Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1630725 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.09.2013. u 17:16 - pre 129 meseci
http://www.vrelegume.rs/vesti/...gresku-na-vw-golfu-7-izvestaj/

Ivinjavam se na upadanju ali evo i ovo je moguće.Dakle, Nemački Auto Bild pronašao fabričku grešku na nemačkom automobilu.

Toliko o tome kako su Nemci pristrasni kada se radi o njihovom proizvodu. Pre će biti kako su primer nepristrasnosti...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.09.2013. u 22:16 - pre 129 meseci
Golf 7, u pojedinim svojim verzijama, ima mnogo ozbiljnijih gresaka od ove koju je otkrio Auto Bild.


P.S.

... Japanofili bi ovakvu vest prokomentarisali kao brigu za svoje kupce jer, Boze moj, vozila su namenjena trzistu gre ljudi retko peru noge.

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 12.09.2013. u 23:31 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina12.09.2013. u 22:36 - pre 129 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Auh, evo ponovo dijametralno suprotnog mišljenja, pa je red da se to konačno raščisti.

Vozio sam od VW-a 1,8T i nekoliko TSI motora i ono što je objedinjen utisak za sve njih, to je da je osećaj snage u vožnji znatno iznad onoga šta specifikacije pokazuju. A da to nije samo subjektivan utisak nego i realnost pokazuju i merenja koja takođe govore isto.

Multiair motore nisam vozio pa te vladd molim da kažeš po čemu se to oni izdvajaju, jer ono što je jedino naočigled jasno za njih, to je da su 30-tak KS slabiji od deklarisanog, što sam i precizirao u ovom postu.

Dakle, 30 KS slabiji TSI ostvaruje identične performanse kao Multiair od 170 KS. Uz to je TSI i jeftiniji, jednostavniji, pouzdaniji, pa je onda zanimljivo čuti čime to Multiair može da privuče potencijalnog kupca?



Vozio sam multiair, ali ga i nisam "vozio"...:)

Nisam bas smeo da mu vadim dusu, em je nov, em za probu, em pod nadzorom. A nije red da pokvarim tri prijateljstva, zbog nekog klinackog stava.

I sa 3000 obraja se ponasa kao zver. Nije ni bilo prilike za vise obrtaja.
Da li ima svih 170ks, ne znam, mozda ce neko vec da ga baci na dyno, pa da sprava pokaze.

Uglavnom, "osecaj" je bolji nego sa 1.4TSI. Uskoro se nadam probi 1.8TFSI, samo da se vozilo vrati sa puta, mada je nesto teze u pitanju, od hecbekova.

Ono sto je impresivno, i na papiru, i u voznji, je sistem regulacije rada ventila, "tri" stepena regulacije, gde prakticno simulira promenu oblika brega na bregastoj, sto je bio SAN svih trkaca, pa i onih wanabe. Za dobru trku i dodatak snage, ozbiljan zahvat je bio i odabir bregaste druge geometrije.
Na multiairu je to ostvareno sistemom regulacije, prakticno "hidromotora", kojima se varira i geometrija otvaranja ventila, osim samo vremena i visine otvaranja ...sto imaju i najnoviji sirokopoznati sistemi regulacije rada bregaste.

Sto se i vidi, u rezimima rada motora..prosto je rasprava o nadmoci multiair naspram dosadasnjih sistema na nivou rasprave o turbo i nonturbo motora u istoj kubikazi..neuporedivo...:)

A 1.2TSI je prosto nevredan pomena, u C segmentu...po vise osnova, i da je "papiroloski" ok, toliko ima problema i navodnih "apdejta softvera", da je prosto nepristojna ponuda..a u voznji neubedljiv.
Trosi kao da ima 1800ccm, iako ima neki momenat na niskim obrtajima, mora se terati preko 2000, posto mu je ukupna snaga nedovoljna za vozilo preko tone, ako se zeli zivahna voznja, a kada se vrti, tada i guta gorivo, tako da je neki mali dizel siguno bolja opcija, i za veci momenat i za manju potrosnju, pa makar i sa manjom snagom.
Ne moze da pridje 1,3MJET motoru, posebno ne po realnoj upotrebljivosti..

Tako da se prica o TSI uvek svede na pitanje "koji TSI?"..razlike su dramaticno bitne i velike..zato je i bolje ne lomiti mozak sa njima i otaviti ih za bacanje novca.


Uspeh koji je napravio 1.8T se tek sada debelo naplacuje, i kada bih birao, pre bih odabrao 1.8T nego ove TSI nestabilne novotarije, namenjene nekoj ekologiji(gde ih Fiat sije i po tom pitanju..)

P.S.
Mada bih vise voleo neki domaci test..
http://www.youtube.com/watch?v=hUZW9iRnEGw
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2013. u 01:00 - pre 129 meseci
Nema potrebe dokazivati nesto sto je opste poznato.

Jos onaj najstariji (od pre 10 godina) 14 TSI, imao je superiorne performanse

http://www.zeperfs.com/en/duel1352-3338.htm


ali ne znam koliko je sve to bitno u ovoj temi.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2013. u 11:28 - pre 129 meseci
Imao sam prilike da se vozim i probam malo Mazdu CX-5 Skyactive 2.0 AWD. To je taj novi cuveni benzinac koji ide u sve nove Mazde sa kompresijom 14,5:1. Kolega je uzeo (bio sam bolestan) ali sam uspeo kratko da se druzim i tako malo bolestan sa ovim cudom :) Najbolji atmo motor ikad napravljen - dosad. Ovo je najjaca verzija motora.

Medjuubrzanja su, po merenjima, bolja od svih atmo 1.6 motora u najlaksim vozilima - mislim da je 20 sekundi po nasem merenju od 80-120 u VI stepenu prenosa (mislim da je nacionalna klasa izmerila 21.8, sto je 2 sekunde bolje od Aurisa koji je od atmo motora najbrzi). Pri tom pricamo o SUV vozilu, teskom skoro 1,6 tone. U trecoj i cetvrtoj brzini do obavlja jako brzo - ako zatreba.

Ono sto je neverovatno nisu eksplozije ubrzanja jer je to ipak tezak SUV-Crossover sa velikim klirensom (21cm) - vec elasticnost motora koja odusevljava. Pri tom ne mislim na izmerena vremena vec na subjektivni osecaj u voznji. Prosto nema uspona niti bilo kakve prepreke na kojoj ce se pomuciti. Bubanj Potok u VI stepenu prenosa nije osetio.

Takodje, motor ne oseca opterecenje - mozete se natrpati unutra i vozi misko, bez potrebe za dizanjem obrtaja. Uopste nemate potrebe da saltate nize, osim kod "brutalnih" preticanja.

Potrosnja, kao i na testu NK je ispod 8l, a u gradu cak i manje od 1.6 atmoa - recimo 8,5!!

Magistrale bez problema 5 litara, kolega se sokirao a vidim i ovi iz NK. Na 140kmh - 8 litara od cepa do cepa (NK - 8,2 po kompu). Stravicno dobar rezultat za toliko tesko i veliko vozilo. Potvrdili smo ono ranije pisanje NK da se radi o izuzetno motoru.

Kolega ga vraca danas, imacu kompletne utiske.

Izvrstan motor - mislim da je 20 konja jaci od onog sto je Nebojsa vozio u Mazdi 6 (ima obrtni momenat od 208Nm).

Sad da li je drugacije podesen za CX-5 ili ipak ta snaga znaci i pored viska tezine - ne znam, ali toliko se lako vozi i izuzetno je elastican - naspram njega Opelov turbobenzinac 1.4 - 120 KS i 175Nm u vozilu od 1300kg deluje ko motor od Yuga 45.

Verovatno nije usporediv sa jacim turbo motorima vece kubikaze (1.8), ali odlican balans snage, obrtnog momenta i IZUZETNO niske potrosnje u SUV vozilu.

Ne znam da li ce ovo da tutnu u Mazdu 3 ali bi bio pun pogodak, bas sa ovom snagom.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
195.245.92.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2013. u 12:01 - pre 129 meseci
Nisam vozio, koliko sam citao opise , i u nemackim casopisima u uporednim testovima SUV-a te katogerije, Mazdin 2.2 dizelas se izdvaja kao najbolji po elasticnosti i potrosnji. Ali zato, svi odreda, ne preporucuju, benzince, u smislu, ako vec uzimate uzmite dizel, benzinci nisu losi ali nista posebno spram t-benzinaca.

Inace, od pobede u uporednom testu, Mazdu je omelo kocenje sa zagrejanim kocnicama koje je bilo 2-3 metara duze nego kod ostalih modela, ali je opet osvojila 3. mesto od 11 malih SUV-ova. Q3 i X1 su ostali iza nje.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2013. u 12:26 - pre 129 meseci
Dizel im je odlican, ali ovaj benzinac je potpuni pogodak za recimo CX-5.

Da ispravim da je tezina vozila tacno 1500kg sa tim motorom.

A najzanimljivije od svega su ovi zakljucci u odnosu na turbo motore:

"Da se vratim na temu. CX5 na 130 troši 7,7 što znači da je nešto ekonomičniji od Đulijete 1.4T, a poprilično od Astre 1.6T. Na 140 pokazuje 8,2 što je opako dobar rezultat."

"Možda Tiguan može da parira sa nekim 2.0 TFSI zahvaljujući obrtnom momentu, ali posle čitavog niza razočaravajućih turbo benzinaca (po pitanju potrošnje) ne bi me začudilo da ni TFSI nije neki štediša. Doduše VW gura sedmostepeni DSG što ume dosta znači na autoputu i magistrali."

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 13.09.2013. u 14:17 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 13.09.2013. u 14:24 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2013. u 14:01 - pre 129 meseci
Evo uporedne tabele performansi Mazde CX-5, Tiguana 1.4 TSI i Yetia 1.8 TSI:

http://translate.google.rs/tra...5-skoda-yeti-test-3499504.html



Kod ovakvih vozila razlike u ubrzanju, medjuubrzanju nisu toliko primetne - medjutim razlika u potrosnji itekako jeste i to je ono sto Vladd pokusava da objasni. Sa vecim opterecenjem i potrebom za vecim obrtajima snaga kod TSI motora nije kao na nizim obrtajima (sto vidimo u ovim izmerenim vrednostima) a potrosnja drasticno raste, toliko da CX5 pri punom gasu trosi 18, a Tiguan 1.4 TSI trosi preko 22 litre na 100km (imate u tekstu). To ukazuje na to da je ipak ona stara "no replacement for the displacement" i dalje tacna kao "poslovica" i vidimo da ipak, iako atmosferski, motor sa vecom kubikazom bolje izlazi na kraj u konacnom aspektu (a to je stedljivost, zagadjenje i slicno) uz vrlo mali pad performansi u odnosu na turbo motor. Mene iznenadjuje to sto 1.8 TSI nema bas neke performanse u Yetiju. Ok, dinamicniji je svakako, ali nista specijalno. 1.4TSI vec nije za ovakva vozila iako po snazi treba da parira ovom 2.0 Skyactiv agregatu. Pretpostavljam da se solidno muci u Tiguanu i da zarad ovih "performansi" mora da se vozi do panje, a to rezultuje sumanutom potrosnjom.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2013. u 14:38 - pre 129 meseci
Ne mos' lako balkancu pojasniti, kada gleda You tybe i ubrzanja do 250, a onda cita potrosnju od 4,6L..:)

Koji auto ne trosi, taj i ne ide..

Poenta je izgleda da evropa gura koncept ekologije, mnogo jace od drugih, pa gura "svasta u svasta", sto se tice motora i karoserija, a tu je VW eklatantan primer. Ni blizu od nekadasnje "volks" koncepcije.

Znajuci da su zasticeni u EU, odvaljuju cene kao da su jedini na pijaci..

Npr
Kupac mora da promislja doobro cak i u okviru palete jednog brenda, koja mu je "konfiguracija" odgovarajuca, posto se, ocigledno, svakako nece usreciti sa malim turbom na preko 100kg..

To je i po ceni i po koncepciji pre vozilo B segmenta, gde se kotrlja da se kotrlja, razmislja se o laksem parkiranju, jeftinijem odrzavanju, tek da prebaci neke svakodnevne, jednostavne relacije.

Sve bi to bilo na svom mestu, kada ne bi prelazilo 20k€, i zvalo se "dobra" kupovina, cim predje crvenu liniju, to je bacanje novca..

BTW, posmatrajuci malo sta se vozi, poslednjih nekoliko meseci, preko tri, uspeo sm da vidim samo jednog 1.2TSI golfa 7, od "ostalih ni jedan.

Pri tme, pored mene je proslo nekoliko hiljada vozila, bilo je tu i raznih cudovista, nekoliko novih pasata, (ne spominjem recimo Maseratije ili ferarija, nemoguce je oceniti da li su novi ili nekoliko godina stari), Tiguana, BMW-a do novih Mercedesa..
Cak ni u "silikonskoj dolini", uscu ili pored splavova..

Izgleda da su Pasati i BMW postali popularni, u odredjenom soju..:)
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2013. u 16:10 - pre 129 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Golf 7, u pojedinim svojim verzijama, ima mnogo ozbiljnijih gresaka od ove koju je otkrio Auto Bild.

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 12.09.2013. u 23:31 GMT+1]


Docice sledece godine face-lift, taman da se kupi, kada se isprave pocetne greske.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2013. u 16:11 - pre 129 meseci
Citat:
vladd:

Cak ni u "silikonskoj dolini", uscu ili pored splavova..



A ti si tamo isao samo zbog automobila ?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.09.2013. u 14:48 - pre 129 meseci
Zbog vec uradjenih "faceliftova"..:)

Stvarno se stice utisak da sam protiv doticnog modela, ali nekako, kada se objektivno sagleda, nije za razmatranje. Ni kada odrade zamisljene dorade.
Mislim da su sa golfom 6 trebali da stave tacku na serijal, cetiri decenije je solidno..pa dosta. Cediti suvu drenovinu imidza, prakticno rusiti(a u sustini naplacivati) raniji imidz, nije neka akcija, u koju bih se ukljucio.

Gurati hecbeka u C segment, cenovno, zato sto je istegnut 40-ak cm, sta god da ima pod limom je preterano, pogotovo u ovom vremenskom trenutku, kada je tolika poplava SUV modela, limuzina, pa i patuljastih zmajeva B segmenta.

Treba da ostanu u zoni izmedju B i C, da prilagode cenu onome sto zaista nude, a ne zamisljajima, sta bi trebali da nude, i da se upodobe nameni gradskog automobila za neke malo(ali bas malo) vece potrebe..

Prostora, snage, konfora i opreme, ima kod drugih, i vise, a za manje novca, a projektovati specificnog kupca, kome BAS ti i golfovski koncipiranii detalji trebaju...to je skoro nemoguce ni medju fanovima.
Uvek ce im zatrebati "dorada", od stajlinga, tjuninga do neke prikolice za malo veci teret..mada, mislim da bi bio pravi izazov voziti natovarenu prikolicu po gradu( start - stop), sa DSG menjacem
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.09.2013. u 15:18 - pre 129 meseci
Očigledno da to što pričaš nema veze sa realnošću jer prodaja raste.

To je kao kad bi nekom timu koji konstantno pobeđuje i osvaja prvo mesto pričao kako im je cela koncepcija pogrešna, i da pored drugih timova oni uopšte nisu za razmatranje.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2013. u 00:15 - pre 129 meseci
I ne samo to.

Sve vise ova borba podseca na filmove za Stivenom Sigalom u glavnoj ulozi.


Inace,

Citat:
razlike u ubrzanju, medjuubrzanju nisu toliko primetne


razlika od 14,5 i 20 sec ne da nije primetna vec je tolika kao da je rec o automobilu sa bar 80 KS vise na ovakvu masu vozila.



 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2013. u 08:53 - pre 129 meseci
Zare, uopste to nije toliko primetno u odnosu na toliku razliku u obrtnom momentu, korisnik takvog vozila nece napraviti nikakvu razliku jer nece na turbo motoru uspeti da postigne ove rezultate ali na Mazdi hoce. U cemu je fora? Ono sto je kod CX-5 izrazeno je LINEARNI razvoj snage jer ti kada ga stisnes, on ce da ubrzava sve vise i vise do limitera i nema stajanja - dok TSI motor ce da prestane da jace ubrzava nakon pada krive obrtnog momenta, odnosno Mazdi ne smeta ni ubrzanje (koje je tada u svom punom potencijalu) na preko 6500 obrtaja i tada ce nastaviti jos brze. Inace, na nizim stepenima prenosa ove razlike u medjuubrzanju su stvarno smesne. Za ocekivati je da 1.8TSI agregat moze duplo brze da odreaguje, a on je samo u VI stepenu prenosa nesto brzi ali samo na test stazi, vec rekoh velika je razlika u testu i realnosti.

Dakle, da bi normalan korisnik kod Yetia ostvario ovo vreme - on ce morati da pazi i razvija snagu u nekom opsegu obrtaja dok kod Mazde nema potrebe za tim dovoljno je da na 1200 obrtaja stisne gas do panje i vozi misko. U voznji u podrucjima maksimalnog momenta Yeti ce naravno bti dinamicniji za voznju i to niko ne spori, dok ce kod prosecnog vozaca imati se privid neke "lakse" voznje u nekom opsegu obrtaja. Ovo zavaravanje sam osetio kod 1.2 TSI Poloa kojeg sam vozio i 1.4 T Opela. Dakle, subjektivni osecaj kaze - vau, super ubrzava, medjutim moras ispratiti i obrtaje posle 4000 i pazljivo dozirati da bi iskoristio MAKSIMALNI rezultat, odnosno tu razliku koju pominjes. Prosecnom vozacu ce trebati dosta vremena da iskoristi pun potencijal turbo motra (niko ne spori da je jaci i brzi), ali kod Mazde apsolutno tog zamaranja nema - tvoje je samo da ga rokas do limitera, motoru to ne smeta, cak naprotiv i nemas nikakve "pikove" momenta, snage ili bla bla vec jedno lepo i odlicno linearno ubrzanje.

"Unlike turbocharged engines, which are the domain of intermediate speed, the SKYACTIV feels equally sovereign and supervision red box. The taste is exaggerating the whole speed range, the limiter to minor shocks to the edge 6500 rev. / Min. Sure, if you need to speed up heads, you have to ask haul gear levers, but under normal driving will never come, that you are driving an SUV with atmospheric engine. The downshift the engine to ask just above the 1,000 rpm, but if you keep it somewhere around 1200 rpm, requiring a downshift arrow is lit, even if you give him full throttle."

Ovo se pominje u maltene svim testovima kao prednost ovog agregata u odnosu na turbo.

Mislim da ce Mazda razvitkom ovog agregata napraviti jednu mikro revoluciju i bez problema ce podizati snagu i momenat bez potrebe turbine a uz DRASTICNO manju potrosnju i zagadjenje.

Videli smo da je ODRAO obe turbo masine po tom pitanju. I to na svapskom testu.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2013. u 09:19 - pre 129 meseci
Jesi ovo uzeo neki strani text i stavio ga u google translate na engleski pošto ovi skupovi reči nemaju puno smisla.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2013. u 09:20 - pre 129 meseci
Da, to je translate, ali je sustina ta.

http://translate.google.rs/tra...%2Bsk%26biw%3D1490%26bih%3D974
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 341
*.upc-i.chello.nl.



+191 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2013. u 21:20 - pre 129 meseci
Mozda je malkice offtopic - ali delimicno i nije. Naime, zelim na trenutak da se osvrnem na komentar do pre par nedelja apropo post-prodajnih kvaliteta razlicitih proizvodjaca. Dakle nije toliko vezano za odredjeno vozilo, vec za post garantni rok.
Znam da malo kasnim sa odgovorom, ali nisam bio u prilici da ranije pisem :(

Naime, Golf je po meni zaista vrlo kvalitetno odradjeno vozilo. Da ima malo jacu cenu to se slazem. E, sada - kako sam korisnik u lizing konstrukciji do sada me nije nikada preterano zanimalo 'sta ako' se nesto desi vozilu dok je pod ugovorom. Ja imam jedan broj telefona za sve slucajeve (od pucanja gume do totalne havarije) - i sve je regulisano.

Medjutim, moram da se osvrnem na par cinjenica (pisem za Holandiju, ne znam kakva je servisna sluzba u drugim drzavama).
Najveci VW zastupnik u Holandiji je PON. Drze ja verujem jedno 80% VW grupacije vozila u Holandiji (izmedju ostalog sva policijska vozila kojih ima iha-ha). Za privatne vlasnike VW grupacije vozila oni su prava nocna mora, samo dodatno pojacani samom VW ideologijom.

Naime, bilo je pre jednu ili dve stranice reci o fabrickoj gresci VW Golfa gde se pojavljuje kondens kod suvozacevih nogu od lose sprovedene klime instalacije / otoka. Ispratio sam tu diskusiju u Holandiji, koja se razvila na bezmalo 50+ stranica na jednom posecenijem auto forumu u Holandiji (autoweek ako nekome nesto znaci). Od prvog prijavljivanja ovog problema, pocetkom ove kalendarske godine to je bio jedan citav mali fiasko koji ni Ducic ne bi bolje sastavio u nekoj od svojih drama. Ono sto je bila konstanta u svemu jeste sto se diler (podrzan VW-om) branio kako je to tako fabricki predvidjeno i da se ne smatra problemom - iako definitivno jeste problem. To se razvlacilo celo leto, mnogobrojnim posetama razlicitih vlasnika auto dileru, razmenom kako mailova tako i preporucenih pisama i sve se svodilo na 'to je fabricki tako predvidjeno'. Sve dok se nemacki casopis nije umesao u skorije vreme kada je VW napokon priznao gresku i obecao da ce je ispraviti. Medjutim cak i tada, ta vest je prosla gotovo ne zapazeno u medijima. Vlasnici su bili direktno obavesteni ali malo drugih vesti se pojavljivalo u medijima.

To mene navodi na sledeci tok razmisljanja. Toyota se recimo redovno pojavljuje u medijima sa opozivima svojih vozila. Od vrlo grubih gresaka koje se mogu rezultovati tezim povredama, cak i smrti - do sitnijih 'kvarova' tipa patosnice na kojima se pojavljuju 'usi' nakon nekog vremena. Sta to govori? Pa jednostavno, da je Toyota daleko pro-aktivnija u resavanjima konstatovanih problema od VW-a. Ruku na srce, vozim Seat Ibizu i imao sam skoro opoziv zarad dugmenceta za kontrolu elektricnih retrovizora koje se olako lomilo. Otisao, zamenjeno za 15 minuta - i nastavio dalje.

Medjutim, Toyota cim konstatuje problem - ona ga adekvatno i resava i preuzima troskove na sebe. Kod VW grupacije prvo moras da izlomis kicmu da bi dokazao ono sto je ocito, da bi tek nakon toga koncern prihvatio odgovornost.

U slucaju da privatno kupujem vozilo, ovo bi definitivno imalo solidan utican na moje razmisljanje koje vozilo uzeti. Ako nesto ne volim to je da me prave magarcem i vuku za nos jer im se jednostavno moze. Tek kada se stvorila kriticna masa nezadovoljnih ljudi / vlasnika Golfa, VW je preduzeo akciju. Nekako (iako nemam licnog iskustva, ali na osnovu medija / citanja i aktiviranja sivih celija) stekao sam utisak da kod primera radi Toyote to ide daleko jednostavnijim i prirodnijim tokom. Pak ono sto me i dalje zbunjuje jeste zbog cega VW ima toliko odbojan stav u slucaju da se dogodi nesto ne predvidjeno. Ja licno ne zameran ni jednom proizvodjacu automobila ukoliko se tokom eksploatacije vozila konstatuje fabricka greska. Kako god da ga okrenes sve to crtaju, dizajniraju i prave ljudi - a ljudi grese i to nije nista strasno. Ali ako ukazem, pokazem i dokazem gresku, nemoj me praviti majmunom :)

PS. sada na trenutak bas offtopic; Kia Picanto Bi-Fuel, u Holandiji veoma jeftin za posedovanje (porezi / osiguranje), mali potrosac, pa jos na (jeftin) prirodni gas! Mnogi ga privatno kupili. A onda dosla maca na vratanca; zbog ugradjenog gasa, mora da ide na stelovanje klipova svakih 12.000 km sto kosta oko +/- 400e i _obavezno_ je da se radi kod ovlascenog dilera radi ocuvanja fabricke garancije od 7 godina! Pojeo vuk magarca :)
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2013. u 22:09 - pre 129 meseci
Citat:
mozdasamjaamozdainisam

To mene navodi na sledeci tok razmisljanja. Toyota se recimo redovno pojavljuje u medijima sa opozivima svojih vozila. Od vrlo grubih gresaka koje se mogu rezultovati tezim povredama, cak i smrti - do sitnijih 'kvarova' tipa patosnice na kojima se pojavljuju 'usi' nakon nekog vremena. Sta to govori? Pa jednostavno, da je Toyota daleko pro-aktivnija u resavanjima konstatovanih problema od VW-a. Ruku na srce, vozim Seat Ibizu i imao sam skoro opoziv zarad dugmenceta za kontrolu elektricnih retrovizora koje se olako lomilo. Otisao, zamenjeno za 15 minuta - i nastavio dalje.

Medjutim, Toyota cim konstatuje problem - ona ga adekvatno i resava i preuzima troskove na sebe. Kod VW grupacije prvo moras da izlomis kicmu da bi dokazao ono sto je ocito, da bi tek nakon toga koncern prihvatio odgovornost.

U slucaju da privatno kupujem vozilo, ovo bi definitivno imalo solidan utican na moje razmisljanje koje vozilo uzeti. Ako nesto ne volim to je da me prave magarcem i vuku za nos jer im se jednostavno moze. Tek kada se stvorila kriticna masa nezadovoljnih ljudi / vlasnika Golfa, VW je preduzeo akciju. Nekako (iako nemam licnog iskustva, ali na osnovu medija / citanja i aktiviranja sivih celija) stekao sam utisak da kod primera radi Toyote to ide daleko jednostavnijim i prirodnijim tokom. Pak ono sto me i dalje zbunjuje jeste zbog cega VW ima toliko odbojan stav u slucaju da se dogodi nesto ne predvidjeno. Ja licno ne zameran ni jednom proizvodjacu automobila ukoliko se tokom eksploatacije vozila konstatuje fabricka greska. Kako god da ga okrenes sve to crtaju, dizajniraju i prave ljudi - a ljudi grese i to nije nista strasno. Ali ako ukazem, pokazem i dokazem gresku, nemoj me praviti majmunom :)

PS. sada na trenutak bas offtopic; Kia Picanto Bi-Fuel, u Holandiji veoma jeftin za posedovanje (porezi / osiguranje), mali potrosac, pa jos na (jeftin) prirodni gas! Mnogi ga privatno kupili. A onda dosla maca na vratanca; zbog ugradjenog gasa, mora da ide na stelovanje klipova svakih 12.000 km sto kosta oko +/- 400e i _obavezno_ je da se radi kod ovlascenog dilera radi ocuvanja fabricke garancije od 7 godina! Pojeo vuk magarca :)


Lepo rečeno, sve ovo gore mogu i ja da potpišem.
A i za Kiu isto. Ta garancija od 7 godina je poprilično smešna stvar ako mene pitate i o tome sam već ranije pisao. Servisi pokrivaju skoro svaki potencijalni problem i unapred menjaju delove što sasvim lepo naplate - na taj način bi svaki proizvođač mogao dati garanciju od 7 godina. Ako nešto krucijalno ne rikne u prvih dve tri godine - neće ni riknuti, tj. skoro svaka fabrička greška se vidi u prvih 50-tak hiljada
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.09.2013. u 08:45 - pre 129 meseci
Pojavile su se prve informacije o ceni za EU trziste za Mazda 3 koji sam barem ja dugo iscekivao.
Auto izgleda zmajski :)



Prva vest je da ce u Ceskoj pocinjati od 14.000e (349.900kc) sto je potpuno identicno sa Golf MK7 osnovnom verzijom sa 1.2TSI.

Sto se tice dimenzija Mazda je 25cm duza od Golfa i ima nesto vise prostora za noge i glavu dok je prostora za ramena manje u prvom redu sedista (podaci: Mazda, Golf ) Takodje i 350l prtljaznog prostora (Ameri su napisali 17cu za prtljaznik sto je 480l).

Osnovni motor ce biti novi benzina 1.5l koji je prvi put stavljen u Mazdu 3 tako da cemo morati malo da sacekamo za informacije o tome kako se ponasa.

Nekoliko linkova:
idnes.cz
Vecernji list.hr
Auto.cz
Leftlanenews.com (tu sam pokupio dimenzije u sitno)

[Ovu poruku je menjao Branko Santo dana 19.09.2013. u 10:12 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1630725 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.