Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika

elitemadzone.org :: AutoZone :: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 95598 | Odgovora: 108 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dragangra

Član broj: 144194
Poruke: 21
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika22.08.2007. u 10:09 - pre 202 meseci
planiram da kupim polovan ford focus u hatcback varijanti. U opciji su benzinac 1.6 (mada bi i 1.4 mogao da prodje) ili dizelas 1.8TDCi (motor TDDi mi je moram priznati nepoznanica). Cene su im valjda izmedju 6 i 8 hiljada evrica u zavisnosti od opreme , godišta, motora, stanja auta

Ako bi bivši ili sadašnji vlasnici pomenutih modela mogli da mi daju više informacija o istom (potrošnja, cena rezervnih delova, servis, pouzdanost, eventualne mane i sl.)

Unapred zahvaljujem za sve upotrebljive informacije.
pozz.
 
Odgovor na temu

factor

Član broj: 4833
Poruke: 413
217.26.72.*



+2 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika22.08.2007. u 11:13 - pre 202 meseci
Kupio sam Focusa TDCi 100 KS karavan 2004 godiste sa 90k km za 8.6k evra (sa registracijom 9k). Do sada sam ga vozio 4k km, mogu da kazem samo najbolje o njemu. Servis u ovlascenom servisu kostao 12.000 din, zamena ulja, filtera za vazduh, polen i naftu, kontrola + ruke. Potrosnja u gradu 6.9l, na otvorenom putu 5.4l. Ulja nije potrosio ni kap posle 4k km (5w 30 sinteticki Motorcraft). Auto mozda malo je tvrd za nase puteve, ali se odlicno ponasa u krivinama. Motor ima dovoljno snage i sa 5 putnika sa klimom. Od opreme imam manuelnu klimu, maglenke, kozni volan, sportska sedista, 4x airbag, prednji el. podizaci i jos neke sitnice. Posto auto imam samo 4 meseca, o pouzdanosti jos je rano govoriti, ali za sada nisam imao nikakav problem sa autom.
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
*.eunet.yu.



+4 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika22.08.2007. u 11:40 - pre 202 meseci
Ja sam prosle godine kupio jedan primerak koji i nije bas merodavan.Naime bio je lakse udaren napred (jastuci su zatvoreni),i sredjen
je u Fordovom servisu.Posle je stajao u hangaru cca godinu dana dok se nije uvela carina za euro 3...bio je stariji od
6 godina pa nisam mogao da ga registrujem.

Prvih mesec dana sam imao "ocekivano-neocekivane" probleme.Lezajevi nazad su zapekli i u prvim kilometrima su pukli,
kocnice korodirale,svaki jebeni deo na vratima je skripao.Diskovi+paknovi+paknovi nazad+hidraulicni cilindri nazad oko 125 E.
Lezajevi oko 50 E.Servis oko 100 E.Uzeo sam ulje u spreju i srafcigere u ruke,obisao auto na sve strane...znoj sam pustio dok
nisam dosao do sjaja.Debelo pranje napolje i unutra (venish).

Kad sracunam koliko sam ustedeo na lekse udarenom autu,posao mi nije vredeo.Bar imam nove delove,sta da se radi.

Sto se tice voznje,jako lep osecaj sigurnosti na putu.Kocnice ostre,lezanje fenomenalno...motor od 1.6 prede.
Ima 101 KS sto je u sustini dovoljno,pogotovu kad znas da na auto putu 160 razvija pri 4000 rpm sto je daleko od
maksimalne snage (6000).Taj motor je konstruisala Yamaha za Ford,pa zato i nema crveno na obrtomeru...moze i 7000 ako treba.
Potrosnja je najniza u ovoj klasi vozila,tako da sam uspevao da kilavom voznjom seoskim putevima prodjem sa 6.5 l/100 km.
Nije mu problem ni da popije,ali to zavisi od noge.Grad realno 8.5 (zavisno od voznje moze gore-dole).Motor za trosi nesto vise ulja,
ali je zato nema habanja (AutoBild),oko 1.2l / 10 000. Menjac za 1.6 i 1.8 B su potpuno isti (i lamela i brzine),pa je jasno da je i on
izdrzljiv jer je konstruisan da podnese jaci motor.Dobra strana jeste elektronika,koja je svedena na minimum,tako da ne pravi probleme,
sto u danasnje vreme moze da pokida zivce bez potrebe.

Enterijer je sasvom ok.Na vratima se nalazi meka plastika,a tabla je od tvrde (suprotno od Golf-a),ja imam kozne aplikacije na njima,tako da za
odrzavanje dovoljna mokra krpa,i sve se sija.Svetliji enterijer je dopadljiviji (sivomaslinasto),ali zato se mora paziti o ogrebotinama na tabli
(nikako ne stavljati pivske flase sa obicnim cepovima u drzace,jer ce ostetiti ivice table...:)...).

Ako se odlucis za kupovinu,preporucio bih ti kupovinu Focusa posle 2001,tj. redizajnirani model,jer na njemu su prepravljene konstrukciske greske.
Naime meni se cuju zadnje opruge,proverom u servisu je utvrdjeno da je sve u redu,to je konstrukciska (estecka) greska.Posle citam u AutoBildu,
da je geometrija zadnjeg vesanja promenjena redizajnom.Kako kazu statistike,redizajnirani Focus je prakticno nepoderiv,pogotovu
sa 1.6 B motorom.1.4 je slab (moja konstatacija),a meni pada svasta na pamet,pa i to da prodam masinu,dodam para i uzmem jaci sa 1.8
neko mladje godiste sa 3je vrata.

Ako te interesuje neka sitnca,pisi...poz
 
Odgovor na temu

driveM
Novi Sad

Član broj: 152436
Poruke: 31
82.208.197.*



Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika23.08.2007. u 14:50 - pre 202 meseci
Ja sam vlasnik Focusa 1.8 benzinac, 115KS, 1999 god. Vlasnik sam tek 5 meseci i presao sam oko 7000 km.
Generalni utisak je veoma dobar i ja sam jako zadovoljan zasad! Auto lezi jako dobro i ima super performanse. Pravi je kompromis izmedju sportskog i porodicnog automobila. Subjektivno: za taj novac, u toj klasi, sa tim karakteristikama nisam mogao odabrati bolji!

Evo komentara na tvoja pitanja...

Potrosnja - s obzirom da je to auto (nize) srednje klase i da ima 1800 kubika moze se reci da je potrosnja prosecna za te preduslove. To u prevodu znaci oko 7 na otvorenom, oko 10 u gradu. To je potrosnja pri "normalnoj" voznji, moze za po 1l nize ako ga bas mazis na 2000-3000 obrtaja a moze i znatno vise (ja sam uspevao na autoputu da naguram potrosnju od 10l/100km al' me zato niko ni sa vecim limuzinama nije obisao :-)).
Benzinac 1.6 ce ti trositi za nijansu manje 0.5l/100km manje i imace slicne performanse. Mislim da ti benzinac 1.4 nije pametno resenje za ovakav automobil jer on nije bas mali i lagan - sa 1.4 ces se vuci k'o kornjaca a neces imati neku ogromnu ustedu u potrosnji i registraciji (performanse izmedju 1.6 i 1.8 su vrlo slicne, a izmedju 1.4 i 1.6 ima solidne razlike).

Cena rezervnih delova - zavisi kakve delove budes kupovao. Ako kupujes neoriginal delove (ne)odrzavanje moze da se uklopi u prosecnu srpsku platu. Ako budes kupovao "originalne" delove onda odrzavanje moze da trazi malo vise novca. To ocekuj kod bilo kog stranog auta tog ranga (nije VW nista jeftiniji za odrzavanje ako kupujes original delove i servisiras u ovlascenom servisu).

Servis - ima ih dosta. Nazalost, kvalitet je varljiv, ljudi se i zale i hvale. Ja idem na tu varijantu da sve kljucne stvari odrzavam u zvanicnom servisu (sto ume da kosta) a "periferne" probleme resavam u nekim neovlascenim servisima.

Pouzdanost - ovaj automobil imam 5 meseci pa ne mogu da tvrdim kakva je dugorocna pouzdanost, ali sam i ranije vozio Forda pa znam njihove generalne karakteristike - "srce sistema" (sam motor, menjac, kljucni delovi elektronike itd.) je vrlo dobro i pouzdano a kvarovi se desavaju u manje bitnim segmentima. To dovodi do toga da ces s' vremena na vreme imati probleme sa raznim regulatorima, kocnicama, amortizerima, auspuhom itd. ali ni zbog cega auto nece stati. Vazi "narodna poslovica" kao za Mercedes: "neces videti da pored puta ispod haube nekog Forda viri guzica!".

Eventualne mane - delimicno sam dao odgovor u prethodnoj tacki. Moj auto je '99 i auspuh je supalj k'o svajcarski sir a to mozes ocekivati i za mladje modele; amortizeri, silen blokovi i slicni delovi koji se nepredvidnjeno brzo habaju po nasim putevima umeju brzo da stradaju. Druge vece mane zasad nisam uocio. Ima znatno vise prednosti nego mana!

Sto se tice izbora motora moj savet ti je da uzmes 1.8 TDCi 115KS ako vec imas prilike (para) da biras. Snaga ce uvek dobro doci a potrosnja nece biti velika. Od benzinaca nemoj uzimati 1.4, barem 1.6.
Karoserija sa troje vrata je znatno lepsa nego sa petoro, pa ako ti nisu potrebna tolika vrata razmisli i na tu temu...
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
*.eunet.yu.



+4 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika24.08.2007. u 08:05 - pre 202 meseci
ziva istina,zadnji lonac je sito,ali zato se ne cuje...menjacu ga kad mi otpadne.
Za razliku od zadnjeg,prednji i srednji su citavi...kod benzinaca j.ebe to sto se kondezuje voda u njemu tokom
zimskih dana.Znaci ni na pamet mi ne pada da kupim nov jer se zvuk nije promenio ni malo.
 
Odgovor na temu

dragangra

Član broj: 144194
Poruke: 21
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika25.08.2007. u 09:29 - pre 202 meseci
puno zahvaljujem na svim informacijama. Po vašim komentarima i komentarima ljudi na drugim forumima zakljucujem da je ovo definitivno prilično pouzdan i dobar automobil, ako se uporedi sa konkurentima iz klase. Mane koje ste izneli li su definitivno sitnice sa kojima cu moci da se nosim :=). Definitivno mi je najvažnije da me ne ostavi na sred magistrale, a lonac i ostalo da se srediti.
E sad ostaje najteži zadatak kako naći auto. Imam utisak da ih se prilično malo vozi po našim putevima tako da će biti prilično težak posao naći auto od vlasnika što mi je plan pod A. Pod B bi bio auto sa placa mada je to definitivno mačka u džaku (vraćanje kilometraže, sređivanje havarisanih ili udarenih automobila - recimo u mom kraju za jednog našeg "uvoznika" polovnjaka radilo je 80% autolimara u gradu). Pod C bi bilo (mada možda i najpametnije) naći auto na zapadu, mada su i tu raznorazne začkoljice - viza, papiri i sl.
Tako da na kraju moram izneti i jednu molbu - ukoliko neko ima info o nekom focusu na prodaju neka se ne ustracuva :)) da mi to prosledi na private.
pozz.
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
*.eunet.yu.



+4 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika27.08.2007. u 11:23 - pre 201 meseci
odakle si?
javi se na mail,mogu ti pomoci.
ja sam iz Sr Mitrovice,radim u Novom Sadu...
Dacu ti broj,a boze zdravlja mogu te i povesti do coveka u Gluscima,koji radi samo iskljucivo fordove...
Sa njim se mozes dogovoriti.On uzovi automobile,citave,udarene,razbijene,u delovima,pa se dogovori...
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
*.eunet.yu.



+4 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika28.08.2007. u 11:23 - pre 201 meseci
ja sam najmanje imao problema sa radjenom limarijom...tj. uopste i nisam imao problema.
delovi se stavljaju na saraf,krila se kupuju za 5000 dinara...ostaje farbanje samo tog krila kod najboljeg majstora
za 50e.Proslo je vreme kad se gitovala sasija...jedini problem kao sto rekoh jeste stajanje auta sto sam i opisao u
prethodnom tekstu...
kad budes kupovao obrati paznu na stanje kaiseva.ako auto ima 80k km,mora imati originalni kais spreman za menjanje ili
svez promenjen drugi set.Pravi majstori u servisu ce sigurno to znati.Diskovi do 1 mm zazora,nikako valoviti...silen blokovi
bez znacajnijeg zazora.Kozni volan treba da se sija,gume na vratima ko nove.Uostalom,servis plati procenu iz prve ruke...
Ako prodavac bude odbijao da odete,ustedeces 2000 dindzi jer nesto krije.
 
Odgovor na temu

dragangra

Član broj: 144194
Poruke: 21
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika30.08.2007. u 08:50 - pre 201 meseci
definitivno pre kupovine planiram posetu sevisu na detaljan pregled.

a to za limariju je stvarno dodatno ohrabrenje, pa ni za jugića to ne bi bilo mnogo manje.
 
Odgovor na temu

EagleOne
Beograd

Član broj: 4897
Poruke: 239
91.150.97.*



+2 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika30.08.2007. u 16:21 - pre 201 meseci
Ja sam jedno krace vreme vozio fokusa 2.0 limuzinu, ni tada, ni pre, ni posle nije bilo problema sa motorom i menjacem, a presao je oko 180.000km.
Ono sto je bilo neplanirano je par problema sa podizacima stakala-gremlini. I koliko se secam to je to. Znam da je na trapu radjeno cesce nego sto je trebalo, ali nista dok sam ga ja vozio. Fokus je na mene ostavio utisak pouzdanog auta. Nije mi se dopao upravljac, ali se na njega brzo naviknete.
Samo da napomenem auto je od prvog km redovno servisiran i pazen, o onima sto stoje na placevima ne znam nista.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika30.08.2007. u 16:50 - pre 201 meseci
Citat:

"a to za limariju je stvarno dodatno ohrabrenje, pa ni za jugića to ne bi bilo mnogo manje."

Pa ne preteruj bas, jasno je da je kupovna groznica uzela maha, ali mislim da ti bajke i preterivanja ne trebaju.

Limarija za jugica se placa stotinama dinara, tako da je puuno manje, ali stvarno mislim da ti dodatno "paljenje" ne treba.

Ako si resio da uzmes fokusa, tvoj izbor, ne treba da izmisljas "prednosti", auto je skup, skupo odrzavanje i vise je u klasi cene sa A4, pasatom..slicnog godista, tako da se ne nikako poredi sa Yugom.
Preskup je za "kvalitet" koji nudi, neki malo "vitalniji" delovi (npr.. abs sa glavcinom i lezajem, alternator..) kostaju 400 i vise evra, za auto te klase je preterano.
Bolje je da nadjes ovlasceni servis i detaljno da pregledas polovnjaka, inace "kreditu" nema kraja..

To sto motor i menjac "lepo" rade posle 100-200kkm, nije neka prednost, ni prilika za hvalu, ja licno ne znam ko je radio generalku na 60000, ili menjac, bilo kog modela automobila. A u svakoj klasi se zalomi ili baksuz ili neki tesko havarisan..pa zakrpljen.
Ako je nejasno, hocu da kazem da je ta "situacija" da motor(a tek menjac) "lepo" radi posle 200kkm slucaj kod 99% marki i tipova vozla..

Obrati paznju na "dugmice", motorice, krpez i budzenje u instalaciji, zveckanja i lupkanja..

Skoncentrisi se za svoje pare..

Poz.
 
Odgovor na temu

milas

Član broj: 29337
Poruke: 588
*.veze.net.



+3 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika01.09.2007. u 15:49 - pre 201 meseci
Ford Focus je ocigledno dobar auto, ali da li ga mozete uporediti sa slicnim automobilima u klasi: Fiat Stilo (1.9JTD), Opel Astra Classic (1.6 16v ili 1.7CDTi i mozda Golf IV 1.9 TDI). U pitanju su slicna godista 2001-2004 (neki bolji nivo opreme i cena ;-). Naravno, ako neko smatra da u toj klasi postoji i nesto bolje, npr. neka Toyota ili sl. to bi bilo lepo da se cuje (ne robujemo valjda markama ;-). Takodje, da li neko zna koji je najbolji nacin kupovine i da li kod nas postoji i jedan bar minimalno posten diler polovnih automobila (ovo moze i na pp), jer ga ja jos nisam uspeo naci. I da li je to najbolji nacin kupovine polovnog autombila uopste (osim komsije ;-) ?
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika01.09.2007. u 18:05 - pre 201 meseci
To mozes da ocekujes tek kad eventualno ovlasceni uvoznik pocne da uvozi i polovnjake, jer vidim da su neki uvoznici poceli to vec da rade (Renault, Integra). Dotle bolje trazi auto medju prijateljima i poznanicima i ne veruj ono sto ti pricaju sami prodavci, njihovo je da hvale robu koju prodaju, tvoje da procenis da li je to istina.
Poznatom izgoreo jedan skut, nepoznatom oba ;)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika01.09.2007. u 18:12 - pre 201 meseci
Jeste malo off, tema je ipak Focus, ali...

Sta podrazumevas pod "postenim" dilerima. Postavlja se pitanje da li ima postenih ili bolje receno "normalnih" kupaca, koji znaju sta hoce...

Veliki dileri prodaju kola, "posteno", sto se tice velikog broja detalja kupovine, ali im je i cena "postena", vise izadje u terminu kao malo manje "nov" auto...

Ali "kupci", zele sve za malo para, imaju zelje razne i da je gepek za zamrzivac i da malo trosi, i da je dizel i da dobro ide, i da je multipoint a da prihvata "venturi", da bude sve i da je sto jeftinije, najjeftinije na svetu, sramota ako se nesto plati, ima tamo negde jeftinije kupio surak, on je pametniji...

A tada nastupa potopljeni, sluzbeni, lupani, uopste raubovani asortiman otpada, kome se vrati kilometraza, zakrpi krs, snazno istakne godiste i dodje na cenu zapisanu u polumozgovima kao "trzisna"....

Po meni, Focus je u startu, kao nov, preskup za "viziju" auta koju nudi. Dalje je sled pocetne cene...

Poz.

 
Odgovor na temu

milas

Član broj: 29337
Poruke: 588
*.veze.net.



+3 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika01.09.2007. u 18:40 - pre 201 meseci
O.K. Da ne ulazimo sada u detaljnu psihoanalizu nasih kupaca i prodavaca, ako neko zna nekog (da kazemo bar) korektnog prodavca neka javi na pp., posto apsolutno SVE sto sam ja nasao je prosto uzas. Ne mislim tu na cenu uopste, vec mi sve "mirise" ovakvu ili onakvu prevaru (na zalost koja nije kaznjiva zakonom).

Da, Focus je u centru paznje ali mozemo ga oceniti samo ako ga uporedimo sa konkurencijom, a mislim da su to upravo ova dva automobila koja sam nabrojao (a mozda i jos neki?). Da li neko moze da kaze njegove prednosti i mane u odnosu na druge automobile u klasi ?
 
Odgovor na temu

apex
kikinda

Član broj: 31144
Poruke: 918
*.adsl.sezampro.yu.

Sajt: www.polovni-delovi.com


+1 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika01.09.2007. u 19:12 - pre 201 meseci
Citat:
Ali "kupci", zele sve za malo para, imaju zelje razne i da je gepek za zamrzivac i da malo trosi, i da je dizel i da dobro ide, i da je multipoint a da prihvata "venturi", da bude sve i da je sto jeftinije, najjeftinije na svetu, sramota ako se nesto plati, ima tamo negde jeftinije kupio surak, on je pametniji...

A tada nastupa potopljeni, sluzbeni, lupani, uopste raubovani asortiman otpada, kome se vrati kilometraza, zakrpi krs, snazno istakne godiste i dodje na cenu zapisanu u polumozgovima kao "trzisna"....


E vala svaka cast! Ovo bi bilo kratka definicija :), treba staviti u TOP temu ovo.

Izvinjavam se za mali off
http://www.polovni-delovi.com - Najveći portal polovnih delova za sve tipove vozila
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika01.09.2007. u 20:30 - pre 201 meseci
" Da li neko moze da kaze njegove prednosti i mane u odnosu na druge automobile u klasi ?"

To tesko. Mora prvo da se definise klasa, da li se jede meso ili kupus, ili sarma. Po konforu, obliku i popularnosti pripada jednoj klasi, poredi se sa 5000€ i vise jeftinijim toyotama, nisanima, pa i opelima, sad vidim i Yugo je poceo da sparinguje, nov protiv starih..tu je par excelans, the best...

Po cenovnoj klasi, gura se u jace modele, i tu je zadnji po svemu....

Poz.

[Ovu poruku je menjao vladd dana 02.09.2007. u 00:51 GMT+1]
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika02.09.2007. u 08:11 - pre 201 meseci
vladd, ja ne znam sta ti hoces da postignes kudenjem Focusa i Fordova u vecini slucajeva, ali u globalu u poslednjih 20 godina polovan Ford je UVEK bio jeftiniji od istog brata Opela ili VW-a, ali nije bio i losiji. Tvoja teorija se zasniva na tome da je sad nov Mondeo za par stotina evra skuplji od VW Passata (naseg novog boga medju automobilima) i slican ceni sa Accordom, a po tvojoj logici ako nesto kosta toliko nikad ga necu kupiti ako moze da se kupi VW ili Japanac za te pare. Fordova prednost je u tome sto je kao polovnjak jeftiniji od konkurencije, a redovno odrzavanje kosta isto kao i za bilo koji auto te klase, s tim sto imas mogucnost da stavljas i neoriginalne delove pa da te ispadne jeftiniji, a kod Japanca nemas takvu mogucnost. Onda je i polovan japanac skuplji u startu a to ne znaci da je i bolji. Onda, postoji i reakcija kupaca, u ovom slucaju nemackih koji u vecini slucajeva govore samo za Ford i za Toyotu da bi ih ponovo kupili, to valjda vise govori i autu nego bilo koje neutemeljeno hvaljenje po forumima. Procenat kvarljivosti je takodje nizak. Delove koje pominjes da su skupi za zamenu su skupi na svim automobilima ali tebi je nekako lakse da das te pare za Passat/A4 ali ne i za Focusa. Zasto? Jer si psiholoski tako pripremljen, ako sam kupio skup auto onda se valjda podrazumeva da ga skupo odrzavam a ako se tako nesto desi na po tebi jeftinijem modelu onda se ne isplati jer on mora da bude jeftin. Pa i jeftiniji auto mora da se odrzava ali neki ljudi nisu spremni na to, u tome je glavni problem.
Inace, problem koji pominjes kao gresku se meri promilima i uglavnom je vec (ako se javljao) resen tako da nemoj da plasis buduceg kupca bez veze.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika02.09.2007. u 11:02 - pre 201 meseci
Nemoj da se ljutis Steppa, ja te postujem, ali ovo sto si rekao je zamena teza. Ne pljujem i nisam "pripremljen" marketinski, za razliku od Fan-ova, koji su spremni i kurblu da vade za svoje stavove.

Jednostavno se postavljam kao kupac, koji pokusava da se snadje, i koji zeli da iskoristi borbu konkurencije. Koji cu auto voziti, stvar je trenutka, ne toliko ni kolicine novca (fondovi se uvek mogu protegnuti), koliko sama konkretna prilika, komad automobila nebitne marke, u dobrom stanju, sa uslovima koje ja kao kupac zelim...postavljam..

I sam znas sta mislim o verziji "dobro se prodaje", pa sve se "dobro prodaje", osim ako zakonski nije "upropasceno"..

Za trzisne igre mozemo novi post da otvorimo, da vidimo koja fabrika na sta "napada". Pogledaj Alfe, pada im cena, ali su delovi vatra, teznja je da se baci i vozi novo, ko ga "odrzava" kupio je jos jednu novu. Posebna filozofija je i sa recimo Harlijima. 99% harlija se vozi, ikad napravljenih, fabrika manje zivi od kolicine "gotovih proizvoda", zivi od cene i prodaje delova, opreme..

Zasto mislis da je konkretan model, Focus, u rasponu vise modela, a zovu se Focus, u rangu cene 12-13k€ pa do 20k€..sta sve tu treba da definisemo, i koji kojoj klasi pripada, da li spominjemo osobine "onog" od 20 k€ a vozimo "onog" od 14k€, koji je losiji od nekog modela te cene, recimo Hyundaija, Corse, Pezoa...
"Gledamo" onog od 20k, meso, a glodjemo kupus..da se pojasnim..

Uostalom sta se htelo sa takvom paletom, da se prikupi odredjena kolicina zbunjenih kupaca, ili sta...koju "klasu" to posmatramo..

Poz.
 
Odgovor na temu

milas

Član broj: 29337
Poruke: 588
*.veze.net.



+3 Profil

icon Re: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika02.09.2007. u 12:01 - pre 201 meseci
Dobro, ovo je se sada pretvorilo u tipicnu forumsko filozofiranje tipa svaki je srbin najpametniji. Ako mozete da ga uporedite KONKRETNO sa dva modela koja sam nabrojao onda super, a ako je to teska "matematika", onda nista, hvala svima na odgovorima.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Ford focus - iskustva bivših i sadašnjih vlasnika

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 95598 | Odgovora: 108 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.