Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u

elitemadzone.org :: MadZone :: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 50654 | Odgovora: 131 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

X Files
Vladimir Stefanovic
Pozarevac

X Files
SuperModerator
Član broj: 15100
Poruke: 4902
*.tekostolac.co.yu.

Jabber: xfiles@elitesecurity.org


+638 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 10:12 - pre 195 meseci
Citat:

štikla je označena crvenim krugom.

Jesi li ti 100% siguran da je to crno - štikla! :)
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 10:15 - pre 195 meseci
Sram te bilo, ovo je pošten forum.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 10:18 - pre 195 meseci
E, Miroslave, a sta ako to oznaceno nije stikla?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 10:24 - pre 195 meseci
Isto važi i za tebe. A da ne pominjem da ta riba ima sad preko 50 godina, pa vi vidite šta izjavljujete o nečijoj majci ili baki.
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 10:35 - pre 195 meseci
Citat:
Miroslav Jeftić: Isto važi i za tebe. A da ne pominjem da ta riba ima sad preko 50 godina, pa vi vidite šta izjavljujete o nečijoj majci ili baki.


Pa pazi, mogli su i nju da pronadju, da je malo "osveze" i ponovo stave na haubu "osvezene" skale
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 10:44 - pre 195 meseci
Pazi, ta baka bi sasvim pristajala ovom mutantu od auta - jos ako su joj do sad ugradili vestacki kuk, analogija bi bila 100% - sa novim spojlerima :)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

mikiilic
Bgd

Član broj: 101061
Poruke: 14
*.eunet.yu.



+2 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 11:12 - pre 195 meseci
Iz vaših postova vidim da niste bili ni rodjeni kada se zastava 101 pojavila. To je bio kultni auto u ono vreme. Bio je brz, startan, imao je sportski duh. Kasnije mu je primat oduzeo golf. Moj prvi auto je bio kec iz 78 godine, luxe model, boje slonove kosti. Za razliku od standard verzije, moj je imao dvobrzinski ventilator za ventilaciju i sedišta od štofa. Kočnice nisu imale servo uredjaj.

Imao je trista mana, prokišnjavao, škripao, tandrkao. Ali ništa od toga mi nije smetalo jer sam bio mlad i auto mi je trebao da bih se ludo zabavljao sa mojim prijateljima. Tačnije, on je bio sredstvo, a ne cilj, kao vama danas. Vozio sam ga do 85, a onda se dezintegrisao, jer je tadašnjim kečevima limarija bila jako loša. S obzirom da sam bio student, moj bužet nije dozvoljavao velika ulaganja u održavanje. I tako slabo održavan i pažen, nikad me nije ostavio na putu. Bio sam vrlo siguran u svoj auto.

E, a sad malo o Zastavi. Tvrdnje da je zastava bila zaštićena ne stoje. U bivšoj SFRJ Zastava je imala jaku konkurenciju. U Novom Mestu Reno sa R-4 i R-18, u Kopru Cimos sa Dijanom a kasnije GS-om, iz Zagreba su dolazili fiati 132-ke, IDA-Opel iz Kikinde, čak je jedno vreme pežo imao aranžman sa amortizerima- Priština i zamalo da zaboravim najvećeg konkurenta, TAS iz Sarajeva.

A danas tvrditi da plaćamo visoke carine zbog zastave je neozbiljno, da ne kažem glupo. Zastava bi prodavala isti broj automobila, i da je carina 0%. Zaštititi prodaju od par 1000 automobila carinom je glupo (mislim kao razlog). Druga stvar je u pitanju. U Srbiji je prošle godine prodato 56000 novih automobila. Izračunajte koliko je otišlo u BUDŽET. A tek koliko je kupljeno ODLIČNIH polovnih automobila koji su prešli po 200-300000 km? Gladna država je razlog visokih dažbina a ne bedna zastava.

I moram da se složim sa jednim od prethodnika, šta je uradila auto industrija za poslednjih 30 godina:dodali elektromotor i balone. Ako stvari posmatrate bez šminke, videćete da, konstruktivno, nema velikog napretka u auto industriji. Motori su isti kao i pre, nema karburatora, ima direktnog ubrizgavanja i to je sve. Neki sitnim domišljatostima se povećava snaga motora i smanjuje potrošnja. Negde čak ni to.

Primer:moj stari kec je trošio 10 litara po gradu, a moj "tehnološki " savršeni punto sa svom silom elektronike, ubrizgavanja i sl,- 9 litara (beogradske gužve). Neko će reći da ondašnje i današnje gužve nisu iste.......

I da završim, zastava je imala šansu da postane ozbiljna fabrika automobila, ali desile su se devedesete i tu je kraj. Verovatno će poslovati slično ruskoj ladi (fabrika se zove vaz, ili kako?), gde pored domaćeg modela proizvode bar još deset različitih zapadnih modela- starih naravno. Slično astri i puntu(z-10).
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 11:19 - pre 195 meseci
A što je Puno Euro4, a Zastava Euro -4, nema veze, globalno zagrevanje je ionako samo velika zavera, a olovo je puno vitamina ? ;-)
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
adsl-249-73.eunet.yu.



+165 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 11:19 - pre 195 meseci
pogledaj novu ladu i pogledaj "novog" stojadina
OGROMNA JE RAZLIKA
tamo je bilo napretka [i u dizajnu i u tehnoloskom obliku],a na zastavi...

a zastava je isto s***** kao i fiat,tu nema rasprave
a velike su dazbine zbog vestackog smanjenja uvoza i "poboljsanja" domace privrede ,tacnije automobilske industrije


p.s. malo offtopic,najezim se kad cujem da ljudi kupuju zastavina vozila jer "delova ima na svakom cosku ako se pokvari",pa ne kupujes auto zato da bi ga samo popravljao,vec kupujes da bi imao prevozno sredstvo koje se nece tako lako pokvariti

p.p.s. garancija na z. vozila je 1 godina,koliko je na "strano placenicka"? ;)
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.3dnet.co.yu.



+1344 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 11:23 - pre 195 meseci
Ljudi, da li neko zaista poredi keca sa bilo kojim novim autom?

Ne mogu da verujem...
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 11:27 - pre 195 meseci
Samo još fali ono "ja sam sa Fićom išao na more" i "koja su to kola bolja od Moskviča" i da zaokružimo priču.
 
Odgovor na temu

mrle 011

Član broj: 143142
Poruke: 234
*.ptt.yu.



+8 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 11:28 - pre 195 meseci
Citat:

Horvat:
............
evo sad sam pogledao
opel astra Karoserija sa 3 vrata - od 15,820 € [znaci osnovna oprema]
edit 2:evo i zastava 101
Zastava 101 Skala 55 323.600 5 307.325 362.644


pa uporedio si auto od 4 soma sa autom od 16 soma?
i sta ja sad da ti kazem, osim da ja i pored toga i dalje mislim da su i jedan i drugi kutija od jeftinog lima u ciju unutrasnjost je ugradjena plastika od recikliranih lavora.


offtopic:

Citat:
McKracken
Potrebno je da prodje jos par godina da pomru svi koji i dalje veruju da sledece ima smisla
.................


spala knjiga na par slova.
glavna prepreka za vaspostavljanje velikog trzista, slobode i demokratije je mrle, koji sedi u svom domu sa svojom porodicom i jednom sedmicno napise post na forumu i 10 zena u crnom koje su pre neki dan, 8. marta, htele da obeleze taj praznik, ali su im skup zabranili ovi sto uspostavljaju trziste i slobodu sa obrazlozenjem da remete javni red i mir, pa ne mogu trziste i demokratija da se razvijaju, jer je demokratija kad razularene horde fasista urlaju "ubi zakolji da *(dodati po zelji bilo sta sto je razlicito od njih) ne postoji", dok lome sve zivo po gradu.

mnogo ce vam jako to trziste biti, samo kad se resite tog velikog problema.


Citat:
McKracken:
Itekako lupas. Sta fali da ja malo pokupim iz tvog stana namestaj kad mi zatreba, zbog npr. nedostatka ogrevnog drveta? I naravno to uredno spalim bez da te konsultujem?
...........


ne znam o kakvom kupljenju stvari iz tudjih domova pricas, ali ono sto znam je da u doba komunizma, tada kad nije postojalo nj. v. trziste, nisamo skoro nikada zakljucavali ulazna vrata od stana, nekad i mesecima, a sada vidim da ova tzv. pancir vrata postadose standard, i to najmanje sa po dve brave.


Citat:
McKracken:
.........
Iako ovo pocinje da postaje ideoloska rasprava (i kao takva nepozeljna)


evo u necemu se slazem sa tobom i ja ovde necu vise nista pisati.


Citat:
ventura: Pa evo računice: Prosečna plata 350 evra x 12 meseci x 40 god staža = 168,000 evra. Dakle odgovor na tvoje pitanje je debelo DA, i to STANČINA.

A ako bi uzeo računicu 2 plate po 350 evra, stim da se od jedne živi, a od druge otplaćuje stan na kredit, za 20 godina imaš stan od 80,000 evra, što mu dođe 60-80 kvadrata... Nije lako, ali je izvodljivo... Mnogo izvodljivije nego da čekaš 55 godina života, dovoljan broj poena, konstantnog straha i podmićivanja, da bi ti neka tamo komisija rešila stambeno pitanje...


pa ja sam te ovde negde, na susednoj temi, vec jednom pitao o tome, a ti pricas o nekim gulazima i komsinicama.

ako je to tako k'o sto ti tvrdis, da u komunizmu nije niko nista radio i da se tako dolazilo do stanova, odakle onda iza komunista ostadose (da uzmem za primer grad u kojem obojica zivimo) ovolika naselja po bgd-u?

ko izgradi novi bgd, bezaniju, zi-pi, galeniku, labudova, petlova, banova itd. brda, vidikovce, miljakovce, rakovicu, banjicu, jerkovice, medakovice, konjarnik ........za 40 godina?

i ko je ziveo tada u tim naseljima?

da li je niklo i jedno novo naselje u bgd-u u poslednjih 20 godina, otkad je trziste?

ako ti je ovo komplikovano za odgovor, mozes u prethodnih nekoliko pitanja da rec "naselje" zamenis sa bolnica ili klinicki centar npr. ..... ili neki veci dom zdravlja.

ili, ako je i to previse, zameni sa recima "javni wc".
da li je u beogradu izgradjen i jedan javni wc otkad nema zlih komunista?


Citat:

Ivan Dimkovic:

.........
O komforu i da ne pricamo, ali necemo se baviti komforom jer jedna komunisticka dusa kao sto je tvoja svakako prezire bilo kakav komfor kao imperijalisticku propagandu.
.........


ne prezirem ja burazere komfor, vec one bolesnike koji zarad svog komfora i svog profita ne prezaju od toga da, pod plastom "trzista", "slobode", "demokratije", "neprikosnovenosti privatne svojine" isl., uspostavljaju monopol i nad onim sto vecina smatra za javno dobro, opstu imovinu.
zato je ideja komunizma i rodjena i zato, kao opozicija takvima, nikad nece umreti dok takvi postoje, bez obzira sto McKracken misli da je mrle problem.

da li ti mislis da npr. jedan gazda misko ne bi nama prodavao i vazduh, po trzisnim cenama naravno, samo kad bi postojao efikasan nacin da ga (vazduh) nekako navata i zapakuje, a zakonski i demokratski nacin da on dodje u posed istog, siguran sam da cemo se sloziti, ne bi sigurno bio preveliki problem?
da li onaj trzisni i demokratski biznismen, koji je posekao nekoliko stotina hektara sume u amazoniji dok ja pisem ovaj post, zapravo to vec i ne radi, na ovaj ili onaj nacin, a sve zarad svog profita?

i 'ajde, posto sam vec napisao da je ovo offtopic i obecao da necu vise da zagadjujem ovu temi, a evo i molim moderatore da mi ne brisu ovaj post, da iskoristim priliku da te pitam jos nesto.

posto znam da se slazemo oko toga sta olos radi u ovoj zemlji poslednje dve decenije, ali se ne slazemo u tome - sto je tvoj stav, a i neka vrsta aksioma na ovom forumu - da to rade preobuceni komunisti i da je to sve posledica nasledjenog komunistickog mentaliteta, pitao bih te kako objasnjavas stvari koje su se desavale pre komunista.

da li mislis da su "miskovici" pre onoga (WWII) rata na drugaciji nacin sticali svoja bogatstva od danasnjih miskovica?
ako nisu, ciju su onda oni mentalitet nasledili, posto pre njih nije bilo komunista?
a ako jesu, kako su to sticali?
kako su tadasnji ministri postajali milioneri?
kako su karadjordjevici 1945 iz londona potrazivali 45.000.000 tadasnjih dolara od svog naroda i svoje drzave?
kako su oni stekli toliko bogatstvo za 20-30 godina i postali jedna od najbogatijih evropskih monarhija?
vredno su radili i stedeli?
meni je moj cale pricao da su oni tada radili od izlaska do zalaska sunca i da su skoro uvek bili gladni.


/offtopic.



Citat:
Miroslav Jeftić: ..... A na pitanje koji auto da se kupi za 2-3k evra da bi se malo vozikalo po gradu - nijedan. Idi taksijem i gradskim saobraćajem, to nisu pare za koje se kupuje pristojan auto. Biće mnogo jeftinije i daleko komfornije. :)
........



pa to i radim.
da iz bgd-a odes autom do nisha i da se vratis, ovim auto putem sto su ga napravili oni komunisti sto nisu nista radili, a ovi trzisni za 20 godina ga unapredili tako sto su postavili one rampe i kucice za naplatu novcanica, ti, hebote, treba skoro trecina prosecne plate.
zato je valjda onoliko i pust taj auto-put, al' nema veze, bitno je da je sada trziste i demokratija.


Citat:
Miroslav Jeftić: ......
A ovo pitanje, šta je industrija napredovala, mogu da se nasmejem samo. Evo ni kompjuterska industrija nije ništa napredovala - i dalje imamo tastaturu, monitor, miš i kantu, isto kao i pre 30 godina, nema pomaka, tapka se u mestu. Vista je našminkani dos, s tim što dos mnogo bolje radi nego Vista, nema plavih ekrana, mnogo jednostavnije licenciranje.



nisi dobro procitao moj post.
nisam pisao o industriji, vec o auto-industriji i njenom revolucionarnom razvoju u poslednjih 30 godina - plasticnim balonima od recikliranih lavora i novim sarenim lampicama.

ali eto, kad vec spomenu kompjutere, moze se uzeti kao neki reper i to sto ja ovo pisem na kompjuteru koji vredi 100 ojra, a pre 30 godina su takav slican imale otprilike nasa i pentagon.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 11:43 - pre 195 meseci
Pa nekad su ubrizgavanje i još trista čuda koja su danas u masovnoj upotrebi imali samo u moto sportu (Formula 1 itd) i koštalo je malo manje nego NASA. Ja ne znam šta treba da urade da bude revolucionarno, da lete kola po nebu kao u Povratku u budućnost?
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 12:04 - pre 195 meseci
Citat:
mikiilic: I moram da se složim sa jednim od prethodnika, šta je uradila auto industrija za poslednjih 30 godina:dodali elektromotor i balone. Ako stvari posmatrate bez šminke, videćete da, konstruktivno, nema velikog napretka u auto industriji. Motori su isti kao i pre, nema karburatora, ima direktnog ubrizgavanja i to je sve. Neki sitnim domišljatostima se povećava snaga motora i smanjuje potrošnja. Negde čak ni to.


Ovo je bas simplifikovano posmatranje razvoja, ako cemo tom logikom onda se nista pametno u inzenjerstvu nije desilo od izuma parne masine Agregat, iliti narodski motor, je u kolima samo jedna i to ne najvaznija komponenta. Pored te sminke kako je ti opisa, postoji sijaset tehnoloskih promena u konstrukciji automobila. Vesanje i stabilnost, prenos, kocioni sistemi, siguronosni sistemi, upravljacki sistemi, komfor, itd, itd. Da se razumemo, i ja sam svoju maldost proveo razvaljujuci skodu 120l koja je bila moj vrsnjak i bilo mi je svetski, ja i auto, milina Al sad sam mator konj i imam dete i ne zelim da dete vozim u sklopociji koja ima garantovanu 100% smrtnost suvozaca u sudarima Agregat mi tu stvarno ne igra ulogu, skalu ne bih uzeo sve da ima hybrid commonrail startrek antimater warp propulsion motor najposlednjije generacije

@ostali
Ta prica za Euro 3,4, itd kod nas je puj pike ne vazi, sta vise takvi automobili kod nas najbrze stradaju posto se gorivo koje nase zastarele rafinerije "rafinisu" ne razlikuj mnogo od starog ne-Euro goriva. Bese skoro neki clanak u BLicu sa ispitivanjem goriva na pumpama i o tome kako imamo zakon koji je uskladjen sa Euro standardom, ali isto imamo i uredbu vlade kojom se rafinerijama dozvoljava da zakon ignorisu jer nemaju tehnickih mogucnosti da ga ispostuju. Europejizam na domaci nacin

Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

mikiilic
Bgd

Član broj: 101061
Poruke: 14
*.eunet.yu.



+2 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 12:07 - pre 195 meseci
Kad već pljujete po zastavi da ništa nije izmenila za 30 godina, evo jednog podatka, 100%: u Johanesburgu postoji fabrika VW gde se proizvodi GOLF 1 !!! Malo je restilizovana unutrašnjost i ima neki motor od 1.4. Jeftin auto za crno/belo stanovništvo, manje firme i sl. I šta sad? To je kao super auto. Tehnološki savremen. Proizvode i una a iz Brazila im stiže "NOVI" fiat palio. Iz auspuha im bije sveža kamilica !

Auto industrija nema novih rešenja, ovo sada je način da se svaki sledeći model proda po 30% većoj ceni od prethodnog. Izmene su kozmetičke, a papreno skupe. Ni kvalitet, a ni trajnost nisu više na nivou starijih modela. Setite se stare bube ili mercedesa model 123. Danas daju garanciju 5 godina, to je tačno. Delovi za prvu ugradnju su odlični i traju 5 godina. A onda nastupa agonija. Svaki zamenjeni deo ne traje koliko i onaj prvi. Ciklusi zamene su sve kraći. Uvoznici tvrde da su delovi originalni , što je i tačno, ali klasa kvaliteta nije I, već ko zna.

Zastava 101 nije tehnološko čudo, ni vrh dizajna. Kao takva, dostupna je velikom broju gradjana. Za male pare dobije se pristojan auto, čije je održavanje jeftino, registracija, osiguranje itd.


Za 4000 dobar polovan auto ? Ma daj čoveče, da je dobar, štedljivi švaba bi ga i dalje vozio. Ovako ga je prodao tebi a on vozi dobar od 15000.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 12:11 - pre 195 meseci
Sirotinja će uvek voziti krševe, da li u Srbiji, Brazilu ili JA republici, potpuno nebitno, ne vidi šta tu nije jasno? A održavanje Fiće je još jednostavnije i jeftinije (da ne spominjem da troši kao upaljač), zna da ga popravi bez problema i brat od mog druga, učenik srednje tehničke škole. Pa navalite na Fiće, dok još ima.
 
Odgovor na temu

Flash411

Član broj: 53039
Poruke: 1846
*.adsl.net.t-com.hr.

Jabber: flash411@jid.pl
ICQ: 296417234
Sajt: www.etfos.hr/~mgavlik/goo..


+4 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 12:14 - pre 195 meseci
Nemogu se suzdrzati,a da nesto ne napisem na ovu temu.
Posjedujem stojadina iz 1983. godine,izvozio je tri motora,
svaki je presao oko 400 000km u njemu je sada 4. motor
od lancie sa 150 000km.Jos uvijek je pali-vozi,manji servisi
najvise jednom godisnje.Doduse,moram priznati da smo ja
i moj otac to drzali sve uredno,sami sarafali,radili generalke,
limariju itd. Bit ce mu 25 godina u 6. mjesecu.

Vi svi sprdate stojadina,iako je to dosta dobar auto za
te novce i za tehnolosku generaciju iz koje potjece.
Jeste se ikada zapitali zasto je stojadin tako los auto?
Nece ga kuditi oni sto drze reda imalo oko mehanike nego
oni koji samo znaju ko tetkice sjesti u auto,upaliti i gas.
Isti ti voze kod nadri majstora da ih poprave brze i
jeftinije,nema veze kako. Isti ti su prevelika gospoda da
bi zaprljali malo ruke,malo samo. Dovoljno je redovno sipati
ulje,pripaziti kako vozis,mjenjati potrosne dijelove,nijedan
auto nije imun na to. Oni koji su to radili su imali los auto,
koji je prezivio max. 10-ak godina pa je otisao pod presu.
Oni koji su pazili voze se mozda cak i danas,kao i ja.

Lako je kupiti novi auto,i uzimati si iz usta za kredit,
vjerovati u one njihove bajke o trajnosti i sl. Novi auti su i
kvalitetnije izradjeni od zastave,manje trose,manje se kvare,
ali-sta kad prodje 3,5,7 godina? hoce li to jos uvijek raditi tako?
Rijetko koji novi auto ce dozivjeti duboku starost,i potrajat ce
taman dok se ne otplati kredit,a sta onda? Nikada necu moc
razumiti ljude koji to rade,mozda sam ja takav,mozda sam
u vasim ocima ispao lud,ali briga me.

Svi ti vasi novi auti ce kad-tad otegnuti papke,
i popravak ce biti katastrofalno skup,
zastava je jos uvijek tu negdje,ide,ne buni se,ne treba ici
na servis,jedan dio ne kosta kao cijela placa,i u stvarnosti
je vrlo zahvalan auto ako samo malo pazi.
Za razliku od novih auta koji se po mom ukusu kvare,ne cesto,
ali preskupo. Vjerujem da je vecina kupila novi auto da
susjedi budu zavidni,znam to iz iskustva. Gdje je tu smisao?

Zastava je zastava,ovo sto rade se kosi sa zdravim razumom,
u 2008. su mogli ipak nesto bar napraviti a ne opet nasminkati
starog stojadina i blamirati se na izlozbi. Tu se slazem s vama,
ali nemogu vas slusati kako sprdate taj auto,jednostavno nemogu
jer niste u pravu.

P.S.:sad sam se sjetio,imam u dvoristu parkiranu
zastavu iz 79. god. s originalnim motorom i mjenjacem i
vecinom originalnih dijelova,u voznom stanju.
29 godina je to,top that!

Gone insane,be right back..... | Malo drugacija google pretraga
http://poremecenum.blog.hr/ | http://www.etfos.hr/~mgavlik/googledirectorysearch/
____________________________________________________
Failure is not an option. It comes bundled with Windows.
 
Odgovor na temu

mikiilic
Bgd

Član broj: 101061
Poruke: 14
*.eunet.yu.



+2 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 12:21 - pre 195 meseci

Šta je onda problem? Zašto se pljuje po zastavi? Model koji ima svoje kupce, takav kakav je. Ko želi da se vozi u nečem boljem, može da bira. Svako bira prema svom novčaniku i životnoj filozofiji.

Škoda 120l je bila dobar auto, ali 1000 mb je neprevazidjena.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 12:26 - pre 195 meseci
Niko ne pljuje po Zastavi na taj način. Poenta je da trideset i kusur godina kasnije oni proizvode isti (ili verovatno i gori) automobil, usput pričajući o nekakvim poboljšanjima. Za to vreme kada je nastao je bio solidan, za današnje vreme je prevaziđen, osim ako vam treba automobil u klasi do 1000€. To što mi (i neki drugi) nemamo para je naš problem.
Nemam para da kupim quad-core, ali nemam zbog toga potrebu da uzdižem duron u nebo, a rade na istom principu oba, sve vreme računaju nekakave nule i jedinice.
 
Odgovor na temu

mrle 011

Član broj: 143142
Poruke: 234
*.ptt.yu.



+8 Profil

icon Re: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u21.03.2008. u 12:30 - pre 195 meseci
Citat:
Miroslav Jeftić: Pa nekad su ubrizgavanje i još trista čuda koja su danas u masovnoj upotrebi imali samo u moto sportu (Formula 1 itd) i koštalo je malo manje nego NASA. :) Ja ne znam šta treba da urade da bude revolucionarno, da lete kola po nebu kao u Povratku u budućnost? :)


e, pa ne mogu da izdrzim, moram jos ovo da napisem.

pa sta mislis, jel' ljudska vrsta u 21. veku, kada salje patfajndere na mars itd.,ovladala tehnologijom da napravi jednu kutiju od nekog materijala koji ne truli, eto npr. od plastike iz recikliranih lavora i da ispod haube zasrafi neki elektro-motor, kojeg bi napajala baterija i koji bi pokretao tu kutiju?

i sta bi tu bio veliki problem?

takav auto ne bi uopste zagadjivao sredinu, niti proizvodnja struje pod obavezno to podrazumeva.
ne bi stvarao buku, koja meni licno pocinje vise da smeta od otrova iz auspuha.
bio bi mnogo jednostavniji i laksi, a samim tim jeftiniji i dugotrajniji.
ne bi ima ni menjac, ni karburator, ni ventile, ni hladnjak, ni pumpu za vodu, ni kvacilo, ni jos milion drugih stvari.
..... i imao bi jos milion drugih prednosti u odnosu na ovo sadasnje, a tek mozda po koju manu.

i zasto se mi, ljudska vrsta, ne vozamo takvim autima?

pa zato sto ovo, kakvo sada jeste, obezbedjuje veci nj. v. Profit nekom uspostavljacu trzista, slobode i demokratije.

meni ova luda planeta, tj. ljudska vrsta na njoj nije vise ni tuzna, vec postaje apsurdno smesna.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Osvežena Zastava Skala 55 na BG CAR SHOW-u

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 50654 | Odgovora: 131 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.