Citat:
ikac2000:
Sta mislite o ovom testu, prosto zove na kupovinu ovog 1.2 86 ks?
Evo još mislim, onako najiskrenije:
Čim vidim tekst sa potpisom dotičnog autora, momentalno mi kursor ode kao oznaci X u browseru.
Lik je toliko uobražen a toliko tankog auutomobilskog znanja, da gori odnos te dve osobine jednostavno ne postoji. Međutim, u nečemu je šampion: količina kontradikcija koju je on sposoban da izgovori u samo par tekstova je neverovatna.
Njegove tekstove možete čitati samo pojedinačno, znači jedan jedini, i ni jedan drugi (čak ni njegov), jer u protivnom ćete biti maksimalno zbunjeni.
A ako čitate pojedinačno, svaki tekst, koji god auto da je u pitanju, odvešće vas direktno na kupovinu dotičnog auta. Ako mu je to cilj, a verovatno jeste, onda ga sasvim dobro ispunjava.
Međutim, nisam siguran da je to dobro i za potencijalnig kupca.
@jnk:
Jasno da 1,2 TSi ima mali lag, to je potpuno neizbežno jer je to ipak mala zapremina. Kada kažem da benzinci gotovo da nemaju lag prvenstveno mislim na 1,8 i 2,0 turbo motore. No, u svakom slučaju, pa i u slučaju tog 1,2 TSI, lag na benzincima je neuporedivo manji nego na dizelima.
@Branko Santo:
Biturbo dizel rešenja kao kod te Insignije su po pitanju laga sigurno značajno bolja nego single turbo, ali se mora reći da time pada i pouzdanost, jer je u pitanju još jedna turbina, i to raznorodna, naročito što tada postoji i ceo dodatni sklop elektronike/mehanike koji usaglašava rad te dve turbine.
Lično, ne verujem da bih išao na tu varijantu. 1,8T ili 2,0T ili 2,0TDI od 150-180 KS sa jednom turbinom savršeno obavljaju zadatak, uz visok nivo pouzdanosti.