Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624754 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.01.2013. u 09:55 - pre 137 meseci
MAlo ranije sam spomenuo lagarije, kojima se VW sluzi..pa tako i ovaj spot ...

Dovoljno je videti komentare...onih koji su "u toku"..

Citat:
Dario Johan 1 month ago

on stock 1.2 tsi engine you don't hear turbo soo much like in this car. this is tuned on 130 ps, and it is for commercial.


Citat:
ptomula 2 weeks ago

Mine 130HP Fabia 1,2 TSI does 0-160 in 22s ,Yours in 20s There's nothing else needed to be said


Citat:
ptomula 2 weeks ago

My Fabia has 130hp(chiptuning,exhaust,coldairintake) and it goes only a bit faster,so this must have been downhill


Citat:
uprightbassmatt 1 month ago

It looks more like 1.4TSI 160bhp DSG.

....

Citat:
Nebojsa Milanovic

A i preteruješ sa tim bezbrojnim prozivkama torzione grede jer to nije ništa loše..


Pa LOSE je, sa tim vesanjem vozilo ne bi trebalo da ide preko 150km/h ni na pravcu..

A i na doticnom primeru se vidi koliko siroko mora da ulazi u proste krivine i da "dodaje" poluprecnik(hvata "ajnslag") kao na kamionu.

To je vesanje za prikolice i jeftina vozila, koja nemaju pretenzija "da povuku". Postojalo je i nezavisno vesanje, kao losija opcija VW-a, ali je i ono valjda bilo "preskupo"..

Sa ovom gredom se G7 vratio tri i vise generacije unazad, da bi navodno omogucio "jeftinu" verziju.

Kod doticne osovine se i desava da ESP deluje na "prednjem levom" tocku, posto delovanje na tockove po zadnjoj osovini izazova dodatne probleme.
Mislim sve to i funkcionise, na 30-50km/h, pa je u tom slucaju smesno-opasno da se masta o funkcionisanju voznog postroja i pri brzinama preko 100km/h

Pa ako nije vredno insistiranja(lepsa rec za "preterivanje")....

Insistiram da VWdripci, konacno pruze korisnicima kvalitetnu koncepciju, a ne "lik" kvalitetne koncepcije...samo da bi opravdali isprazno hvalisanje...a ne da degradiraju auto industriju svojim hostaplerskim odnosom

Poz

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.01.2013. u 12:53 - pre 137 meseci
Citat:
vladd: Pa LOSE je, sa tim vesanjem vozilo ne bi trebalo da ide preko 150km/h ni na pravcu..

A i na doticnom primeru se vidi koliko siroko mora da ulazi u proste krivine i da "dodaje" poluprecnik(hvata "ajnslag") kao na kamionu.


Pa ako je to tako, sad se postavlja pitanje gde bi mu bio kraj da je to onako, ako sa takvim ide ovako

Gde bi tada bila konkurencija? Gde bi tada bili jadnici koji vec ne znaju koliko komada slova "i" na nakace na oznaku svog vozila?



P.S. Oni komentari posle linka 12TSI performansi meni mnogo vise lice na komentare zbunjenih nego na komentare upucenih (onih koji su u toku).
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.01.2013. u 14:17 - pre 137 meseci
Kako god su dobro ili lose su "u toku", to su ljudi koji poseduju vozilo, KORISNICI, a neki su i radili prepravke..znaci klasicna laz, namenjena klasicnoj lazljivoj reklami..

"Konkurencija" o kojoj mislis da pricas se nalazi u B segmentu, koji takodje moze da parira "compact" klasi..C klasa i G7 imaju veze samo preko previsoke cene doticnog..i nista vise, kao kompletno vozilo.

Znaci Mezan, Grande Punto.. i osali sa zadnjom osovinom nalik na prikolicu(a i prikolice su ucesnici u saobracaju, idu i "prolaze" krivine, mada im se mora dodati "prostora"..)

I konkurencija je BOLJA, kako bi ljubitelji VW-a rekli ODUVALA je G7, i cenovno i po koncepciji..i po gotovo svim parametrima voznje..osim, naravno, start-stop sistema, koji pravi gorivnu ustedu..a da li ima stetnog uticaja prema motoru i opremi, pokazace vreme

I kada se sve sabere, ono sto donekle valja u G7, zalazi u cenovni rang 30k€, teako da niko nepristrasan(neovisan od VW-a) i nema potrebe da posmatra doticni model. Postoje mnogo "bolje kupovine" za te pare...takodje "njemci"(pasat, A4) a posebno da ne spominjem sve ostale, i zanimljivije i egzoticnije i lepse automobile..

Ukratko, Golf MK7, u svom punom "sjaju" i opremi, jednostavno je OFF topic u temi o "najboljoj kupovini u C segmentu"

Niti je C segment, niti je najbolja kupovina

Mislim u onom pozitivnom smislu..sa strane kupca..ako gledamo sa strane prodavca, tema bi trebalo da se zove "najbolja uvala"

Poz

P.S.
U cenovnom rangu oko 15k€(plus minus koja hiljadica) postoji solidan izbor zanimljivijih vozila, ukljucujuci i Fiat500, koji je za dve klase bolji od goluzdravog G7
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.01.2013. u 16:11 - pre 137 meseci
Ovi tvoji komentari sve vise podsecaju na diskusiju o prekidacu svetala kod Peugeota 307.

Ima da se kupi za 3$ ali se mora kupiti 1000 komada, a porucbina treba da stigne sa Marsa.


Evo ja se kladim unapred da ce tvoj sledeci auto opet, po peti put biti VW


---------------------

Ne treba preterivati. G7 jeste uskracen za pojedine elemente, ali daleko od toga da je to los automobil. Ja licno izbegavam da se izjasnim o kvalitetu pre nego sto prodje bar 2 godine od pojavljivanja na trzistu. Ovo posmatranje automobila kroz tehnicke podatke nije bas previse relevantno, medjutim, zanimljivo je da su svi novinari gotovo jednoglasni kada je u pitanju novi Golf i to jednoglasni kao ni jednom do sada. Na primer, novinar Vrelih Goma za koje vazi pravilo da bas nisu previse naklonjeni nemackom proizvodjacu, prilikom predstavljanja ovog modela koristi izraz:

Citat:
VW Golf 7
Terminator



http://www.vrelegume.rs/test/vw-volkswagen-golf7/


Nije jedini. Na skoro svim rivjuima sirom sveta mogu se procitati slicni superlativi, a sto narod kaze, gde ima dima ima i vatre.



P.S. Ja se slazem da postoje razne prevare, ali stvari treba posmatrati u relativnom kontekstu i ne mogu se posmatrati izolovano. Ako se u Golfu pronalaze elementi prevare onda se kod konkurencije, obzirom na trzisni uspeh, moze pronaci samo jos vise takvih elemenata.


[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 02.01.2013. u 17:34 GMT+1]
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
94.228.238.*



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.01.2013. u 17:08 - pre 137 meseci
Citat:
Zarko Silic:

P.S. Oni komentari posle linka 12TSI performansi meni mnogo vise lice na komentare zbunjenih nego na komentare upucenih (onih koji su u toku).


A odgovor o ubrzanju i brzini 1.2TSI Stock?
Ili i ovaj put fabrika ne ume da izmeri vreme i brzinu
Ova na klipu sigurno nije 1.2TSI
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.01.2013. u 19:50 - pre 137 meseci
Citat:
vladd: Kako god su dobro ili lose su "u toku", to su ljudi koji poseduju vozilo, KORISNICI, a neki su i radili prepravke..znaci klasicna laz, namenjena klasicnoj lazljivoj reklami..

"Konkurencija" o kojoj mislis da pricas se nalazi u B segmentu, koji takodje moze da parira "compact" klasi..C klasa i G7 imaju veze samo preko previsoke cene doticnog..i nista vise, kao kompletno vozilo.

Znaci Mezan, Grande Punto.. i osali sa zadnjom osovinom nalik na prikolicu(a i prikolice su ucesnici u saobracaju, idu i "prolaze" krivine:), mada im se mora dodati "prostora"..)

I konkurencija je BOLJA, kako bi ljubitelji VW-a rekli ODUVALA je G7, i cenovno i po koncepciji..i po gotovo svim parametrima voznje..osim, naravno, start-stop sistema, koji pravi gorivnu ustedu..a da li ima stetnog uticaja prema motoru i opremi, pokazace vreme

I kada se sve sabere, ono sto donekle valja u G7, zalazi u cenovni rang 30k€, teako da niko nepristrasan(neovisan od VW-a) i nema potrebe da posmatra doticni model. Postoje mnogo "bolje kupovine" za te pare...takodje "njemci"(pasat, A4) a posebno da ne spominjem sve ostale, i zanimljivije i egzoticnije i lepse automobile..

Ukratko, Golf MK7, u svom punom "sjaju" i opremi, jednostavno je OFF topic u temi o "najboljoj kupovini u C segmentu" :D:D

Niti je C segment, niti je najbolja kupovina:)

Mislim u onom pozitivnom smislu..sa strane kupca..ako gledamo sa strane prodavca, tema bi trebalo da se zove "najbolja uvala":D

Poz

P.S.
U cenovnom rangu oko 15k€(plus minus koja hiljadica) postoji solidan izbor zanimljivijih vozila, ukljucujuci i Fiat500, koji je za dve klase bolji od goluzdravog G7


E pa vladd sad ga stvarno pretera.Dugo pratim ovaj forum iako sam član od skoro i mogu reći da je ovaj tvoj post vrhunac preterivanja...Da li si ti uopšte vozio Fiat 500l i Golf 7 kada nešto ovako možeš da napišeš? Ja jesam Fijat i iz mog ličnog poređenja(poređenje mogu izvršiti sa Golfom 6 jer sedmicu još nisam probao) mogu reći da ova dva auta nemogu biti za poređenje,naravno u korist Golfa...

I ako je tačno da Golf 7 u osnovnom paketu poseduje sve ono što je Žarko gore napisao baš me interesuje ko još to isto ili više nudi u osnovnom paketu?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.01.2013. u 20:08 - pre 137 meseci
Pa ja sve vreme i pricam da "gde ima dima ima i vatre". Samo sto je u pitanju vatrena cena.

Cak se u potpunosti slazem sa pohvalama u clanku doticnog novinara, i jedini je problem CENA. Cena je 30k€ za sve te navedene elemente "pohvale".

I nista ne sporim, samo sto ukazujem da model sa "pocetnom cenom od 14-15-16k€ nema bar 80% od "nahvaljenih" lepota.

Tu lezi poenta, koja sasvim lepo lezi VW-u..jede se kupus a gleda meso, ali je i kupus po ceni sarme..da se stekne utisak.

POSTENIJE bi bilo da napisu SVE elemente vredne HVALE, i dobre motore, i dobre menjace, i dobre trapove i podvoz, ali da kada SPOMENU tzv "pocetnu cenu", napisu STA sve od doticnih LEPOTA jednostavno NEMA..

I diskusija se i svodi, da se poredi(ili porede) ozbiljne verzije G7, a kada se pomene cena, "poteze" se (iz malog dzepa, valjda) neka "pocetna cena"..necega sto ima karoseriju G7...koja je DUPLO manja od krajnje..

A "ozbiljni" G7 je triput bolji od ovog sa "pocetnom cenom"..pa valjda je tu neka "usteda"..triput bolje za SAMO duplo vise para..

Poz
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.01.2013. u 20:56 - pre 137 meseci
pazi, ja generalno ne volim VW, jer ga, kao i ti, smatram precenjenim i uopšte nezanimljivim vozilima generalno i verovatno ga nikad ne bih kupio

Ali i pored svega gore navedenog, moram da priznam da je za osnovnu opremu (ako je istina ono citirano od Žarka) to vrlo dobra oprema.
A sad, što se tiče cene, to je već nešto drugo, kao što sam i ranije rekao smeta mi tih 86 konja koliko god oni bili rasni, smatram da ih ima malo...

Sve u svemu, nemojmo preterivati ni na jednu, ni na drugu stranu - Žare je sklon preterivanju za Vagena, dok si ti Vlad sklon preterivanju na drugu stranu.
Istina je tu negde na sredini ipak
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.01.2013. u 21:00 - pre 137 meseci
Mene kod tog najjeftinijeg Golfa nervira najvise crno beli "tac skrin", mislim stvarno ako u 2013oj ne mogu da stave u boji onda bolje nista da ne stavljaju!
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.01.2013. u 22:40 - pre 137 meseci
Citat:
vladd:Cena je 30k€ za sve te navedene elemente "pohvale"


Jok, opet gresis, po starom dobrom obicaju pricas napamet

Paket za 14,500 eura sadrzi sve sto je napisano plus jos mnogo toga. Navecu samo jos prednja svetla za maglu sa statickom i dinamickom asistencijom prilikom parkiranja kao i sistem za regeneraciju baterija kod start stop sistema, sto nije navedeno na prethodnom spisku,


http://www.porschescg.rs/aktue...lne-ponude/novi-golf-das-auto/


To je paket za srpsko trziste i prodaje se za 15.500 eura u kesu ili 14.500 eura na lizing.


Citat:
KrkaCiC:
Ova na klipu sigurno nije 1.2TSI


A koji mislis da je motor u tom Rapidu?

Da nije mozda izvadio motor iz Toyote GT86 i ugradio ga u ovog Rapida obzirom da su rezultati merenja gotovo identicni

http://www.zeperfs.com/en/fiche4069-toyota-gt-86-2-0.htm

Ili mozda nas drugar Janko iz Praguea cita nasu diskusiju pa da malo pridoda argumenata tako sto ce Das-a malo osamariti?

Citat:
Branko Santo:
Mene kod tog najjeftinijeg Golfa nervira najvise crno beli "tac skrin", mislim stvarno ako u 2013oj ne mogu da stave u boji onda bolje nista da ne stavljaju!


Jok, ovde je i on u coloru
Zar ne vidis da je naglaseno da je u koloru?





[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 03.01.2013. u 00:10 GMT+1]
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
94.228.238.*



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.01.2013. u 23:07 - pre 137 meseci
Citat:
Zarko Silic
A koji mislis da je motor u tom Rapidu?


To bih i ja voleo znati

Citat:
KrkaCiC:
Ja nasao da nova Rapid 1.2 TSI ima ubrzanje 0-62 11,8 sec i max brzinu 185


Na klipu ubrzava za oko 7 sec cini mi se i ide 210 kmh,a kad to uporedim sa fabrickim podacima nesto tu nije u redu

Neko ovde laze

 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.01.2013. u 23:27 - pre 137 meseci
Citat:
Branko Santo: Mene kod tog najjeftinijeg Golfa nervira najvise crno beli "tac skrin", mislim stvarno ako u 2013oj ne mogu da stave u boji onda bolje nista da ne stavljaju!


Mene nervira i što su u današnje vreme onaj u boji napravili da bude spor ko kornjača.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.01.2013. u 23:38 - pre 137 meseci
Oprema je ova, mislim ako se bas sve podrazumeva pod "opremom"

Citat:
Boja: akrilna
Trendline nivo opreme:
- ESP, uključujući ABS i ASR
- Elektropodesivi spoljni retrovizori, mogućnost
grejanja spoljnih retrovizora
- Čelicni rezervni točak
- Elektromehaničko upravljanje
- Elektronski imobilizator
- Elektronska kontrola zaključavanja
- Indikator probušenje gume
- Filter za polen i prašinu
- Start/Stop system sa rekuperacijom
- ISOFIX priprema za dečija sedišta
- Dnevna svetla
- "Dark Silver Silk - Mat"
- Prednji brisači sa intervalskom kontrolom
- Varijabilni pod prtljažnika
- Zadnje svetlo za maglu
- Sedište vozača podesivo po visini
- Paket za pušače
- Nedeljiva zadnja klupa
- Indikator za nevezane pojaseve
- Daljinska kontrola centralne brave
- Bord kompjuter
- Tonirano toplotno izolujuća stakla
- Čelični točkovi 6J x 15”
- Elektropodizači stakala, napred i nazad
- Detekcija zamora
- Vazdušni jastuci za vozača i suvozača
- Gume 195/65 R 15
- Sistem vazdušnih zavesa za putnike na
- “Pepper” presvlake za sedišta
- Električna parkirna kočnica, Auto Hold funkcija
parkirne kočnice
- Dvotonska sirena
- Obruč volana obložen kožom, ručica menjača
- Crna (mat) rešetka hladnjaka obložena kožom
- Centralni naslon za ruke, napred
- Climatronic automatski klima uređaj
- Kućišta retrovizora u boji vozila
- Četvoro vrata sa električnim podizačima stakala
- Ručke na vratima u boji vozila
- Svetla za maglu, napred, statičko I
dinamičko osvetljenje skretanja
- Composition Colour infotainment uređaj, ekran 5" osetljiv na dodir, radio CD MP3 uređaj (čitač SD
kartice AUX – IN 8 zvučnika, napred i nazad)
Cena vozila sa popustom, carinom i PDV-om 15.500,00 Eur
Cena vozila u saradnji sa Porsche Mobility 14.500,00 Eur


Ovo boldovano je prosto BLEBETANJE, i nabrajanja "cetiri srafa koji drze tablicu", ili jos su mogli da dodaju u opremu i "osvetljavanje registarske tablice"..

Poz

P.S.
Link
http://www.volkswagen.rs/files...a_golf7_1_2_tsi_bluemotion.pdf
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.01.2013. u 23:55 - pre 137 meseci
Na koju foru je jeftiniji lizing od kesha?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.01.2013. u 00:21 - pre 137 meseci
Citat:
KrkaCiC:
Citat:
Zarko Silic
A koji mislis da je motor u tom Rapidu?


To bih i ja voleo znati

Citat:
KrkaCiC:
Ja nasao da nova Rapid 1.2 TSI ima ubrzanje 0-62 11,8 sec i max brzinu 185


Na klipu ubrzava za oko 7 sec cini mi se i ide 210 kmh,a kad to uporedim sa fabrickim podacima nesto tu nije u redu

Neko ovde laze



http://www.autoforum.cz/prvni-...-tuto-dynamiku-staci-105-koni/


pa neka nam Branko u kratkim crtama prevede.

Link sa performansama je stvarno impresivan. Skoro neverovatan. Ja poznajem taj motor, ali u Leonu, vecem i tezem automobilu od ovog Rapida, medjutim ovde je poceo zverski da ide tek nakon 13.000 km. Preko 200 je isao i kao nov ali ne bas ovako agilno.



Citat:
Flo33:
Na koju foru je jeftiniji lizing od kesha?



To je normalno jer te lizing u krajnjem iznosu izadje kao Sv. Petra kajgana.



--------------------------------

Citat:
Na klipu ubrzava za oko 7 sec cini mi se i ide 210 kmh,a kad to uporedim sa fabrickim podacima nesto tu nije u redu

Neko ovde laze


To ocigledno govori da proizvodjac laze; samo sto neko laze u jednom, dok neko to cini u drugom pravcu:

http://www.autoholik.net/car-b...-moraju-platiti-100-mil-dolara

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 03.01.2013. u 01:45 GMT+1]
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
94.228.238.*



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.01.2013. u 01:10 - pre 137 meseci
Znaci opet VW inzenjeri nisu umeli da izracunaju kako treba
Mislim da je na autor texta sa linka iznad strucan kao ovaj "nas" o G7

Ali bez sale,ako malecni 1.2 motor tera auto od tone i vise preko 200 i do 100 za manje od 7 sec,onda ce 1,8Tsi u malom polu ici ispod 5 do 100 km/h i preko 250 km/h sigurno

Zare nemoj sad da nas ubedis da je na onom klipu 1.2 motor.
U stvari mozda jeste,ali je ubrzavao podignut na dizalicu veliku,i to bez tockova,da ne otezavaju
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.01.2013. u 06:13 - pre 137 meseci
Citat:
Zarko Silic: Jok, ovde je i on u coloru :)
Zar ne vidis da je naglaseno da je u koloru?


Vid stvarno, posteno, ja gledao u nekim drugim cenovnicima.

Rekao bih da se previse uzbudjujete sa tim ubrzanjem do 200+ ili od 100 do 200. Ja sam definitivno vozac ala deda od 60 godina ali ne vidim zasto bi nekom u jeftinom porodicnom automobilu bilo bitno da ide 200km/h. Bice bitno ubrzanje da se pretekne sleper ili autobus na autoputu sto znaci 95-115km/h ubrzanje kao i zivotni vek ovog motora pri takvom "normalnom" koriscenju.

Sto se tice prevodjenja na kraju je sve rekao :)
Citat:
Ale třeba se pletu a už nevím, jak jezdí stokoňové auto. Proto nám sami řekněte, jestli si myslíte, že na tuto dynamiku Rapidu stačí 105 koní. Přiložená anketa je vám k dispozici.

I autor se sam pita da li je ovo auto od 105 konja. A na anketi ispod ako glasate i posle pogledate rezultate videcete da je publika (a ko jos slusa publiku) glasa 770 puta da nije i 337 puta da jeste. Ja bih to gledao ovako: Da li postoji mogucnost da to nije "stock" motor TSI 1.2? Ako jeste, da li je on projektovan za takvo koriscenje? Ako nije kako takvo koriscenje utice na njegove dugorocne performanse i bezbednost/dugotrajnost?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.01.2013. u 09:25 - pre 137 meseci
To su postena i logicna pitanja. Cemu takav multipraktik, cemu zelja da se vozi 200, sa krutom gredom, cemu od porodicnog vozila praviti strit rejsera.

Nekada je mladalacki duh bio da se nafrizira fica, a sada se mali motor kupuje fabricki nakicen..

To su zaista realna pitanja, cemu to sluzi, sustinski, ali, nazalost, najvulgarniji odgovor uvek stigne od "obozavalaca"...zato sto je "najbolji"..u cemu..pa u neobicnosti i kontroverzama..ili u ceni koja se trazi..

Poz
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.01.2013. u 11:22 - pre 137 meseci
vidoh reklamu za sevrolet orlando za 15400e. pa mozda je ovo dobra kupovina ?
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.01.2013. u 12:26 - pre 137 meseci
Dugacak je 4.65 i podignut tako da bi pre legao u neki crossover ili MPV segment.
Video sam ga jednom na nekom parkingu u beloj boji i prva reakcija mi je bila "Isuse koliki auto!" Ima takozvane "jump seats" tj dodatna dva manja sedista u trecem redu sto je za veliku porodicu izuzetan benefit.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1624754 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.