Citat:
KrkaCiC:jel bi poverovao ako ti kazem da je u njemu frizirani motor iz hajabuse,ili VW motor 1.8T!
Jok, svako ko se samo malo razume u automobile, po zvuku motora lako moze prepoznati da je rec o maloj zapremini.
Automol je uzet iz salona (pise ti to tamo na onom linku koji sam postavio). Automobil je prakticno, nov. Model se jos nije ni pojavio na trzistu i ne dolazi u obzir da je nekom uopste palo napamet da ga budzi tako sto ce menjati ceo motor sa nekakvim 1.8 ili drugim koji najverovatnije ni ne moze stati u taj automobil.
Moze da bude samo, u "nagorem slucaju" 1.4 TSI od 122 KS, takodje fabricka verzija, ali cak i da je taj motor u pitanju, rezultati su impresivni.
I ne vidim nikakav smisao da se novinarima podmece takva jedna prevara?! Pa nisu valda novinari toliko mutavi.
Ja sam jos osamdesetih vozio automobil slicnih performansi, 7 sec od 0 do 100 i sa Vmax od 200 km/h, sa 1300 ccm i 101 ks deklarisane, u fabrickoj verziji bez bilo kakvog tuninga. Zasto mislite da je ovde nesto drugacije?
P.S. Pusti Alfa Romeo. Nima sigurno nije lako. Pitanje da li ce narednu godinu uopste docekati na nogama, ili ce biti ocisceni sa scene kao je to pocelo da se desava polovini japnskih proizvodjca na evropsklom tlu.
2008. kada je pocela ova tema, obican Golf dizel je kostao 30.000 eura pa se i sa tom cemom odlicno prodavao. Sada kosta duplo manje, pa zar mislite da ce neko pored ovakve cene kupiti nesto drugo; budimo realni.