Koristim Visa Vuirtuon karticu već dve godine i do nedavno nisam imao nikakvih problema.
Međutim, mojoj Visa Virtuon kartici je istekao rok 02/08. Nisam odmah požurio da je produžim, već sam to uradio pre nekoliko dana. I...
Ljubazna službenica na šalteru mi reče, kako moja nova kartica još nije stigla jer je poslana poštom, ja onako usput zatražim da mi odštampa stanje na računu, kad ono -29,65€. Mome čudu nigde kraja, a bogami i ljubazna službenica se malo čudila. Od ovog trenutka nastaje spor (malo tragedija a malo komedija).
Prvo što sam uradio jeste da proverim kako je račun dospeo u minus. Izlistan izvodi kažu da je u pitanju Which online. U pitanju je neki sajt čiji sadržaji se plaćaju. Sećam se da sam negde u oktobru izvršio probnu pretplatu (trial 14 dana). Međutim, sajt je nastavio redovno svaki mesec da zadužuje moj račun u iznosu oko 10€ mesečno. Tek kasnije sam video da je caka kod sajta, tipa probna pretplata koja se automatski produžava ako se ne otkaže mailom.
Elem, ono što mene muči je da je moja Visa Virtuon kartica u minusu, iako je jasno naznačena kao karitca sa koje se može potrošiti onoliko sredstava koliko se trenutno nalazi na računu.
U banci su mi objasnili da sam ja eto napravio nešto što oni zovu trajni nalog i da je zbog toga kartica otišla u minus. I još samo da spomenem da je poslednje zaduženje računa izvršeno 03.03 ove godine, dakle nekoliko dana nakon istega važenja kartice.
Inače kartica je izdata od strane Panonske Banke, koju je od 01. januara 2008. Preuzela Banca Intesa.
Da li je neko imao neko slično iskustvo, da li ga je rešio i kako uopšte da se komentariše ovakav događaj?