Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1625093 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 11:09 - pre 138 meseci
Citat:
pri3rak

Sto se same Skode tice, jeste deluju pristojno, ali kada uzivo vidis vozilo koje sa 5 godina i predjenih 50kkm troskari 200g ulja na 1000km, ima raspale silene, jednom dozivljeno prezubljivanje radilice, pa mu se cak i onaj bitni deo paketa opreme (plasticna rucica poluge menjaca) guli, zapitas se o kakvom se to neprikosnovenom kvalitetu koji vag druidi dizu u nebesa radi?


To kako koji auto izgleda, nov, polovan, ili sa svega 13.000 km, moze se procitati u ovoj temi i to prilicno detaljno. Nema potrebe "vodenu pumpu" koja kosta 20 eura i koja se menja svakih 120.000 km spominjati gde stignes.


http://www.elitemadzone.org/t4...cena-automobila-koji-se-kupuje


Ovde je tema C segment. Tacno da Rapid nije C segment, ali je jos tacnije da nije ni B segment. Milanovic ga je stavio u C segment. Da li je pogresio, iskreno ni ja ne umem proceniti. Ja mislim da je to nekakav B plus segment, al nek ostane ovako.
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 11:17 - pre 138 meseci
Opet mi nisi odgovorio na pitanje, a mislim da nije tesko. Sta isporucena snaga znaci nekom prosecnom Ziletu, daklem nekom NN muzu, ocu dvoje dece, otplacivacu kredita etc? Tj. zasto mislis da je bitno da taj Zile plati za tu snagu, pa se ta snaga ovde u ozbiljnoj tehnickoj diskusiji uzima kao vazan parametar za vozilo koje je namenjeno trzistu koje cini bas taj Zile?

Sto se konkretnog vozila tice, uzeto je novo u Srbiji, redovno odrzavano u ovlascenim servisima, koristeno je u opsegu predvidjene namene i sa paznjom. Rezultati su takvi kakve sam ih opisao.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 11:22 - pre 138 meseci
Citat:
Zarko Silic: I od Storma ocekujem odgovor po pitanju cene. Ponovicu pitanje: Koliko bi trebao da kosta ovaj Rapid ako je poznata cena najobicnijeg Aygoa od 9.000 eura?

To što pitaš je klasična demagoška zavrzlama, tako karakteristična za Tebe.

Nije pitanje koliko bi Rapid trebao da košta u odnosu na Aygo (za koji ja ne bih dao više od 5000, pa taman da ima i mlazni motor; to je njihova glupost i ne opravava glupost koju nam servira Škoda), nego koliko on ZAISTA košta u odnosu na konkurenciju? Ti pamfleti koje vas dvojica ovde širite o "proždiranju konkurencije za doručak" (metafora svojstvena nekim diskusijama na Krstarici ili Burek forumu, eventualno na MZ-u...) nemaju nikakvo utemeljenje u realnosti. Nema potrebe da navodim primere drugih automobila, jer ih praktično skoro svaki rasprostranjeniji brend ima u svojoj ponudi (sa nekim nijansama u konačnoj izvedbi i sa nekim boljim, a nekim lošijim rešenjima). Što se cene tiče - pomenuo sam gore SX4, njegov motor i opremu, za IDENTIČNU cenu kao najmetiljaviji Rapid uz opremu koja uključuje (nadam se) oba prednja sedišta i to se ignoriše, a potura se priča o dizajnu. Opšte je poznato da o ukusima ne vredi raspravljati, pa bi bilo zgodno da se to stavi po strani i da se posmatra čisto tehnički deo. Šta se dobija remapom ovog najslabijeg motora u Rapidu (ako imaš saznanja)? Naravno, govorimo o nekim uobičajenim mapama, a ne nekima koje će skenjati motor posle 20kkm.

Citat:
Nebojsa Milanovic: Još je čudnije kada neko ignoriše šta znači turbomotor od 140-170KS u autu B segmenta.

Nisam siguran da razumem ovo... šta znači?
Škoda je prva koja ima auto sa tolikom snagom u ponudi B segmenta?
Koliko košta takva Škoda Rapid sa srednjim paketom opreme?

Mislim, ako se fantazira, evo pomenuću ja Clio II V6 koji će da samelje (u duhu diskusije) taj Rapid. I šta sad? Da se pravim lud i prenebregnem činjenicu da taj Clio košta ko manji stan?
Ima još modela koji nude izuzetno jake motore u B segmentu, a zajedničko za sve je da se ne mogu kupiti za 10k evra, nego za znatno veću cifru. A kad se cifra nazida, onda i izbor postaje širi. Kada postane širi, javlja se i dilema: jači Rapid ili slabija Oktavija (da se zadržimo u okviru brenda). Mislim, osim ukoliko bih izbor bazirao na auto koji bi mi bio drugo vozilo (za grad i okolinu), onda bi u obzir došao Rapid. U situaciji gde bih imao samo jedan auto, ne postoji ni najmanja šansa da pored slabije Oktavije, uzmem jači Rapid. Ali, to sam samo ja.

S druge strane, Rapid mi deluje kao simpatičan autić i uopšte ne sumnjam da bi mi odgovarao u vožnji. Jedino nisam siguran za putnike pozadi, jer mi dosadašnja iskustva sa Škodom baš i ne daju utisak bilo kakve udobnosti.

Citat:
Nebojsa Milanovic:Ako bih se odlučio da uradim remap, garancija me ne bi sprečila u tome.

Sa ovim se slažem. Nije on mene kupio, nego ja njega, a remap može da znači bitno boje ponašanje auta, sveukupno.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 12:10 - pre 138 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Kakvom Ziletu? Zile treba da kupi Yugo polovan

Svakako ne pricam o ljudima koji u proseku ne bi ni trebalo da poseduju vozilo. Onima koji drze juga u tehnicki besprekornom stanju kapa dole, ali na prste ih prebrojis.

Citat:
Zarko Silic:
Za tog tvog Zileta nije automobil poput Rapida. Za nekog drugog Zileta mozda jeste. Za nekog treceg Zileta vazno je i to da automobil ima 180 KS, itd.

Tema nije Zile vec vozila u odredjenoj klasi i njihova poredjenja.

Tema jeste poredjenje vozila u klasi. Za to je smisleno uvesti niz parametara po kojima se ta vozila porede. Ti parametri se uzimaju iz skupa za tu klasu smislenih parametara. Vozilo namenjeno nizoj srednjoj klasi sa uglavnom ogranicenim primanjima, i vecim procentualnim opterecenjem na primanja, ima kud i kamo drugacije parametre od vozila namenjenog ljudima sa vecim primanjima i manjim opterecenjem. Ta vozila ne kupuju izmisljeni, niti teorijski modeli zeljenih kupaca, vec realni ljudi.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 12:22 - pre 138 meseci
Molim za malo uzdržanosti, nema potrebe pričati na tom nivou.

A i ne treba zamenjivati teze:
Citat:
pri3rak: Sta isporucena snaga znaci nekom prosecnom Ziletu, daklem nekom NN muzu, ocu dvoje dece, otplacivacu kredita etc?

Takav otac dvoje dece u kreditima neće uzeti turbomotor nego će uzeti verziju od 75 KS za 9,900 i sa svojom decom uživati u najvećem prostoru u klasi i u duplo većem prtljažniku od svih drugih u klasi.

On neće razmišljati o remapu nego će lagano krstariti u najvećem autu u segmentu, koji je uz to i najnoviji model.

A pored svega toga, rata kredita za taj auto mu neće biti veća od rate za bilo koji drugi auto u klasi, manji i zastareliji, i sa duplo manjim gepekom.

To je poenta priče.
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 12:51 - pre 138 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic
Takav otac dvoje dece u kreditima neće uzeti turbomotor nego će uzeti verziju od 75 KS za 9,900 i sa svojom decom uživati u najvećem prostoru u klasi i u duplo većem prtljažniku od svih drugih u klasi.

On neće razmišljati o remapu nego će lagano krstariti u najvećem autu u segmentu, koji je uz to i najnoviji model.

A pored svega toga, rata kredita za taj auto mu neće biti veća od rate za bilo koji drugi auto u klasi, manji i zastareliji, i sa duplo manjim gepekom.

To je poenta priče.

Da se ne bi ponavljalo vec napisano, ako je predvidjeni budzet ~10k evra http://www.elitemadzone.org/t327536-146#3219734 Mislim da na to do sada VAG druzina nije dala neki posebno smislen odgovor.

Sem toga gepek Rapida nije ni blizu x2 u odnosu na pomenutog SX4 sedana. Naravno moglo bi se diskutovati o troskovima exploatacije ova dva modela. Rasprave ovaj je lep. a onaj ruzan su bzv. ...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 13:11 - pre 138 meseci
Pa upravo je "vodena pumpa od 20 evra" SUSTINA poslovanja VW-a, odnosno srednjeg segmenta VAG-a.

ZAKIDANJE na svakoj sitnici, ako je toliko jeftina(nova, u radnji, sa porezom i zaradom prodavca) ZASTO nije FABRICKI instalirana, "u fabrici" bi kostala 5-8 evra! Ili manje, s obzirom na "milionske" tiraze..
Ali NE, ugradjuje se 2 grama laksa(ali ne zarad smanjenja tezine), i 20 centi JEFTINIJA, ali koja ugrozava hladjenje motora, i NE MENJA se na 120kkm, vec se MENJALA na 60kkm, sto je zaista nezamislivo u istoriji automobilske industrije, kada se ni na vozilima iz 60-ih i 70-ih, tzv "starom veku" automobilske industrije, NIJE DESAVALO..

"Pumpa za vodu od 20 evra" bukvalno odseca glavu naduvanoj prici o VW "kvalitetu"..a prskana(da ne kazem farbana), "fina" plastika, mu slabo pomaze, u podrsci..ili sarka od pola kile..

Naravno, senzori, instalacija, los softver, zabadaju sitne strelice u srce i novcanik korisnika, koji recimo ima preporuku da menja metlice brisaca, zbog bezbednosti, bar jednom godisnje, za samo 40 evra(montaza besplatna u ovlascenom servisu), original..?

A tek sta ce nekome tjunovanje motora za 20-50ks, ma kako dobro uradjeno(a moze i vrhunski, nebitno), kada vuce "krutu gredu" ispod pozadine?

Da brze pogine?

Poz

P.S.

A tek ovi magovi birokratije sto dele neki "TUV", za pare naravno, cemu su sve dodelili, imaju renome kao da su doktorirali na Megatrendu..za par meseci..
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 13:27 - pre 138 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic
Takav otac dvoje dece u kreditima neće uzeti turbomotor nego će uzeti verziju od 75 KS za 9,900 i sa svojom decom uživati u najvećem prostoru u klasi i u duplo većem prtljažniku od svih drugih u klasi.

Renault Thalia ima gepek od preko 500l, a najjeftinija - 1.2 75KS, kosta 9190.eura.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 13:29 - pre 138 meseci
Sta treba da uradimo da bi prekinuli tu papagajsku pricu o vodenoj pumpi?

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 13:34 - pre 138 meseci
Nisam rekao da je Rapid najjeftinije vozilo u klasi mada se otprilike mogu složiti sa Žaretom je po konkurentnosti u vrhu klase.

Da budem sasvim precizan: I ja mislim da je Suzuki SX4 trenutno vrlo dobra kupovina za oko 10k.

Njemu je cena zaista puno pala u poslednje vreme, i ko nije gadljiv na ne baš malu buku u kabini i relativno veliku potrošnju, sa njim može napraviti dugotrajno rešenje.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 13:42 - pre 138 meseci
Kia Rio sedan kosta kao Rapid a mnogo je bolji i kvalitetniji.

1.25 kub. i 85konja, mislim da je to onaj kappa motor sto je dokazano najbolji u klasi.



[Ovu poruku je menjao DrJekyll dana 22.12.2012. u 14:53 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 17:30 - pre 138 meseci
Citat:
DrJekyll:
Sta treba da uradimo da bi prekinuli tu papagajsku pricu o vodenoj pumpi?




Lepo sastavi uljudno pismo VW-u i kazi kako imas problema da razumes njihovu poslovnu politiku. Mozda se sazale i ponude nesto sto je stvarno kvalitet za pare koje traze.

Poz

P.S.
"vodena pumpa" je simbol, koju sada vec sacinjava gomilu sitnica...ali o NJOJ, konkretno, treba razmisliti kada se "remapira" jeftin autic u "azdaju".
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 17:50 - pre 138 meseci
Poenta je da se kod VAG-a, za malo para malo i dobija, a za znacajno vise para, dobije se malo vise. Dok razlika ne postane 70% bazne cene..tada se dobije poprilicno drugacije vozilo..istog naziva..

Uglavnom se jako skupo placaju sitne razlike.

Zato je i osnovno pitanje sta ce to Oktavija da ponudi za predvidjene pare(koje jos uvek naslucujemo, sto je cudno..), i na koji nacin misli da pritisne konkurenciju.

Ako misle da nude puno prazne price, hvalisanja i pozivanja na VW, mislim da ce propasti, i VW jos tesko prezivljava sa hvalospevima i zanosom.

Narocito posle krize, kupci sve vise cene svoj novac, i sve teze se odlucuju da olako posmatraju benefite i prilike koje im se nude.
Prodaja magle i zanosa, ili naplacivanje nekakvih obicaja iz ranijih vremena, jednostavno vise nema trzisni prolaz.

u sveukupnoj kalkulaciji, kupci biraju automobil za iskljucive potrebe, a ne za "skrivene" mogucnosti, pogotovo sto su automobili i dalje skupi, i pogotovo sto svakih pet godina iskoci serija znacajno boljih i prihvatljivijih automobila. A koristiti vozlo par godina, ili pet, pa ga menjati za noviji model..to svakako moze jako mali procenat gradjanstva, vrlo mali ako se ogranicimo na one koji posteno zaradjuju svoj novac..ukljucujuci i EU..

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 17:56 - pre 138 meseci
Da vidimo C segment kod najjacih proizvodjaca. Hvale ovaj novi 1.2 TSI od 85KS u Golfu kako ne znam sta radi, za nisku cenu. Da vidimo performanse:

Golf VI Trendline 1.2 TSI 85KS 160Nm, 16.706€. Ovo je najniza oprema, cenu jace opreme ne zelim ni da znam :)

60-90 km/čas (5) 16.30 s
80-120 km/čas (5) 28.50 s

Auris, Luna 4 YOU, 1.6 Valvematic, 132KS, 160Nm, 17.760e. Oprema kod Aurisa je dva nivoa iznad Trendline opreme a skuplji je samo 1000 evra. Nazalost nema 1.6 u Terra opremi. Gledao sam najjeftinije kod oba proizvodjaca sa istim obrtnim momentom.

60-90 km/čas (5) 11.90 s
80-120 km/čas (5) 16.80 s

Auris doduse ima 130KS ali IDENTICAN obrtni momenat ali na 4000 i kusur obrtaja.

U medjuubrzanju od 80-120kmh (najcesce korisceno na putu) 1.6 valvematic iskido 1.2 TSI. Snaga ovde nema veze, gledamo momenat. Snaga je bitna samo kad se trkaju 0-100 i za krajnju brzinu. Iskida on i onog od 105KS i 175Nm.

Ah, da, Auris i slicno trosi:)

Toliko o tome.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 18:25 - pre 138 meseci
@vladd

Apsolutno te razumemo i podrzavamo, ne moras iduci (637.put) da nam ponovis tu pricu.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 18:30 - pre 138 meseci
Citat:
cozmo_im: Da vidimo C segment kod najjacih proizvodjaca. Hvale ovaj novi 1.2 TSI od 85KS u Golfu kako ne znam sta radi, za nisku cenu. Da vidimo performanse:

Golf VI Trendline 1.2 TSI 85KS 160Nm, 16.706€. Ovo je najniza oprema, cenu jace opreme ne zelim ni da znam :)

60-90 km/čas (5) 16.30 s
80-120 km/čas (5) 28.50 s

Auris, Luna 4 YOU, 1.6 Valvematic, 132KS, 160Nm, 17.760e. Oprema kod Aurisa je dva nivoa iznad Trendline opreme a skuplji je samo 1000 evra. Nazalost nema 1.6 u Terra opremi. Gledao sam najjeftinije kod oba proizvodjaca sa istim obrtnim momentom.

60-90 km/čas (5) 11.90 s
80-120 km/čas (5) 16.80 s

Auris doduse ima 130KS ali IDENTICAN obrtni momenat ali na 4000 i kusur obrtaja.

Ne znam da li si slucajno pogresio i napisao golf VI, u suprotnom ne znam koja je poenta iznosenja podataka o zastarelom modelu koji su uz to i apsolutno netacni. Sto se tice aktuelnog modela elasticnost izgleda ovako:

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

milosbeo
Loading...

Član broj: 220015
Poruke: 438
*.beotel.net.

Sajt: www.umrezen.in.rs


+82 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 18:30 - pre 138 meseci
Citat:
vladd:
Poenta je da se kod VAG-a, za malo para malo i dobija, a za znacajno vise para, dobije se malo vise. Dok razlika ne postane 70% bazne cene..tada se dobije poprilicno drugacije vozilo..istog naziva..

Uglavnom se jako skupo placaju sitne razlike.

Zato je i osnovno pitanje sta ce to Oktavija da ponudi za predvidjene pare(koje jos uvek naslucujemo, sto je cudno..), i na koji nacin misli da pritisne konkurenciju.

Ako misle da nude puno prazne price, hvalisanja i pozivanja na VW, mislim da ce propasti, i VW jos tesko prezivljava sa hvalospevima i zanosom.

Narocito posle krize, kupci sve vise cene svoj novac, i sve teze se odlucuju da olako posmatraju benefite i prilike koje im se nude.
Prodaja magle i zanosa, ili naplacivanje nekakvih obicaja iz ranijih vremena, jednostavno vise nema trzisni prolaz.

u sveukupnoj kalkulaciji, kupci biraju automobil za iskljucive potrebe, a ne za "skrivene" mogucnosti, pogotovo sto su automobili i dalje skupi, i pogotovo sto svakih pet godina iskoci serija znacajno boljih i prihvatljivijih automobila. A koristiti vozlo par godina, ili pet, pa ga menjati za noviji model..to svakako moze jako mali procenat gradjanstva, vrlo mali ako se ogranicimo na one koji posteno zaradjuju svoj novac..ukljucujuci i EU..

Poz


@vladd

OK, nakon ove price, kada se pogleda statistika da je najprodavaniji golf onaj najjeftiniji sa najgorim/najlošijim/najslabijim motorom, mene interesuje na koji nacin je on postao simbol kvaliteta?

Urbana legenda?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 19:33 - pre 138 meseci
@tdusko:

Ovo su REALNA merenja, Golf VI, 1.2 TSI. Ako treba na PP cu da ti linkujem kompletne testove (sve se vrsi iz nekoliko uzastopnih merenja). To sto pise na papiru nista ne znaci. Jel ti vozis auto na papiru ili na asfaltu? TSI je PODBACIO ZESTOKO.

Apropo turbo i atmo motora, trka nikako nije gotova.

Passat 1.8 TSI. 0-150kmh 21,6 sekundi:

https://www.youtube.com/watch?v=UOeH6w4bt8A

Toyota GT86 2.0 atmo. 13,4 sekundi:

https://www.youtube.com/watch?v=yPupWuLXUWc

Cak i do stotke GT86 je brzi sekundu i nesto.

Ja sam mislio da ovi NAZOVI TSI motori nesto mogu da postignu. I neko rece da ce GT86 da oduva neka TDI masina? Hahahahahahahahahahaha.

Passat 4motion 170KS 2.0 TDI, 0-150 - 22.9 sekundi. GT86 za to vreme stize na 200kmh. Takodje medjuubrzanja su drasticno bolja kod GT-a.

https://www.youtube.com/watch?v=TgXZqgIf1ME

Koliko kosta Passat 4motion u full-u sa 170KS?

GT86 je 32.800 evra.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 19:43 - pre 138 meseci
Golf VII je 100kg laksi od golfa VI.

A na youtubu i yugo ide do 100 za dve sec.

edit: nadji podatak koliko su teski passat i gt86. Onako na nevidjeno rekao bih da passat jedno 300kg vise


edit2: Bio sam u pravu.
gt86 1200kg, a passat 4motion 1550kg. Ajd smisli nesto pametnije, pa onda da diskutujemo.

[Ovu poruku je menjao DrJekyll dana 22.12.2012. u 20:54 GMT+1]
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 20:10 - pre 138 meseci
@cosmo_im

1.2 TSI 85 PS u golfu VI i golfu VII nisu isti. Niti su isti motori, niti su isti menjaci, niti su iste tezine karoserija. A to da je TSI podbacio, mozda samo u tvojoj masti i zato sto ti tako odgovara da podrzava tvoju tezu kako atmosferski motori ne odlaze u zaborav. Probao sam novi BMW 114i koji ima 102 PS i max o.m. od 180 Nm na 1100 rpm. Razlika u voznji izmedju njega i jedinice koju ja imam sa atmo 116 PS motorom je tolika da je smesno diskutovati. Nije cudo sto su iz svih novih modela izbacili atmo benzince.

A to da se auto ne vozi na papiru smo najbolje videli u onoj temi gde je Zare izneo merenja za toyotu avensis.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1625093 | Odgovora: 5968 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.