Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?

elitemadzone.org :: MadZone :: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?

Strane: 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 38508 | Odgovora: 109 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.dynamic.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?21.07.2007. u 18:56 - pre 204 meseci
Vidis @smiliebg ti tako pricas jel si pobegao, a da nisi i da se vozis ibarskom magistralom video bi kako lep utisak odaju groblja krseva na svakih 100 metara i sa leve i sa desne strane!
Posto srbin gleda samo da je sto jeftinije a ne da je i kvalitetno i da je bezbedno, srbin se odlucuje na kupovinu delova sa otpada, pa sad ti odrzavas polovan auto tako sto mu stavljas polovne delove! Jel to normalno!?
Ja nezelim da se moja drzava pretvori u otpad automobila sa zapada, jel planiram da ostanem u njoj,a vi koji ste pobegli, o tome nemate pravo da pricate!
ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

SmilieBG
Aleksandar Skodric
NL

Član broj: 13094
Poruke: 1821
*.adsl.wanadoo.nl.



+3 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?21.07.2007. u 22:46 - pre 204 meseci
Pazi, redovno sam dole i znam odlicno sta se vozi dole. Ima i novih, ali su uglavnom stariji automobili.

Ono sto sam hteo da kazem, jeste dokle god ti i tebi slicni budete branili zastavu i dokle god ista bude postojala - u Srbiji drzavi ce se voziti krsevi. I zaista ne zelim da ulazim u politiku - ali recimo da sam istog misljenja kao neko gore ko se javio - odnosno - samo par 'glavonja' profitira od svega toga.

Prema tome, manite se te zastave, najnormalnije da se napravi uvoz automobila i za par godina ce se vozni park za deceniju podmladiti.

Poz,
Sale

PS. apropo polovnih rezervnih delova - u principu sa time nema nista lose. I ja sam gomilu delova za moje automobile, kao i svi normalni holandezi skidao sa 'donatora' sa otpada. Naravno, samo razumne delove, znaci nista od kocionog sistema i slicno ;)
=========
Uporedi cene i karakteristike za vise od 10.000 proizvoda, izmedju ostalog:
Digitalni foto-aparati
Mobilni telefoni
Skolski pribor
=========
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 02:42 - pre 204 meseci
Citat:
hakinen: U jednoj od tema sam objasnjavao da se subvencije kros porez na prodano vozilo skoro vracaju tako da drzava veoma malo gubi! Da je tako kao sto ti pricas MMF bi odavno rekao vladi da zastava nesme vise da postoji!


Jeste, i u istoj toj temi sam Ti preporučio da se ne bakćeš u finansije, jer očigledno ne znaš kako funkcioniše poreski sistem. Gde to ima da se subvencije vraćaju kroz plaćeni porez?

Na sve što kupiš, moraš da platiš porez! Na sve što prodaš, moraš da platiš porez. Ako te taj porez iznosi milion dinara, moraš ga platiti državi. A ako ti je država pre toga pomogla sa milion dinara, verovao ili ne, ti nisi vratio te pare - platio si porez, koji blage veze nema sa subvencijama i idalje si dužan onih subvencionisanih milion dinara. Mada, subvencije i nisu pozajmica, nego poklon. Mi poklanjamo toj... (dopuniti po želji).

Ili još plastičnije (koliko je moguće) - i ja plaćam porez i gde su mi subvencije?

Zar je moguće da ovako jednostavne stvari moraju da se crtaju?

O "beogradofobiji" nemam šta da kažem. Neka patološka mržnja je u pitanju, meni totalno nejasna. Ni ja ne volim što se država ne razvija ravnomerno, ali ravnomernog razvoja nema ni na filmu. I u najrazvijenijim državama sveta postoje bogatiji i siromašniji delovi (hint: USA, japan, Italija, UK). Međutim, postoje i oprečni primeri da kada se ima volje, od opštine se može napraviti sasvim dobar životni ambijent (hint: Inđija).

U svetlu ovoga, parafraziraću kolegu Vlajkovića - previše su zastavini radnici postali bezobrazni i beskrupolozni u svojim zahtevima, a posebno po pitanju njihove učestalosti u poslednje vreme. Bojim se da će jednog dana stvarno neko da dođe i da je sravni sa crnom zemljom. Popeli ste se svima!

Citat:
hakinen: Ja nezelim da se moja drzava pretvori u otpad automobila sa zapada, jel planiram da ostanem u njoj

A to je u pitanju? A ja mislio brineš se za Zastavu... Gde su mi bile oči...(?)

Citat:
hakinen: ...a vi koji ste pobegli, o tome nemate pravo da pricate!

A mi koji nismo pobegli? Mi imamo pravo da umremo gladni zbog zastave i njenih nesposobnih tutubana i novopečenih švercera?

Pozdrav
 
Odgovor na temu

SASA M.
Pripyat

Član broj: 32850
Poruke: 3180
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+370 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 04:58 - pre 204 meseci
Vidim da se zanemaruje resenje koje se sprovodi,a to je da nakon osposobljavanja zastave da sklapa automobile punto/astra, ista biti prodata. Verovatno ce novi vlasnik dobiti jedan period da posluje u slicnim uslovima kao sto su sada na snazi, a da nakon toga sledi liberalizacija trzista. Sigurno nece ostati ovakvo stanje, samo treba videti u kom pravcu ce se kretati resenje probllema. Dakle za ...5... 50g bice sve u redu.
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 09:55 - pre 204 meseci
Citat:
Da li postoji neko razumno objašnjenje zbog čega su polovni automobili u Srbiji toliko skupi? Da li je stvar u zakonu ili velikoj ljubavi za našim starudijama pa je to razlog viskoim cenama? ne znam dal' je potrebno ponavljati po hiljaditi put primer Golfa dvojke - našeg nacionalnog auta? Cena mu ide (za "noviji" primerak iz '91. godine) i do 3.500 €, a isti takav se u susednim državama BiH i CG mogu naći upola cene, dok je prosečna vrednost na zapadu 300-500 €.

Neka me neko ispravi ako grešim:

Cena u Nemačkoj: 500€ + transport do Srbije: 300€ + carina: 20% (100€, ako bi računali po realnoj vrednosti tog auta) + porez: 20% (100€) + registracija: 200€ + (alternativno) ugradnja plina: 300 € + ostali troškovi: 200€. Narvno, znam da nije moguć uvoz ovakvog auta, ali ovom računicom dolazimo do teorijske maximalne vrednosti Golfa II u Srbiji od 1700 €!


Gde su onih preostalih 1800€?


Sta ti hoces da kupis? Kazi do koliko para da ti nadjem auto, ova tema me uzasno nervira i ovako glupavi kometari.


Kad vecina ljudi nema para onda krpi i vozi ono sto ima. Oni koji imaju para kupuju sta im je volja, bas ih briga koliko im pada cena vozilu. Da li si primetio da kod nas nema srednje klase? Ima izuzetno bogatih i izuzetno siromasnih. Zasto mislis da je drugacija situacija i sa automobilima? Imas krseve koje siromasni krpe i nadaju se da ih utope kad im se ukaze prilika da dodaju eventulano onoliko koliko mogu da dodaju (1000-2000 e) i kupe 10 godina mladji auto i voze ga narednih 10 godina po istom principu. I imas one koji kupe euro 3 auto (niza srednja klasa u povoju), voze 2-3 godine bez veceg ulaganja i opet pokusavaju da ga prodaju po ceni po kojoj su ga kupili. I imas one koji kupuju nove automobile, voze dok su u garantnom roku i prodaju ih i opet kupuju novi, ovo su izuzetno bogati.
I sta ti nije jasno?

Da je do Zastave, ne bi ni bilo uvoza polovnjaka. Drzava ima normalnu carinu na uvoz polovnjaka, oni se uvoze na kamione. U cemu je onda problem? Problem je sto NEMA PARA !!!!!! Da svi sad pokupujemo euro 3 polovnjake, NORMALNO da bi im pala cena, a i svim starijim proporcionalno.

[Ovu poruku je menjao HoT_Steppa dana 22.07.2007. u 11:09 GMT+1]
 
Odgovor na temu

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.dynamic.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 10:01 - pre 204 meseci
Glupo je vise raspravljati o zastavi u ovoj temi, mada je onda direktno vezana za temu!
U svakom slucaju razumem ja i sta su subvencije i sta je porez, ja samo kazem da drzava nije na gubitku, a nije ni na dobitku! U ostalim slucajevima gde nema subvencija placa se porez i to ide drzavi, tada je ona da dobitku, i ja ne znam sta ti imas tu meni da crtas?!

Da mozda je beogradizacija patoloska mrznja, al pazi primer, fabrika sokova fruvita se nalazi u smederevskoj opstini, u selu .... zaboravio sam, al sam bio pre dva dana tamo drugar ima babu i dedu tamo, i sad svi kamioni i kombi vozila koja sluze sa transport fruvitinih sokova su registrovana na bg table, iako ponavljam to selo pripada smederevskoj opstini, isto tako i fabrika je prijavljenja u beogradu, pa na ambalazi pise: "puni se u beogradu" a to selo je udaljeno 80 km od beograda!
E sad meni ti objasni zasto je to tako? Jel mora svaka para da se sliva za beograd, a posle na kasicicu da se salje u ostatku srbije?
ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

VladaSu

Član broj: 31634
Poruke: 1099
77.46.156.*



+218 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 11:23 - pre 204 meseci
Visoka carina i porez, mala ponuda velika potraznja. Niko nema para za nov auto.
To je jednostavno. Svaka roba gleda da drzi maksimalnu cenu dok ima kupaca. Kada ljudi pocnu kupovati nove aute (nikada kod nas)
tada ce i polovnim pasti cena.
Onaj ko kaze da se na polovnim automobilima ne zaradi - taj laze. Da nema zarade ne bi to ni radio.
Zaradi se lepo, ne kao ranije ali se zaradi.

[Ovu poruku je menjao VladaSu dana 14.06.2003. u 11:22 GMT+1]
 
Odgovor na temu

mmdeki
Dejan M.
Beograd

Član broj: 137199
Poruke: 7
*.dialup.neobee.net.



Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 12:54 - pre 204 meseci
Ne razumem ljude koji kažu da uvoz polovnih automobila treba ograničiti jer se ionako uvozi sve i svašta (pretpostavljam insinuacija na krntije). Pa zar ima veće krntije od našeg Yuga. Ja imam Golf II i svakog kog sam pitao dal da ga prodam i kupim novi Yugo mi je rekao da nisam normalan. U svakom slučaju kad uporedite neki Golf II iz Nemačke a imajući u vidu njihove puteve, disciplinu i predanost u održavanju vozila i vozila koja se ovde voze a koja nisu u ogromnoj većini ništa mlađa, onda je stvarno smešno govoriti da su to krntije (mislim ako bi smo dozvolili uvoz starijih vozila i do 20 god.), a mi što vozimo ovde to je OK. Aplolutno sam siguran da bi dozvola uvoza takvih vozila samo poboljšala prosečno stanje našeg voznog parka jer niko nije budala, ako za te pare može bolje ovde da kupi neće ga uvoziti niodakle.
 
Odgovor na temu

Emil Ranc
Hannover, DE

Član broj: 20995
Poruke: 1150
77.46.242.*



+294 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 15:56 - pre 204 meseci
hakinen, kakve veze ima gde se neka fabrika nalazi sa činjenicom da ista živi od pomoći države? Pa isti andrak dal se nalazi u Kragujevcu, Beogradu ili Donjim Pripizdincima, dok god se hrani novcem poreskih obveznika...

A ovo sa Fruvitom tek... ako se ne varam to je privatna firma tako da je i tebi i državi totalno svejedno dal je sedište kompanije u BG, SD ili Vladivostoku.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 16:43 - pre 204 meseci
@Emil Ranc
Tačno, nemam šta da dodam.

@Hakinen
A to što Zastava nije iz Beograda, vidim baš smeta da se kompletna zarada ovdašnje bede, slupa baš u Kragujevcu?

Kamo sreće da se daje baš po zaslugama - baš bih voleo da vidim šta bi se onda desilo sa tim neradnicima.
Ne postoji kolektiv u koji je ulupano više para za poslednjih 50 godina i to u razmerama bivše SFRJ.

Slobodno pitaj nekog starijeg kako je zastava poslovala čak i u "srećnija vremena", šta god to značilo, pošto nama ovde očigledno ne veruješ. Oni su gubitaši od prvog dana postojanja. Nikad nisu bili rentabilni i država nije videla žutu banku na ime plaćenog poreza i ostalih obaveza od strane zastave!

Međutim, to nije problem samo po sebi. Problem je to što svi vi "patriote i branitelji" domaće "proizvodnje" mislite da smo svi sisali vesla, pa ne znamo ko je Zastava. Mi možda ne znamo rimskog Papu, al' zastavu i njene "radnike" znamo k'o zlu paru! A ubedljivo najviše me nervira insistiranje na tome da je "država uništila zastavu i neće da joj pomogne", a upravo je ta država i kriva što zastava opstaje, iako je trebala da bude likvidirana (a radnici najureni) još pre 30 godina! I onda vi kažete "država neće da pomogne"?! Pa koliko milijardi vam treba dati, da biste rekli "evo pomogli su nam", kad vam ovolike direktno slupane milijarde nisu dovoljne!? A da ne pominjemo indirektnu pomoć na štetu stanovništva, a u vidu raznih ekoloških, intergalaktičkih i zabrana uvoza na naučnoj bazi!

Da se čovek krsti, majke mi...

Pozdrav

P.S. Heh, pitaj još i to - kolika je bila carina na uvoz automobila u vreme '60-'80-ih, kad je zastava "kao" poslovala pozitivno.
 
Odgovor na temu

VladaSu

Član broj: 31634
Poruke: 1099
77.46.156.*



+218 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 16:47 - pre 204 meseci
Citat:
hakinen: .... zaboravio sam, al sam bio pre dva dana tamo drugar ima babu i dedu tamo, i sad svi kamioni i kombi vozila koja sluze sa transport fruvitinih sokova su registrovana na bg table, iako ponavljam to selo pripada smederevskoj opstini, isto tako i fabrika je prijavljenja u beogradu, pa na ambalazi pise: "puni se u beogradu" a to selo je udaljeno 80 km od beograda!
E sad meni ti objasni zasto je to tako? Jel mora svaka para da se sliva za beograd, a posle na kasicicu da se salje u ostatku srbije?


Zasto ljudi iz Subotice kada overavaju dokumente za podizanje kretita za stan idu u Backu Topolu.
Pa zato sto tamo to kosta 250 dinara u a u Subotici 12.000. Da, ogromna razlika.
Pa pazi zasto lekarski pregled za vozacku idu tamo obavlajti? Iz istih raloga. Isplati se ljudima platiti autobusku kartu do Backe Topole i izgubiti ceo dan.
To sto smo blizu granice nema veze sa tim.
Nisam iz Beograda ali da Beograd sve vuce je malo preterano. Ima tu necega ali preterano.

A to da je svejedno gde je sediste firme nije bas istina. Sve vece firme su "sa ostrva", ukljucujuci neke velike domace banke.
Manji su ukupni porezi na kraju godine.




[Ovu poruku je menjao VladaSu dana 14.06.2003. u 11:22 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 16:59 - pre 204 meseci
Citat:
hakinen
hakinen: .... zaboravio sam, al sam bio pre dva dana tamo drugar ima babu i dedu tamo, i sad svi kamioni i kombi vozila koja sluze sa transport fruvitinih sokova su registrovana na bg table, iako ponavljam to selo pripada smederevskoj opstini, isto tako i fabrika je prijavljenja u beogradu, pa na ambalazi pise: "puni se u beogradu" a to selo je udaljeno 80 km od beograda!
E sad meni ti objasni zasto je to tako? Jel mora svaka para da se sliva za beograd, a posle na kasicicu da se salje u ostatku srbije?


Pitaj vlasnika te firme - ocigledno mu je isplativije da to radi u Beogradu nego u Smederevu cim to tako radi, sigurno ne registruje kola u Beogradu da bi bio "in".

Obozavam ovaj lokal patriotizam :)

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.dynamic.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 17:19 - pre 204 meseci
Pa drugarova redbina mi je rekla da tu verovatno postoji neki dil, da su mi "nepoznati" ljudi iz beograda pomogli da postane to sto jeste, a on za uzvrat da prijavi firmu na beograd i da placa porez u beogradu!
Jos dve takve firme, jedna je SBB koja je nastala u kragujevcu, osnivac firme je moj komsija, SBB je takodj prijavljena kao firma iz beograda, i druga je Forma Idealne, osnivaci iz kragujevca, dva striceva drugara iz skole koji su poceli sa jednom radionicom i jednim cirkularom a sad imaju tolike salone i radionice, i isto tako firma je prijavljena u beogradu, i vozni park registrovan na bg table!
E sad je to normalno?

Ljudi nemojte me pogresno shvatiti, ne branim ja zastavu, ja samo branim moj licni stav!


Citat:
Ivan Dimkovic: Pitaj vlasnika te firme - ocigledno mu je isplativije da to radi u Beogradu nego u Smederevu cim to tako radi, sigurno ne registruje kola u Beogradu da bi bio "in".

Obozavam ovaj lokal patriotizam :)


Znas kako? Kaze jedan od drugarovih rodjaka koji se druzi sa jednim od vlasnika firme, kaze izadje u grad, vlasnik firme, i u jednom dzepu drzi crvene, a u drugom samo evre, kaze ako nema kod sebe 10000e on ne izlazi u grad!
E sad dal je takvom coveku bitno dal je komunalna taksa u smederevu skuplja za 2000dinara od beograda?
Kaze isto rodjak da su mu do sad upalili 3 bmw-a i jedan mercedes i da ovaj nije ni trepnuo, pa je sad kupio nov mercedesov blidirani dzip!?


Citat:
A ovo sa Fruvitom tek... ako se ne varam to je privatna firma tako da je i tebi i državi totalno svejedno dal je sedište kompanije u BG, SD ili Vladivostoku.


Pazi meni jeste svejedno, al ovima iz smedereva nije, zato sto zele da njihov porez ide u budzet smedereva a ne u budzet grada beograda!
ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 17:48 - pre 204 meseci
Jeste, a jedan moj prijatelj je pričao komšiji od njegovog brata iz Donjeg Strnjikovca, kako je Aca britva, sin Mileve, kume rođaka komšijinog brata, svake noći prenosio 3 miliona maraka u džakovima i sve to u dilu sa državom! A sve to je video i Mile poštar! Rekao je kolegi svog komšije vozača traktora iz Malošišta!

Rekla - kazala? Moj stric, komšijin brat?
Zavera u svetskim razmerama, a u cilju potčinjavanja sveta Beogradu i njegovim tablicama.

Gimme a break!

Pozdrav

P.S. Za sledeći put - pripremi gradivo (http://www.apr.sr.gov.yu/Repsi...ode=17546830&rnd=359891208)
 
Odgovor na temu

Davor Vlajkovic

Član broj: 24486
Poruke: 2795
89.216.225.*



+52 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 18:18 - pre 204 meseci
Huh. Ja sam mislio da ćemo ovde da diskutujemo argumentima držeći se teme, ali vidim da sam se prevario grande. Od priče o skupim polovnjacima i razlozima zašto je to tako dođosmo do ničim izazvane pljuvačine po BG tablicama i uspešnim privatnim firmama. Je l' to namerno mahanje plaštom zarad skretanja pažnje sa vruće teme ili šta?

Hakinen, rezime dosad izrečenog s moje strane:

- Zastava, pritajeni-proizvođač-skriveni-preprodavac, je glavni krivac ovakvog stanja stvari na domaćem tržištu polovnih automobila;

- Zastava je, sa uspešno položenim testom propusne moći od 150+ miliona evra godišnje, najveća crna rupa Srbije;

Dopuna:

- SBB, Forma Ideale, Fruvita i njima slični* su privatne firme. Tačka.

* Ja ne znam ko je ovde lud, ali i SBB i FI su firme sa sedištem u KG-u. SBB-ova vozila provereno nose KG table. Ako i postoje izuzetci, to je verovatno iz praktičnih razloga (mesečne parking kartice i sl.), a ne iz preterane ljubavi prema Beogradu. Izem ti patriotizam koji se zasniva na registarskim tablicama...

Uostalom, hakinen, kad/ako se budeš zadesio u Beogradu, blagoizvoli otići do bilo koje prometnije ulice (npr. Kneza Miloša) i uzmi papir i olovku pa lupaj recke koliko automobila nosi koje tablice. Siguran sam da ćeš se za vrlo kratko vreme iznenaditi koliko vozila nosi tablice gradova iz unutrašnjosti. I to nema blage veze sa patriotizmom već elementarnom matematikom. Ja, npr., živim i radim na relaciji KŠ-BG, podjednako mi je stalo do oba grada, ali to po mom shvatanju stvari ne podrazumeva i da sam time obavezan (sic!) da plaćam extra samo da bih nošenjem KŠ ili BG tablica dokazao nekome da sam "pravi Srbin" kome je stalo do svog atara. Ako će me nošenje tablica Dominikanske republike koštati manje od nošenja lokalnih, so be it.

I još nešto: ako ti je zaista stalo do razvoja lokalne ekonomije, okani se ekonomskog patriotizma i deluj zdravorazumski. Šta će jednom Kragujevcu značiti kad/ako jednog dana cela Srbija bude registrovala vozila tamo, a radila i trošila zarađeno van njega? Ništa. Neko pomenu Inđiju - smem da se kladim da se njima *ebe koje tablice nose automobili koji ih okružuju. A za Beograđane je to dokazano odavno...

P.S. Molim da se tema iseče i/ili preseli u MadZone, ovako je dalja diskusija nelogična.

[Ovu poruku je menjao Davor Vlajkovic dana 22.07.2007. u 19:31 GMT+1]
 
Odgovor na temu

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.dynamic.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 21:36 - pre 204 meseci
Uhvatismo se tablica bezveze, ali:
Citat:
Šta će jednom Kragujevcu značiti kad/ako jednog dana cela Srbija bude registrovala vozila tamo, a radila i trošila zarađeno van njega?

Prilikom registrovanja vozila placas komunalnu taksu, ekolosku taksu... koja direktno ide u budzet, tako da sto veci broj vozila veci je budzet, a to dalje znaci da vise novca ima za trosenje!

Ima dosta propalih firmi koje i dalje uspevaju uz pomoc drzave, al je jedino zastava opste poznata stvar, tako da pljuju svi po zastavi, to mene nervira, inace ne kazem ja da vi niste u pravu sto se tice trenutnog stanja voznog parka, i da je delom zastava krivac, al ne moze se bar sa moje tacke gledista samo zastvarati, i stavljati katance!

Ja jesam iz kragujevca al nije nuzno a i sigurno da cu raditi ovde, ko zna mozda odem u beograd, al mi generalno stvarno smeta beogradizacija i to da 20-30% mojih vrsnjaka studira u beogradu a da pritom ima isti fakultet u kragujevcu!


No da se vratimo na temu, covek je pitao i evo odgovora:

ZASTAVA JE KRIVA ZA SVE
ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 22:42 - pre 204 meseci
Citat:
hakinen:...al mi generalno stvarno smeta beogradizacija i to da 20-30% mojih vrsnjaka studira u beogradu a da pritom ima isti fakultet u kragujevcu!


Je l' onakav fakultet čiji se profesori povlače po sudovima?
Nisu svi takvi, al' to mi je dovoljno da bih se preselio iz Kragujevca u Malu Krsnu!

Drugo, fakulteti se ne mere samo po onome što na tabli piše. Fakultet može biti i mali i veliki. I priznat i ne priznat. I ovakav i onakav, i korumpiran takođe. Šta da Ti kažem, ali "beogradizacija", kako Ti nazivaš tu nejasnu kategoriju dešavanja, nije kriva što su diplome beogradskog univerziteta mnogo priznatije u svetu, nego što je kragujevački, prištinski i ko zna koji.

"Beogradizacija".... pih...
Stvarno nisi vredan komentara...

Slobodno se prvo informiši o elementarnim stvarima, pa onda tvrdi. Ovako, mi pričamo jedno, Ti pobijaš, ali bez ikakvih argumenata. Nakon što Ti je predočeno da ni jedna od dve pomenute firme NIJE registrovana u Beogradu, zaćutao si i o SBB-u i o Forma Ideale.

Polovni automobili su skupi samo iz razloga što nema izbora za domaćeg kupca. Kada bi svako mogao da kupi auto do 8 godina starosti, sa carinom kao u okruženju (5-7%), cene ovdašnjih krševa bi bile niže za najmanje 50%, ako ne i više. Ovako, stanovništvo zavisi od toga da li će uspeti da sakupi koju hiljadu za 10-15 godina rintanja i kupi nešto iz "bogatog asortimana" Zastave ili kod lokalnog dilera polovnih vozila "koja zadovoljavaju Euro 3, a uskoro i Euro 4) i pritom koštaju tek par procenata manje od potpuno novog automobila, koje ionako većina od 95% stanovništva ne može da kupi.

I da, "strani krševi" su krševi baš zato što nema priliva novijih polovnjaka i tako dolazimo do tačke gde se "mestimično do delimično" kupuju novi automobili i ponekad neki polovni, a samim tim su kupci sa manjom finansijskom moći, prinuđeni da međusobno trguju sa "najboljim autom na svetu" - Golfom starim 500 godina ili nekim Kadetom, čiji klipovi ispadaju usput, a točkovi se okreću svaki na svoju stranu.

Kada bi uvoz bio liberalniji, da vidiš koliko bi splaslo oduševljenje šugavim Golfovima i sličnim đubre automobilima. Ovi Golfovi dvojke, koji se vozaju kod nas, u Nemačkoj se mogu kupiti (i noviji i 5x bolji) za 300 € bre!

Pozdrav
 
Odgovor na temu

VladaSu

Član broj: 31634
Poruke: 1099
77.46.158.*



+218 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 23:09 - pre 204 meseci
Evo ja povodom ove teme uvodim novi termin u raspravi - "kragujevizacija".
Po Vujakliji ovaj termin,"kragujevizacija",znaci, citiram:
"Nasilno uvodjenje viskoh taksi i poreza na uvoz normalnih automobila zarad
slivanja para u Kragujevac od prodaje s***** automobila".

Pored toga pise "vidi: kragujeobvezacija".
To znaci: "Slivanje novca poreskih obveznika u propalu kragujevacku fabriku
koja nije u stanju decenijama da napravi profit i zivi od svih nas".

U "od svih nas" spadaju i beogradjani.
Ljudi, pa vise ode u tu fabriku godisnje nego sto grad uplati poreza.
Kragujevcani najmanje imaju prava da spominju termin beogradizacija.

A zasto se tamo registruju automobili je zato sto je jeftinije.

I fakultet u Beogradu i Kragujevcu nije isti, zato i idu ljudi u Beograd da studiraju.
Vecina ce razumti ovo, ali za one koji nisu razumeli citiracu oglase iz novina
koji sve cesce imaju slican sadrzaj:"Potreban diplomirani inzenjer informatike (ne Zrenjanin)".

A za puno stranih krseva dovoljno je pogledati oglase u novinama i godista automobila Zastave i ostalih,
s tim da Zastavin broj godina treba pomnoziti sa 2 a moze i bez ovog mnozenja.
[Ovu poruku je menjao VladaSu dana 14.06.2003. u 11:22 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?22.07.2007. u 23:59 - pre 204 meseci
Cuo sam ja razne price, i u Kraljevu i u Kragujevcu. Kragujevcani bi cak da "ukinu" Beograd. A nisam pricao bas sa "obicnim" svetom.

Ostao sam bez teksta. To vise nije tema za diskusiju, vec za sociolosko-psiholoski pristup. I sta to rade lokalni politicari, kada "podgrevaju" takvu patologiju. A kada se spomene regionalizacija, svi su kao nesto protiv, ne bi a se menja naglo, kako ce se snaci sami....

Ili neko glumi "prevaranta", pa plasira pricu i trend, na koji se razni upecaju, ili stvarno nesto nije u redu sa zracenjem...ne znam sta reci.
Ne spominjem, i ne pomisljam, na eventualni bezgranicni bezobrazluk u Kragujevcu, sta imaju i sta rade sa tim sto imaju...
Dokle vise da zmurimo pred pljackama i prevarama, beneficijama i kmecanjem. Pa jos se formiraju "stavovi" i plasiraju nebulozne izjave...

Evo, neka Kragujevac bude glavni grad, samo da preraste opstinu NBGD, ili Zemun.. da pridje bar milionu, ili sta se vec zeli u malom gradicu, skoro pa van puteva...ili je megalomanija normalna pojava...

Poz.
 
Odgovor na temu

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.dynamic.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?23.07.2007. u 00:10 - pre 204 meseci
Ma i sam znas, nego se ovde ku**is da su svi nasi fakulteti korumpirani, dosuse ovi drustveni, inace prirodni i nemogu da budu korumpirani, samo se sve ovo prelomilo na kragujevcu, i sad ispade da jedino pravni u kragujevcu je korumpiran a svi ostali nisu!
Drzava je samo proizvela da su fakulteti u beogradu popularniji, a da su bolji, pa ne bih bas rekao, bar ono sto ja znam, a znam da su prirodnjacki fakulteti dosta priznati i iz Nisa i iz Kragujevca!

Znas kako i SBB i FI su firme koje su nastale u Kragujevcu i samim tim su osnovane u kragujevcu, al im je sediste menadzment i ostalo u Beogradu, ja sam samo to govorio!
Zasto mi korisnici SBB iz kragujevca da dobijamo prefiks kg na kraju korisnickog imena a ovi iz beograda ne, ne odnosi se samo to na kragujevac vec na sve ostale gradove ( ni, ns, ca....) samo beograd nema prefikse( ili sufikse ne znam tacno ali uglavnom posle korisnickog imena )!

Citat:
Ovi Golfovi dvojke, koji se vozaju kod nas, u Nemačkoj se mogu kupiti (i noviji i 5x bolji) za 300 € bre!


Dobro i? Pa to svi znamo, al ovo nije Nemacka, tamo ljudi kupuju nove automobile, pa im ovakvi krsevi ne trebaju, pa ih prodaju bud zasto!
ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?

Strane: 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 38508 | Odgovora: 109 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.