Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Low level DataBase! Kako, zasto, odakle poceti...

[es] :: Baze podataka :: Low level DataBase! Kako, zasto, odakle poceti...

[ Pregleda: 2825 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

MilosDj
Milos Djuric
Belgrade

Član broj: 14174
Poruke: 307
212.200.25.*



+4 Profil

icon Low level DataBase! Kako, zasto, odakle poceti...09.01.2007. u 14:37 - pre 210 meseci
Totalni sam pocetnik sto se tice baza podataka. Ne zanima me SQL ili neki gotov system.

Zelim da napravim jednostavnu bazu podataka u vidu recnika. Znaci pojam = objasnjenje.

Ta baza bi trebala da se sastoji od indexa pojmova sa pokazivacina na objasnjenje pojmova. Objasnjenje se zavrsava sa EOF. Znaci baza nema dixna polja jer ne znam koliko objasnjenje moze biti dugacko.

Ali nikako ne mogu logicki da osmislim brisanje, izmenu i umetanje podataka bez reindexiranja".

Razumem da je vama to trivijalan problem, ali ja se vec dva dana mucim.

Moje jedino resenje je da se podatci dodaju na kraju baze. I tako podatak po podatak baza postaje sve vise frangentovana. I onda jednog dana uradim reindex da sve podatke poslaze po redu.

Ima li bolje resenje?
I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine.
 
Odgovor na temu

Mr. Rejn
Deki Karamatijević
Sremčica

Član broj: 2514
Poruke: 515
*.dynamic.sbb.co.yu.



+4 Profil

icon Re: Low level DataBase! Kako, zasto, odakle poceti...11.01.2007. u 09:54 - pre 210 meseci
Citat:
MilosDj
Zelim da napravim jednostavnu bazu podataka u vidu recnika. Znaci pojam = objasnjenje.

Zašto ne pokušaš sa STL C++ kontejnerima? Mape su primer za ne-SQL bazicu tipa pojam=objašnjenje, tj.
ključ=vrednost: http://cis.stvincent.edu/html/tutorials/swd/stl/maps/maps.html ,možeš ovo da izmeniš
pa učitava listu parova iz običnog .txt fajla.
Pozdrav.
Ag + Na -> Xe
 
Odgovor na temu

savkic
Igor Savkić

Član broj: 92186