Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1628060 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.02.2014. u 13:13 - pre 124 meseci
I u Nemackoj je slicna ponuda za Accord :

http://suchen.mobile.de/neu/au...s=10&sro=PRICE&ref=SES

Pitanje je sta nedostaje limuzini D segmenta kada se prodaje po ceni hatchbacka C segmenta ?

Edit: nisam izneo stav, nego me interesuje odgovor na ovo pitanje

[Ovu poruku je menjao Nemanja dana 15.02.2014. u 18:09 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.02.2014. u 17:48 - pre 124 meseci
To mi lici na neku akciju. Da li siru ili lokalnu, ne znam, ali taj Accord je bio 23000 evra koliko pre nekoliko meseci.

Za ove pare, odlicna ponuda, prosto ne vidim ko bi dao iste pare za hecbek...
 
Odgovor na temu

endre85

Član broj: 207893
Poruke: 325



+116 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.02.2014. u 19:04 - pre 124 meseci
Neko ko zeli auto manjih spoljnih dimenzija?! Neko kome se drugacije linije automobila vise svidjaju? itd. Po toj logici ne vidim zasto bi neko kupio "reinkarnaciju" bube.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.02.2014. u 23:31 - pre 124 meseci
Citat:
Nemanja:
Pitanje je sta nedostaje limuzini D segmenta kada se prodaje po ceni hatchbacka C segmenta ?


Može se odgovoriti i kratko i duže. Ako hoćeš kratko: Mnogo toga.

Ako hoćeš duže:

1) Mnogo više mesta u unutrašnjosti

2) Jači motor

3) Bolja zvučna izolacija

4) Veći prtljažnik (naročito imajući u vidu ogromne spoljašnje dimenzije)

5) Kvalitetniji farovi (bukvalno su očajni, mislim da su lošiji samo na Civicu koga je noću nemoguće brže voziti)...

.....itd...spisak nije gotov, ima još toga šta fali ovom autu.

Cenu od 20K, što je podećam bila cena i pre 5-6 nakon koje je sledio ogroman pad cena i poboljšanje ponude u autoindustriji (što je i sahranilo Japance), danas može da plati samo neracionalni zaljubljenik u slovo H, ali racionalan kupac koji ume da izvaga šta dobija za svoj novac - za ovu sumu će naći mnoštvo boljih rešenja.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.02.2014. u 09:28 - pre 124 meseci
Citat:
Nemanja: I u Nemackoj je slicna ponuda za Accord :

http://suchen.mobile.de/neu/au...s=10&sro=PRICE&ref=SES

Pitanje je sta nedostaje limuzini D segmenta kada se prodaje po ceni hatchbacka C segmenta ?

Edit: nisam izneo stav, nego me interesuje odgovor na ovo pitanje

[Ovu poruku je menjao Nemanja dana 15.02.2014. u 18:09 GMT+1]



http://suchen.mobile.de/auto-i...01&negativeFeatures=EXPORT




 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.02.2014. u 10:13 - pre 124 meseci
Da, kad ja tamo, ono medjutim :

http://suchen.mobile.de/neu/au...s=10&sro=PRICE&ref=SES

Po meni je onda ovo najbolja kupovina u c segmentu A nismo mnogo ni izasli iz okvira od 20.000e... toliko je pre 5 g. kostala Kia.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.02.2014. u 10:20 - pre 124 meseci


@Zarko, kakav je ovo passat, ima 2.0 TDI od 110KS, takvi obicno nisu za Nemacko trziste? A Austriji ih je bilo, a sada su npr 2.0 TDI i 1.8 TFSI od 120 KS. Zbog toga sto u Austriji porez ide na konje a ne na kubike... a svakako na vlasnike
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.02.2014. u 11:15 - pre 124 meseci


I KO je na kraju u pravu?

Znaci da MOZE! Moze da bude niza cena, cak i ispod "zarade" od 600 evra...

Nego, prvo pecaljka za fanove i brendomane, pa kada oni posustanu, cene dolaze na normalniji nivo..

Zadovoljan sam, iako nisam prezadovoljan...moze to jos NIZE..
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.02.2014. u 11:50 - pre 124 meseci
To su ti Zarkovi reimporti, to se ne moze racunati u normalnu ponudu.

Skoda je davala superb sa dobrom opremom za 20,000 pred izlazak restyle-a i to je bila dobra ponuda. Honda deluje dobro na papiru ali sam i ja cuo zalbe na malo mesta na zadnjoj klupi kao i zvucnu izolaciju.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.02.2014. u 12:38 - pre 124 meseci
Istina je da se ne moze tako uporedjivati sa ostalim cenama, ali ja cu sledeci auto verovatno tako kupiti.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.02.2014. u 14:00 - pre 124 meseci
Cena je ona koju platimo, a ne napisana na tarabi.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina16.02.2014. u 20:02 - pre 124 meseci
Citat:
Nemanja:

@Zarko, kakav je ovo passat, ima 2.0 TDI od 110KS, takvi obicno nisu za Nemacko trziste? A Austriji ih je bilo, a sada su npr 2.0 TDI i 1.8 TFSI od 120 KS. Zbog toga sto u Austriji porez ide na konje a ne na kubike... a svakako na vlasnike



Postoji takav motor. CBDC ima 110 KS i ima ih ovde kod nas dosta sa takvim motorom. Odlicno se cipuju
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.02.2014. u 09:01 - pre 124 meseci
A koji se to turbo sada "lose" cipuju? Kada je za bas TDI "dobro"?

I sta ako se cipovanjem pretera sa obrtnim momentom, za ove "uskospecijalizovane" menjace, kakve VAG nudi..po 20Nm svaki naredni model...da li treba uzeti i jaci menjac?

Poslednju deceniju, dizajneri iz VAG-a su napravili vise problematicnih motora nego u poslednjih 100 godina.

Trenutno su po karakteristikama, zadatim i realnim, poprilicno ispod konkurencije. Sto zbog trenda odrzanja imidza u kontrastu sa ekologijom, pogresne koncepcije metode rada, sto zbog pojeftinjenja proizvodnje, ubedljivo su ispod DCi, TCe motora, daleko ispod Forda, Fiata, Renoa, Honde...dobro, za to da su losiji od Honde je normalno, honda je poprilicno specificna...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.02.2014. u 09:11 - pre 124 meseci
Citat:
vladd

Poslednju deceniju, dizajneri iz VAG-a su napravili vise problematicnih motora nego u poslednjih 100 godina.

Trenutno su po karakteristikama, zadatim i realnim, poprilicno ispod konkurencije. ...ubedljivo su ispod DCi, TCe motora, daleko ispod Forda, Fiata, Renoa, Honde...dobro, za to da su losiji od Honde je normalno,


Može neki dokaz makar za ovo, ili da i to svrstam u folder "majke mi" ?

Baš ovih dana analiziram 1,4TSI kome su, kako sam i govorio da će se desiti, ubacili varijaciju ventila što je (već veliku) snagu diglo za dodatnih 10KS, a potrošnju, već inače daleko najnižu u klasi, dodatno spustilo.

Živ nisam da čujem koji je to motor, ili motori, od kojih je ovaj "daleko ispod"...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.02.2014. u 17:10 - pre 124 meseci
Ti bar znas da ja ne pricam na "majke mi", i da je ovo vec izazov, da napisem citavu elegiju o trenutnim motorima na trzistu.
Ali to nije trajna vrednost(a veliki trud), posto je ocito da cemo biti obasipani raznim generacijama motora u kratkom periodu...

Ukazacu na smernice, recimo
Uostalom, nije problem pogledati karakteristike TCE(recimo 130) motora, HDI, DCI, MJET, Multiair(turbo i nonturbo), Vtec turbo(1.0 ili 2.0)...iz 1000 kubika ostvaruju ono sto VAg ne radi iz 1200, ...itd
1.5DCi-110 (K9K 846) u Daciji Lodgy je bolji od 1.6TDI...
http://www.renault.com/en/inno...ique/pages/energy-tce-130.aspx
http://www.greencarcongress.com/2013/11/20131119-honda.html
http://www.powertrain.renault....-units-of-our-range/1.5-dcik9k
http://www.greencarcongress.com/2013/10/20131021-fiat.html

I videti gde se nalaze TSI ili TDI motori, samo po karakteristikama, da ne spominjemo pouzdanost(cuveni "reliability"), kako motora tako i menjaca...

Da se situacija "zamrzla", od pre bar 4 godine, VAG motori bi bili na tronu, ovako, ocito je da niko ne "spava" u razvoju, i da ne mogu da se oslone na ranije obicaje, da jedan motor(makar i u 25 verzija) moze da "prezivi" konkurenciju duze od par godina...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.02.2014. u 17:33 - pre 124 meseci
Sto se tice novog TSI, narocito 1.4, nadam se da ce kupiti Fiat-Ford licencu za bar twin-air sistem, "trodimenzionalne" kontrole ventila.
Zao mi je bilo kada su izbacili superpunjac, na 1.4TSI, kao preskupu komponentu a "obican korisnik nece primetiti razliku", zbog smanjenja troskova proizvodnje.

Zao mi je sto je koncepcija motora okrenuta jeftinijoj proizvodnji(i ekologiji, mada ekologiju ne boldujem kao negativnu, donela je vecu efikasnost motora), a vec su dotakli crvenu liniju, pa je konceptno "modularan", da bi valjda zamajavali kupce dodavanjem ili oduzimanjem modula...ili pravili jeftinije module kratkog veka, za razna trzista...

To za 10ks vise, mislim da je na 150ks manje primetno nego na 80-90..a pride postoje motori, koji u rangu cena(5000evra za motor) olako prebace 200ks

I da porade malo na frikcijama u menjacu, da smanje stednju, mozda ce moci i da se osete doticni "konji", ako je menjac funkcionalan...

Inace, baza doticnog modela im je dosta stara, iz 1.4 Pola i Audija 50, 2005-e su ubacili superpunjac i turbo(twincharger)...
Ceo istorijat se vrti oko istih papira, i raznih materijala...sto nekome moze da lici na nesto specijalno, meni lici da ne zele da se trude inzenjerski, vec jeftinije, marketinski..mozda im tu lezi problem u eksploataciji, tegljenje lanaca, zamrzavanje uljnih kanala(1.0 i 1.4 motori)..

Sto ih vise analiziram u evoluciji, to su gori..nikako da uzmu lepo BELI papir, i da odrade jedno motorce, genetski bez korena, posto vise ocito je da od baba ne mogu da ispeglaju devojke..

Pa lepo da koriste DLC prevlake, malo metalokeramika u motoru..ako pucaju da budu "lideri"(ne samo po prodaji u Kini)..da nemaju tu zelju, neka rade sta hoce, ali ne mogu da proglase babu za devojku..bar ne meni..

KAda naprave takav motor, koji nema korene u sklopocijama, koji nije samo unapredjenje operativnih gresaka ranijih modela(uz redukcije materijala i smanjenja cvrstoce), onda mogu da se proglase liderima, makar i laznim glasanjem, ali bar imaju ARGUMENTE.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.02.2014. u 18:23 - pre 124 meseci
A zasto mislis da reklamni sajtovi samog proizvodjaca nesto govore o porednju sa konkurentima?

Zar mislis da bi neko na Renoovom ili Hondinom sajtu napisao kako Folcvagenov motor ima bolje iskoriscenje i performanse?

Zar si mozda ocekivao da tako nesto napisu?

Zar mislis da bi neko od njih napisao da im je broj prodatih turbo agregata na niovou statisticke greske Vagenove prodaje?


 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.02.2014. u 21:03 - pre 124 meseci
Ne ocekujem nista od toga, da se hvale konkurenti, vec da konstatujem da koncept VAG motora nije ni blizu vrhu, i pride, da im je razvoj nekako naj..cudniji, sporiji, pogresno usmeren..posto sve sto postave za cilj, drugi to odrade BOLJE.

Evo gledam i neke Volvo motore za 2015 godinu..sve bolje i lepse..a VW tek planira da formira intenzivne fabricke linije za postojece motore...Kina, naravno, Meksiko i Mlada Boleslava...pa pomalo uvaljuju starije modele...

Sto se tice "iskoriscenja", to bi vec bila neka druga prica, ako posmatramo Miller i Atkinsonove motore, koje drugi koriste, a koji su prema doticnima u prednosti.

I kao najvaznije, ne spominje se u fabrickim brosurama, nesto tipa "common problem", kakav je "pucanje klipa na trecem cilindru"...valjda od silne "iskoristljivosti"...

Da se razumemo, SVI imaju i decije probleme i common probleme, u vecoj ili manjoj meri, ali ono sto VAG dozivljava, sa pretenzijama da bute najbolji(a nicim izazvano, cak ni plastikama), sa istegnutim lancima, sa zaglavljenim menjacima, sa puknutim klipovima, losim pumpama, losim podmazivanjima...nekako su problemi, kao da nisu inzenjeri radili projekat, odnosno, vise kao da su inzenjeri sa skracenog Megatrend kursa...

Kod DCI motora je lanac "for life"...sta je TO onda bolje na TDI? Oslabljena(olaksana sa "manjim lezajevima") radilica?... Neke uvrezene "urbane legende"?
Da nisu moza koristili DLC prevlaku na bregastoj?..mislim onako "tehnoloski"...

Nista..nista..nista..samo pusta zelja da pobedi "nadbrojavanje" i marketing..

Pa zar treba da brojimo motore Renoa i kroz forda i kroz nisana...kao sto "moramo" da brojimo VAG delove kroz cetiri brenda?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.02.2014. u 19:29 - pre 124 meseci
Citat:
vladd:
Ti bar znas da ja ne pricam na "majke mi", i da je ovo vec izazov, da napisem citavu elegiju o trenutnim motorima na trzistu.

Nisi napisao ništa nego si dao nekoliko linkova ka propagandnom materijalu pojedinih proizvođača, u kom se priča o njihovim lepim željama.

To je neozbiljan pristup kojim sam sebe diskvalifikuješ iz diskusije.

Nisam tražio propagandni materijal, nego sam tražio direktno, inženjersko objašnjenje koji motor u klasi je bolji recimo od ovog:


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.02.2014. u 08:20 - pre 124 meseci
Ma hajde, a ti si prilozio laboratorijska merenja..propagandu najgore vrste..

Mislim, recimo da TO sto si naveo nije motor koji NE postoji u prodaji, vec samo onaj BEZ superpunjaca..(bajt end svic), po cemu da uporedimo doticni, "imaginarni" motor, koji ima "common problem" progorevanja klipa na trecem cilindru..

Po snazi, za istu kubikazu?

Pa recimo Fiatov 1.4 MULTIAIR sa 170 KS, i to BEZ superpunjaca..sto je malobas neobicno, kada se puno ocekuje od izvikanih "njemackih" inzenjera...
http://fastestlaps.com/cars/al...o_giulietta_14tb_multiair.html

Da ne radim print skrin, ionako sam duzan da dajem link.

A i jeftiniji i efikasniji. Naravno u radu...ne bave se izracunavanjem lazne efikasnosti kada se ugase dva cilindra.

Elem, niisam ja protivnik dobrih IDEJA, u konstrukciji...vec sam, valjda naviknut na rad nasih politicara, zgrozen kada REALIZACIJA ne uspe, do kraja(ipak je ovo masinstvo, nisu drustvene nauke), a onda i pored parcijalnog uspeha, proglasava se za neko cudo...pa nije..nije bas cudo, lepa je igrackica, ali imaju jos zabave sa termalnim menadzmentom...
Lepo su zamislili, i sad, pazi dobro sta cu reci, bez reklamnih pamfleta, pokusali su odredjene aproksimacije u regulaciji(koje se rade obicno u stisci sa vremenom), u vezi menadzmenta rada motora, da zamene peglanjem radne krive sa superpunjacem, ali sa nedovoljnim preklopom u regulaciji rada ventila, i to da bi OSTALI u okviru OTO ciklusa, posto su Miller i Atkinsom jos uvek "pod" patentom(a to kosta), pa im se dogodio neki hidraulicni udar u punjenju cilindra, koji verovatno(zahteva ozbiljnije ispitivanje) formira neke smese razbijenih molekula, koje izazivaju nagorevanje klipa..zasto treci cilindar, to je vec drugacija analiza, posto imaju i slozeni sistem za rekuperaciju isparenja iz kartera, koji je ubacen tako reci zbog doticne stiske sa vremenom, pa su "kitili" motor raznim sistemima koji bi trebali da ispeglaju neke probleme nastale u radu...
Vise regulacionih sistema zahtevaopaku regulaciju, a kada se krene pogresnim tokom..pogresnim ispravljanjem nekorektnosti, onda su epilozi neocekivani..


Po ceni je neobicno da se porede motori, pa ne vidim sta bi to korisno donelo. U svakom slucaju, ovo je motor skuplji od mnogih drugih i sa 2000 kubika i sa skoro duplo vise KS

Nekako mi je zanimljivije da pokazem kako su Fiatovi inzenjeri ODUVALI "legendarne" folirante.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1628060 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.