A je l' menjaju pločice i diskove, ulje u menjaču, kočionu tečnost (ulje), antifriz, dopune li freon u klimi, da li ponovo balansiraju točkove, da li rade reglažu trapova...?
Ako sve to urade, onda OK, imaš auto kao da je izašao iz salona.
Ako je samo klasičan veliki servis, onda je to dranje, ali mislim da nije mnogo jeftinije nego za druge brendove sa sličnim motorom. Zato u Srbiji i cvetaju alternativni servisi, koji takođe imaju fabričku dijagnostiku (sa najnovijim softverom i sl.) i sve ostalo što ima i ovlašćeni servis, ali su jeftiniji. Problem sa ovlašćenim servisima je što su istovremeno i dileri (prodavci), koji gubitak u tom delu firme (slaba prodaja novih vozila, a salon košta te košta) nadoknađuju paprenim cenama servisa u garantnom roku. Zato se i isplati da npr. zastupnik Škode prodaje Rapid sa 1.6tdi i klimom za 9990€ (a za "obične smrtnike" po toj ceni nema ni Fabia sa tim motorom i klimom), ali zato te poslovne kupce (uglavnom komercijala, a od skoro i policija) posle odere na servisima.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.