Dovoljno je videti komentare...onih koji su "u toku"..
on stock 1.2 tsi engine you don't hear turbo soo much like in this car. this is tuned on 130 ps, and it is for commercial.
Mine 130HP Fabia 1,2 TSI does 0-160 in 22s ,Yours in 20s

My Fabia has 130hp(chiptuning,exhaust,coldairintake) and it goes only a bit faster,so this must have been downhill
It looks more like 1.4TSI 160bhp DSG.
....
A i preteruješ sa tim bezbrojnim prozivkama torzione grede jer to nije ništa loše..
Pa LOSE je, sa tim vesanjem vozilo ne bi trebalo da ide preko 150km/h ni na pravcu..
A i na doticnom primeru se vidi koliko siroko mora da ulazi u proste krivine i da "dodaje" poluprecnik(hvata "ajnslag") kao na kamionu.
To je vesanje za prikolice i jeftina vozila, koja nemaju pretenzija "da povuku". Postojalo je i nezavisno vesanje, kao losija opcija VW-a, ali je i ono valjda bilo "preskupo"..
Sa ovom gredom se G7 vratio tri i vise generacije unazad, da bi navodno omogucio "jeftinu" verziju.
Kod doticne osovine se i desava da ESP deluje na "prednjem levom" tocku, posto delovanje na tockove po zadnjoj osovini izazova dodatne probleme.
Mislim sve to i funkcionise, na 30-50km/h, pa je u tom slucaju smesno-opasno da se masta o funkcionisanju voznog postroja i pri brzinama preko 100km/h
Pa ako nije vredno insistiranja(lepsa rec za "preterivanje")....
Insistiram da VWdripci, konacno pruze korisnicima kvalitetnu koncepciju, a ne "lik" kvalitetne koncepcije...samo da bi opravdali isprazno hvalisanje...a ne da degradiraju auto industriju svojim hostaplerskim odnosom
Poz