Sto se same Skode tice, jeste deluju pristojno, ali kada uzivo vidis vozilo koje sa 5 godina i predjenih 50kkm troskari 200g ulja na 1000km, ima raspale silene, jednom dozivljeno prezubljivanje radilice, pa mu se cak i onaj bitni deo paketa opreme (plasticna rucica poluge menjaca) guli, zapitas se o kakvom se to neprikosnovenom kvalitetu koji vag druidi dizu u nebesa radi?
To kako koji auto izgleda, nov, polovan, ili sa svega 13.000 km, moze se procitati u ovoj temi i to prilicno detaljno. Nema potrebe "vodenu pumpu" koja kosta 20 eura i koja se menja svakih 120.000 km spominjati gde stignes.
http://www.elitemadzone.org/t4...cena-automobila-koji-se-kupuje
Ovde je tema C segment. Tacno da Rapid nije C segment, ali je jos tacnije da nije ni B segment. Milanovic ga je stavio u C segment. Da li je pogresio, iskreno ni ja ne umem proceniti. Ja mislim da je to nekakav B plus segment, al nek ostane ovako.