Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1625595 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.12.2012. u 20:01 - pre 138 meseci
Citat:
Branko Santo:
Zare moze li jedno hipoteticko pitanje? :)
Tvoj izbor, Golf MK7 sa svim mogucim naguranim cca 35.000e ili nesto drugo?


Stvar ukusa.

Licno ne bih platio mnogo vise od 20K za auto u ovoj klasi.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.12.2012. u 13:13 - pre 137 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ovo je netačno, tj. taj motor niti ima 115 KS, niti ima 190 Nm.

Nije dovoljno na najobičniji motor samo nakačiti turbinu i vikati "u jeeee, sada je to turboo", kao što je Reno uradio kod tog 1,2 TCE.



A jel?

http://www.renault.rs/nova-voz...-berline/motor-energy-tce-115/

Dynamique 1.2 TCe 115

Najveća snaga kW (KS) pri broju obrtaja (o/min): 85 (115) pri 4500
Najveći obrtni moment Nm pri broju obrtaja (o/min): 190 pri 2000
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.12.2012. u 21:59 - pre 137 meseci
Ja to stvarno ne razumem

cozmo, da si ubacio neki drugi font, ili makar crveni bold, možda bi nekoga više uverio u to, pošto je očigledno da i sam imaš problema sa tim verovanjem.

No ne treba ti to, ja recimo te brojeve o papirnatoj snazi ne gledam već najmanje 10 godina, a poslednjih nekoliko godina od kada su relativno lako dostupni realni podaci o performansama mnogih auta, ne gledam ih baš uopšte.

Dakle, taj Toyota motor svakako značajno jači od Renoovog, to pokazuju i papiri, a i realne performanse, i to uopšte nije sporno.

Međutim, problem je u tome što taj Renoov motor ni u kom slučaju ne predstavlja tipičan turbo motor, naročito ne za vozilo C segmenta.

Samim tim ti predlažem da bilo kakve zaključke u vezi sa njim - ne uopštavaš na druge turbo motore.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.12.2012. u 23:29 - pre 137 meseci
Citat:
cozmo_im:
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ovo je netačno, tj. taj motor niti ima 115 KS, niti ima 190 Nm.

Nije dovoljno na najobičniji motor samo nakačiti turbinu i vikati "u jeeee, sada je to turboo", kao što je Reno uradio kod tog 1,2 TCE.



A jel?

http://www.renault.rs/nova-voz...-berline/motor-energy-tce-115/

Dynamique 1.2 TCe 115

Najveća snaga kW (KS) pri broju obrtaja (o/min): 85 (115) pri 4500
Najveći obrtni moment Nm pri broju obrtaja (o/min): 190 pri 2000


Ma to je zavjera neka, evo kaze covjek da nema sigurno taj motor 115 ks i 190 Nm... Da je slucajno ovaj isti motor u nekoj skodi onda bi imao "realnih" 130 ks i 250 Nm, onako odokativnom metodom, bez ikakvih podataka o mjerenju ili drugih dokaza...
Kad je reno u pitanju onda nista od te "dodatne" snage jer nema ni onu fabricku deklarisanu...

Kako to da jedan golf iz 1.2 turbo motora ima manje snage od jednog megana...
Ni ovo sto lanac na meganu ne mora da se mijenja 800.000 km vjerovatno ne valja... bolji je kais koji se mijenja svake ili svake druge godine...



[Ovu poruku je menjao Nocni dana 28.12.2012. u 01:04 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Ljutenica_Zimnica
student

Član broj: 231844
Poruke: 68
94.228.238.*



+80 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.12.2012. u 08:35 - pre 137 meseci
Ne mogu da se otrgnem osećaju da se vrtimo u krug. Over and over.

115ks nije isto kod Renoa, VW-a, Forda, Kie, Škode itd. Ne držite se specifikacije kao pijan plota.
Govorim vam iz iskustva jer sam vozio dosta različitih automobila. Iako se manje razumem od vas u automobile, ipak nisam operisan od tog osećaja da mogu realno da procenim prilikom vožne šta ide/vuče bolje. Npr. Golf 7 sa 84hp ide primetno bolje od nekih svojih konkurenata sa 110ks i više.

Cela priča oko motora bi imala smisla ako bi mogli da stavimo motoru uzde, sednemo na njega i vozimo se. Bez opterećenja karoserije, otpora vazduha kabine, težine automobila, pneumatika, itd. Tako da taj raspon "čiji je veći" može da bude i do 30hp, a da automobili ubrzavaju isto...

Da ne ispadne da se ložim na VW, čisto da napomenem da vozim Citroena c4.
Ova tema polako gubi smisao ako se nastavi sa subjektivno-slepim navijanjem za svoj brend.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.12.2012. u 11:33 - pre 137 meseci
Nije to bas lozenje na brend, moraju kupci VW-a da opravdaju isporucenu kolicinu novca. Niko ne uziva da bude(i prizna) "prevaren"

Ja vozim VW-a, sa 115ks, i odlicnim obrtnim momentom, ali trosi kao kamila a "ide" kao krava

Istina, nije ni pazaren za trke, vec zbog izgleda i da motor sto duze traje..

Poz
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.12.2012. u 13:59 - pre 137 meseci
Zato sam ja uvek govorio (sebi doduse) da trebaju da daju podatke za snagu koja se reprodukuje na tockovima. Dakle podatke sa dina, ne snagu motora. Ako se gubi od 15-25% snage, moze da se desi da motori imaju po 100ks, a jedan na tockovina da isporucuje 80, drugi 90ks. Nije velika razlika, ali na mali snagu i lagane aute se oseti. Tj najbolje bi bilo da se da odnos snaga na tocku/na kg vozila..
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.12.2012. u 18:24 - pre 137 meseci
Pa i DINO daje podatak sa motora
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.12.2012. u 18:51 - pre 137 meseci
Motora.. minus transmisija. Osim ako nije motor na "stolu".


To je jedna vrsta price, a sasvim druga odnos KS/kg celog vozila.

Ali celokupna vozna osobina jako zavisi i od raspodele odnosa zupcanika u raznim brzinama..tako da sirova snaga ne znaci bas sve, znaci nesto, a za kompletan ugodjaj, potrebni su kompletni podaci.

Poz
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.12.2012. u 22:40 - pre 137 meseci
Kako daje podatke sa motora? Zar ne meri izlaznu snagu na točkovima?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina28.12.2012. u 23:46 - pre 137 meseci
Meri se snagu na tockovima, ali se ona ne deklarise vec se podatak o snazi motora navodi kao relevantan. Ima vise standarda po kojima se izrazava snaga, ali ako se navodi podatak za motor onda je to podatak za koji proizvodjac garantuje na vratilu samog motora. Kolika je ona na tockovima, niko, ili retko ko spominje. Cuvaju ga kao zmija noge

http://www.youtube.com/watch?v=J3G_NRo1baA
 
Odgovor na temu

pisacc

Član broj: 307554
Poruke: 108



+33 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.12.2012. u 09:01 - pre 137 meseci
Kada ste se već toliko popalili za te mikro-turbo benzince, jel može neko da mi kaže koliki je lag na takvim naduvanim malolitražnim turbinicama?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.12.2012. u 09:28 - pre 137 meseci
Lag na savremenim turbobenzincima (onim sa ravnim momentom) je praktično nepostojeći, iz više razloga, a jedan najočigledniji je zbog toga što turbina kod benzinaca ne daje većinu snage, kao kod dizela, nego samo pegla momenat i zapravo dodaje snagu tamo gde je ima najmanje, a to je na nižim obrtajima.

Kod dizela je drugačije, oni gro snage dobijaju putem turbine (bez nje su praktično mrtvi), i već time je jasno zašto je kod njih tolika razlika u radnom režimu sa i bez turbine.

Osim toga, turbine kod dizela su veće, masivnije i inertnije, pa je već samo zbog toga jasno da moraju da imaju lag i to bez obzira na promenljiv ugao lopatica.

Inače, kada neko za neki auto sa manje snage na papiru utvrdi da on bolje ide od nekog drugog sa većom snagom, to nije zato što je ovaj prvi perpetuum mobile, nego zato što realno ima više snage od onog drugog, potpuno nevezano od onoga šta fabrički podaci govore.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.cust.nbox.cz.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.12.2012. u 09:33 - pre 137 meseci
Nebojesa, koliko su onda efektivna resenja sekvencijalnih turbo motora na dizelima tipa onog Opel 2.2 195k BiTurbo iz Insignie? Komentari na netu su odlicni.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.12.2012. u 15:25 - pre 137 meseci
Nebojsa jesi vozio 1.2 tsi pa je to tvoj utisak ili pričaš generalno? Probao sam ga u novoj sedmici i stvarno odlično ide ali moram priznati da se lag ipak malo oseća. Nije nešto strašno ali u odnosu na ove veće motore ipak ga ima.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.12.2012. u 15:45 - pre 137 meseci
Dok je jedna turbina, mora da se oseca lag, cak i kada ima varijabilna perca na turbini.

Ali ipak nije losa ideja da se cedi snaga iz malih motora, mislim konacno, zasto bi korisnici malih motora nastavljali da mastaju o turbini, ko voli, dok su nekada te "igracke" bile namenjene samo za velike zapremine.

I dobro je da se krece u tom pravcu, mada mi je neobicno da se 1.2L, pa i turbo, spominje na vozilima u C segmentu, to je ipak malo traljava kombinacija, gurati mali motor i mali menjac na tonu i kusur lima...

Poz
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.12.2012. u 16:24 - pre 137 meseci
Zbog čega? Recimo taj 1.2 tsi u najslabijoj varijanti u novom golfu ide bolje(na papiru) nego što je recimo išao 1.9 tdi od 90 ks u golfu trojci.
 
Odgovor na temu

ikac2000
ikac2000
Nis

Član broj: 27534
Poruke: 519



+18 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.12.2012. u 17:57 - pre 137 meseci
Sta mislite o ovom testu, prosto zove na kupovinu ovog 1.2 86 ks?

http://superauto.rs/index.php?view=magazine_detail&type=testovi&id=3442#
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.12.2012. u 18:02 - pre 137 meseci
Zove, ali samo one kupce koji nisu videli sarke i kedere kod Golfa 5
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.12.2012. u 18:11 - pre 137 meseci
Citat:
ikac2000: Sta mislite o ovom testu, prosto zove na kupovinu ovog 1.2 86 ks?

http://superauto.rs/index.php?view=magazine_detail&type=testovi&id=3442#


ja moram da napomenem - ako je to onaj Aleksandar Todorović što je svojevremeno valjao polovne automobile na polovniautomobili-tačka-kom i pisao neke kvazi tekstove na Auto B92, ja mu ni reč ne verujem

(čak nisam ni čitao sve jer verujem da je to on)
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1625595 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.