Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1345670 | Odgovora: 5722 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7882
*.dynamic.sbb.rs.



+1225 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 11:29 - pre 61 meseci
Citat:
bakara
Golf do 100km/h ubrzava za 12.9s dok i30 za 10.6s

Uh, ne znam gde si ovo našao, evo fabričkih podataka. Iako je razlika u snazi "više od 50%", ubrzanja se razlikuju za samo 0,1s:
Citat:

...dok je za ubrzanje iz mirovanja do "stotke" potrebno 10,7 sekundi, što je samo 0,2 sekunde lošije u odnosu na jaču verziju.
http://www.b92.net/automobili/...6&mm=07&nav_id=1153628

Smem da se kladim da ovaj Hundai, iako na papiru ima bezmalo 50KS više od ovog G7, ima samo neznatno KS više, ako i toliko.

A Golf je osim toga i značajno lakši, što dodatno menja računicu u njegovu korist.

U svetlu veličine laži koje smi imali prilike da vidimo od autoindustrije, rečenicu da "konji svih proizvođača bi trebali da budu jednaki" bih potpuno ignorisao.

Jedino šta uzimam u obzir je realno merenje na drumu i na dyno, a što zaista nije teško uraditi, i nakon toga sve fabričke laži padaju u vodu.

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+895 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 12:10 - pre 61 meseci
Golf ima 5 a Hyundai 6 brzina, treba i to uzeti u obzir. Takodje, motor 1.6 crdi od 136KS ima 260 Nm u manuelnoj verziji - a koliko znam DCT automatik ima 300 Nm.

CRDi motor ima max obrni momenat u vecem rasponu snage u manuelnoj verziji (1500-3500 obrtaja).

Ono sto znam iz licnog iskustva je da 105KS u TDI masini (1.6) deluju jako njanjavo za moj ukus, mislio sam da je Picasso koji vozim (2.0 Hdi) njanjav kad ono ima i drugih i to novijih dosta :D. Lepo se vozi i to je to, nema nikakvog osecaja viska konja niti momenta, sve je nekako "ravna linija".
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15744



+2833 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 12:55 - pre 61 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Citat:
bakara
Golf do 100km/h ubrzava za 12.9s dok i30 za 10.6s

Uh, ne znam gde si ovo našao, evo fabričkih podataka. Iako je razlika u snazi "više od 50%", ubrzanja se razlikuju za samo 0,1s:

U pravu si moja je greska, pogresio sam u tumacenju podataka jeste 10.7, a podatke sam uzimao odavde:
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=17891

Edit, ipak sam negde video taj drugi podatak, na wikipediji, to bi trebali biti fabricki podaci:

https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk7

[Ovu poruku je menjao bakara dana 18.07.2016. u 14:18 GMT+1]

Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

adzo_
Ivan Adžić

Član broj: 150302
Poruke: 464



+256 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 13:18 - pre 61 meseci
@Bakara dobro si video:
Golf 7 1.6 TDI 105HP = 10.7s
105Hp
Golf 7 1.6 TDI 90Hp = 12.9s
90Hp
i30 1.6 CRDI 136Hp = 10.2s
136Hp

Edit:
Aha ipak nisi dobro video
Ovaj od 90 KS je karavan. Nema obican model od 90 KS. Moj previd
Edit 2:
Neobicno je da nema podataka o ovom 1.6 TDI od 90 KS
ovde: Golf 2008 - present
kad izaberem ovaj model od 90KS daje mi samo stariju generaciju koja je prestala da se prozvodi 2012
Volkswagen Golf 1.6 TDI 90hp Trendline 2009 - 2012
(njemu je takodje ubrzanje do 100 12,9s - mada je ovo starija generacija)
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15744



+2833 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 13:19 - pre 61 meseci
ha, evo i Adzo je ukapirao gde je greska nastala

Na vise mesta mozete naci podatak od 12.9s za 90ks, i 10.7 za 105ks, tako da ili su na test dali jace vozilo, a rekli da je slabije ili se neko igrao sa podacima u marketinske svrhe.
jer cim je ovde medju nama doslo do zbrke mozes samo da zamislis kako kupac tek moze da bude zbunjen ili prevaren.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1672
141.77.225.*



+767 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 13:36 - pre 61 meseci
Jaca verzija bi trebalo da je 110 PS, a ne 105 PS. Ta verzija od 110 PS ima ubrzanje 0-100 10.7 s. Verzija od 90 PS tesko da moze imati isti rezultat kako se u tom tekstu na B92 navodi. 2 sekunde za 20 PS manje je realnije i poklapa se sa ovim podacima koje navodi @Bakara
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a
successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful
systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful
systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7882
87.250.46.*



+1225 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 13:44 - pre 61 meseci
Predlažem vam ne gnjurate po fabričkim podacima, ja ih recimo uopšte ne gledam.

Potražite rezultate pravih merenja i biće mnogo jasnije.

A još jasnije će biti kada se tačno utvrde i hardverske razlike između pojedinih motora. Tada se ima najtačnija slika.

Što se tiče ovog VW motora od 90 KS, ubeđen sam da je harverski jednak kao jači, i lagano se može setovati na oko 130-135 (pravih) KS.
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 497
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+78 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 13:56 - pre 61 meseci
@tdusko
Taj 1.6 tdi od 110ks je noviji motor i on se od skoro(relativno) ugrađuje u Golf 7 i ima ga sa menjačem od 6 brzina. Različit je i kažu da nema puno dodirnih tačaka sa starijim od 66/77kw za koje su mi rekli(ovlašćeni uvoznik),da su identični motori sa različitim softverom i isključivo sa menjačem od 5 brzina.
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1672
141.77.225.*



+767 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 14:10 - pre 61 meseci
@vaske2

Nema 6 brzina.



Teoretske sanse nema da ta verzija od 90 PS ide ispod 11 sekundi 0-100 u stock varijanti. To da li je hardverski isti kao i jaca verzija se ne dovodi u pitanje, ali to nije ni bila tema diskusije vec ubrzanje i tacnost "fabrickog" podatka na B92 sajtu na koji nas je Nebojsa uputio.
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a
successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful
systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful
systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 497
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+78 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 16:04 - pre 61 meseci
Ima ga sa 6 brzina od 2014 god

http://www.zeperfs.com/en/fich...olf-vii-1-6-tdi-bluemotion.htm

Takođe mislim da verzija od 66kw nema šanse da ide ispod 11s od 0-100 iako je Golf 7 poprilično lagan auto...
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.tmcz.cz.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 17:06 - pre 61 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Predlažem vam ne gnjurate po fabričkim podacima, ja ih recimo uopšte ne gledam.

Potražite rezultate pravih merenja i biće mnogo jasnije.


Pod rizikom da budem ocenjen kao potpuni trol...

A kakva merenja rade u fabrici? Hoces da kazes da VW ume da napravi takav motor a ne ume ili ne zeli da izmeri koliko je jak?
Kakav razlog bi VW imao da drasticno podceni snagu svog motora?

Izvini Nebojsa ali "does not compute".
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1526
*.cust.tele2.at.



+555 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 20:29 - pre 61 meseci
Motor 1.6 TDI od 90KS je namenjen za trzista, gde su veci porezi na auto-zadovoljstvo. U Austriji se ugradjuje u i u novu 7-icu, u Rabbit ili Austria paketu opreme. Inace taj motor imam i ja golfu. Ko zeli sebi da da oduska u Golfu, mora uzeti 2.0 TDI. A opet sa tim motorom se cena srazmerno penje, tako da se postavlja pitanje isplativosti kada dostize cenu Passata. 1.6 TDI je namenjen maloj potrosnji i taj zadatak je do sada dobro obavljao.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7882
*.dynamic.sbb.rs.



+1225 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 20:47 - pre 61 meseci
Nemanja je u velikoj meri odgovorio, samo ću da dopunim.

Besmisleno je reći da fabrika "ne ume" da izmeri snagu motora, itekako ume svaka, samo je pitanje koji će broj staviti.

A staviće onaj broj koji joj odgovara u smislu osvajanja određene grupe kupaca, nastupa na određenom tržištu, ulaska u određenu poresku kategoriju (vrlo bitno!), itd.

Poenta je što je taj "slabiji" motor potpuno identičan kao jači, jer to je zapravo jedan te isti motor, samo različito označen.

U slučaju da taj "slabiji" ima (često i nema) neko softversko ograničenje, ono se treba ukloniti i osloboditi punu snagu kojom taj hadrver raspolaže, i to je prava stvar za kupca koji je na taj način po najmanjoj ceni dobio punokrvnu mašinu.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8218



+5026 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 20:50 - pre 61 meseci
Citat:
Poenta svega je što je taj "slabiji" motor potpuno identičan kao jači, to je zapravo jedan te isti, samo različito označen.

Ajde daj neki primer!Koji je to model?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7882
*.dynamic.sbb.rs.



+1225 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 20:56 - pre 61 meseci
Ovaj o kome pričamo. Ima tih primera, nije mnogo često ali ih ima.

Prvi motor na kome sam to primetio i analizirao je VW 1,8 Turbo 20V koji je u verzijama od deklarisanih 150 i 180 KS hardverski jednak (od verzije AUM sa varijabilnim ventilima, ne starije verzije).
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8218



+5026 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 21:00 - pre 61 meseci
Ne,mislio sam daj broj motora i uporedicemo do ventila ako treba.

Tipican primer je ovaj golf 4 iz susedne teme.Trazim mu broj motora zbog toga sto ima AGR,ALH a oba 66KW.
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 21:03 - pre 61 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Citat:
Poenta svega je što je taj "slabiji" motor potpuno identičan kao jači, to je zapravo jedan te isti, samo različito označen.

Ajde daj neki primer!Koji je to model?


1.2 tsi od 63 i 77kw...identični sa različitim softverima.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8218



+5026 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 21:20 - pre 61 meseci
Iz koje godine?
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8218



+5026 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 21:47 - pre 61 meseci
Ajde nije bitno.Vw ima te munje.Isti su blokovi CBZA 63kw I CBZB 77kw iz E sasije(2014)

kao i CJZB i CYVA 63kw i CJZA 77kw iz 2016.

Postavlja se pitanje da li je samo racunar u pitanju kao i da li imaju oba modela MQ200 menjace.

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7882
*.dynamic.sbb.rs.



+1225 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina18.07.2016. u 23:49 - pre 61 meseci
Nije da VW ima te munje :), nego je stvar mnogo prostija. VW ima najveći spektar motora za svaki pojedini model i sasvim je logično da ne razvijaju svaki taj motor pojedinačno.

Šta rade: odluče koji će im biti glavni motor (ili dva) za pojedini model, koncentrišu se oko njega, i onda naprave još nekoliko varijanti tog/tih motora sa minimalnim, ili čak nikakvim izmenama, a sa većom ili (češće) manjom snagom.

Na taj način pokriju mnogo veći krug potencijalnih kupaca, a troškove razvoja zadrže podnošljivim.

Rade to i drugi, još očiglednije, recimo BMW se skoncentrisao na razvoj dvolitarskih motora i manje od toga više uopšte neće da razvija. Šta onda radi, naprosto tom dvolitrašu odseče jedan cilindar i nazove ga 1,5l.

Taj motor je time jednak (ili skoro jednak) svom starijem bratu, samo sa cilindrom manje, mnogi delovi su im izmenjivi, proizvodnja, razvoj i alat za izradu su unificirani i znatno jeftiniji, itd.

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1345670 | Odgovora: 5722 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.