Bice da je Oktavija, odnosno Skoda, najbolja kupovina i u B i u C segmentu u Srbiji. Pa kome je volja rapid, kome okravija..kome Yeti
Golf i "najbolja kupovina" nemaju nista zajednicko. Kupuje ga ko je na neki nacin vezan za isti model, emotivno ili poslovno, a sa razumom i tehnikom, golf se ne uklapa.
I to je svetski trend. Nema kontinenta gde se VW ne smatra preskupim za ono sto nudi...a to nije kvalitet, vise prilici termin "uobrazenost".
Jetta jeste u nesto boljem polozaju, kao sedan i kao jeftinija, oduvek bila "bolja kupovina" od Golfa...
A ako neko vec "ne obraca paznju" na nekoliko hiljada evra vise ili manje, onda je svakako Mazda5 najbolja kupovina, apsolutno ogledano, kao trenutno najkompletniji i najsofisticiraniji automobil C segmenta. Do poslednjeg srafa.
Za mene nije "najbolja", posto je malo precenjena, slicno VW-u(slicno, posto je VW malo vise precenjen), ali s obzirom da pruza u svim detaljima vise od VW-a, vredi svaki evro preplate.
Kada je nesto najbolje za kupovinu, treba osim tehnicke perfekcije da ima i odnos cene i doticnih resenja...
Definitivno neispravna vozila, sa viskom recikliranih materijala, vise i ne analiziram..mislim tehnicki, ni sta im je "dobro", ni povoljno ni zanimljivo..
Pa neka sami sebi kupuju priznanja...koja mogu...kod mene se priznanje ne naplacuje, vec zasluzuje..