Citat:
Nocni: Nebojša, nisi u pravu... spisak opreme, snaga motora, dimenzije... i svi ostali podaci sa kojima barataš
ne čine auto autom...
Da pocnemo od ovog. Neboja nije u pravu samo u emotivnom delu. ali spisak je nesto drugo. A sta cini auto
autom, mislim da si sam sebi skocio u usta.
Tebi je vazan IMIDZ, i imidz cini auto autom. To je tacno u onolikom procentu(ili delu) ukoliko je imidz nastao kvalitetom, ali nastao i OPSTAO, a ne bilo nekad, a sada samo imamo stecenu naviku...
Tipican primer je Golf

. Jedinica i dvojka su zidali kvalitet i dobre osobine. Istina, neke greske su zataskane, kao manje vazne, u
dizajnu, i konstrukciji, ali su i tako nekompletni imali ogroman procenat uspesne konstrukcije i dizajna..
A onda je "Lopez-efekat" i masprodukcija , proizvela sta je proizvela, a liberalkapitalisticko reklamiranje i marketing nadoknadilo falinke.
Mi ovde, rastereceni obaveze da hvalimo nesto sto nije vredno hvale, raspravljamo sta nam valja, ili kupiti ili razmotriti kako posmatrati veliku prevaru(za koju postoji sve veci procenat "probudjenih", koji nisu deo auto-industrije..nece valjda oni koji imaju neposrednu korist, seci granu na kojoj sede, lepo zive i ne misle

).
Citat:
Nocni
za neku sliku ulje na platnu ne možeš reći da je skupa... možeš samo reći da je tebi skupa)
Neka slika, vozilo, ili ma koja roba, je skupa, samo ako ne nudi adekvatno za svoju cenu, a ne da li neki pojedinac IMA ili NEMA para za investiciju....
Tako da si samo oborio nivo razgovora, a ja eto dobar

, da pojasnim, da nisi objektivan nego lican...
Citat:
Nocni: ... Čak i u slučaju da se ne poteže dizajn kao apstrakcija
... Auto je zbir sve te opreme i svakog šarafa na njemu ali kao 1 proizvod... koji na kraju ima vozna svojstva koja ostavljaju određeni utisak na potrošača tj. lice koje upravlja i na ona koja se voze u njemu...
Dizajn kao skulptura, oblik karoserije, ili namena vozila, njegova upotrebna projekcija za odredjeni segment. Sa te strane, Ceed i I 30 su potpuno identicni sa Golfom,... nekim pezom307...
Tehnicka realizacija je ono sto pravi razliku, a prost "dizajn" oblika vozila je iluzoran u ovom segmentu...
Komplikovana je diskusija ako se skakuce, infantilno, sa detalja na detalj, i jos gore, izvlaciti detalje iz konteksta i davati im neki znacaj...
Utisci o voznji su jedno, niko nije rodjen da bude vozac, nego pesak, tako da je licni "umetnicki dojam" stvar o kojoj nije lepo raspravljati i uzimati kao argument...
Potpuno je besmisleno, npr, pitati nekoga iz uprave VW-a, kakav je njegov utisak i radost dok vozi Golfa...ili "nevinog" kupca, kome je Petica nesto tvrda, kao da su zakovali amortizeri...ali, ko sme da prigovori VW-u, i milionima napravljenih vozila(profita)...
U stvari..kada malo razmislim, pa MOZEMO mi na forumu, nemamo nikakvu "obavezu" da se ne okrecemo kritikom prema necemu losem, niti neku stimulaciju da "gledamo kroz prste" kada nesto nije u redu...
I u tom slucaju je ovo cista imaginacija:
Citat:
Nocni: ...
E o tom utisku mi pričamo a ne o tome šta ima od opreme... treba pričati o utisku koji auto ostavlja na vlasnika posle duže upotrebe, recimo posle 15 ili 20.000 km...
Pricamo o osecaju (neko ga ima neko ga nema), i tehnicku diskusiju treba valjda da preveslamo sa emocijama...ne pomaze mi utisak, zaista, moci i glomaznosti VW-a, kada mi rikne musavi mikroprekidac, a ceo deo kosta 250€, o kom osecaju se zeli da pricam...o dizajnu, udobnosti ili ogavnom osecaju prevare...
I za kraj ovoga posta, biser...
Citat:
Nocni:
P.S. I dalje koreja kopira sve što može... nemam ja ništa protiv toga ali je problem što su to blijede kopije... evo uzmi samo ključ od proceed-a i od audija i sve će ti biti jasno...
A Nemci, ili Englezi, ili ko god, KOGA oni kopiraju


.
Ovo je najnize, kako komplikovanu stvar svesti na pola recenice...
Desetinama godina se formira neki stil, ukus i imidz evropskog potrosaca vozila(ne kazem vozaca), i na STA bi trebalo da lici vozilo koje UGADJA evropskom kupcu....na svemirski brod

A to sto se razlikuje kljuc audija i proceeda, pa razlikuje se i od Lagune i od Punta...i cene se razlikuju...a da je auto-industrija zaista zelela da napreduje, kljuca ne bi ni bilo...navika iz ranih vekova i zakljucavanja manastira

Ko jos, recimo, ima regal sa KLJUCEM..npr...drugi primer je u nekim hotelima gde nema kljuca za sobe...
O tome zelimo da pricamo...
Zasto za tolike desetine hiljada evra, AUDI JOS UVEK IMA NEKI
KLJUC?????
Ko razume ...shvatice....
Poz