Postovani,
Mene licno niko nije pokrao, bilo je u proslosti gresaka prilikom obracuna
kod jednog od Srpskih provajdera. Greske je uzrokovao lose podesen sistem
naplate, koji je pred najavljenu prodaju podesen kako treba te se iste nisu
javljale koliko sam cuo od korisnika na forumu.
Mene kod VIP-a nervira sledece!
1. Imam dva broja koja su sklopljena na isto lice ali u razlicitom
vremenskom periodu sto znaci da su to dva odvojena Ugovora o predplatnickom
odnosu, te stoga se morajun posmatrati kao odvojen pravni odnos izmedju
kompanije VIP kao pruzaoca i mene kao korisnika usluga:
1. U koliko platim samo jedan racun VIP obustavlja saobracaj na oba broja i
naplacuje reaktivaciju i za broj koji je uredno i na vreme izmiren.
2. Poslednji racun sam platio prvog radnog dana u novoj godini tj 04.01.2012
i dana 09.01.2012 mi je obustavljen saobracaj za oba broja. Sta je VIP-u
trebalo da uradi da bi mi proknjizio uplatu tek 09 januara? Napominjem da
su 4,5,6 Januar bili radni dani, te da je platni promet izmedju preporucene
banke i VIP mobile mreze bio redovan.
Sto su mi obustavili saobracaj i sto ce mi naplatiti reaktivaciju za ono
sto sam navreme platio?
zzviktor