Sve su njih, pametni Nemci, da bi sacuvali svoj standard, "pozicionirali" po kvalitetu blize korejancima, a po ceni "gornjoj srednjoj klasi". Znaci izmisljena kategorija za pravdanje uvecane cene. Svasta su oni "ugurali" par stotina evra ispod 20k€, razlike u broju drzaca za case, stede na opremi, bolje receno zakidaju gde god mogu, a sve pravdaju "specijalnom" opremom.
Evo, za Astru klasik citam standardna "oprema" je antena i priprema za radio, ...izmedju ostalog.
Tu sramotu, pomno placamo, kao da smo pare ubrali na drvetu. I jos ako neko prigovori "nemcu", vadimo oci tupom kasikom, ne diraj u idola.
Tako formirano, agresivno zaglupljeno trziste, odgovara svima koji paru uzimaju iz auto biznisa.
I to je izradjena situacija, bez povoljnih uslova za kupovinu i odrzavanje vozila, uz formiran mentalitet gde je "karakteristika", vazna, automobila da se "moze dobro prodati", a pri tome, ta "osobina" ne vazi ni za jedan drugi tehnicki element za svakodnevnu upotrebu, televizor, kompjuter, sporet...
A kada spomenem takav "pogled" na automobile, malte ne mi prete...
Poz.
P.S. I novi Audi ima neke probleme sa elektronikom, crkava mu cesto komutator (uz "ostavljanje" na sred ulice, za audi kosta 250€, zamenjuju ga "Fiatovim"), novi mali Polo, i G5, moraju povremeno da se resetuju (skidanjem kleme ili besomucnim okretanjem kontakt kljuca), ako ne pomogne tj zahvat, mora na "kompjuter"....
Ali to su izgleda "tihe" case zuci, gde sme da komsija sazna da mu je AUTO cmoljav...