Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1628626 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
195.245.92.*



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.02.2014. u 17:23 - pre 124 meseci
Nisu u Toyoti spustili cene , samo su spustili u Srbiji, da bi se ista prodalo... Dok su VW zvanicne cene u Srbiji priblizne onima u zapadnoj Evropi.





Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.02.2014. u 17:49 - pre 124 meseci
Citat:
Nemanja: Nisu u Toyoti spustili cene , samo su spustili u Srbiji, da bi se ista prodalo... Dok su VW zvanicne cene u Srbiji priblizne onima u zapadnoj Evropi.

Slazem se. I to treba pozdraviti. To prilagodjavanje trzistu i kupovnoj moci stanovnistva.

Sa druge strane, pozdravljam i poslovnu politiku VWa. To, sa istim cenama kako u bogatim tako i u siromasnim zemljama kao sto je nasa. Dokle god imaju kupaca, neka teraju tako. Sto se kaze - Dok je ovaca bice i vune. ;)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.02.2014. u 20:14 - pre 124 meseci
Citat:
vilil1:Sigurno je trenutno povoljniji auris karavan od golfa karavana.


Mislis jeftiniji?

Povoljniji znaci nesto drugo.

Koliko je koji povoljan najbolji pokazatelj je plasman jednih i drugih.

Nisam siguran da je Aurisu Touringu kost u grlu bas Golf. Pre nego sto stigne do Golfa prvo mora preskociti Oktaviu Kombi sto ni malo nije lako.


Sto se tice cena u Evropi:
pa i to nas interesuje. Zasto nas ne bi interesovalo? Ako se cene drasticno razlikuju i ako ima onih koji ne zele da plate razliku od 5 hiljada eura, automobil relativno lako mogu uvesti. Otici po automobil je najmanji problem Carine nema, placa se samo PDV. Kada se sa evropske cene skine stojer i kod nas plati PDV cena je otprilike tu negde. Automobil se moze doneti na nekoliko nacina: organizovanim prevozom, individualnim slepom, a onaj ko zeli moze auto normalno doterati.

Poznajem osobe koje VAGena vec decenijama kupuju u Ceskoj i prolaze 20 do 40% jeftinije nego da ih kupuju u Srbiji.

U poslednje vreme to je nesto redje ali tamo dvehiljditih ovde su auti bili papreno skupi. Na primer Passat B6 20 TDI kostao je kod nas 42.000 eura.
Isti takav su kupovali za 36 sa svim dazbinama.
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 341
*.upc-i.chello.nl.



+191 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.02.2014. u 20:42 - pre 124 meseci
Citat:
Zarko Silic
Sto se tice cena u Evropi:
pa i to nas interesuje. Zasto nas ne bi interesovalo? Ako se cene drasticno razlikuju i ako ima onih koji ne zele da plate razliku od 5 hiljada eura, automobil relativno lako mogu uvesti.


Holandija (najjaci paketi opreme, bez da sam gledao sta tacno imaju od opreme):
1.4 D-4D-F (Diesel) Manual Aspiration € 27.430,00
2.0 D-4D-F (Diesel) Manual Dynamic € 31.685,00

Highline 1.6 TDI Volkswagen BlueMotion Technology badge 81 kw 5 manuelni Diesel € 30.750
Highline 2.0 TDI Volkswagen BlueMotion Technology badge 110 kw 6 manuelni Diesel € 32.951

Citat:
Zarko Silic
Poznajem osobe koje VAGena vec decenijama kupuju u Ceskoj i prolaze 20 do 40% jeftinije nego da ih kupuju u Srbiji.


Uvek sam se pitao, koliko je zaista kvalitet vozila isti (iako je ista marka / model u pitanju).
Pitam, jer recimo Fiat Punto (ima ga kolega) u Holandiji mi po subjektivnom osecaju nije isti kao i Putno u Srbiji?
Na zalost nikada nisam bio u prilici da dva Punta imam u isto vreme na istom mestu da uradim detaljniju analizu :(

Mozda je Ceska drugacija, pogotovo zbog Skode - ali opet...?
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.02.2014. u 20:51 - pre 124 meseci
Holandija je anti-automobilska drzava, odmah negde posle Danske... i Austrija je u tom "bloku"... ogromne cene su uzrokovane taksama , to opet dovodi do toga da se novi auto smatra luksuzom, sto opet dovodi do toga da dileri sedu pripisu ogromne marze, ono kada se ovce vec sisaju , da pokupimo i mi malo vune ... Razlika je samo u birokratiji ne verujem da ima razlike u kvalitetu
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.02.2014. u 21:00 - pre 124 meseci
Citat:
mozdasamjaamozdainisam: Uvek sam se pitao, koliko je zaista kvalitet vozila isti (iako je ista marka / model u pitanju).


Budi ubedjen da je kvalitet isti, a oprema jos bolja

Na ovim nasim prostorima najvise auta ima uvezenih bas iz Holandije i nije primetno da se razmecu kvalitetom. Naprotiv, losiji su od onih iz Nemacke ili Svajcarske. Kad kazem losiji onda mislim i na opremu i na opste stanje za istu starost i predjenu kilometrazu.
Ne pamtim da sam, primera radi, kozni volan video na holandskom autu polovnjaku, a isto tako ne pamtim da sa plasticni volan video na svajcarcu. Ima, ali retko.

Ne moze se Holandija uzimati za referencu po pitanju cene automobila jer spada u drzave gde je automobil na putu medju najskupljim.
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 341
*.upc-i.chello.nl.



+191 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.02.2014. u 21:33 - pre 124 meseci
Kako to mislis 'medju' najskupljim?! :)
Ja ne znam za drugu drzavu gde odrase automobiliste kao ovde :( Gorivo najskuplje, porez najskuplji... Jedino je jeftino gledati ih sa nadvoznjaka kako prolaze :(

Ali slazem se da Holandija nije bas referentna za cene vozila. Ali ima koznih volana, nije da nema. Problem je jedino sto takva vozila nisu interesantna za uvoz u Srbiju.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.google.com.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.02.2014. u 21:53 - pre 124 meseci
Pogledaj cene u Danskoj ... Porez na automobile je 100% ... Zato proizvodjaci daju tamo najnizu cene pre taksi, a posle se automobili po tim cenama reimportuju u Evropu, uglavnom Nemacku. Holandija je na drugom mestu, pa Austrija.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.02.2014. u 22:19 - pre 124 meseci
Pogledajte cene u Norveskoj. Moze i cene goriva

Ali ipak je jeftinije nego, recimo u Singapuru gde bi za tog tvog Golfa trebao platiti oko 120,000$.
Tacno je da taj Golf vredi mnogo vise od konkurencije, ali 120.000$ je ipak previse
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina06.02.2014. u 23:18 - pre 124 meseci
Citat:
Zarko Silic
Mislis jeftiniji?

Povoljniji znaci nesto drugo.

Koliko je koji povoljan najbolji pokazatelj je plasman jednih i drugih.

Nisam siguran da je Aurisu Touringu kost u grlu bas Golf. Pre nego sto stigne do Golfa prvo mora preskociti Oktaviu Kombi sto ni malo nije lako.

Hahaha, 2.0d 126ks, i sestostepeni menjac, naspram 1.6d 105ks i petostepenog menjaca su sasvim dovoljni da naprave razliku, pa i da je ista cena, a ne da je razlika skoro 1.500E. Pa za golfa trebas da doplatis 400eura za 16. felne. Ili sine za krov, koje su u ovom aurisu standard, za golfa kostaju 260eura...

He, ako je oktavia karavan problem za aurisa, sta onda reci za golfa karavana? Gde se on nalazi u toj prici? Koliko tek njemu treba da dostigne oktaviu?! ;)

@Nemanja

Sta bi sada sa priblizniom cenama kod nas i u zapadnoj Evropi? Kad se pomene Holandija, onda...puj pike ne vazi? Holandija je ovakva i onakva, Danska, Norveska...Pa jesu li VWu ujednacene cene ili nisu?

Ocigledno, ako su u Ceskoj toliko jeftiniji Golfovi nego kod nas, a pritom imaju daleko visi standard...svaka cast VWu za poslovnu politiku u Srbiji. Kao sto rekoh, dok je ovaca bice i novaca. :)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2014. u 00:26 - pre 124 meseci
Svakome ko prati autoindustriju trebalo bi biti jasno da se u okviru jednog proizvodjaca razlika u ceni ogleda kroz razliku u kvalitetu i da ne postoji nikakva sansa da se to poremeti. Kao sto VW ne moze biti Audi tako ni Skoda ne moze biti VW. Ono sto je skuplje to je i bolje i tu nema mesta mozganju. Ne zato sto to mozda Cesi ne bi zeleli vec zato sto to jednostavno ne moze biti sve dok je raspored snaga takav kakav je i dok se zna ko je glava kuce.

Ne treba zaboraviti da je svaki peti prodati golf u poslednjih 15 godina, Golf karavan. Da je svaka 3. Bora, Bora Karavan i da je svaki drugi Passat u karavan izvedbi.

Gde se tu pronalazi Auris? Kada su ga ubacili u karavan izvedbi? Koliko vremena nisu nastupali sa karavanima? Koji je tome razlog?

Do pre samo desetak godina Toyota je u Evropi prodavala milion automobila. Danas je to duplo manje. Na osnovu cega mislis da povrate poverenje kupaca? Tako sto ce prodavati 5% jeftinije od VW-a?

Pa to je smesno. Oni danas prodaju automobila koliko i Skoda koja se pre petnaestak godina na listama prodavanih nije ni nalazila.

Kako ce povratiti kupce?

Potencijalne VW kupce tesko ili nikako, ali na njih ni ne racunaju. Svoje su im oteli Korejanci. Skodine ce tesko privuci jer Skoda nudi vise za manje para. Primera radi, samo u Svajcarskoj, zemlji u kojoj su se pre samo dvadesetak godina masovno vozili japanci, sada se voze Skode. Pitam zasto?

Zato sto je Auris dobra kupovina?

I odakle ideja da politiku cena VW-a u Srbiji, ili bilo gde drugde, vodi bas nemacki VW? Spomenuo sam Singapur. Tamo je Golf 5 puta skuplji. Kakve to naopako ima veze sa VW-om? Alo probudi se.

Isto tako, zasto bi neko srpskog kupca sprecio da automobil kupi tamo gde je najpovoljnije ako to vec zakon dozvoljava?

Zasto bi neko za 20k eura kupio Aurisa, ako za iste pare moze kupiti Golfa 7 2.0 TDI sa 150 KS, mnogo boljeg i snaznijeg automobila, sa neuporedivo boljom podrskom, boljim, brzim i jeftinijim servisom. Automobil koji i manje trosi i bolje ide. Na kraju krajeva, automobil koga nije dizajnirao neko ko je operisan od dizajna. Pa da je i 5 hiljada eura razlika tesko da bi se neko predomislio.

Mnogo pitanja, a malo odgovara.

A u stvari, odgovor je krajnje jednostavan
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2014. u 04:17 - pre 124 meseci
Kupovina automobila od reimportera u Nemackoj, koju predlaze nas moderator , je sasvim prihvatljva za Srbiju, jer takse prilikom uvoza iz Nemacke u Srbiju, su paradoksalno manje nego takse prilikom uvoza iz Nemacke u Austriju, iako su obe clanice EU ( i Treceg rajha :) )

Ove manje zemlje pokusavaju da smanje trgovinski deficit kroz nametanje takse na automobile, posto se uglavnom uvoze. Nema tu ni E od Ekologije, vec samo Ekonomija.
Jedino Srbija radi sve suprutno, ali to je za neku drugu pricu.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2014. u 09:12 - pre 124 meseci
Citat:
Zarko Silic: Alo probudi se.

LOL Ja stvarno nemam pojma o cemu ti pricas. Tema je najpovoljnija kupovina. Cinjenica je da je trenutno auris karavan mnogo povoljnija kupovina od golfa karavana. Za dosta manje para se dobija mnogo vise. I to jeste tako, svidelo se to nekome ili ne.

Mozes ti da pominjes cene u Singapuru, Ceskoj...pa i u Zimbabveu ili Cileu. To nema ama bas nikakve veze sa cenama u Srbiji. A trenutno, cene su takve kakve jesu. ;)

Ustvari...da li ti to tvrdis da je golf karavan povoljnija kupovina od aurisa karavana? Da ili ne?




 
Odgovor na temu

deki111
Beograd, Srbija

Član broj: 305965
Poruke: 617
*.adsl-3.sezampro.rs.



+613 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2014. u 10:42 - pre 124 meseci
Citat:
Zarko Silic:

Ne treba zaboraviti da je svaki peti prodati golf u poslednjih 15 godina, Golf karavan. Da je svaka 3. Bora, Bora Karavan i da je svaki drugi Passat u karavan izvedbi.

Gde se tu pronalazi Auris? Kada su ga ubacili u karavan izvedbi? Koliko vremena nisu nastupali sa karavanima? Koji je tome razlog?

Do pre samo desetak godina Toyota je u Evropi prodavala milion automobila. Danas je to duplo manje. Na osnovu cega mislis da povrate poverenje kupaca? Tako sto ce prodavati 5% jeftinije od VW-a?

Pa to je smesno. Oni danas prodaju automobila koliko i Skoda koja se pre petnaestak godina na listama prodavanih nije ni nalazila.

Kako ce povratiti kupce?


Potcenili su evropsko tržište, a najlošija odluka po meni je bila ova pre pet godina:
Citat:
Two and a half years ago, President Akio Toyoda told his first news conference that Toyota would shift its focus in Europe to hybrids and away from diesel so as not to get "lost in the crowd."

Zanemarili su činjenjicu da je 55% prodatih vozila u Evropi sa dizel motorom:
Citat:
But Toyota has lost market share in Europe, where diesel driven cars make up about 55 percent of sales.

Eksperimentisali su sa tuđim dizel motorima, a dragoceno vreme su izgubili u pokušaju da im ga Isuzu napravi:
Citat:
scrapped plans two years ago to develop 1.6-litre diesel engines with Japanese truck maker Isuzu Motors Ltd, in which it owns a 5.9 percent stake.

Teško će se vratiti na stare staze.

Članak je objavljen 01.12.2011.
http://www.reuters.com/article...yota-bmw-idUSTRE7B00AM20111201
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina07.02.2014. u 13:44 - pre 124 meseci
ne bih ja tako lako procenjivao poslovnu politiku Toyote, kao ni kasting za NBA..mnogo visoka liga menadzerstva.
A Evropa je administrativno trziste sa ortodoksnim kupcima, sa nezgodnim korisnicima i u kolicini od 500 miliona stanovnika. Sto bi se neko zamajavao sa tim(pa i VW), kada se najvece prodaje i profiti ostvaruju na istoku..Kina, Okeanija, Indija i Afrika..skoro 4 milijarde stanovnika, sa bar 200 miliona dobrostojecih, koji mogu da budu kupci.

Citat:
Uvek sam se pitao, koliko je zaista kvalitet vozila isti (iako je ista marka / model u pitanju).


Razlika je od geolokacije, odnosno trzista. Negde na prodaju ne utice los kvalitet(tipa VW na Balkanu ili Africi), a negde se i visok kvalitet naporno prodaje.

Osim sto formulisu pakete opreme, kalkulise se i sa ustedama. Ili poslovnom politikom, kao recimo kada je Japan "napadao" svetsko trziste, pa je za nisku cenu prodavao odlicna vozila. A toga vise NEMA.
Kao sto nema Yuga AUTOMATIK, u Srbiji, a pravljen je ovde.... Cak su i nasi balvani znali da se prilagode trzistu, pa Yugici za USA jedva da lice na ove u Srbiji, gde se prave...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2014. u 10:09 - pre 124 meseci
Citat:
jnk:
Tu gde 1.6 tdi troši 7 i 8 L, 2.0 benzinac u SUV-u, pa makar bio i mitološki SKYACTIVE, troši bar 9-11.


APSOLUTNO netacno. Pronadji testove Mazde CX 5.

iStop sistem je jedan od agresivnijih koje smo imali prilike da isprobamo, ali nije najagresivniji. To znači da će na uzastopnim zaustavljanjima povremeno odbiti da zaustavi rad motora. Uz pomoć iStop sistema potrošnja u gradu se kretala veoma blizu deklarisanoj - oko 8,5l!

Na magistralnim pravcima apsolutno briljira SKYACTIVE-G. Toliko da smo povremeno bili prosto hipnotisani brojkama koje su se pojavljivale i koje su obično bile rezervisane za malolitražne dizele iz PSA Grupe. Naime pri 80 kmč po ravnom, bord kompjuter pokazuje ravno 5l, dok pri nešto nižim brzinama ta potrošnja silazi na 4,5l.

Potrošnja na autoputu je izuzetno niska - nešto malo više od 7,5l pri 130, dok je potrošnja pri 140kmč oko 8,2l. Ove brojke će da postide većinu benzinskih limuzina koje pokreću turbo benzinci nove generacije, a u ovako teškim karoserijama čak i pojedini dizel agregati imaju muku da budu mnogo štedljiviji. (nacionalnaklasa).
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2014. u 10:11 - pre 124 meseci
Citat:
vladd:
Mislim da je ova diskusija besmislena, poprilicno.

Prvo, ovo je poprilicno DOBAR prosek za doticnu relaciju NBGD=Dorcol!...bilo kroz tunel, bil Karadjordjevom..


Vladd, moj "prastari" motor na toj relaciji trosi manje. Toliko o stedljivosti.

Auris je kod mene imao prosek 7,5 (NBGD-Centar ili Zemun-Centar), maximum 8,7 u strogom centru. Benzinac. 1.6.

Evo i za Touring Sports:

Naravno, u zavisnosti od stila vožnje, 1.6 Valvematic pruža i adekvatnu potrošnju goriva. Kada se prihvati realnost i motor koristi na optimalan način, na magistralnim putevima je moguće ostvariti potrošnju od tačno 5 litara, koja je veoma blizu deklarisane. Pri auto put brzinama, potrošnja je očekivano veća i iznosi oko 7.2 litara, dok se u gradskim uslovima može očekivati nešto preko 8 litara. Dakle, Auris Touring Sports je dosta ekonomičan karavan, pa 1.6 Valvematic motor po ovom pitanju pokazuje svoje bolje strane. (nacionalnaklasa).

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2014. u 17:44 - pre 124 meseci
@cozmo_im

nacionalana klase je slicno pisala i za TCE motor pa se posle ispostavilo da u gradskim uslovima pije kao smuk. Ispod 10 litara je premija ako potrosi.

Janko je sasvim sigurno u pravu. Tamo gde 16TDI potrosi 8 litara, Skajaktiv nece ici ispod 11 pa zvato se on tri puta skajaktiv.

Kada se prihvati realnost i motor koristi optiomalno, kako su se oni izrazili, onda 16TDI trosi 2,5 litara tamo gde oni prodju sa 5.

U takvim uslovima moj automobil od 200 (nemackih) turbo konja trosi isto 5 litara po bordu.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina08.02.2014. u 22:59 - pre 124 meseci
Citat:
vilil1:Ustvari...da li ti to tvrdis da je golf karavan povoljnija kupovina od aurisa karavana? Da ili ne?






Naravno da tvrdim a statistika ce pokazati da li sam u pravu

P.S. Za Auris uspeh ce biti ako broj prodatih bude samo veci od statisticke greske prodatih Golfova.

A da li cena ima veze sa cenom u Ceskoj, odgovor je IMA. Meni licno je lakse da skoknem do Drezdena i sigurno kupim ispravan i solidno opremljen automobil nego da se natezem sa domacim dilerima i pogadjam oko cene.
Ceo posao obavim za najvise 2 dana. Ako je rec o Ceskoj onda za jedan i ustedim 5k eura.

Zimbanve prepustam onima kojima ta destinacija vise prilici.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.02.2014. u 23:03 - pre 124 meseci
Zasto opet spominjes Golfa, kad je statistika u Srbiji pogubna po istog:)

Kada je kriza, ni suludi marketing ne pomaze..jednostavno, ljudi se uozbilje, i kupuju kvalitet, a ne bajanje bajki..i fals nagrade...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1628626 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.