Prava je steta sto se recimo dizel 1.6 dramaticno razlikuje od 2.0. Mislim na vozilo sa doticnim motorima. Razumem neke delove, npr enterijera, nesto skromnija sedista, manje gadgeta ili konfornih sitnica, recimo nesto drugaciji menjac, ali da menjaju i vesanje, da se prakticno dobija sasvim drugi auto(osim oblika karoserije, koji je btw dizajn iz 80-ih), ili kao sto je slucaj sa 1.2TSI, da neki dodatni delovi opreme nisu cak ni opcija, to je jedna od par stvari zasto ni VW nije opravdao renome. Druga je "smer" koncepcije prema ekologiji, pa jos NEUSPESAN. Evo stigli su motori, sa tri cilindra, 105 konja i 85g/km, sa manjom potrosnjom..kod Honde..
Tolika razlika cele palete, ukljucujuci i cenovnu, je jedna papazjanija, gde se solidne razlike mogu ocekivati i na najsitnijim detaljima.
NAravno, to je podiglo popularnost Skode i Seata, kao delova grupe VW, u kriznim vremenima, nekako se koorisnici radje odricu besmislenog konfora ili nekog "nabudzenog" detalja enterijera, a pride su, bar "naslonjeni" na nekakav imidz VW-a. Recimo motorima, i nekim detaljima, a za poprilicno manje novca...
Tesko je ljudima da se brutalno odreknu brenda, na koji su nekako navikli. Kao sto je meni izuzetno lako, ne valjas po mojim kriterijumima, zdravo...
I nije to sam slucaj sa VW-om, u okruzenju sam posmatrao i korisnike Nokie...ista slika, dok ne probaju recimo Samsung LG ili HTC...