Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Peglica (FIAT 126p)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 613959 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

korbatch
nema
Kula / Ruski Krstur

Član broj: 200501
Poruke: 40
79.101.178.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)09.02.2009. u 17:48 - pre 184 meseci
peglicarenje je privilegija...Usput,kad si vec pomenuo saug goat i jutarnju 'zelju' za saugom,moja trazi saug vec posle hladjenja od 2h.Znaci bez njega bih je kurblao i kurblao,verujem da bih posteno namucio akumulator dok ne bi upalila.Ovako,pod saugom trgne iz prve,dakle posle kraceg perioda mirovanja od par sati saug odmah cim upali spustim i sve bude ok.U cemu je stvar? A kad smo kod 'serva',meni je prestao da vraca volan do kraja
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)09.02.2009. u 21:35 - pre 184 meseci
zanimljivo.... čekam prijatelja da mi napravi novu osovinicu karburatora jer mi nedostaje za rezervni... tu sam malo eksperimentisao sa nivoom benzina u njemu i sa glavnom diznom... tako da u zimskom periodu plovak štelujem na 6mm i dizna je 1.15... pali iz prve i relativno brzo prihvati gas, dok sa diznom od 1.10 treba joj malo više i ne može brže od 85km/h... sada hoću da stavim ovaj drugi pa dalje da experimentišem... sa ovim mi dobro radi.. ide kao zmaj ali lepo "srče" celih 8 u lokalu!!! mada su kratke relacije... inače možda ne preko 5 stepeniC ali preko 15C je palim bez sauga (sem jutarnjeg paljenja) i da stoji 8 sati posle prvog paljenja ... ovako je palim sa saugom ali ga odmah vratim sem na niskim temperaturama kada je malo vozim na pola sauga nekih 1-2min....


pegličarenje je i privilegija i osuda.....
uživati u pegličarenju se graniči sa mazohizmom...
 
Odgovor na temu

korbatch
nema
Kula / Ruski Krstur

Član broj: 200501
Poruke: 40
93.86.80.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)09.02.2009. u 22:33 - pre 184 meseci
Saug na velikom minusu drzim takodje minut,mozda nesto jace.Primi gas relativno brzo,nekad se malo 'zagrcne' kad ide iz prve u drugu.Neko mi je rekao da na stojadinu vozi prvih 5km pod saugom,isuse..Je l bi mi znao reci sta nije u redu sa volanom ili letvom,ili necim trecim,jer kao sto rekoh ne vraca ga do kraja pri skretanju.Da ne zaboravim,hvala na brdu korisnih informacija!
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)10.02.2009. u 06:41 - pre 184 meseci
@korbatch

ona nema letvu negi pužni (uslovno nazvan) reduktor, to što ne vraća do kraja prilikom puštanja obruča upravljača može da ima više uzroka... upravljački menhanizam.. trap.... ne znam koliko ti se teško volan okreće?.. jesi li primetio, kada ti je saputnik na prednjem sedištu malo pozamašan, da je volan osetno tvrđi?... podmazuješ li prednje osovinice na trapu (trebalo bi jedanput mesečno)?
probaj da joj zakreneš točkove s kraja na kraj na tvrdoj podlozi (beton, asvalt) ali ne volanom, nego rukama za točak pa zapni ali ne mnogo...
najpre bi trebao da prekontrolišeš komplet upravljački sistem.. "luftove" u spojevima (upravljača i trapa), ulje u upravljačkoj glavi... nereče imaš li povećan luft u volanu?

oko upravljača nemam neko iskustvo, na svu sreću nije mi pravio probleme tako da mi je malo poznat
 
Odgovor na temu

korbatch
nema
Kula / Ruski Krstur

Član broj: 200501
Poruke: 40
93.86.190.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)10.02.2009. u 18:47 - pre 184 meseci
Volan prilicno lagano ide,mislim,prema mom osecaju kako bi trebao.Prazan hod je neznatan.Ali da,pod vecim opterecenjem peglarija osetim izvesni tezi rad volana
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.227.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)10.02.2009. u 21:04 - pre 184 meseci
Vreme je za biksnovanje trapa.

Probaj mazalicom da "probijes" stroku, i videces otprilike kakva je situacija u trapu.

Poz.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)11.02.2009. u 06:26 - pre 184 meseci
Citat:
vladd: Vreme je za biksnovanje trapa.

Probaj mazalicom da "probijes" stroku, i videces otprilike kakva je situacija u trapu.

Poz.

još samo da dodam da trebaš da podigneš točak ali osloni dizalicu na gibanj u blizini točka (možeš koristiti i panj ali ti treba pomoć jednog prijatelja i ispravan prednji branik)... tako imaš najčistiju situaciju biksni kada se točak oslobodi..

nego!.. il' sam G il' L.... na starom tipu mazalica je pored štifta-čivije koji osigurava osovinicu, a na novom na viljuški trapa i to na gornjoj biksni zar ne??....
ja kod mog malucha nađoh samo štift!!!... nisu mi pomogli ni šilo ni čelična četka... biće da mi naočare trebaju! ... sećam se da mi je majstor rekao da se točkovi zakrenu do kraja ali ne znam na koju stranu beše pa se dekalamitom preko mazalica...

gde je tačno lokacija mazalica!?
pozz

 
Odgovor na temu

pajicradovan
Radovan Pajic

Član broj: 180423
Poruke: 6
195.252.127.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)11.02.2009. u 10:38 - pre 184 meseci
prijatelju goat

Nisam imao nameru da ocrnim peglicu taman posla nego sticajem okolnosti je vozim i sve dok me preveze do odredista nije frka tj. dok služi svrsi. Pogotovo ne bi bilo umesno da je ocrnim među tolikim vozačima i ljubitelja ovog autića na ovom forumu u ovoj temi, jednostavno dogodio mi se problem i reko čisto da se posavetujem sa ljudima.
Nisam neki zaluđenik brzine da moram voziti brz auto al voziti dobar auto složićeš se sa mnom da prija :)

Inače da ti se zahvalim na savetu i na odvojenom vremenu da mi pomogneš i ja sam kontao da je u pitanju kvar lakše prirode i da nemoram se cimati kod majstora, mislio sam i ja da je problem oko karburatora. Samo videh da ljudi na ovom forumu su doktorirali na peglici pa reko da sad ja tu nesto ne pametujem i čačkam reko da dobijem informaciju iz prve ruke jer uvek sam voleo bilo šta da radim da saslušam nekog iskusnijeg koji je taj posao već odradio.

Probaću to da sredim za vikend sad me neki grip strefio pa nisam baš za majstorisanje :).
Reče za neko kratko upustvo hajde ako te ne mrzi napiši mi nešto ili ako imaš možda šemu ili skicu karburatora to je stariji tip peglice pali se na ručicu tj. polugu kao ko već zove trebalo bi da je jednogli karburator ako se nevaram. Iskustvo sa karburatorima bas i nemam neko jedino u životu što sam radio je da sam ubacio nov karburator na motor tomos :) i nije baš nešto.

A što se tiče onog ing. ma daj to je pre možda bilo gospodin čovek sad bre niko neće sa gvožđe da radi. Svi bi da budu menadžeri i da sa parama rade :) kao da smo mi mašinci šugavi. Baš sa nekim ortakom iz BG pričam kaže kad muva ribu i kad ga pita šta je po profesiji nikako ne sme da kaže da je mašinac odmah dobije korpu :) :) :) ja imam možda tu sreću da ne živim u BG pa mi se to nije događalo :).

pozz i hvala još jednom

 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)11.02.2009. u 11:10 - pre 184 meseci
@pajicu

jeste pegličak za crnjenje... ima za to 1000 razloga... i ja umalo nisam zaplakao kada sam je prvi put (a bogami i drugi i treći) povezao.. .... kada sam seo u nju posle mercedesa i VW-a!!... mada sam sada navikao.. i ja sam je nabavio da je ima za lokal i na posao... nije mi jedini automobil... da ne merkam ivičnjak kada se parkiram ili veličinu parking mesta ili da ne zagledam u obuću kada ulazim u nju... i zimi mi je problematično izaći iz dvorišta ... ... to je bio osnovni razlog.... i nisam ni ja neki ljubitelj kanti koje sluše za prevoz iz mesat A u mesto B.. ima monogo čega drugog što šta da se voli...

PS poslaću ti na PP neke slike karburatora ali imaš i na netu... Vladd je dao par linkova sa servisnim upustvima... sve jedno poslaću ti sličice karburatora (popodne)...

pozz
 
Odgovor na temu

pajicradovan
Radovan Pajic

Član broj: 180423
Poruke: 6
195.252.127.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)11.02.2009. u 11:18 - pre 184 meseci
Da i zaboravih čime najbolje očistiti karburator jedni kažu samo kupovna tečnost drugi može soda ili alkohol mada mi na poslu imamo neku tečnost peremo masne delove zove se trihlor ili sad ga neki zovu još eko kliner samo sto sa tim se samo metal sme prati nikako drugi materijali inače tečnost razgrađuje masnoću neverovatno. Jedni nemoraš ima za bezin se kupi neka tečnost pa se pomeša nemora čišćenje sve sagore u sta moram reci malo sumljam. Ebem ga večita dilema sa čim?
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)11.02.2009. u 12:10 - pre 184 meseci
može trihloretilen.. ali ne vidim razlog... benzin može dobro da posluži
... očisti se sito na poklopcu karburatora (tamo gde su mesigane olive crevai za gorivo ispod štoplija se nalazi)..... u dnu čaše karburatora može imati krša ili vode... kanali za saug su prilično velikog promera tako da teže zapuše i lako se izduvavaju... kanali za regulaciju rada motora na ler gasu mogu da zapuše ali se manifestuje samo na rad na leru...nisi pominjao da je to problem pa ti zato ne treba taj posao koji je najkomplikovaniji... može difuzor da bude zaprljan-čađav ali samo ako nisu dobrona štelovani ventili (usisni)... ako jeste prešteluj ventile... proveri iglicu ventila za regulaciju nivoa goriva u karburatoru.. možda je oštećena... plovak našteluj na gornji nivo 7mm između dihtunga poklopca karba i tela plovka tako da u tom poožaju dovod goriva bude zavoren (gornji nivo goriva)... donji položaj je negde na 16mm rastojanja, mada nije bitan donji nivo... važno je da plovak ima slobodan hod od bar 7mm...
sa strane karburatora nalazi se mehanizam sauga.. pažljivo skini poklopčić koji drži oprugu na klipu sauga (da ne pogubiš delove) izvadi i produvaj kanale... pr etoga odvi mesingani umetak sa diznama i to produvaj... mislim da ne detaljišem-smaram mnogo....jednostavano je... sam ćeš videti...

pozz
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.227.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)11.02.2009. u 12:42 - pre 184 meseci
Postoji bar tri vrste prljavstine u karburatoru. Stoga, nema jednoznacnog i univerzalnog sredstva za dobro ciscenje.

Sprejevi su na bazi razredjivaca, aceton je najbolji organski rastvarac za benzinske produkte, trihloretilen je izuzetno agresivan i opasan kancerogen a dobar rastvarac, ekoklineri su blage organske kiseline, baze ili detergenti, i svaka od pobrojanih "hemija" ce unistiti organsku prljavstinu.

Neorganska prljavstina, praskasta ili skamenjena, moze se otkloniti mehanickim putem, ultra zvukom ili postupkom "peskiranja", namerno pod navodnicima, posto se umesto peska koristi soda bikarbona, pesak bi urnisao mekanu cinkovu leguru karburatora.

Kombinacijom hemije i mehanike, moze se ocistiti kvalitetno, karburator. U kucnoj radinosti, treba izbegavati trihlor i jace rastvore kiselina ili baza.

Ja sam za aceton(ili razredivac) i "soda-jet", kao "dobitnu" kombinaciju, za kucnu(garaznu) aktivnost oko karburatora..

Poz

http://www.cims.rit.edu/ne/pubs/NC3R_1bakingsoda_web.pdf
 
Odgovor na temu

pantic68
zoran pantic
sabac

Član broj: 50312
Poruke: 913
91.150.70.*



+11 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)11.02.2009. u 13:44 - pre 184 meseci
Karburator koji je progutao dosta vode nekad je moguce ocistiti samo sonom kiselinom koja osim kamenca i oksida rastvara i sam aluminijum pa treba biti oprezan, dobro ga isprati vodom, izduvati i staviti u funkciju pre nego sto pocne da korodira. Agresivniji organski rastvaraci mogu da ostete membrane i gumice.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.227.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)11.02.2009. u 13:57 - pre 184 meseci
To je opasan put u samopovredjivanje i ecovanje karburatora. Ako provede pola minuta vise u sonoj kiselini, nikada se nece nastelovati da radi kako treba.

Na peglici je prisustvo vode zanemarljivo, posto je vazdusnjak, karburator je okruzen vrucim delovima, i sam je pregrejan, postavljen visoko i nepristupacan vecim kolicinama vode koja se dugotrajno zadrzava u ili na njemu.

Ovo govorim, posto imam jedan takav karb, koji je cistio "majstor", za reklamu, preigrao se u kiselini(da bude "bolje"), i sada u delovima stoji u fioci, posto nije bilo nacina da proradi. I povrsina mu je hrapava kao smirgla.

Poz.
 
Odgovor na temu

pantic68
zoran pantic
sabac

Član broj: 50312
Poruke: 913
91.150.70.*



+11 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)11.02.2009. u 14:25 - pre 184 meseci
Postoji rizik da se upropasti, napomenuo sam, to je poslednja mera. Voda obicno dodje sa benzinom, bio je to cest slucaj dok se sipalo na ulici i pretakalo iz flasa i kanti. I mislim da nema gumica i membrana u peglinom karburatoru pa se ono upozorenje u vezi acetona odnosi na neke druge modele.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.227.*



+5251 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)11.02.2009. u 14:37 - pre 184 meseci
Postoji plasticni plovak, u nekim verzijama, ja sam imao limeni, i jedina gumica je bila na dizni za vazduh, ali se predpostavlja da se rasturi karb do detalja, a nema ih puno, i lagano i pazljivo ocisti.

Ko je spretan, moze i brenerom:), samo treba u gunguli popravke i jurenja kojecega (nikada nisam imao "organizovanu" radonicu pri ruci), izbegavati rizicne zahvate..

Poz.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)11.02.2009. u 16:12 - pre 184 meseci
sona kiselina!?... ne bih to radio da imam samo jedno kućište karburatora... gumi, plastici, mesingu ne smeta jer sam na poslu "prao" krečnjakom obložen elekroventil za vodu... a i na kraju pričamo o karburatoru koji izgleda kao primer za bukvar mehanike... i na kraju da zapuši ima "tehnološke rupe" ... odlivak je to... burgija od 2-3mm... čelična žica... pa na kraju olovni čepići... i njega je čovek napravio.. nije pao sa meseca.... bitni promeri vodova su izrađeni u obliku demontažnih dizni..
 
Odgovor na temu

pajicradovan
Radovan Pajic

Član broj: 180423
Poruke: 6
62.193.157.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)25.02.2009. u 13:04 - pre 184 meseci
druze rasturio karburator kad ono ima se sta videti prljavstine i rdje na sve strane inace karburatur mi deluje dosta dobro ovako nisam primetio da je nesto osteceno nije ni cudo sto nije radio kako treba :)
e sad javio mi se problem rasturio sam karburator svog osim pozicije 3 5 i 8 na strani 35 na onim slikaam sto si mi poslao jel moze neki savet kako da izvadim te delove i onda da ga operem i sastavim i valjda ce biti brm na kraju:)

Hvala unapred
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)25.02.2009. u 13:45 - pre 184 meseci
e to ti je saug...

pokušaj nekim malim odvrtačem ili šilom skinuti osigurač 3 koji izgleda da je zapertlovan-utisnut u otvor... imaš dva proreza na njemu.. podvuci tu mali odvrtač ili šilo iščupaj ga u vis.... uradi to negde na "čistom" gde možeš da nađeš oprugu ako izleti... opruga 5 je između tog osigurača-polkopca 3 i klipa 8... prilikom sklapanja ako si malo iskrivio stavku br.3 ispravi je tako kada sve vratiš opruga ne sme da je izbije iz ležišta (dok ne montiraš poklopac karburatora)

mada možeš i sa strane da nečim špicastim podihneš klip sauga... pojaviće s edve rupice sa strane, produvaj ih, mada to nije toliko pouzdano pogotovo ako se radi o teško zaprljanom karburatoru
ako ne upali na "pola sajle" ništa nisi uradio
....
nije teško

pozdrav
 
Odgovor na temu

pajicradovan
Radovan Pajic

Član broj: 180423
Poruke: 6
62.193.157.*



Profil

icon Re: Peglica (FIAT 126p)25.02.2009. u 13:48 - pre 184 meseci
vazi hvala ti sad cu bas da probam nisam bio siguran kako se vadi jadnno je tanak je materijal mislim pa da nesto ne odstetim znaci samo vuci nagore OK
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Peglica (FIAT 126p)

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 613959 | Odgovora: 1694 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.