Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1631268 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.12.2013. u 06:59 - pre 126 meseci
@mozda.... Ja sam jasno napisao moj primer i rekao da bi verovatno do 1000km se drzao auta. Do 500km je bolji, u mojoj situaciji. Na 2000km je svakako avion logican izbor. A veci auto je uvek u prednosti na autoputu, ne znam gde je tu dilema?

@ zarko, prvo, prekini da brises moje postove, nigde nisam vredjao, za razliku od tebe. To da je jednoumlje pozeljno, to svi znamo bez tvog ponovnog pisanja. Drugo, prekini s tim seljackim forama da postove pocnes sa uvredom, pa nastavljas sa nekim svojim komentarima. Uvek postoji vise dobrih i losih misljenja, a glupa su samo ona koja su ogranicena na jedno resenje. Jer zivot nije konstanta, uvek ima promenjivih. Osim kod onih ispljuvaka nekog sistema gde vazi krilatica, "svi su glupi sem mene"

Zato te uljudno molim da se obracas kulturno, ne ciganski kao do sada, ako ti se moje misljenje ne svidja, zaobidji ga. A ako je na forumu zabranjeno pisati drugacija misljena, reci necu ni pisati.
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.12.2013. u 10:29 - pre 126 meseci
Citat:
vladd:

I sad, sipamo po 10 litara goriva u Punta 1.3MJTD, i Golfa 7 1.2TSI, ko ce pre stici i dalje? Da bi presao 190 km, golf NE sme da predje 70, a puntic moze da vozi 90..ako vozi 80, preci ce 220 km..


vladd.Konstantno hvališ 1.3mjet kako je izuzetno mali potrošač što baš i nije tako.Ove godine na putu do Grčke sam sa 1.6 tdi ostvario manji prosek potrošnje sa osobom više i dosta više prtljaga od drugara sa Puntom.Oba auta gotovo nova njegov 2011,a moj 2012 godište.Relacija ista,putne brzine iste,da ne pominjem koliko je moj auto veći i teži.Dakle 1.3mjet jeste relativno mali potrošač ali samo u gradskim uslovima,dok na otvorenom ne može po potrošnji parirati ni mnogo većim vozilima...
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.12.2013. u 12:01 - pre 126 meseci
@Nemanja, Flo33, mozdasamjaamozdainisam...

Meni nesto nije jasno. Zbog cega je bolje na >1000km putovati avionom? Nemanja cak kaze da je i do Grcke bolje ne ici kolima. 700-800km do tamo, bolje ici avionom?!

Dobro, ako covek zuri negde, putuje poslovno, avion je na prvom mestu. Ali ako se ide na odmor, sta je lepse od putovanja autom? Svratis gde hoces, vidis sta hoces, spavas gde pozelis, odmoris se kad pozelis...

Jedini problem moze biti onaj gastarbajterski mentalitet, da se auto pretovari, da se sto pre stigne kuci, da se ne stane nigde osim da se natankuje auto i to vreme iskoristi za trk do toaleta na pumpi, klopa u kolima i gas do daske.

Oni avion izbegavaju jer ne mogu da nose sve i svasta i zapute se na dug put kolima. Ali u autu, oni su opasnost za sebe i druge. E, za takve je autobus najbolje resenje.

 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.12.2013. u 13:16 - pre 126 meseci
Sto ljudi sto ćudi i o takvim stvarima je besmisleno raspravljati osim o onim stvarima koje se mogu konkretno izračunati. Po meni ima smisla kad ideš u zapadnu evropu pa putuješ i obilaziš ali kroz Grčku i nije neki veliki užitak putovati. Pritom postoji Grčka i ispod halkidikija pa to vrlo lako može od BGa biti i preko 1,000 km.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.12.2013. u 15:32 - pre 126 meseci
Citat:
vaske2:
Citat:
vladd:

I sad, sipamo po 10 litara goriva u Punta 1.3MJTD, i Golfa 7 1.2TSI, ko ce pre stici i dalje? Da bi presao 190 km, golf NE sme da predje 70, a puntic moze da vozi 90..ako vozi 80, preci ce 220 km..


vladd.Konstantno hvališ 1.3mjet kako je izuzetno mali potrošač što baš i nije tako.Ove godine na putu do Grčke sam sa 1.6 tdi ostvario manji prosek potrošnje sa osobom više i dosta više prtljaga od drugara sa Puntom.Oba auta gotovo nova njegov 2011,a moj 2012 godište.Relacija ista,putne brzine iste,da ne pominjem koliko je moj auto veći i teži.Dakle 1.3mjet jeste relativno mali potrošač ali samo u gradskim uslovima,dok na otvorenom ne može po potrošnji parirati ni mnogo većim vozilima...


Punto, 1.3 mjt...nije presao 70kkm, nije raubovan, jos u kreditu...
Ako se ne prelazi 60-70 km/h, potrosnja je, po bordu 3,5 litara..put skoro obavljen, cetiri osobe u puntu, cirka 400kg...krupan svet

Kada se podigne na 80-90, potrosnja se digla na 4.7 ... i sta tu sad pa "nije tacno" ..
Ono sto se vidi svojim ocima, to je za mene tacno..mnogo vise od kojekakvih testiranja po novinama..cetiri bika, mali auto, relativno duza relacija po postojecem drumu(ne po pisti)..klasicna realnost koriscena vozila, realan saobracaj..bez auto puta

Mislim, kakva je to logika da "u gradu trosi manje", a na putu trosi vise, to prvi put cujem..
Razumem da je receno, jednog smo drali do koske, a drugog smo pazili, pa je potrosnja ovakva ili onakva..

Po meni, ako se mekano i u okviru ogranicenja brzine vozi(jeste smor, ali je po propisu), potrosnja od 3,5 litara je u rangu skutera..zar da se to ne POHVALI??
Zarad istine, put je bio duz Dunava, iza Panceva, pa i ravnica ima svoj doprinos..nagibi su bili zanemarljivi..

Ja ne vidim koji deseti izvedeni zakljucak da izmislim, osim da malo trosi i da je vredan HVALE zbog toga. U gradu je i agilan, po Beogradu je prosek brzine 28 km/h..ZASTO da ga ne hvalim???
Sjajan mali motor uklopljen u sjajan mali auto za zvrndanje..
Za "mnogo teza vozila" postoji i vec MJT..recimo 1.6...sam princip doziranja goriva je savremeniji i optimalniji od TDI..

Nije "njemac"...pa ne zasluzuje pohvale????

Kojesta...ali bas kojesta..

P.S.
Izvinjavam se za off, opaska je bila neumesna.

Nije meni cilj da velicam 1.3 ili neki brend, vec da pojasnim pogresne stereotipe, i kako parcijalna resenja nece doneti zeljeni rezultat.
Mali motor u velikom autu, trosi vise nego nesto veci i snazniji motor..u toj istoj karoseriji..
Spominjanje 1.2 TSI u C segmentu je konceptni promasaj, ma kako ga zvali, pocetak linije, ekonomski model..

Pogotovo sto pricamo, valjda, o Najboljoj kupovini..pogotovo u tom slucaju se ne spominju razne dosetke ili marketinske kreacije..to njima sluzi za sta sluzi, ali sa tehnicke, i realne strane, nije vredno razmatranja

Imaginarna, i emotivna tacka gledista je nesto drugacija prica...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8377
*.dynamic.sbb.rs.



+1351 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.12.2013. u 15:42 - pre 126 meseci
Citat:
vladd
Mali motor u velikom autu, trosi vise nego nesto veci i snazniji motor..u toj istoj karoseriji..

Spominjanje 1.2 TSI u C segmentu je konceptni promasaj, ma kako ga zvali, pocetak linije, ekonomski model..

Pogotovo sto pricamo, valjda, o Najboljoj kupovini..pogotovo u tom slucaju se ne spominju razne dosetke ili marketinske kreacije..to njima sluzi za sta sluzi, ali sa tehnicke, i realne strane, nije vredno razmatranja


Pitam se koliko puta ćeš ovo ponoviti, a da se uopšte ne osvrneš šta nudi konkurencija...

Prvi ja ne bih uzeo tog 1,2TSI jer mi je slab, ali to me ne sprečava da realno pogledam šta daju i on, a i drugi.

Na primer, tvoja ljubljena Toyota za ulazni motor C segmenta daje običan 1,3 atmosferac koji je slab i za Yaris, a da ne pričamo o Aurisu...

O čemu ti pričaš?? Pa najjači motor u tom Aurisu je slabiji od tog 1,2TSI koga ti toliko pljuješ, videli smo tabele i rezultate testova...

Ajde molim te malo se osvrni na konkurenciju i pogledaj šta oni nude, pa tek onda kritikuj VW (ili bilo koga drugog), nemoj samo paušalno da šamaraš bez ikakvog uviđaja šta je alternativa tome.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.12.2013. u 20:41 - pre 126 meseci
Citat:
vladd:

Kada se podigne na 80-90, potrosnja se digla na 4.7 ... i sta tu sad pa "nije tacno" ..

/

Ala je i podigao brzinu ...
Ovo je mozda bitno za Srbiju gde ne postoje autoputevi, u svim evropskim zemljama gde su gradovim povezani autoputevima normalna putna brzina je izmedju 130-150 Km/h.
U tom smislu je ovaj Punto bolji izbor za Srbiju, kao nekada Fica.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.12.2013. u 23:37 - pre 126 meseci
Citat:
vladd:
Punto, 1.3 mjt...nije presao 70kkm, nije raubovan, jos u kreditu...
Ako se ne prelazi 60-70 km/h, potrosnja je, po bordu 3,5 litara..put skoro obavljen, cetiri osobe u puntu, cirka 400kg...krupan svet


Pod ovakvim uslovima Passat 20 TDI sa 150 (rasnih) konja trosi 2,8 L i po bordu i po sistemu od cepa do cepa.

O masi vozila, konforu, performansama, buci itd, ne treba ni pricati.

Inace taj 13 MJTD (u Opelu) u prosecnim gradskim uslovima trosi oko 6 litara, na istim relacijama gde stari Golf TDI 19 PD, duplo snazniji i znacajno tezi trosi isto toliko, ili manje.

P.S. Na duze putovanje sa 400 kg opterecenja bolje je ne kretati sa tako malim automobilom.

Dok je tih 400 kg na granici dozvoljenog kod tog Punta u B segmentu, primera radi za prethodnu Oktaviu ono je jedva nesto vise od polovine dozvoljenog opterecenja.


 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.12.2013. u 16:26 - pre 126 meseci
Citat:
vladd:




Punto, 1.3 mjt...nije presao 70kkm, nije raubovan, jos u kreditu...
Ako se ne prelazi 60-70 km/h, potrosnja je, po bordu 3,5 litara..put skoro obavljen, cetiri osobe u puntu, cirka 400kg...krupan svet:)

Kada se podigne na 80-90, potrosnja se digla na 4.7 ... i sta tu sad pa "nije tacno" ..
Ono sto se vidi svojim ocima, to je za mene tacno..mnogo vise od kojekakvih testiranja po novinama..cetiri bika, mali auto, relativno duza relacija po postojecem drumu(ne po pisti)..klasicna realnost koriscena vozila, realan saobracaj..bez auto puta

Mislim, kakva je to logika da "u gradu trosi manje", a na putu trosi vise, to prvi put cujem..
Razumem da je receno, jednog smo drali do koske, a drugog smo pazili, pa je potrosnja ovakva ili onakva..

Po meni, ako se mekano i u okviru ogranicenja brzine vozi(jeste smor, ali je po propisu), potrosnja od 3,5 litara je u rangu skutera..zar da se to ne POHVALI??
Zarad istine, put je bio duz Dunava, iza Panceva, pa i ravnica ima svoj doprinos..nagibi su bili zanemarljivi..

Ja ne vidim koji deseti izvedeni zakljucak da izmislim, osim da malo trosi i da je vredan HVALE zbog toga. U gradu je i agilan, po Beogradu je prosek brzine 28 km/h..ZASTO da ga ne hvalim???
Sjajan mali motor uklopljen u sjajan mali auto za zvrndanje..
Za "mnogo teza vozila" postoji i vec MJT..recimo 1.6...sam princip doziranja goriva je savremeniji i optimalniji od TDI..

Nije "njemac"...pa ne zasluzuje pohvale????

Kojesta...ali bas kojesta..:)

P.S.
Izvinjavam se za off, opaska je bila neumesna.

Nije meni cilj da velicam 1.3 ili neki brend, vec da pojasnim pogresne stereotipe, i kako parcijalna resenja nece doneti zeljeni rezultat.
Mali motor u velikom autu, trosi vise nego nesto veci i snazniji motor..u toj istoj karoseriji..
Spominjanje 1.2 TSI u C segmentu je konceptni promasaj, ma kako ga zvali, pocetak linije, ekonomski model..

Pogotovo sto pricamo, valjda, o Najboljoj kupovini..pogotovo u tom slucaju se ne spominju razne dosetke ili marketinske kreacije..to njima sluzi za sta sluzi, ali sa tehnicke, i realne strane, nije vredno razmatranja

Imaginarna, i emotivna tacka gledista je nesto drugacija prica...


Opet si se toliko raspisao,a dovoljno je bilo da samo malo bolje pročitaš moj post...Ne kažem ja da 1.3mjet troši puno već da ima i mnogo većih auta sa većim motorima koji troše manje.Na putu do Grčke je moj Golf 1.6 tdi potrošio manje nego drugarev nov Punto sa pređenih 15000km,a vozili smo istim tempom...i kraj.Uostalom u voznom parku posedujem već 7 godina i Korsu c 1.3cdti pa odlično poznajem potrošnju tog motora,dosta bolje od tebe koji to znaš iz priče. I šta nije jasno u ovome da u gradu troši manje,a na auto putu više? Normalno je da mali gradski auto na auto putu gde su putne brzine velike mora da izvlači maksimum iz sebe pa mu samim tim i potrošnja nije mala.
Uostalom Žarko i Nebojša su ti otvorili oči u prethodnim postovima...valjda,pa se nadam da nije potrebno da ja dalje objašnjavam...;)
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.12.2013. u 16:32 - pre 126 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Citat:
vladd:
Punto, 1.3 mjt...nije presao 70kkm, nije raubovan, jos u kreditu...
Ako se ne prelazi 60-70 km/h, potrosnja je, po bordu 3,5 litara..put skoro obavljen, cetiri osobe u puntu, cirka 400kg...krupan svet


Pod ovakvim uslovima Passat 20 TDI sa 150 (rasnih) konja trosi 2,8 L i po bordu i po sistemu od cepa do cepa.

O masi vozila, konforu, performansama, buci itd, ne treba ni pricati.

Inace taj 13 MJTD (u Opelu) u prosecnim gradskim uslovima trosi oko 6 litara, na istim relacijama gde stari Golf TDI 19 PD, duplo snazniji i znacajno tezi trosi isto toliko, ili manje.

P.S. Na duze putovanje sa 400 kg opterecenja bolje je ne kretati sa tako malim automobilom.

Dok je tih 400 kg na granici dozvoljenog kod tog Punta u B segmentu, primera radi za prethodnu Oktaviu ono je jedva nesto vise od polovine dozvoljenog opterecenja.




Verovatno čovek(vladd) ne može da shvati kako jedan Pasat od 150ks može da troši manje od malenog Puntića,a uz to je i duplo teži...
Odgovor je prost ...DAS AUTO.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.12.2013. u 17:09 - pre 126 meseci
Citat:
vaske2:

Opet si se toliko raspisao,a dovoljno je bilo da samo malo bolje pročitaš moj post...Ne kažem ja da 1.3mjet troši puno već da ima i mnogo većih auta sa većim motorima koji troše manje.Na putu do Grčke je moj Golf 1.6 tdi potrošio manje nego drugarev nov Punto sa pređenih 15000km,a vozili smo istim tempom...i kraj.Uostalom u voznom parku posedujem već 7 godina i Korsu c 1.3cdti pa odlično poznajem potrošnju tog motora,dosta bolje od tebe koji to znaš iz priče. I šta nije jasno u ovome da u gradu troši manje,a na auto putu više? Normalno je da mali gradski auto na auto putu gde su putne brzine velike mora da izvlači maksimum iz sebe pa mu samim tim i potrošnja nije mala.
Uostalom Žarko i Nebojša su ti otvorili oči u prethodnim postovima...valjda,pa se nadam da nije potrebno da ja dalje objašnjavam...;)


Nije baš za poređenje, ali 1.2tsi troši više na autoputu od 1.9 mjtd i od 320 pd. Koji su čak 300-400kg teži auti bili.. Dobro, dizeli, ali eto..

Skoro pa ista potrošnja od 6.5l pri 130km na sat, 1.2 tsi 90ks i 2.0 v6 turbo na Alfi 166 koji je pri istoj brzini trošio oko 7- 7,5l i teži doosta. Alfa ima 205ks. Međutim, u gradu je pa potrošnja više nego duplo manja. Skoro 3x.. Znam da je glupo porediti stare i nove motore, segmente, itd, samo hocu da kažem da mali motori troše dosta pri vecim brzinama.

Ti mali turbaci su idealni za grad, i magistralne puteve. Startni su, ne troše kao veći atmosferci, a pružaju istu ili veću udobnost.

Mada moram reći da u manjem, tj B segmentu (polo) sasvim dobro povuče i preko 150km na sat.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.12.2013. u 17:22 - pre 126 meseci
A tebe drajver cu da tuzim delti...pa ces da vidis, kako ces da vozis i hondu i fiata sihrono..kao kauboj dva konja..


Hvala, prijatelji..

Meni je veoma drago kada me "obavestite"
Citat:
Verovatno čovek(vladd) ne može da shvati kako jedan Pasat od 150ks može da troši manje od malenog Puntića,a uz to je i duplo teži...

o ovakvoj cinjenici...


Posto sam potrosio dve tastature, izgubio silno vreme..objasnjavajuci...ovo sto mi se sada "vraca"..

Samo jos malo, malkice napred u razmisljenju...i bice jasno zasto malisa 1.2TSI nije stedisa, nije agilan i nije vredan pomena u VELIKOJ karoseriji...
A ne moja "ljubav ili mrznja" prema nekim brendovima

Naravno da mora da pise "das auto" inace kupci ne bi znali sta je

Vas is das?
Das auto!!


 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.01.2014. u 15:43 - pre 125 meseci

http://mojgolf.com/mark-zukerb...koji-vozi-volkswagen-golf-gti/

Zna čovek šta valja...;)
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.195.*



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.01.2014. u 15:59 - pre 125 meseci
Na sajtu mojGolf bas

Verovatno i na nekom sajtu moj ford pise da on vozi i nekog fokusa Rs

Gluposti...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.01.2014. u 15:59 - pre 125 meseci
Valjda ce imati para da ga odrzava
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.195.*



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.01.2014. u 16:14 - pre 125 meseci
Imace,ali ih nece dati
Ako milioner kupi GTI Golf za zabavu a ne "italijana" onda je teska cicija

Malo humora
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.01.2014. u 16:45 - pre 125 meseci
Citat:
KrkaCiC:
Na sajtu mojGolf bas :)

Verovatno i na nekom sajtu moj ford pise da on vozi i nekog fokusa Rs :)

Gluposti...


https://www.google.com/#q=Mark+Zukerberg+gti&safe=off


https://www.google.com/#q=Mark+Zukerberg+ford&safe=off
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.01.2014. u 18:00 - pre 125 meseci
He, Cukenberg

Vozi on Akuru, za zvrndanje, sada ima "daily drivera", ali ponajblize su istini oni koji tvrde da je u pitanju "vanity project"

Nego, kada napuni pepeljaru, neka kaze gde ce da ga baci

Ionako ga samo brine pad akcija kompanije..
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.195.*



+784 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.01.2014. u 18:58 - pre 125 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Citat:
KrkaCiC:
Na sajtu mojGolf bas

Verovatno i na nekom sajtu moj ford pise da on vozi i nekog fokusa Rs

Gluposti...


https://www.google.com/#q=Mark+Zukerberg+gti&safe=off


https://www.google.com/#q=Mark+Zukerberg+ford&safe=off


Citat:
KrkaCiC:
Malo humora

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.01.2014. u 19:27 - pre 125 meseci
Ovako to nemci rade:

http://www.b92.net/automobili/...14&mm=01&nav_id=802692

ADAC nameštao rezultate takmičenja za automobil godine

Iz najvećeg nemačkog auto-kluba priznali su da su lažirali podatke o broju glasova u svom tradicionalnom izboru za automobil godine u Nemačkoj, zbog malog odziva čitalaca koji su učestvovali u anketi.

Šef za komunikacije u ADAC-u, Mihael Ramšteter, priznao je da je on taj koji je povećao broj glasova, zbog čega je u petak podneo ostavku na tu funkciju.

U anketi u kojoj su učestvovali čitaoci ADAC-ovog časopisa, za najbolji automobil u Nemačkoj u 2013. izabran je Volkswagen Golf. Iako sam pobednik nije toliko sporan, problematičan je broj glasova.

Naime, u obrazloženje nagrade stoji da je Golf osvojio 34.299 glasova, dok je Ramšteter saopštio da je u stvarnosti za ovaj model glasalo samo 3.409 čitalaca.

Nemački Zidojče cajtung otkriva da je Ramšteter lagao o broju glasova u najmanje još jednom slučaju, prilikom izbora za automobil godine 2012, kako bi, prema njegovim rečima, održao ugled nagrade u javnosti, koji bi bio poljuljan saznanjem o malom broju glasača koji su se odazvali u anketi.

S obzirom na skandal koji je izbio u Nemačkoj nakon njegovog priznanja, ispalo je da je učinio upravo suprotno, jer je potpuno kompromitovao ovo, donedavno veoma ugledno, priznanje.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1631268 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.