Citat:
vaske2:
Citat:
vladd:
I sad, sipamo po 10 litara goriva u Punta 1.3MJTD, i Golfa 7 1.2TSI, ko ce pre stici i dalje? Da bi presao 190 km, golf NE sme da predje 70, a puntic moze da vozi 90..ako vozi 80, preci ce 220 km..
vladd.Konstantno hvališ 1.3mjet kako je izuzetno mali potrošač što baš i nije tako.Ove godine na putu do Grčke sam sa 1.6 tdi ostvario manji prosek potrošnje sa osobom više i dosta više prtljaga od drugara sa Puntom.Oba auta gotovo nova njegov 2011,a moj 2012 godište.Relacija ista,putne brzine iste,da ne pominjem koliko je moj auto veći i teži.Dakle 1.3mjet jeste relativno mali potrošač ali samo u gradskim uslovima,dok na otvorenom ne može po potrošnji parirati ni mnogo većim vozilima...
Punto, 1.3 mjt...nije presao 70kkm, nije raubovan, jos u kreditu...
Ako se ne prelazi 60-70 km/h, potrosnja je, po bordu 3,5 litara..put skoro obavljen, cetiri osobe u puntu, cirka 400kg...krupan svet
Kada se podigne na 80-90, potrosnja se digla na 4.7 ... i sta tu sad pa "nije tacno" ..
Ono sto se vidi svojim ocima, to je za mene tacno..mnogo vise od kojekakvih testiranja po novinama..cetiri bika, mali auto, relativno duza relacija po postojecem drumu(ne po pisti)..klasicna realnost koriscena vozila, realan saobracaj..bez auto puta
Mislim, kakva je to logika da "u gradu trosi manje", a na putu trosi vise, to prvi put cujem..
Razumem da je receno, jednog smo drali do koske, a drugog smo pazili, pa je potrosnja ovakva ili onakva..
Po meni, ako se mekano i u okviru ogranicenja brzine vozi(jeste smor, ali je po propisu), potrosnja od 3,5 litara je u rangu skutera..zar da se to ne POHVALI??
Zarad istine, put je bio duz Dunava, iza Panceva, pa i ravnica ima svoj doprinos..nagibi su bili zanemarljivi..
Ja ne vidim koji deseti izvedeni zakljucak da izmislim, osim da
malo trosi i da je vredan HVALE zbog toga. U gradu je i agilan, po Beogradu je prosek brzine 28 km/h..ZASTO da ga ne hvalim???
Sjajan mali motor uklopljen u sjajan mali auto za zvrndanje..
Za "mnogo teza vozila" postoji i vec MJT..recimo 1.6...sam princip doziranja goriva je savremeniji i optimalniji od TDI..
Nije "njemac"...pa ne zasluzuje pohvale????
Kojesta...ali bas kojesta..
P.S.
Izvinjavam se za off, opaska je bila neumesna.
Nije meni cilj da velicam 1.3 ili neki brend, vec da pojasnim pogresne stereotipe, i kako parcijalna resenja nece doneti zeljeni rezultat.
Mali motor u velikom autu, trosi vise nego nesto veci i snazniji motor..u toj istoj karoseriji..
Spominjanje 1.2 TSI u C segmentu je konceptni promasaj, ma kako ga zvali, pocetak linije, ekonomski model..
Pogotovo sto pricamo, valjda, o Najboljoj kupovini..pogotovo u tom slucaju se ne spominju razne dosetke ili marketinske kreacije..to njima sluzi za sta sluzi, ali sa tehnicke, i realne strane, nije vredno razmatranja
Imaginarna, i emotivna tacka gledista je nesto drugacija prica...