Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1623546 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.12.2012. u 17:21 - pre 138 meseci
Dileri skode, tenderi, javne nabavke za javna preduzeca i drzavnu upravu...pa onda sve to krene da utice na "statistiku"..zvanu "broj prodatih...."

Ja ovu gomilu "problema" ne bih smatrao za relevantnu u oceni "kvaliteta" vozila koja su pazarili..
S obzirom na stepen odgovornsti, moral i postenje, i trenutno stanje doticnih institucija i postupaka SVIH aktera u ovoj "akciji"...

Pa trenutno je najveci "idol" bizmisa na robiji...

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.12.2012. u 18:28 - pre 138 meseci
Ma jok,

Skoda je najprodavanija u Srbiji od februara ove godine i to svoje mesto permanentno drzi (po meseciima). Nema to veze sa javnim nabavkama.

Skoda je i u evropi u samom vrhu prodaje, sto takodje nema veze sa javniom nabavkama.

Jednostavno, ponudili su kvalitetan proizvod po konkurentnoj ceni i to je kljuc uspeha.

Ovaj Suzuki sedan sa deformisanim dizajnom i vestacki zalepljenim repom kao kod Talie nema nikakve sanse ovde u Evropi da na bilo koji nacin ugrozi bilo koga, a ponajmanje Skodin Rapid.

 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.12.2012. u 19:32 - pre 138 meseci
Pa da na planeti vlada razum, a to posebno važi za Evropu, ne bismo imali 2 svetska rata... tako da - i nije Ti neki argument.

Učinilo mi se da tražiš racionalne argumente, pa sam takve i dao - ja stvarno ne mogu da zamislim scenario u kojem bi neko prihvatio da istu lovu da za auto koji se vuklja sa motorom u klasi nekog Punta, pored auta koji nudi daleko bolji motor, sa boljom opremom. A sad vidim da se stvar svodi na lični ukus oko dizajna, a ne na racio.

To gde je Škoda po prodaji je, sa stanovišta pojedinca koji je skupio lovu i gleda kako da je mudro utroši i za svoje pare dobije najviše - potpuno irelevantno.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.12.2012. u 20:57 - pre 138 meseci
O cemu ti to pricas? Kakvo vukljanje sa motorom iz Punta? A ko te tera da kupis auto sa tim motorom?

Zato sam napisao da se poredjenje uradi ravnopravno, a ne poredjenjem kako si ti zamislio poredeci 1,6 L visokoturazni motor sa najslabijim iz socijalne verzije ove Skode Rapid.

Zasto ne uzmes za primer 1,4 L bosch motronic TSI i sa njime uporedis ovaj Suzujiv jadnicak:

http://www.zeperfs.com/en/duel4128-3286.htm


Da ne objasnjav previse, link govori dovoljno o performansama motora. Rapid sa ovim 1.4L motorom se za manje od pola sata uz simbolicnu sumu novca, pretvara u azdaju poput ove Fabie. Fabie zato sto jos nema relevantnih testova novog Rapida. U stvari, nema jos nikakvih testova ove Skode.

Ja sam mislio da ce se poredjenje modela voditi na drugom planu, a da ce neko spomenuti motore, nije mi napamet palo.

 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.12.2012. u 01:32 - pre 138 meseci
ZATO što se CENA osnovnog modela sa smešnim motorom i PREsmešnom "opremom" apostrofira kao nešto bog-zna-šta ("u jbt, kakav auto") i time se ljudi dovode u zabludu. Poredio sam taj 1.6 jer taj SX4, sa svom tom opremom i sa tim motorom, košta isto koliko i najjeftiniji mogući Rapid iz gornje tabele! Rapid je sigurno dobar auto, ali ne za 10k evra. Mora se platiti znatno više da bi se dobilo nešto. Na žalost, to je tako i kod većine drugih brendova, ali to samo potvrđuje tezu da nikoga ne treba dizati u nebesa, samo zato što se navija i poistovećuje sa nekom tamo firmom. E sad, kome je bitno da vozi najnoviji model, pre nego leba da jede, za njega nije SX4, već bilo šta što je prikazano na poslednjem sajmu.

Da pojasnim, motiv mog javljanja je bio odgovor na ovo:

Citat:
Nebojsa Milanovic:Ova vrlo korektna 4,50m dugačka limuzina sa prtljažnikom od 500l nudi se već od 9.900€.

Zanimljivo da je to tačno upola od cene auta kojim je ova tema otvorena, što je vrlo dobra ilustracija celokupnog kretanja cena u automobilskoj industriji za poslednjih 4-5 godina.

Ja ne mislim da je to ilustracija bilo kakvog kretanja, nego savršena ilustracija zakidanja, koje sprovode svi brendovi, uključujući i nekima mnogo voljeni VW, koji je perjanica cele te prevare upakovane u kolač zvani "popust". A popust se svodi kao i na prevare s čokoladama - "mi ćemo vam upakovati 70-80 grama čokolade, ali se cena neće promeniti". Pa naravno da neće - staviš manje, a prodaješ za istu cenu. Isto tako funkcioniše i automobilska industrija već ko zna koliko godina. Umesto da barem oprema ostane na istome ili da se unapredi (nedaj Bože), oni pribegavaju krajnje gilipterskim fazonima - "eo mi vam nudimo i točkove i plastičnu ručicu menjača i gumom obložene pedale i kvake na svim vratima i pojaseve napred i pozadi, NASLONE ZA GLAVU (jbt, da li je moguće) i trista drugih čuda, a sve to za 10k evra? Alo bre - pa za 10k evra se može kupiti i potpuno kompletan auto, a ne neka go-ko-pištolj verzija. Eto, ja sam samo o tome pričao i opet kažem, da se ne uhvatite nebitnog momenta - ovo nije vezano samo za Škodu, nego za većinu brendova, a ova Škoda je samo odličan primer loše prakse. Da, siguran sam da taj motor koji pominješ čini da auto ide kao vetar. U to ne sumnjam, nego sumnjam da cena može da se održi u približnim okvirima, a gledano procentualno, samo takav jedan motor cenu čini najmanje 35-40% većom. I gde je tu onda pristupačnost i toliko pedalanje konkurencije po zadnjici? Da ne pominjemo što se sa tolikim nazidavanjem cene opasno zalazi u reon Oktavije, pa Rapid deluje glupo i ljubiteljima Škode. Zašto bi iko za slične pare želeo Rapid umesto Oktavije, osim ako ima tesnu garažu ili je kupio je dozvolu, pa ne ume da parkira?

Pozdrav

EDIT: 100 nekih izmena i dopuna.

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 21.12.2012. u 03:05 GMT+1]
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.12.2012. u 08:04 - pre 138 meseci
Sad pogledah detaljnije opremu, onaj za 9990e ima tockove 175/70 R14....kako ce to jadno da izgleda....

Prvi normalni kosta 13000 (105ks, srednji paket opreme) a to je previse obzirom da se predstavlja kao jeftini model jeftinog brenda za siromasna trzista.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.12.2012. u 10:32 - pre 138 meseci
i ja bih da dodam što se tiče dizajna - taj SX4 sedan (a i običan SX4) je izašao pre cca 6 godina kao model, tako da nije baš fer porediti ga sa novim modelom... iako ga smatram ružnim(za raliku od SX4 običnog koji je sasvim OK)


Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.12.2012. u 13:30 - pre 138 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Rapid sa ovim 1.4L motorom se za manje od pola sata uz simbolicnu sumu novca, pretvara u azdaju poput ove Fabie.

Rapid i Fabia azdaje?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.12.2012. u 13:47 - pre 138 meseci
...za manje od pola sata...se tjuningom...pretvara u sta se pretvara..

Ili se za pola sata zameni za golfa dvojku..jedan za jedan

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 00:28 - pre 138 meseci
Citat:
StORM48: a sve to za 10k evra? Alo bre


A koliko bi trebalo da kosta? 9.000 eura? 8.000, ili?

Pa 9.000 eura kosta onaj jad od toboze auta, Toyota Aygo koji nema ni drzac za ruku na suvozacevom mestu.

Citat:
pri3rak:

Rapid i Fabia azdaje?





A koji je to snazniji automobil u klasi? Da cujemo.

Koji je to mocniji, a pri tome jeftiniji automobil?

Azdaja, negom sta!
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.cust.nbox.cz.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 00:41 - pre 138 meseci
Vodite bezpotrebnu raspravu. Vecina automobila ce biti kupljena na kredit stoga cipovanje koliko ja znam ponistava garanciju i nije u interesu vlasnika.
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 00:43 - pre 138 meseci
Citat:
Zarko Silic: A koji je to snazniji automobil u klasi? Da cujemo.

Koji je to mocniji, a pri tome jeftiniji automobil?

Azdaja, negom sta!

Ima neceg cudnog kada se auto za average Joe-a sljakatora naziva azdajom u kakvom god kontekstu. Naravno tom logikom bi se i g2 mogao nazvati azdajom medju krsevima
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8368
*.dynamic.sbb.rs.



+1347 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 00:55 - pre 138 meseci
Još je čudnije kada neko ignoriše šta znači turbomotor od 140-170KS u autu B segmenta.

Što se tiče čipovanja, to što je Žare rekao važi i bez njega.

No, reći ću još jednu stvar u vezi toga:

Ako bih se odlučio da uradim remap, garancija me ne bi sprečila u tome. Razlog je prost, a to je što bih remap uradio u saradnji sa nekim ko bi se obavezao da mi, ako iz bilo kog razloga zatražim, vrati fabričku mapu. Tako problemi sa garancijom zbog remapa ni teoretski ne mogu da postoje.

Treba imati u vidu da u eksploataciji čak i novog auta, može biti mnogo većih naprezanja, problema i teškoća od kvalitetnog remapiranja.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 02:59 - pre 138 meseci
Citat:
Treba imati u vidu da u
eksploataciji čak i novog auta,
može biti mnogo većih naprezanja,
problema i teškoća od kvalitetnog
remapiranja.


Moze, ali u tom slucaju vazi garancija.

A samo je pitanje trenutka kad ce serviseri (a i saobracajna) poceti da prati autoforume. Ako to vec i ne rade.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.cust.nbox.cz.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 08:14 - pre 138 meseci
[troll]
Vec vidim situaciju gde panduri prave zasedu Nebojsi. Cim izadje iz dvorista zaustavljaju i gledaju da li ima remap.
Nebojsa menjan nick u nesto apstraktno tipa "The Stigić" :)
[/troll]

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 08:53 - pre 138 meseci
To je ipak samo teoretisanje, mislim izrada nekakvog remapa, na motoru jeftinog automobila B segmenta.

Pa VW vec nudi opcije "popusta" u servisiranju, za vozila starija od 5 godina, ugradnjom "jeftninijih", a u stvari komponenti koje nemaju blage veze sa prvom ugradnjom, odnosno nekakvim zamisljenim "kvalitetom" VW..Ugradjuju npr auspuhe od lima "zasticenog aluminijumom", umesto od nerdjajuceg celika..itd, do klasicnih "kineskih" delova, amortizera, "potrosnih" plocica... koji su navodno "provereni" nekakvim "standardima"..

Klasicna prica dr Nick Riviera..

ELem, cisto sumnjam da ce oprema, cevi, lamela ili srafovi po jeftinom VW-u(da ne spominjem radilicu, dok se ne proveri u praksi) izdrzati nekakve zahvate..

Prosto su valjda svi naviknuti, i ljubitelji i zaludjenici, ako nesto ima neku kvalitetnu osobinu, to mora da je preSKUPO PLACENO..kod VW-a.
Pravljenje nekakve azdaje, moze samo da bude potajna nada buducih kupaca, koji bi da se protegnu preko gubera sa zeljama..kao i oni sto misle da su kupili "golfa", kada plate 15k evra, isto kao i oni koji plate 22k evra

Dobro je razmisljeti o "prevari" VW-a, VW je decenijama "spreman" za VAS

Poz
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 09:40 - pre 138 meseci
Citat:
vladd: To je ipak samo teoretisanje, mislim izrada nekakvog remapa, na motoru jeftinog automobila B segmenta.

Pa VW vec nudi opcije "popusta" u servisiranju, za vozila starija od 5 godina, ugradnjom "jeftninijih", a u stvari komponenti koje nemaju blage veze sa prvom ugradnjom, odnosno nekakvim zamisljenim "kvalitetom" VW..Ugradjuju npr auspuhe od lima "zasticenog aluminijumom", umesto od nerdjajuceg celika..itd, do klasicnih "kineskih" delova, amortizera, "potrosnih" plocica... koji su navodno "provereni" nekakvim "standardima"..

Klasicna prica dr Nick Riviera..

ELem, cisto sumnjam da ce oprema, cevi, lamela ili srafovi po jeftinom VW-u(da ne spominjem radilicu, dok se ne proveri u praksi) izdrzati nekakve zahvate..

Prosto su valjda svi naviknuti, i ljubitelji i zaludjenici, ako nesto ima neku kvalitetnu osobinu, to mora da je preSKUPO PLACENO..kod VW-a.
Pravljenje nekakve azdaje, moze samo da bude potajna nada buducih kupaca, koji bi da se protegnu preko gubera sa zeljama..kao i oni sto misle da su kupili "golfa", kada plate 15k evra, isto kao i oni koji plate 22k evra:)

Dobro je razmisljeti o "prevari" VW-a, VW je decenijama "spreman" za VAS:)

Poz


Kad švabo pravi rat ili auto on to pravi da bude svetski.
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 09:48 - pre 138 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Još je čudnije kada neko ignoriše šta znači turbomotor od 140-170KS u autu B segmenta.

Znace niz mogucih cestitki drzavne sluzbe. Van toga ne znace nista. Ako podjes od normalne pretpostavke da vozis u skladu sa zakonom i drustveno prihvacenim normama civilizovanog sveta, onda ti je u svetlu performansi svejedno vozio jugica ili azdaju b/c segmenta :)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 10:29 - pre 138 meseci
Nije mi jasno zasto se neko sa tako malo znanja o necemu uopste ukljucuje u diskusiju? Nejasno je kako takve nije sramora da bilo sta kazu. Ne znam, mozda je to narodni obicaj u Srbiji da neko diskutuje o necemu o cemu pojma nema?

Remap na 14 Bosch Motronicu se moze uraditi u fabrickom servisu i nista se ne gubi na garanciji. Jedino sto se tako plati vise nego da se uradi kod onih koji to isto tako umeju da urade.
Ako se u ovom Rapidu nalazi motor koji nosi fabricki kod sa pocetna 3 slova CAVx, sto je vrlo verovatno, lako se moze preraditi na 180 KS i u servisu i kod ex tunera.

Nije problem da se uz dodatno placanje, dobije i TuV sertifikat, ako to neko posebno zahteva.

Policija nigde u svetu ne vrsi proveru snage pa nece ni kod nas i to iz vise razloga. Jedan je taj sto niko u Srbije ovo ne ume uraditi i to jos dugo nece moci. Mnogo pre jednog ovakvog merenja treba resiti problem neadekvatnih sijalica i jos mnogo sto sta sto se na Zapadu odavno vec radi da se ne bi svakodnevno desavalo da ljudi sa granice bivaju vracani samo zbog toga sto se kod nas ne vrsi kontrola svetala onako kako propisi nalazu.


@pri3rak

Nemoj pricati uopsteno, vec ako imas nesto konkretno da kazes u vezi postavljenog pitanja koji je to automobil u ovoj klasi mocniji od ove Skode onda to napisi. Ako to ne znas i ako si proizvoljno pricao onda se bar izvini, sto bi bilo najpostenije i napisti da si iz ne znas kog razloga lupetao bez veze.


Da ne bude zabune, ja ne hvalim, niti kudim ovu Skodu. Licno Skodu ne bih kupio za sebe (to sam objasnio zasto i to je moje pravo), ali ne mogu da cutim kada se iz aviona vidi da ce ovaj model pojesti konkurenciju za dorucak, u stvari, ne znam da li u klasi trenutno i postoji dostojan konkurent. Jos manje mogu cutati kada vidim kako pojedinci lupetaju na kvadrat.


P.S. I od Storma ocekujem odgovor po pitanju cene. Ponovicu pitanje: Koliko bi trebao da kosta ovaj Rapid ako je poznata cena najobicnijeg Aygoa od 9.000 eura?

P.S.2 Ja imam utisak da ovaj Rapid jednako obuhvata potencijalne kupce, i onih koji automobile mere na metar kao i one koji od automobila traze nesto vise, a pri tome ne zele to vise, vise i platiti.









[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 22.12.2012. u 11:57 GMT+1]
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 10:48 - pre 138 meseci
Ja ne znam ko je sem u obelezenoj sali [troll][/troll] naveo da ce policija proveravati mogucu isporucenu snagu motora. Ja cak ni to nisam.

Ono sto jesam uradio je sledece. Postavio sam pitanje i dobio zanimljiv odgovor, expertski dakako, sta ta sirova snaga znaci prosecnom Ziletu koji vozi u opsegu 0-30-40-50-80-120km/h? Zasto je taj parametar bitan kada se prica o vozilima namenjenim ljudima koji vode racuna o niskim TCO?

Hocemo li sledeci put sporstka vozila ocenjivati po velicini gepeka?

Sto se same Skode tice, jeste deluju pristojno, ali kada uzivo vidis vozilo koje sa 5 godina i predjenih 50kkm troskari 200g ulja na 1000km, ima raspale silene, jednom dozivljeno prezubljivanje radilice, pa mu se cak i onaj bitni deo paketa opreme (plasticna rucica poluge menjaca) guli, zapitas se o kakvom se to neprikosnovenom kvalitetu koji vag druidi dizu u nebesa radi?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1623546 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.