Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?

elitemadzone.org :: MadZone :: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 38526 | Odgovora: 109 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Davor Vlajkovic

Član broj: 24486
Poruke: 2795
89.216.225.*



+52 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?23.07.2007. u 02:14 - pre 204 meseci
Citat:
hakinen: Dobro i? Pa to svi znamo, al ovo nije Nemacka, tamo ljudi kupuju nove automobile, pa im ovakvi krsevi ne trebaju, pa ih prodaju bud zasto!

A ovo je, je li, Srbija, gde ako se drzneš da razmišljaš o kupovini novog automobila (Yugo excluded), to ima da te košta ohoho jer urušavaš društveni, pro-Zastava-automobilski poredak? LOL :)

Citat:
Znas kako i SBB i FI su firme koje su nastale u Kragujevcu i samim tim su osnovane u kragujevcu, al im je sediste menadzment i ostalo u Beogradu, ja sam samo to govorio!
Zasto mi korisnici SBB iz kragujevca da dobijamo prefiks kg na kraju korisnickog imena a ovi iz beograda ne, ne odnosi se samo to na kragujevac vec na sve ostale gradove ( ni, ns, ca....) samo beograd nema prefikse( ili sufikse ne znam tacno ali uglavnom posle korisnickog imena )!

Još jedared, to su k-r-a-g-u-j-e-v-a-č-k-e firme u svakom pogledu. Meni ona SBB-ova zgrada u centru Kragujevca (bejah tamo pre godinu-dve) više liči na sedište firme nego na "otkupnu stanicu", a za FI znam da im je celokupna proizvodnja i dobar deo menadžmenta lociran tamo. E sad, to što je trećina populacije Srbije nastanjena u Beogradu je samo po sebi dovoljan razlog za obraćanje extra pažnje na taj deo tržišta. 99% firmi njihovog ranga iz istog razloga ima poslovne prostorije i osoblje tamo, a TOP menadžment im je ili full-time u Beogradu, ili na relaciji BG - sedište firme. Stavi se u ulogu vlasnika jedne takve firme i biće ti jasno zašto je to tako.

P.S. Ja ti ovo pišem sa SBB-ove IP adrese, mejl mi je @sbb.co.yu, username iprezime. Lokacija? Vidi šta mi piše u profilu. Ne, nije Beograd.

Vidim dotakao si se i teme rangiranja visokoškolskih ustanova. To ne bih da komentarišem ovde, može da bude svašta :) Važno je da su uhapšeni profesori bili lokal-patriote i to nesumnjivo dokazali kupovinom četvorocifrenih KG tablica, je l' da? A to što su valjali diplome, big deal. Oni su vam, ako mene pitaš, snove i planove o KG-u kao renomiranom univerzitetskom centru odložili za bar 50 godina...

Inače, meni su jako interesantne društveno-psihološke teme tog tipa, pa te ovom prilikom pozivam da pokreneš diskusiju o tome na nekom za to prigodnijem kutku ES-a - glupo se osećam kada kolegama odlaženjem u debeli OT sabotiram forume koje uređuju (i ovom prilikom im se izvinjavam zbog toga).

[...]

Eh da, da ne zaboravim najvažnije. Gos'n hakinenu se večeras otelo da konstatuje nešto za šta je, slobodno mogu reći, gotovo neverovatno da dolazi od strane jednog hardcore poštovaoca Zastava automobila:

Citat:
No da se vratimo na temu, covek je pitao i evo odgovora:

ZASTAVA JE KRIVA ZA SVE

Amin.
 
Odgovor na temu

SASA M.
Pripyat

Član broj: 32850
Poruke: 3180
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+370 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?23.07.2007. u 04:37 - pre 204 meseci
Ne znam da li ce vam koristiti, ali sbb nije odavno domaca firma, tako da je sediste bespredmetno. Bilo je i suprotnih primera da su firme iz bg registrovale van bg zbog raznih nameta koje grad ima, a manja naselja ne.
 
Odgovor na temu

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.dynamic.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?23.07.2007. u 08:49 - pre 204 meseci
Citat:
A ovo je, je li, Srbija, gde ako se drzneš da razmišljaš o kupovini novog automobila (Yugo excluded), to ima da te košta ohoho jer urušavaš društveni, pro-Zastava-automobilski poredak? LOL :)


I sam znas da gde je veca potraznja za polovnim automobilima tu je i veca cena istih, znaci ako se u srbiji uglavnom kupuju polovni automobili i njihova cena mora da bude veca, nego u zemlji gde se kupuju vise novi no polovni automobili!?
Realno gledano jesu cene naduvane, ali nemozes ocekivati da glof II kosta isto kao u Nemackoj!?

Da glupo je da idemo vise u offtopic, al kao sto sam rekao na kragujevcu se sve prelomilo, a svi znaju da nije samo kragujevacki univerzitet korumpiran, no vreme ce pokazati!

Citat:
Ne znam da li ce vam koristiti, ali sbb nije odavno domaca firma, tako da je sediste bespredmetno


SBB od svog nastanka nije domaca firme, sta je tu sporno!?

Citat:
Evo, neka Kragujevac bude glavni grad, samo da preraste opstinu NBGD, ili Zemun.. da pridje bar milionu, ili sta se vec zeli u malom gradicu, skoro pa van puteva...ili je megalomanija normalna pojava...


Aj pojasni ovde sta si hteo da kazes?
Ako ides tom logikom, da kragujevac da bi postao prestonica mora da ima bar milion stanovnika, onda u narednih 1000 godina nijedan krad nece biti ni priblizno ostvarenju tog cilja, jel se veci gradovi napustaju da bi se islo u beograd, pa onda za 50 godina beograd ce da cini polovinu populacije srbije, i tako malo po malo srbija ce da se pretvori u beogradski pasaluk! A da pa mi necemo to da dozivimo pa nas boli uvo, neka se snalaze nasa deca!
ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?23.07.2007. u 13:32 - pre 204 meseci
Pa po toj logici, hajde da sve pohapsimo. Ako neko grade, generalno svi kradu, tako da ostaje samo primena zakona, ali kako, kada su i sudstvo i milicija korumpirani, pa vlast i tako dalje...

Dobra odbrambena logika.

Mozda se negde u BG proda ispit, mozda se muva sa bubicama, ali tesko da su u tako masovnom broju, na jednom faksu, umesani svi u "proizvodnju" fals strucnjaka. Pa jos u vezi sa lokalnim krimosima kao "dobavljacima" musterija..

Postoje i drugi nacini, mnogo prisutniji, a sto je najvaznije legalni, da profesori dodatno zarade pare. Od tehnoloskih projekata, pa do konsultantskih usluga. Ali nisu lake, brze pare, nisu takve da mogu svake godine da kupe BMW, ali su solidne za solidan zivot i jos vaznije nisu devijantne, posto poznajem likove kojima nije dobro ako moraju i naocare za sunce da kupe u radnji, moraju da budu ili kradene ili svercovane, slaze im se sa "imidzom".

Ali to ne opravdava Zastavu, da prodaje Yugo svojevremeno u Americi po damping cenama, sa opremom nevidjenom na domacem trzistu, a razliku cene, i propasti, da snosi cela Srbija.

Cena polovnjaka ce biti visoka dok se ne liberalizuje trziste, ali dok se Zastava subvencionira, ostace auto lobi sa visokom cenom, posto ne mozemo da pratimo evropske propise i standard.

Zbog 30000 ljudi, na 6 miliona se propisuju takse, cedi se svaki dinar okrenut auto industriji, namerno se oteze sa privatizacijom Zastave, da bi se sto vise para izvuklo od gradjana. Ne kazem da su samo Kragujevcani krivi za to, ali ne znaci ni da su nevini, pa ne treba bas javno da kmece kako im drugi smeta. Malo prefrigan odnos, kada si zajedno u nekom brlogu, a tebi kao nije lepo..

Auto industrija je jedina jaka i ziva industrija, koja moze da se aplicira na svakom terenu, uz cementare je broj jedan, ali se tu nije "efikasno" radilo, ocigledno je da nesto nije u redu.

Dok se ne dovede u red, proda, ukinu subvencije, drzavi ce trziste ostati kao izvor prihoda, tada ce se moci uvoditi ogranicenja u registraciji matorih vozila, posteno bi bilo bar da je osiguranje skuplje, kao npr u Engleskoj, da ne uvodimao bas zabrane registrovanja svega starijeg od 10 god.

Poz.
 
Odgovor na temu

Davor Vlajkovic

Član broj: 24486
Poruke: 2795
89.216.225.*



+52 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?23.07.2007. u 16:24 - pre 204 meseci
Više-manje je već sve rečeno, samo bih da se osvrnem na ovo:

Citat:
hakinen: I sam znas da gde je veca potraznja za polovnim automobilima tu je i veca cena istih, znaci ako se u srbiji uglavnom kupuju polovni automobili i njihova cena mora da bude veca, nego u zemlji gde se kupuju vise novi no polovni automobili!?
Realno gledano jesu cene naduvane, ali ne mozes ocekivati da glof II kosta isto kao u Nemackoj!?

Pitanje je zašto mi ovde imamo veliku potražnju za punoletnim polovnjacima tipa G2? Slaba kupovna moć jeste razlog donekle (postoje krediti i lizinzi koji mogu da nadomeste nedostatak keša), ali je glavni uzrok ipak to što smo zabranili uvoz mlađih polovnjaka pod plaštom borbe za očuvanje životne sredine. Istina je da nismo mogli da ostavimo starosnu granicu, pa smo uveli ekološku koja daje iste (nazadne) efekte, samo što je to sada umotano u "evropski" papir. Pravi cilj uvođenja tih mera znaju i vrapci na grani - kupovina socijalnog mira u KG-u, ma koliko to koštalo!

Obaranje cena tih oldtajmera se postiže poboljšanjem ponude na domaćem tržištu polovnih automobila, a to se radi, once again, otvaranjem granica i smanjenjem uvoznih dažbina. Ako do toga dođe, biće sasvim realno očekivati da se Golf 2 ovde može pazariti po ceni koja ne prelazi, recimo, 1-1.5K€. A to je za početak i više nego OK.

Nova vozila su malo drugačija priča jer tu postoji zdrava konkurencija, svi uvoznici (sem Zastave) su podložni istim pravilima igre, a prodaja bi bila bolja kada bi se, kao u slučaju polovnih vozila, dažbine prema državi svele na razumnu meru...
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?23.07.2007. u 22:19 - pre 204 meseci
Citat:
hakinen: I sam znas da gde je veca potraznja za polovnim automobilima tu je i veca cena istih, znaci ako se u srbiji uglavnom kupuju polovni automobili i njihova cena mora da bude veca, nego u zemlji gde se kupuju vise novi no polovni automobili!?
Realno gledano jesu cene naduvane, ali ne mozes ocekivati da glof II kosta isto kao u Nemackoj!?!


Nije tačno!
Hrvatska, koja ima DUPLO manje stanovnika od Srbije, nije plaćala ni polovinu cene za polovnjake, u odnosu na ono što smo mi plaćali! Dobro, reći ćeš, oni imaju viši standard i nemaju auto industriju (mi je, je l' te, imamo). Uz to, u Hrvatskoj je prodato tri puta više automobila nego kod nas (što novih, što starih), a prosečna starost je nešto ispod 10 godina (kod nas je to 18 i po!). Znači, tamo je daaaleeeko veća potražnja, a cene niže.

OK, a šta ćemo sa Bosnom? Njihov standard nije bolji od našeg, a opet voze bolje automobile, koje su platili dosta manje nego mi i takođe, bez obzira što su manji od nas, trgovina automobilima je kudikamo dinamičnija! Znači, i tamo je potražnja veća, a cene niže.

Sećam se situacije od pre nekoliko godina, kada je moj brat (koji inače živi u BL) kupio Passata 1.9TDI u tip-top stanju (potpuno čist i savršeno očuvan auto, jer je kupio provereno vozilo) i platio ga je 12.000 konvertibilnih maraka (što je 6000 evra). Kod nas ISTI takav Passat ne može da se kupi po toj ceni ni dan-danas!

Ah, da, kako sam samo glup - pa ni oni nemaju auto industriju (imaju samo onu nepatriotsku, okupatorsku, koju drži VW/Audi).

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Zeleni zub
Darko Milicevic
dipl mat inf
Paracin

Zeleni zub
Član broj: 14108
Poruke: 877
*.biz
Via: [es] mailing liste



+85 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?24.07.2007. u 00:15 - pre 204 meseci
Neka me neko ispravi ako gresim, ali u KG postoji neka taksa (6000 din) koja se placa pri registraciji vozila koje ima vecu kubikazu od 1600 kubika, jer Zastava proizvodi valjda do te kubikaze pa se na taj nacin stiti domaci proizvodjac ... (dopuniti po zelji) ;)
--
ES is the bes' ! ;)
 
Odgovor na temu

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.dynamic.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?24.07.2007. u 00:58 - pre 204 meseci
Nisi u pravu, ta taksa je komunalna taksa koja se placa samo kod nas( u kragujevacu ), i na taj nacin se ne stiti domaca proizvodnja jel pare idu gradu! Ko ima auto koji je preko 1600 ccm Lepo idie u knic pa registruje tamo, tamo nema te komunalne takse!
ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?24.07.2007. u 01:42 - pre 204 meseci
A znači ne štiti se tako domaća "proizvodnja"? Kako sam naivan...

A što je ta taksa u odvratnom Beogradu 4000?
Vaši "komunalci" su izgleda mnogo vredniji i pametniji od ostatka Srbije?

Citat:
hakinen... i na taj nacin se ne stiti domaca proizvodnja jel pare idu gradu!


A jesi li siguran da vam ne otimaju Beograđani?

I kako će to da ide neko u Knić da registruje? A lokal patriotizam?
"Knićizacija Srbije"?

Nadam se da uviđaš koliko je bezveze to što pričaš. Ili ne uviđaš?

Pozdrav (NHF)
 
Odgovor na temu

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.dynamic.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?24.07.2007. u 08:28 - pre 204 meseci
To je direktno pitanje lokalnim vlastima, a ne meni?
Lokalne vlasti odlucuju kolika ce biti komunalna taksa, a mi u kg-u imamo ubedljivo najvecu komunalnu taksu u srbiji, tako da ja ne znam o cemu ti pricas?

ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?24.07.2007. u 09:05 - pre 204 meseci
Sve je povezano, a ova recenica me podsetila:
Citat:
Ah, da, kako sam samo glup - pa ni oni nemaju auto industriju (imaju samo onu nepatriotsku, okupatorsku, koju drži VW/Audi).

Da li znate da je krajem '90. VW ponudio tadasnjoj srpskoj vlasti da izmesti kompletan pogon TAS-a u okolinu Obrenovca?
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?24.07.2007. u 09:20 - pre 204 meseci
Citat:
kuntalo: Da li znate da je krajem '90. VW ponudio tadasnjoj srpskoj vlasti da izmesti kompletan pogon TAS-a u okolinu Obrenovca?


Ne podsećaj nas... to je ono vreme u kojem su kreteni bez trunke mozga tvrdili da Zastava vredi 1 milijardu DEM.
 
Odgovor na temu

Zeleni zub
Darko Milicevic
dipl mat inf
Paracin

Zeleni zub
Član broj: 14108
Poruke: 877
*.biz
Via: [es] mailing liste



+85 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?24.07.2007. u 09:26 - pre 204 meseci
@hakinen
Ali onda ne moze da dobije neku markicu za parkiranje u slucaju da zivi u centru grada, kao ovaj moj prijatelj koji mi je to rekao
--
ES is the bes' ! ;)
 
Odgovor na temu

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.dynamic.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?24.07.2007. u 09:58 - pre 204 meseci
Pa logicno je, al ako ne zivi u centru grada isto mi je dal registrovao u knicu ili u kragujevcu!
ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?24.07.2007. u 16:49 - pre 204 meseci
A da li moze neko normalno da zivi i placa takse u svom gradu i za svoj grad, ili je lepse da se izbegavaju gradjanske obaveze, a da se pljuje na nekoga ko daje subvencije, koje ce se uskoro ukinuti, Dinkic je ostar po tom pitanju.

To je deo price o mentalitetu, dok se takvo ponasanje ne ispegla, cene ce biti posledica hajducije. Svi ti vanredni troskovi se uracunavaju u cenu, iako se ne placaju. I za Yuga placamo ocarinjene delove iz uvoza. A posto je nivo kvaliteta i bezbednosti novog Yuga, cesto ispod nivoa polovnih uvoznih vozila, gubimo beneficiju da dobijemo ta vozila po trzisnim cenama, pa auto koji se pazari za 2000€ napolju, kod nas kosta oko 4k€, stim sto je zarada prodavca 100-200€, i poneki skinut deo, alat, rezervni tocak...

Poz.
 
Odgovor na temu

VladaSu

Član broj: 31634
Poruke: 1099
77.46.158.*



+218 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?24.07.2007. u 21:43 - pre 204 meseci
Mene ne zanima lokalni patriotizam. Moja opstina je odlucila da me dere se enormnim cenam taksi, naknada i sta sve vec ne izmisle.
Dacu nekoj normalnijoj opstini. Naveo sam primer za izdavanje dokumenta gde je razlika izmedju 2 opstine razlika izmadju 250 i oko 12.000(12 hiljada).
Nisam ludi patriota koji toliko voli svoju opstinu da joj da toliko vise para ako ne mora.

[Ovu poruku je menjao VladaSu dana 14.06.2003. u 11:22 GMT+1]
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?24.07.2007. u 22:14 - pre 204 meseci
Citat:
hakinen: To je direktno pitanje lokalnim vlastima, a ne meni?
Lokalne vlasti odlucuju kolika ce biti komunalna taksa, a mi u kg-u imamo ubedljivo najvecu komunalnu taksu u srbiji, tako da ja ne znam o cemu ti pricas?


O "Knićizaciji" Srbije?

Možda si iz mog posta mogao da izvučeš pouku o onome što Te kopka u poslednje vreme:

Q: "zašto firme iz KG nose BG tablice?".
A: Možda im se više sviđaju, nego one iz Knića, a KG je skup k'o Dubai!?

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Novake
jovičić dušan
KBC"Zvezdara"
Beograd

Član broj: 150126
Poruke: 18
212.200.24.*



Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?25.07.2007. u 00:37 - pre 204 meseci
Kakve veze ima Zastava i Kragujevac?Pa nisu mi oni formirali cenu kada sam prodavao i kupovao auto!Zašto sam za auto star 17god.dao 2700 zato što mislim da toliko vredi.E tu je problem!Svako ceni svoj auto koliko misli da vredi,a obično pretera!Ako je on prodao za 2000 ja ću za 2500 jer imam i desni retrovizor,kožu,klimu,lamperiju!
U ovoj državi je odavno poremećen sistem vrednosti!Drugo,nakaradni zakoni koji sve to dozvoljavaju.Mi sami koji na sve to gledamo kao da je zavladao kolektivni autizam.
E,onda se neko zapita "zašto su polovnjaci skupi"
Pa valjda zbog Zastave,republičke samouprave,zajebali nas hrvati,Evropske unije,hoće da nam opmu teritorije,...lako je pronaći odgovor
 
Odgovor na temu

Davor Vlajkovic

Član broj: 24486
Poruke: 2795
89.216.225.*



+52 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?25.07.2007. u 15:30 - pre 204 meseci
Tebi naravno niko ne brani da tražiš i 10.000 za svog "tinejdžera". Ali, ako neko može da za iste pare uveze 10 istovetnih tinejdžera, vrlo je verovatno da se neće odlučiti na kupovinu tvog jednog. Simple as that. I tu se vraćamo na pitanje, zašto se ovde forsira kupovina jednog po ceni 10? Hint: Zzz...
 
Odgovor na temu

VladaSu

Član broj: 31634
Poruke: 1099
77.46.158.*



+218 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?25.07.2007. u 19:10 - pre 204 meseci
Nije bas istina da Zastava nije formirala cenu polovnih automobila.
Oni konstantno vrse pritisak na Vlado da poveca takse i poreze, cak zele da se u potpunosti onemoguci uvoz
polovnih automobila, a robi koje nema na trzistu cena moze preko noci biti visestruko veca.
[Ovu poruku je menjao VladaSu dana 14.06.2003. u 11:22 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 38526 | Odgovora: 109 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.