nećeš da ga cimaš :), a ako hoćeš onda može i do 80. Onda četvrta i isključivo malim gasom. Peta negde oko stotke i onda još manjim gasom dalje.
Medjutim... zavisi od samog jugića, znaš da su oni svi različiti.
Use The Force!
“Who said anything about slicing you up? I just wanted to carve a little Z on your forehead — nothing serious.”
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?08.01.2007. u 23:54 - pre 188 meseci
Ja bi Juga vozio 120, samo ako bih imao katapult sedište... za svaki slučaj!

Elem, "pravilna vožnja" kao takva ne postoji. "Pravilnost" se razlikuje od uslova do uslova. Nikako se na isti način ne može voziti uzbrdo, nizbrdo, na ledu i na suvom. Gomila raznih uslova, a posebno uslova u samoj vožnji, tipa - preticanje.

Znači, robotska vožnja više ne važi ni za automatik menjače (nekada je praktično tako funkcionisao automatik), pošto se i oni danas prilagođavaju vožnji (barem neki od njih).

Pozdrav
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

VRider
Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?08.01.2007. u 23:57 - pre 188 meseci
To, Cicika, zenko - a zna da vozi. Najvise mrzim *** (narocito muske) koje voze 40 cetvrtom na praznom gasu "da manje trosi i ne haba se motor", a pri tome nemaju blage veze da tada kola gutaju vise...

[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 09.01.2007. u 06:13 GMT+1]
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?09.01.2007. u 05:24 - pre 188 meseci
Pozdrav,

pa, ovo je samo delimicno tacno ustvari. Voznja pri manjim obrtajima generalno jeste uslov za manju potrosnju, grejanje, habanje itd. Problem je preterivajne u tome. Na pojedinim zapadnim automobilima, na brzinomeru je crvenom crticom oznacavan donji limit kojim se sme voziti u najvisem stepenu prenosa, interesantno je da je za vozila sa benzinskim agregatom od 1300 i 1600 ccm deklarisana gotovo ista vrednost - na nekih pribliznih 50 km/h. Ja sam svojevremeno isprobavao sebi za dusu trese li se vozilo prilikom voznje u najvisem stepenu ispod te crte i zaista treba napora i paznje da se vozilo ne bi treslo, nisu uzalud postavljali tu skalu. Dakle, kada se postuju odredjeni tehnicki propisi, moze se voziti pri manjim brzinama u visem stepenu prenosa i to definitivno ima za posledicu upravo manju potrosnju i habanje ali covek se ume izdeformisati u zelji da sto vise minimizira ove pojave i pocne voziti ispod granicno malih brzina u visim stepenima sto za posledicu realno i ima bas kontraefekat, ne samo potrosnje goriva vec i potrosnje vozila generalno.

Kako rece Storm, brojni su faktori iz kategorije uslova voznje koji odredjuju u momentu na kojim se brzinama menja stepen prenosa, zaista zavisi i od uslova na putu, i od opterecenosti vozila ali i od, recimo, banalnosti kao sto je napumpanost guma itd. Osecaj se stice ipak iskustvom uz isprobavanje gornjih i donjih ekstremnih vrednosti ali uz postovanje uslova voznje. Recimo, kada prodjes kroz baru a kisa jos uvek lije i nekim ti se cudom ne ugasi Yugo tom prilikom, svakako neces menjati brzo stepen prenosa vec ces voziti forsiranu voznju postujuci zahtev da vozis tada pri povecanom broju obrtaja inace ces kisnuti, prskati WD40 po instalaciji, cekati da se osusi instalacija, psovati, divljati na kisu, sebe, Zastavu i koga sve ne :)
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8810
..yu.220.247.194.in-addr.arpa.



+10005 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?09.01.2007. u 08:13 - pre 188 meseci
Na ravnom putu, normalni saobraćaj. (Dakle, ništa uzbrdo - nizbrdo, gužva, laganica ...)

U drugu prebacim odmah, posle desetak metara
U treću prebacim oko 40 km/h
U četvrtu prebacim oko 60 km/h
U petu prabcim oko 80 km/h

Ako hoću što pre da ubrzam, ( ali ne ono ludački, da glumim reli)

U drugu prebacim odmah, posle desetak metara
U treću prebacim oko 50 km/h
U četvrtu prebacim oko 80 km/h
U petu prabcim oko 100 km/h

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

broker

Član broj: 2415
Poruke: 8514
212.62.59.*



+11 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?09.01.2007. u 09:47 - pre 188 meseci
Ili ugradite obrtomer, da vam bude lakse :)
 
Odgovor na temu

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.dynamic.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?09.01.2007. u 12:11 - pre 188 meseci
Sve zavisi od automobila do automobila kako se vozi, posto je rec o yugu a ja sam juga slabo vozio nemogu nista da kazem, ali generalno gledano iskusniji vozaci mogu po zvuku motora da osete pravi trenutak za menjanje brzine, a svaki vozac koji duze vremena vozi isti ( svoj ) auto bi trebalo da zna kako da prebacuje brzine i kako sta odgovara automobilu!!
Kad kazes yugo 55 to je veoma relativna stvar, jer 5 godina star i 15 godina star auto se ponasaju sasvim drugacije!! Tako da nemozes da generalisujes tako stvari!!
Ima dosta literature na netu vezano za svaki auto kako se treba vozisti i kako se trebaju menjati brzine, postoje dijagrami za to( bas nam je profesorka crtala dijagrame bilansa snage automobila, u prevodu kad je idealna broj obrtaja za prebacivanje brzine, ali opet to je sve subjektivno jer ne vazi za svaki automobil), tako da listaj net malo :D
ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

Nenad Vranjanac
nbg

Nenad Vranjanac
Član broj: 36176
Poruke: 2840
195.189.142.*



+3 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?09.01.2007. u 16:52 - pre 188 meseci
'pravi trenutak' se na jugicu oseti lakse nego na bilo kom drugom autu. 10min voznje je dovoljno da provalis. i kao sto rece cicika, na svakom jugu je drugaciji. a saltanje zavisi od stila voznje. posto je jugo dosta slab na malom broju obrtaja, moj stav je da ako hoces normalno da ubrzas, moras preko 'pravog trenutka' (okvirno za autoput: odmah-45-80-cetvrtom do zeljene brzine i onda u petu)

edit: danas sam proverio, 85 je ipak previse, to je samo za nuzno preticanje, 75-80 je prava mera za promenu u cetvrtu.

inace na mom jugicu je crvenom bojom obelezeno na 40, 60 gde treba da se promeni brzina. fensi, a :-)

[Ovu poruku je menjao Nenad Vranjanac dana 10.01.2007. u 22:15 GMT+1]
kad imaš samo čekić, sve ti liči na eksere
postoje dve vrste ljudi: oni koji dele ljude na dve vrste i oni koji to ne cine
 
Odgovor na temu

virtualx
bihać - BIH

Član broj: 5930
Poruke: 3383
*.PPPoE-4318.sa.bih.net.ba.

ICQ: 11


+4 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?09.01.2007. u 17:17 - pre 188 meseci
ja imam ford fiesta 99 godiste 1300cc
kupljen polovan prije pola godine.
i polozio sam ima pola godine.
polagao sam na dizelu pa mi je trebalo oko 7 dana da skuzim benzinac ,ali sad ide ok.
prvom idem isto 10-ak metara ,pa 2 jedno 30 m ,pa 3 za po gradu.
preko 60 prebacujem u 4-tu ,pa tamo negdje oko 80 ide 5-a
e sad zanima me koja je dojnja granica sa kojom mogu ici u 4-oj ,moze li malo ispod 60 ici.
isao sam autoputom 130Km/h i ide ok
mislim da fiesta trosi oko 6 litara koliko mi se cini.


i kad prebacujem iz 3 u 1 cuje se malo zujanje,jedino ako sacekam neko vrijeme dok se auto dobro smiri pa onda prebacim ,onda se necuje.
ali nemogu ja u gradskoj guzvi cekati dok se auto smiri pa onda prebacivati da se necuje zujanje.
npr kad skrecem ,moram iz 3 u 2 ,ili kad ulazim u dvoriste ,moram iz 3 u 1 i onda se cuje to zujanje
zasto to?

 
Odgovor na temu

cicika
Tijana Dojčinović
Software Developer, GroundLink
Zemun

Član broj: 24659
Poruke: 3104
*.dynamic.sbb.co.yu.



+4 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?09.01.2007. u 17:58 - pre 188 meseci
Brate ko te naučio da spuštaš za dve brzine nadole?! Tog instruktora treba baciti sa mosta a tebe ponovo na časove.

Zujanje... pre bih nazvala teško brundanje i brektanje nastaje zbog naglog prelaska iz stepena višeg u stepen nižeg prenosa na preveliko broju obrtaja. Slično kako kad kidaš auto u prvoj - ne prija mu, nije normalno.

Nikad nemoj da spuštaš iz treće u prvu, a ne vidim i zašto bi, sasvim je u redu zaustaviti se i ugasiti motor u drugoj, osim ako ne moraš da izvodiš nekakve 'zahvate' pri parkiranju, pa se onda krećeš prvom. Iz višeg u niži stepen prenosa se prelazi tek kada si dovoljno smanjio broj obrtaja - dakle ili pustio gas, dozvolio automobilu da uspori pod dejstvom sile trenja ili i pustio gas i malo prikočio. Princip je identičan kao i kad ubrzavaš samo se odvija u suprotnom smeru - kad ubrzavaš potrebno je da motor postigne dovoljan broj obrtaja kako bi prešao u viši stepen prenosa.

Jedini slučaj u kome je ponekad moguće praktikovati spuštanje za dve brzine, iako nije najzdravije za kola, je iz pete u treću pri preticanju, mada na auto-putu za to nikad nema potrebe - postoji čitava traka za preticanje, jedino po putevima tipa Ibarske magistrale, kad je potrebno vrlo naglo ubrzati a i tada se odmah po ulasku u preticanje prebacuje u četvrtu.
Use The Force!
“Who said anything about slicing you up? I just wanted to carve a little Z on your forehead — nothing serious.”
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

VRider
Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?09.01.2007. u 18:11 - pre 188 meseci
Ja vise volim da se motor malo vise vrti. Ja recimo prvom vucem do 20+, u trecu nikada pre 40. I to je lagana voznja. U Pirotu je ogranicenje (do skora bilo) u celom gradu 40, tako da nisam imao gde ni da ga bacim u trecu. Sama kola su na praznom gasu u trecoj isla blago preko 40, pa da dzabe ne placam kazne...

Preskakanje dve brzine nije problem (iz trece, preko druge, do prve bez pustanja kvacila) ako je to praceno odgovarajucim smanjenjem brzine. A o beogradskim instruktorima previse je i trositi reci. Ili su samo krivi panduri na polaganjima, pa ovi prate, nemam pojma. Okretanje volana dok kola miruju, gasenje motora u toku polaganja, ne radi se polazak pod rucnom?! Nije ni cudo sto posle voze tako kako voze...
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

cicika
Tijana Dojčinović
Software Developer, GroundLink
Zemun

Član broj: 24659
Poruke: 3104
*.dynamic.sbb.co.yu.



+4 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?09.01.2007. u 18:36 - pre 188 meseci
Citat:
(iz trece, preko druge, do prve bez pustanja kvacila) ako je to praceno odgovarajucim smanjenjem brzine.


Ovako da, ali ne direktno i bez ispunjenog uslova koji si naveo. Posle se čovek čudi što mu se auto dere
Spuštanje u prvu dok se auto kreće nema smisla osim u jednom slučaju - ako treba naglo zakočiti a možda nema mesta da se ukoči na 'sirovim' kočnicama, spuštanje u prvu (iz treće, preko druge uz nogu na kočnici) može da vam spasi branike jer auto dodatno koči motorom.

VR, a 'leba ti... šta će ti kola u Pirotu?! S kraja na kraj ima pola sata peške
Use The Force!
“Who said anything about slicing you up? I just wanted to carve a little Z on your forehead — nothing serious.”
 
Odgovor na temu

McKracken
Vladimir Jovanovic
HuxleyDev

Član broj: 465
Poruke: 2941
89.216.246.*

ICQ: 203079925


+7 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?09.01.2007. u 19:06 - pre 188 meseci
VRider, probaj jednom te egzibicije na malo klizavijem putu pa ces da zaboravis preskakanje po dve brzine nadole :)
 
Odgovor na temu

virtualx
bihać - BIH

Član broj: 5930
Poruke: 3383
*.PPPoE-1647.sa.bih.net.ba.

ICQ: 11


+4 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?09.01.2007. u 20:43 - pre 188 meseci
kako onda da ulazim u dvoriste sa ceste.
znaci idem 3 -om i uspovavam blizu kuce ,pa u 2-gu i kad krenem skraetati u dvoriste onda u 1 jeli?

 
Odgovor na temu

EagleOne
Beograd

Član broj: 4897
Poruke: 239
212.200.176.*



+2 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?09.01.2007. u 23:34 - pre 188 meseci
Kolika nauka oko prostog... Za najbrze postizanje odredjene brzine mozete pogledati grafikone odnosa snage i broja obrtaja motora za svaki prenosni stepen. A onda ako imate obrtomer saltajte po grafiku uz pomoc kazaljke :). Iskusan vozac manje vise lako proceni kada da menja brzinu da bi postigao nejavece ubrzanje.

Ako pitas onako, u obicnoj voznji, sam si rekao subjektivno je, naravno postoje ekstremi oni koji voze na previse malim i velikim obrtajima. Sam izberi koji stil ti odgovara, tom motoru uopste ne smeta da se malo vise vrti, cak sta vise jedino tada prenosi "ozbiljniju" snagu na tockove i ne smeta mu. Npr. taj yugo 55 sa 1.1 motorom recimo ima, ne znam 50KS, ti kada vozis u petoj 60kmh na raspolaganju ti je 5KS, a ne onih 50. Slicno ti je sa ostalim brzinama na ralicitim obrtajima, pa ti vidi sta ti odgovara i kako volis da povuce i koliko da trosi. Bacanjem u premale obrtaje mozes dobiti kontra efekat, kao sto neko vec rece.
Yugov menjac i prebacivanje u prvu u pokretu, tesko idu zajedno :), kod drugih kola, odnosno menjaca, ok. Na dole dve brzine je ok, pogotovo pri jacem kocenju. Ne znam kakva ti je to uzbrdica da ne mozes da ga popnes drugom, a auto ti je u pokretu. Naravno prvo 3->2 pa 2->1, a mozes i drugom uz kvacilo lagano da ga privuces.

Okretanje volana u mestu je nekada neophodno, a na polaganju tako osiguravaju da ne promase parkiranje, jer cesto se desi da u pokretu neiskusan vozac ne smota volan kako treba, na polaganju nema popravnog. A s obzirom na servo, vozaci ne moraju da krenu da bi lakse motali, vec to rade u mestu.
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

VRider
Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?10.01.2007. u 00:28 - pre 188 meseci
Cicika, jes da Pirot nije velik, ali i tamo pada kisa.
Mada, ja zivim u samom centru, tako da mi nista nije dalje od 15 minuta, a vecina onoga sto mi cesto treba je manje od 500 metara daleko.
Spustam ga u prvu cim odem ispod 20. Ne bi valjalo da mi se ugasi motor kad u drugoj pokusam da mu zdujem malo vise gasa, a u prvoj odmah kopa. Caletova skola...
Kada je klizav kolovoz u pitanju, nikada ne divljam, jako sam smiren vozac, tako da nisam imao problema. Mozes slobodno da spustis dve brzine. Samo je bitno da imas osecaj koliko da das gasa pre nego pustis kvacilo. I tu me cale masirao, dok nisam poceo da radim onako kako on voli.
Kod cika Dobrog (pandur kod koga se polaze u Pirotu) ako pocnes da motas u mestu, prvi put upozori, drugi put kaze da izadjes iz kola. To da li ces da promasis parkiranje ili gazis liniju na polukruznom njega ne zanima. Ti si trebao da naucis da ne gazis i da ne promasis. Prvi put me oborio na polukruznom jer mi nije dao da nastavim napred jednom kada sam se zaustavio. Kako to izgleda kod nas? Zaustavis se uz desnu liniju. Kreces napred, i motas pun levi (u pokretu) i pred samu liniju kreces da motas desni. Ne mozes iz vise puta. Onog trena kad stanes, smes samo u rikverc, tako da ako stanes malo dalje od linije, ugasio si. Ona motas kontra, ponovo nikako u mestu, i ponovo iz jednom do zadnje linije. I nakon toga pun levi i izlazis. Bilo koje gasenje kola na polaganju, izadji sam iz kola da ga ne nerviras. Kad prodjes poligon (napred-nazad, garaza koju ti kaze, i polukruzno), ako si prosao, ulazi komisija, ides na breg i polazak rucnom, i ako i to prodje kako treba, stavljate pojaseve i kreces u grad.
Zivo me interesuje kako je to izgledalo tamo gde se vi polagali. Stalno se svadjam sa devojkom, jer kad cujem sta joj govori instruktor, poludim. Ne dozvoljava da se koristi gas prilikom kretanja ("pusti kvacilo i kola ce sama da krenu" na benzincu koji ide na gas?!), "kada se ide u rikverc ne koristi se gas, nego opet samo pustis kvacilo". Nije nego!
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

Sasa_NS
Ha! Prčkam tu i tamo ponešto...
Novi Sad

Član broj: 61060
Poruke: 311
*.dialup.neobee.net.



Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?10.01.2007. u 10:17 - pre 188 meseci
Citat:
virtualx: kako onda da ulazim u dvoriste sa ceste.
znaci idem 3 -om i uspovavam blizu kuce ,pa u 2-gu i kad krenem skraetati u dvoriste onda u 1 jeli?


Možeš ući u dvorište drugom (veoma mali gas), ako si dovoljno vešt. U suprotnom, bolje je da se zaustaviš malo pred ulazom, ubaciš u prvu i lagano uđeš. Jer, kao što neko već reče, ubacivanje u prvu iz pokreta ide prilično teško u Jugu. Moraš da probiješ pod pritiskom na pedalu kvačila, a i tada će (u većini slučajeva) da krči...

Ja brzine menjam prema osećaju, na osnovu zvuka motora i ubrzavanja automobila... Nikad pritom ne gledam u brzinomer (obrtomer) već u drum pred sobom. Otprilike, nekako bi se moglo reći da dok god zvuk "raste" (motor i dalje ne urla), a auto ubrzava bez napora, ne popuštajte pritisak na papučicu gasa. Kada zvuk odjednom postane "ravan" (delić sekunde posle toga motor počinje da urla) i osetite da ne ubrzavate više, odnosno da bez veze vrtite motor na višim obrtajima - prebacite u viši stepen prenosa... Veština u ovome i osećaj za pravi trenutak prebacivanja brzine stiče se iskustvom. Na taj način nećete mučiti motor i menjač, a sve će se pozitivno odraziti na potrošnju goriva i dugovečnost motora...


 
Odgovor na temu

cicika
Tijana Dojčinović
Software Developer, GroundLink
Zemun

Član broj: 24659
Poruke: 3104
*.dynamic.sbb.co.yu.



+4 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?10.01.2007. u 11:47 - pre 188 meseci
Citat:
kako onda da ulazim u dvoriste sa ceste.
znaci idem 3 -om i uspovavam blizu kuce ,pa u 2-gu i kad krenem skraetati u dvoriste onda u 1 jeli?


Jok, skreneš drugom najnormalnije. Drugom brzinom se i skreće... (a možda ja vozim pogrešno :) ) Jedino ako nemaš neke strašne džombe u dvorištu ili ti je dvorište strašna uzbrdica, u šta sumnjam, verovatno ste ga poravnali čak i ako je ikada bilo takvo.
Nijednim kolima nije problem voziti polako drugom, čak je i lakše nego prvom jer su manje šanse da će auto da se ugasi ako ste nevešti sa gasom i kvačilom. Uistinu me čudi da voziš već šest meseci i da imaš takve nedoumice. Takodje mi se nameće pitanje - je l' ti i po gradu skrećeš prvom!? To mi se čini mnogo gore nego skretanje trećom npr. ako se zaboravite ili eventualno nema vremena ili ne može da se uspori da bi se prebacilo u drugu pred skretanje.

Citat:
ubacivanje u prvu iz pokreta ide prilično teško u Jugu.


Ne vozi on Juga, ali opet...

Citat:
Ne dozvoljava da se koristi gas prilikom kretanja ("pusti kvacilo i kola ce sama da krenu" na benzincu koji ide na gas?!), "kada se ide u rikverc ne koristi se gas, nego opet samo pustis kvacilo". Nije nego!


Jedino ako je na kolima namešten ler gas tako da se neće ugasiti, ili ako je povučen saug, medjutim to nije normalna situacija na normalnim kolima, pa ni na Jugu. Ali zato nije loše početi učiti vožnju na dizelu, pogotovo ako se osoba koja tek uči da vozi plaši da doda gas misleći da će auto nekontrolisano krenuti.
Use The Force!
“Who said anything about slicing you up? I just wanted to carve a little Z on your forehead — nothing serious.”
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

VRider
Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?10.01.2007. u 12:13 - pre 188 meseci
Povucen saug? Ne vozi na jugicu, nego na Daewoo Lanosu, tako da od povlacenja nema nista.
Kako sam se malo udaljio od teme, evo, vise necu.
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Rasprava sa prijateljem u vezi nacina voznje Yuga 55, za iskusne vozace ?

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 24000 | Odgovora: 63 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.