Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1184697 | Odgovora: 5662 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

BluesRocker

Član broj: 20536
Poruke: 1100



+385 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.10.2017. u 21:28 - pre 32 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Pročitao sam, ček, ovo je spisak od I30? :) Ovaj koji košta 14k?!?

Pa ovde nema ni tih sega-mega gluposti koje ste naveli, ovo oni nude sa 1.4 invalidom za 14k?!

Rekoh, nudili su u početku za 13700 a onda su to izbacili i digli cenu na 17k. APP :)
Romanes Eunt Domus
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15180



+2719 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.10.2017. u 21:33 - pre 32 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:

Ali nije to sve, to može biti i manje bitno jer neko će da kaže onu čuvenu "meni ne trebaju perfomanse...", ali razlika između tog najnovijeg Yarisa i starog Pola u buci je preko 2dB, što je kao što znamo skoro duplo.

Dakle, stari Polo je i dalje puno tiši od najnovijeg Yarisa, a znamo da su Korejci još značajno bučniji od japanaca, pa o čemu onda pričamo?

Ti izgleda nikad nisi bio u toyoti sa upaljenim motorom

Tojotin motor se niti cuje niti oseti da radi a polo treba da je 2db tisi...ja stvarno ne znam kako

pa toyota je imala pre 20 godina onu cuvenu reklamu sa casama sampanjca na haubi... ko je cuo zvuk motora toyote taj laze.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
*.dynamic.sbb.rs.



+1164 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.10.2017. u 22:16 - pre 32 meseci
Uh, to poređenje je toliko pogrešno da ne može biti pogrešnije. Nema to veze sa stvarnošću, po puno osnova.

Prvo, svi stari motori su rađeni od sivog liva pa auto mora da je baš totalna kanta da bi bio bučan.

Stari Punto koga sam vozio godinama je najbolji primer, auto je neverovatno tih, prvo jer je motor sam po sebi veoma tih, plus što je za tu klasu dobro izolovan.

Ali zanimljivo da se u leru znatno jače čuje nego novi I10 koji ima aluminijumski motor koji u radu a naročito na višim obrtajima zvekeće kao šerpa, ali se u leru ne čuje.

I VW ima problem sa tim fenomenom, pisao sam o tome, novi aluminijumski 1,5TSI je preko 2 dB bučniji nego stari odlični 1.4TSI koji je rađen od sivog liva. Praktično svi novi motori su aluminijumski i oni proizođače stavljaju na puno veće muke nego stari, naravno ukoliko žele da im nivo buke ostane isti.

I generalno cela priča koje počinje rečima "Tojota (ili neko drugi) od pre 20 imala nešto, kako li je tek sada.." je besmislena i totalno pogrešna, jer iako ne često, itekako se javljaju primeri da su stari auti u koječemu bolji od novih. Performanse (pogledajte samo recimo Hondu, ne treba ništa više..) i buka su odlični primeri, verujem ne i jedini.

Prema tome, kada se auti porede glavni i jedinu reč ima štoperica, vaga, metar, Dyno-metar, dB-metar i slično, naravno i vozačev džep. Sve drugo što nije egzaktno nego se pretpostavlja u stilu "bilo je tako, kako li je sada" može odvesti u tešku zabludu.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8218



+5025 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.10.2017. u 22:26 - pre 32 meseci
Toyota corola iz 90. je imala momenat da se covek pita da li je motor uopste startovan.

Voleo bi da vidim opremu od pre 10 godina od pola,kao i koji ima 10 zvucnika.Odlicno baratam katalogom vw,ali 10 komada nigde nema.

To dugujes jos od Javinog pitanja koje si onako iz dvaput odgovorio.

Posto dezavuises podatke drugih proizvodjaca a ne dajes nikakav dokaz.

I da se ne lazemo,polo auto.MA DAJ.Uozbilji se.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
*.dynamic.sbb.rs.



+1164 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.10.2017. u 22:40 - pre 32 meseci
I Hyndai I10 se u leru apsolutno ne čuje, do te mere se ne čuje da su ga više puta startovali kada radi, od čega mi se diže kosa na glavi.

Ali u vožnji je prilično bučan, pominjao sam već da je to najveća mana tog inače odličnog gradskog automobila.

Da preciziram, to važi samo za novi 1.25 16V Kappa motor koga ja imam u I10, a koji je vrlo redak i prilično jak. Najčešći je stari motor 1,1, inače puno slabiji, ali i osetno tiši jer je rađen od sivog liva.

Što se tiče Pola i I30 nemam nameru više to da poredim niti da se time bavim, besmisao ponude I30 je toliko velika da i ovo što smo rekli ne zaslužuje.

Naravno, ko i dalje misli da je on super i voli da čita njegove spiskove, go for it.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15180



+2719 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.10.2017. u 22:58 - pre 32 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Prema tome, kada se auti porede glavni i jedinu reč ima štoperica, vaga, metar, Dyno-metar, dB-metar i slično, naravno i vozačev džep. Sve drugo što nije egzaktno nego se pretpostavlja u stilu "bilo je tako, kako li je sada" može odvesti u tešku zabludu.

Pa bas tako, samo sto ti u vise slucajeva ovde nisi priznao izmerene kilovate, vec uvek kazes ovaj ima vise a onaj manje po tvojoj proceni
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
*.dynamic.sbb.rs.



+1164 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.10.2017. u 23:01 - pre 32 meseci
Otkud sada to?

Kada to nisam priznao izmerene KW? Pa samo o izmerenim i pričam, druge ignorišem.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15180



+2719 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.10.2017. u 23:02 - pre 32 meseci
Zar nisi uvek tvrdio da VW ima vise od deklarisanih?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
*.dynamic.sbb.rs.



+1164 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.10.2017. u 23:08 - pre 32 meseci
Naravno, zato što je to bezbroj puta izmereno, samo u ovoj temi sam postavio više dijagrama sa Dyno merenja 1.8T, 1.8TSI, 1.2 TSI itd, gde se to vidi.

I za dizele to važi, posebno za stare 1.9 TDI, koje lično ne volim zbog kamionskog rada, ali ne može mu se poreći da u svakoj verziji ima više snage od deklarisane.

Evo ti još jedan primer 1.4TSI, deklarisanih (inače visokih) 160KS, a izmereno 174KS.

Kod slabijih motora ta razlika je procentualno i veća.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

574nk3
Software Developer
Freelance
Belgrade

Član broj: 38673
Poruke: 248
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+33 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.10.2017. u 20:07 - pre 31 meseci
Šta kupiti za ~6-7.000 EUR?

Bilo bi dobro da automobil bude sličan Ford Fusionu (benzinac 1.4) - sjajan za ivičnjake jer je malo izdignut i poprilično komforan iznutra.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15180



+2719 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.10.2017. u 20:59 - pre 31 meseci
Ford c-max?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8218



+5025 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.10.2017. u 21:57 - pre 31 meseci
Mali,vise sam za S.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1731



+513 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.10.2017. u 22:29 - pre 31 meseci
Pa imaš Ford Fusion 2010-2011. godište, samo što malo izgleda demode za to godište, ali je funkcionalan. Drugo je pitanje da li vredi oko 4-5k evra koliko traže za njega, mada je i Punto Classic 2010. oko 3500€, tako da je i za Fusion to realna cena.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

574nk3
Software Developer
Freelance
Belgrade

Član broj: 38673
Poruke: 248
91.185.100.*



+33 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.10.2017. u 07:26 - pre 31 meseci
Citat:
bakara:
Ford c-max?


Gledao sam B-Max, ali mi se nije svideo. Kod C-Max me je odbijalo to što je monovolumen, ali baciću oko na njega možda se predomislim.

Da li neko ima iskustva sa Fordovim trocilindričnim EcoBoost motorima?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
*.dynamic.sbb.rs.



+1164 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.10.2017. u 00:39 - pre 31 meseci
Ovo je tema za nove automobile C segmenta pa ako želite diskusiju o polovnim otvorite novu temu.

Iako rekoh da ne zaslužuje, vratiću se još jednom na pomenuti Hyundai I30 o kome je, u verziji sa presmešno prepumpanih 136KS, izašao solidan domaći test:

http://autorepublika.com/2017/...-prva-voznja-germana-iz-azije/

Obratite pažnju da je čovek taj auto na test dobio preko veze i da je realno morao o njemu da piše dobro. Uprkos tome jednu stvar nije mogao da prećuti, a to je da se u vožnji ovaj auto ponaša kao da ima puuno manje snage od deklarisane, po ovom autoru i manje od 100KS (možda je to ipak malo preoštra ocena, lično bih rekao da ima između 100 i 110).

Sa druge strane, jedan drugi naš sajt koji ozbiljnije testira i vrši i merenja, ovih dana je testirao Golf G7 sa malim trocilindrašem i deklarisanih 115KS. https://www.nacionalnaklasa.com/77140/nk-test-vw-golf-tsi-1-0
Evo šta on kaže:
Citat:
Shodno tome, novi Golf sa 1.0 TSI motorom u svim brzinama ostvaruje dosta bolje rezultate od konkurenata iz klase koje smo testirali, a imaju 110 KS (ili tu negde) deklarisane motore. Jednostavno, pogledajte naše stare testove i uporedite rezultate telemetrijskih merenja pa će razlika biti jasna – ništa uporedivo u klasi nije ni blizu ovih performansi.

Kao i u slučaju I30 stvar je i ovde potpuno jasna, samo u obrnutom smeru: ovaj auto ima više od deklarisanih 115KS, po nekim stranim merenjima 10-12KS više.

Dakle, zaključujemo da u poređenju dva auta od kojih na papiru jedan ima 20-tak KS više dolazimo do situacije da taj "jači" u realnosti zapravo ima 20-tak KS MANJE što je ogromna razlika i za šta je prevara po meni blaga reč.

Razmišljao sam zašto se prevareni kupci takvih automobila ne udruže i ne tuže fabrike za očigledna i merljiva varanja, i za to nemam pametnije objašnjenje od toga da je mentalni sklop kupaca tih vozila takav da je njima praktično svejedno šta im je ispod haube. Ako je tako neka im je alal, svaka roba ima svog kupca.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8218



+5025 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.10.2017. u 08:11 - pre 31 meseci
Ti se Nebojsa uporno lozis na neku "snagu".Auto sa zapreminom o 1,0 kubika a pritom misliti

da se ima neki osecaj voznje je besmisleno.Drugo,hoces reci da je taj motor tih,posto inace preferiras buku u kabini,

i kao slag na tortu kako komentarises deo teksta koji ni autor sem napisane recenice nije nista rekao.

Citat:
Golf 7 je bio 56mm duži i 13mm širi, i 28 mm niži u odnosu na prethodnu generaciju, uz to da je povećanje dimenzija nije „ugojilo“ već umanjilo težinu pa je novi automobil bio 100 kg lakši.


Kako se dobija manja tezina,kvalitetom ili jeftinim materijalima.
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
*.gprswap.mts.telekom.rs.



+91 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.10.2017. u 09:46 - pre 31 meseci
Ulovio Lala zlatnu ribicu koja će biti puštena samo ako mu ispuni 3 želje:
1. želja: da mu Korejananac nema manje snage nego što je napisano.
2. želja: da i ako ima manje snage, Lala to nikada ne dozna i
3. želja mu je: čak i ako sazna da se ne sekira.
Ovo je princip uz pomoć kojeg se pacaju mentalni sklopovi.


Malo ko umije procijeniti snagu motora.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
*.gprswap.mts.telekom.rs.



+1164 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.10.2017. u 12:29 - pre 31 meseci
@ Jazbina, ne "ložim" se ja na "snagu" nego se ložim da kada nešto platim to i dobijem, a ako može i nešto više - tim bolje.
Ova prevara sa smanjenom snagom motora kod nekih proizvođača poprinjava zabrinjavajuće razmere i kupci bi o tome trebalo da vode računa.

Hyundai je u poslednje vreme po tome rekao bih najgori, a razlog je što njihova tehnologija prosto ne može da ispoštuje Euro 6 norme i jedino što im onda preostaje je značajno smanjenje snage svojih motora.

Ali nije to problem, problem je što, sa retkim izuzecima, oni nastavljaju da dižu deklarisane snage svojih motora, što sve više povećava jaz između deklarisanog i isporučenog.
 
Odgovor na temu

Dr.sima

Član broj: 6237
Poruke: 475



+119 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.10.2017. u 13:30 - pre 31 meseci
Za cenu i30 moze da se uzme Megane. Stari i30 je djubre na kvadrat.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+895 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina24.10.2017. u 14:15 - pre 31 meseci
Ovo za Hyundai motor od 136KS je potpuno netacno. U Elantri, koja je tezi auto, ide ODLICNO. Uopste nije lenj, samo je LINEARAN a trosi bas malo. Motor se ne cuje uopste, ne znam kakav je I30, ali Elantra je utisan auto do besvesti. Ne znam odakle njima ta lenjost (mozda ECO mod ili nesto im je ukljuceno ko zna), ali ono sto sam probao u Elantri je daleko od lenjog motora. Auto ide odlicno, samo sto mozda nekima smeta linearno ubrzanje. Sledeci put nek aktiviraju stopericu i iznenadice se. Slican osecaj izaziva i BMW 2.0 u Toyoti od 143KS. Ima linearnost pa nema one eksplozije da ti lomi vrat jer to nije poenta takvih automobila. Ali kad uzmes stopericu, vidis da to ide odlicno, itekako odlicno. Da li je drugacije podesen u I30 stvarno ne znam, ali za limuzinu kao Elantra je odlican. Potpuno uzivanje u tisini i udobnosti, bez ikakvog manjka snage u svim uslovima voznje. Kada sam seo u moj Picasso 2.0HDI od 90KS i 210Nm (Elantra 136KS i 260Nm), mislio sam da mi je auto pokvaren, a Picasso s tim motorom ide sasvim okej, pritom je i laksi 30kg od Elantre (a bez problema nosi petoro sa stvarima uz crnogorske vrleti naprimer). Dakle, slazem se da mozda nije kao TDI sto se tice maksimalnih ubrzanja, ali NIJE namenjen tome - ali nije ni daleko. Nema nedostatka snage pri preticanju uopste, vuce odlicno od 1500 do 3500 obrtaja, veoma linearno, tako da nema potrebe za saltanjem uopste.

Za cene se apsolunto slazem. Elantra je 16.990 1.6 Crdi u Premium opremi, a ovde im je obogaljeni atmo motor isto toliko... neverovatno prosto. Nikad ne bih kupio I30 spram Elantre. Za 14.990 ima 1.6 CDti Astra J Sedan u lepoj opremi... i mnogo drugih automobila (Megane naprimer)... da ne govorim o Astri K 1.4 Turbo 125KS Enjoy za te novce.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1184697 | Odgovora: 5662 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.