Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1627939 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.05.2009. u 11:57 - pre 182 meseci
Ne mogu. se tako posmatrati stvari. Na isti nacin je posmatranje ovog italijanskog novinara ocenjena neadekvatno, a sad vi (i jos moderatori) nastupate na identican nacin, ili jos gori. Stavove gradite na pojedinacnim primerima po principu dotoka informacije od strinine ujne, burazerove svastike, komsijinog kuma, ili slicno.


Nedovoljan je broj Kiinh vozila na drumovima da bi se doneo bilo kakav stav, pogoto ne generalni, o ovim vozilima. S druge strane VW vozila je mnogo, najvise, pa je verovatnocna varljivosti prispelih podataka od strinine ujne daleko veca.

Video sam na Golfu TDI kilomertazu od 750.000 km; prvi vlasnik, bez generalke, ali mi to ne daje za pravo da donesem generalni zakljucak kako ovoliko SVAKI TDI moze da predje bez generalke. Medjutim, nesto drugo mi daje za pravo da donesem, ako ne generalni, onda bar opsti stav o VWu: Kroz ruke mi je proslo vise desetina (i stotina) VW automobila od kojih su vecina (velika) presla preko 200.000 km (i vise) bez znacajnijih popravki. Zatim, stanje takvih vozila sam uporedio sa stanjem kod drugih proizvodjaca, i na osnovu toga donosim zakljucke. Ako se tome doda usaglasavanje stavova sa kolegama koji se bave istim (slicnim) poslom, slika postaje kompletnija.
U svakom slucaju kompetetnija od one cije je istorijsko poreklo strinina ujna.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.228.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.05.2009. u 12:17 - pre 182 meseci
Ne, ne treba tako da posmatras.

Ne verujem ja ni ovom Kia testu previse, u sklopu ranijeg posta(vozikao se novinarcic novim kolima).

Samo nabrajamo probleme, u kontekstu prikupljanja saznanja. Uz malo humora, naravno.

Moze i normalan zakljucak da se izvede, a ne samo navijacki.

I odakle da sakupljamo informacije, ako ne od tetaka(malo sam mator, tako da su tetke bakice), komsija...da ne treba da verujemo placenim novinarima, dilerima, ovlascenim servisima..pa oni su "druga" strana, ona koja cedi pare iz kupaca..

U krajnjoj liniji, nekakav je random golf komsije dok Kia novinarska moze da bude selektovan auto...sta onda?

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.05.2009. u 13:34 - pre 182 meseci
Citat:
vladd

U krajnjoj liniji, nekakav je random golf komsije dok Kia novinarska moze da bude selektovan auto...sta onda?

Poz


Moze, o tome sam vec govorio u vise navrata. To se u praksi i dogadja. Potpuno isto se desavalo u vreme HiFi groznice tamo negde od sredine sedamdesetih pa sve do kraja osmdesetih gde su se rezultati namestali prema trenutnim potrebama, a na testove slali aparati koji nikakvih, osim spoljnjeg izgleda, dodirnih tacaka nisu imali.
Na zalost, nije postojala mogucnost da se uzvrati kontrapitanjima, ili forumskim komentarima. Mnoge uredjaje sam donosio kod nas u laboratojiju (na faksu) i preciznim merenjem pronalazio nedoslednosti.

Identicno se ponavlja i u drugim sverama proizvodnje pa i u automobilizmu. Dok nesto ne ispliva na povrsinu, prodje voz: cilj je opravdao sretstvo.
 
Odgovor na temu

rinenad

Član broj: 212560
Poruke: 305
*.adsl.net.t-com.hr.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.05.2009. u 17:55 - pre 182 meseci
Evo jedan kratki test G VI 1,4 80 ks.
http://www.autoweb.hr/index.ph...tion=com_content&Itemid=73

Citat:
TEST: Volkswagen Golf - 1.4 Trendline
Autor Luka Ortolan
Ponedjeljak, 06 APRIL 2009 14:00

Svatko tko je upoznat s V generacijom VW Golfa teško da je ostao bez daha kada je prvi put ugledao dugo i pompozno najavljivani Golf VI. I tu ćemo se odmah zaustaviti s daljnim konstatacijama i pričama o dizajnu koje su i previše puta ispričane, jer Golf je automobil o kojemu naprosto svaki poznavatelj automobila sve zna. Orijentirati ćemo se na gotov proizvod koji smo i sami imali priliku testirati i to u ''najsirovijoj'' osnovnoj 1.4 Trendline izvedbi s baznim agregatom i baznim paketom opreme.

Eksterijer

Činjenica je da je Golf automobil koji je odavno stekao status ikone, stoga se toliko ne čudimo Volkswagenovoj provjerenoj formuli i rezerviranosti pri dizajniranju najnovije generacije. Svaki dramatičan zaokret bio bi preveliki rizik za kompaniju, a, ruku na srce, većina proizvođača nikada se neće niti približiti takvoj dobitnoj formuli iz koje se rodio Golf. Jedni će reći da je dizajn predvidiv i dosadan, drugi da je Golf pojam kako automobil treba izgledati. A svi će biti u pravu.



Dimenzije 4199 x 1786 x 1479 mm su tek neznatno izmjenjene u odnosu na prethodnika, a razlike u dimenzijama su uglavnom izražene zbog novih branika koji, uz dizajn svijetala, čine jedinu uočljiviju razliku između dva modela koje dijeli čitava jedna generacija. I dok nam se na prvi pogled učinilo kako je novi Golf malo niži od svog prethodnika, usporedbom dimenzija uvidjeli smo da je visina ostala identična. Optičku varku, kada automobil promatramo s boka, stvara dizajn stražnjih svjetala. VW je ponovno napravio krajnje solidan, robustan i dosadan Golf. Dakle, sve što od jednog Golfa i očekujemo.




Interijer

Tek ulaskom u unutrašnjost nailazimo na zamjetnije razlike. Da se razumijemo, ovdje je i dalje sve u tipičnom VW stilu; funkcionalnost prije svega, materijali vrlo dobri, dizajn suhoparan. Sve je tu, ali strogo na mjeru. Pohvalna je puno manja količina sirove i neugledne plastike, ali i toga još uvijek ima. Ugodno nas je iznenadila preciznost i kvaliteta izvedbe kontrolne ploče kod koje je primjetan Audijev utjecaj. Zamjerku pak upućujemo na unutrašnje ručke vozačevih i suvozačevih vrata koje nisu na razini ostatka interijera. Škripavom zvuku u Golfu ne bi trebalo biti mjesta.



Komfor je odličan, usporedimo li ga s ostalim predstavnicima u segmentu. Tu zaista sve štima, kako sprijeda tako i na stražnjoj klupi. Prtljažnik je nešto ispod prosjeka klase i zaprima 350 litara u osnovnoj izvedbi, odnosno 1305 litara s preklopljenim sjedalima. Sjedala su odlično profilirana i dobro drže tijelo, a tkanina kojom su presvučena razmjerno je kvalitetna. Dojmio nas se i novi dizajn trokrakog kola upravljača (u sjećanje nam dolazi asketski četverokraki upravljač iz prethodne generacije) koje, iako nije bilo presvučeno kožom, ostavlja mnogo bolji i kvalitetniji osjećaj u ruci nego je to ranije bio slučaj. Sve u svemu, iznimno ugodan ambijent iako je riječ o baznoj opremi.


Motor i ovjes

Testni primjerak bio je pokretan vrlo skromnim osnovnim 1.4L benzinskim agregatom koji razvija 59 kW (80 ks) pri 5000 okretaja i 132 Nm maksimalnog momenta pri 3800 okretaja u minuti. Već je na prvi pogled jasno da taj motor ovome prilično prostranome 1150 kg teškom kompaktu ne može pružiti ne znam kako uvjerljive vozne karakteristike. No, koliko god nas je u početku ljutila izuzetna tromost automobila, a to je jedina asocijacija na ovaj agregat, po završetku testa već smo se navikli da motor, unatoč njegovoj elastičnosti, treba tjerati iznad 4250 okretaja ukoliko želimo kolika tolika međuubrzanja. Da se radi o dizelu, okretni moment bi učinio svoje i priča ne bi bila toliko strašna. Ipak, mišljenja smo kako će i ovaj agregat u nas naći mnogo kupaca, jer tada se ipak radi o prilično pristupačnom Golfu. Ne možemo ne spomenuti prve ozbiljne tragove korozije koje smo uočili ispod poklopca motora, iako je testni primjerak prešao tek 6500 km. Komentari su suvišni, sve je vidljivo na fotografiji.

Nadalje, što se 1,4L agregata tiče, mnogim će kupcima u nas biti značajan podatak da smo test završili s prosjekom od 7,6 litara, da na otvorenoj cesti potrošnja pada do 6,2 litre i da pri 140 km/h vožnje autocestom ovako motoriziranom Golfu treba prosječno 7,5 litara benzina. U gradu smo izmjerili najviših 9,2 litre, ali to je bilo u 16h popodne na Ljubljanskoj aveniji gdje smo dobrih 40 minuta proveli gotovo u stajanju. Krajnja brzina je također zadovoljavajućih 172 km/h, ali vožnja iznad 150 km/h je izuzetno glasna i naporna.

Ostavimo li agregat malo po strani, sve ostalo je kao i kod svakog skupljeg Golfa, pa možemo reći da image i odličan ovjes dolaze serijski već od 1.4L Trendline izvedbe. Odlično ležanje u zavojima, upijanje neravnina i upravljivost su već tradicija Golfa. Samo najbolje možemo reći i o zaista iznimno preciznom ručnom pet stupanjskom mjenjaču.

Cijena i oprema

Volkswagen se drži tradicije u svemu, pa tako i u formiranju cijena. Golf već odavno nije pristupačan automobil, ali je vrlo čest izbor kupaca iz svih društvenih slojeva. Testni primjerak može se učiniti dobrom kupnjom svim onima koji pošto-poto žele Golfa zbog svega što on predstavlja, pa im se osnovna cijena baznog primjerka, koja iznosi 118.371,60 kn, i ne učini odveć previsokom. Trendline razina opreme donosi ABS i ASR (sustav protiv proklizavanja pogonskih kotača), branike u boji vozila, ručni klima uređaj, radio CD MP3 player, daljinsko centralno zaključavanje, automatsko paljenje svjetala, putno računalo, sedam zračnih jastuka, kolo upravljača podesivo po dubini i visini, vozačevo sjedalo podesivo po visini, električno podesiva i grijana vanjska zrcala. Načelno je sve tu, i posezanje za svakom većom razinom opreme isključivo je stvar želje za prestižom. Mi smo još kao doplatu imali rezervnu gumu smanjenih dimenzija, kućište vanjskih osvrtnih zrcala i kvake u boji vozila te ''secure'' paket u koji su uključena prednja svjetla za maglu s automatskim paljenjem prilikom skretanja i središnji naslon za ruke sprijeda s pretincem i otvorima ventilacije za putnike straga.



To je u konačnici cijenu povećalo na 121.163,00 kn. S obzirom da je riječ o zaista skromnom pogonskom sklopu, nije riječ o malom iznosu. S obzirom da se radi o Golfu, cijena je relativno fer. Adut testnog primjerka bila je i testna bijela boja, jedina za koju nema nadoplate. Međutim, uzmemo li u obzir činjenicu da se najveći broj kupaca odlučuje za doplate u vidu metalik boje (3863,00 kn) i petih vrata (nerelano visokih 7361,00 kn) cijena u tren raste na debelo preko 130.000,00 kn što već spada u neopravdano skupu investiciju, opet ponavljamo, s obzirom na priču o 80 benzinskih ks. No, tako je to ukoliko želimo voziti baš Golf.



TEHNIČKE KARAKTERISTIKE :

Motor: četiri cilindrični benzinski
Obujam: 1390 ccm
Snaga: 59 kW/80 KS pri 5000 o/min
Okretni moment: 132 Nm pri 3800 o/min
Pogon: na prednje kotače
Mjenjač: ručni sa 5 stupnjeva prijenosa
Ovjes: McPhersonove opružne noge, poprečna trokraka ramena,
stabilizator i pomoćni okvir sprijeda, višedjelna osovina s uzdužnim
i poprečnim ramenima, spiralne opruge, teleskopski amortizeri i
stabilizator straga
Kočnice: sprijeda ventilirani disk 280 mm,
straga puni diskovi 253 mm, ABS, TCS
Gume: 195/65 R 15
Dimenzije: 4199 x 1786 x 1479 mm
Međuosovinski razmak: 2578 mm
Prtljažnik: 350 / 1305 litara
Spremnik goriva: 55 l
Najveća brzina: 172 km/h (174 km/h test)
Ubrzanje: 0-100 km/h: 14 s
CO2 emisija: 149 g/km
Potrošnja na testu: 7,6 litara


[Ovu poruku je menjao bakara dana 01.05.2009. u 20:45 GMT+1]
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.05.2009. u 01:36 - pre 182 meseci
Ja sam Passata (1.9 tdi 90ks) vozio 250.000 km i nikada mu se nije upalila nikakva lampica, samo rezerva i voda za prskanje stakala.

Na BMW-u mi se upalila ček endžajn zbog lambda sonde, koja u srbiji crkava zbog lošeg goriva. Posle toga - opet pun gas.

Izgleda da neki nemaju sreće sa autima :)

Inače ovih dana se po novinama provlači oglas opela.. Astra GTC 1.4 za 12500e sa nekom normalnom opremom. Lep auto za te pare.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.228.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.05.2009. u 10:45 - pre 182 meseci
Citat:
rinenad:
... Cijena i oprema

Volkswagen se drži tradicije u svemu, pa tako i u formiranju cijena. Golf već odavno nije pristupačan automobil, ali je vrlo čest izbor kupaca iz svih društvenih slojeva. Testni primjerak može se učiniti dobrom kupnjom svim onima koji pošto-poto žele Golfa zbog svega što on predstavlja, pa im se osnovna cijena baznog primjerka, koja iznosi 118.371,60 kn, i ne učini odveć previsokom. Trendline razina opreme donosi ABS i ASR (sustav protiv proklizavanja pogonskih kotača), branike u boji vozila, ručni klima uređaj, radio CD MP3 player, daljinsko centralno zaključavanje, automatsko paljenje svjetala, putno računalo, sedam zračnih jastuka, kolo upravljača podesivo po dubini i visini, vozačevo sjedalo podesivo po visini, električno podesiva i grijana vanjska zrcala. Načelno je sve tu, i posezanje za svakom većom razinom opreme isključivo je stvar želje za prestižom. Mi smo još kao doplatu imali rezervnu gumu smanjenih dimenzija, kućište vanjskih osvrtnih zrcala i kvake u boji vozila te ''secure'' paket u koji su uključena prednja svjetla za maglu s automatskim paljenjem prilikom skretanja i središnji naslon za ruke sprijeda s pretincem i otvorima ventilacije za putnike straga.



To je u konačnici cijenu povećalo na 121.163,00 kn. S obzirom da je riječ o zaista skromnom pogonskom sklopu, nije riječ o malom iznosu. S obzirom da se radi o Golfu, cijena je relativno fer. Adut testnog primjerka bila je i testna bijela boja, jedina za koju nema nadoplate. Međutim, uzmemo li u obzir činjenicu da se najveći broj kupaca odlučuje za doplate u vidu metalik boje (3863,00 kn) i petih vrata (nerelano visokih 7361,00 kn) cijena u tren raste na debelo preko 130.000,00 kn što već spada u neopravdano skupu investiciju, opet ponavljamo, s obzirom na priču o 80 benzinskih ks. No, tako je to ukoliko želimo voziti baš Golf....


PA to je ono sto smo i zakljucili. skoro od reci do reci, a sustina je u poslednjoj recenici.

E sad, dotocni(a) "posvakucenuzelimgolfa" nije glup(a) da ne vidi svoju zelju ogoljenom, i pokusava se zabasuriti prosto ispunjavanje "unutrasnjeg zadatka".


Pa onda "promaknu" neke krucijalne stvari. Da Volks vozilo davno vise to NIJE(ali i NE TREBA da bude, posto ispunjavanje zelje zahteva masni preduslov novca). Da se valjaju rupe u plastici ili komadi plastike za enormne cene (ventilacija, naslon za rucicu, uz poneku "kaseticu" za odlaganje stvarcica).

I tada motor 1,4 nije "PREMALI" kao za druge marke, gde se lakse pljuje, i postavlja se pitanje cemu 1,4 kilavi motor u tonu i kusur tesko vozilo. Stednja, vazi, uz potrosnju 8-9 litara stednja mali morgen, znaci klasicna perverzna uvala doticnog modela za gospodina(gospodju) "posvakucenuzelimgolfa".

Tako da se ozbiljno postavlja pitnje, ko kupovinom ovog Golfa resava neki unutrasnji a ko spoljasnji problem.

Ocena giganta koji je sklepao doticno vozilo (ubacujuci neadekvatan motor, tek da se ubaci agregat) je nula, sa tehnicke strane, uz standardno jajarenje oko opreme (svaki prekidac vise, rupa ili malo plastike, spada u opremu plus, uz doplatu nekoliko stotina evara)...dolazimo do mentaliteta trzista za koje odgovara ovakvo vozilo, koje je u ovom slucaju tehnicki sablaznjivo, i ima trzisnu osnovu egzistencije koliko i porno film.


Poz

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.05.2009. u 11:35 - pre 182 meseci
Citat:
vladd: i ima trzisnu osnovu egzistencije koliko i porno film.:D


Neko vise lezi porno film, a nekom crtani film (Tata Nano)

Stvar licnog opredeljenja.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.228.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.05.2009. u 12:58 - pre 182 meseci
Kako god se shvatilo.

Poenta je u razdvajanju tehnike od sujete, ukusa, osecaja za realnost. Mada, kada se sve to razdvoji ponestaje licnosti.

Nisu ni svi pornici devijantni, koliko moze da bude devijantna auto industrija. I cena im ne varira toliko.


Tehnicki, GolfVI, sa motorom 1,4, namenjenom za Pola ili jos manje vozilo, podjednaka je sklopocija kao i Tata Nano, samo sto je Tata neuporedivo jeftinija. Ocigledno je uvaljivanje preslabog i preopterecenog motora truli kompromis.

Poz.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.mpconn.net.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.05.2009. u 22:58 - pre 182 meseci
Zaista ne razumem kakva je to želja da se ima nešto na čemu piše Golf, a da se to na 140 na auto putu muči, i da prilikom svakog preticanja moraš da onoliko jako koliko stiskaš gas - da stiskaš i zube i preznojavaš se da li ćeš uspeti tu radnju bezbedno da obaviš...

Ne želim da zazvuči da poredim neuporedivo, ali danas sam ponovo vozio Proceed 2,0 CRDi najpre na autoputu Beograd-Niš (neću da kažem koliko da ne bi bilo besmislenih komentara...), a onda po krivudavom putu po Šumadiji...

Osećaj kada ideš (veoma) brzo po autoputu, a pri tome voziš skoro u leru... ili kada obilazeći kamion ubrzaš recimo 60-90 za par sekundi i nekoliko desetina metara - je nezamenljiv...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.05.2009. u 23:27 - pre 182 meseci
Pa sa Golfom 140 KS bi se jos lepse osecao kad bi probao.

Nema nikakvog stiskanja zubi. Na 140 lepi i najslabija verzija sa 105 ks. Malo je mesta gde se opusteno moza vozioti 160 pa su maximalne brzine nebitne.

TDI motori za svoju nazivnu snagu idu najbolje. Ne vidim smisao ovog tvog posta. Jedina primedba moze biti na ceni. Na performansama nikako.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.mpconn.net.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.05.2009. u 23:41 - pre 182 meseci
Citat:
zarsilic:

TDI motori za svoju nazivnu snagu idu najbolje. Ne vidim smisao ovog tvog posta.


Ne znam gde si ti ovde video da se pominju VW TDI motori (opet ne pratiš na času...).

Moj post se generalno odnosi na prioritete pri kupovini...U prethodnih par postova se govorilo o verziji Golfa sa 80 KS i osnovnom opremom i komentar o stiskanju zuba se odnosi na tu verziju...

Kad su već pomenuo VW TDI motore, koga oni interesuju, u poslednjem SAT-u je relativno umesan uporedni test dva terenska vozila pri čemu je jedno (Jeep) imalo stari VW 2,0 TDI PD, a drugi (VW Tiguan) novi 2,0 VW TDI CR motor...ko se razume u materiju moći će iz priloženih podataka i rezultata merenja i sam, ako do sada nije, da shvati u čemu su mane VW TDI PD motora i zbog čega su otišli u istoriju..


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.05.2009. u 23:51 - pre 182 meseci
Postoje osobe koje od 80 KS ne koriste ni 30 te je za njih ovih 80 dovoljno.

Testirao sam G6 sa 80 KS i ne vidim da je u 80% slucajeva potreban i jedan konj vise na ovim nasim putevima.
140 se vozi opusteno a sumovi i buka u kabini je na nivou automobila najmanje jednu klasu vise. Nema vibracija, nema zvuka sa rapavog asfalta, nema zvukova (neizolovanog) motora.
Nisam uspeo da pronadjem ni jednu stvar na vozilu na koju bih stavio primedbu. Automobil je savrsren. Matematicki savrsen. Nisam do sada vozio bolje napravljen automobil u C segmentu (a mislim da sam vozio sve sto je dostupno nasem trzistu). Mislim da je bolji i od, sad vec pomalo vremesnog, A3.



Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.mpconn.net.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 00:02 - pre 182 meseci
Ne treba mi mnogo razmišljanja bih se složio da je Golf VI odličan automobil. Ne gledajući cenu, možda i najbolji u C segmentu (čak verovatno najbolji...).

Ali dodao bih tome dve stvari:

1. Najbolji može biti samo pod uslovom da je optimalno motorizovan i opremljen

2. U onim slučajevima kada je ispunjen uslov pod 1) - veoma mnogo drugih vrlo kvalitetnih automobila se može kupiti za taj iznos.

Dakle, apsolutni kvalitet sam po sebi ne garantuje da je to i najbolja kupovina - a to je ono što je cilj i svrha svakog automobila.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 00:02 - pre 182 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: VW TDI PD motora i zbog čega su otišli u istoriju..


Naravno. Umesto najboljih PD TDI motora pojavili su se novi TDI CR morori za koje cemo tek videti da li ce biti najbolji.

Prvo moraju da se dokazu.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.228.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 09:32 - pre 182 meseci
Citat:
zarsilic: Postoje osobe koje od 80 KS ne koriste ni 30 te je za njih ovih 80 dovoljno.

Testirao sam G6 sa 80 KS i ne vidim da je u 80% slucajeva potreban i jedan konj vise na ovim nasim putevima.


Citat:
zarsilic: Naravno. Umesto najboljih PD TDI motora pojavili su se novi TDI CR morori za koje cemo tek videti da li ce biti najbolji.

Prvo moraju da se dokazu.


Cemu, kada su nepotrebni

Kakva su to laviranja u diskusiji, nikako da skapiram.

Ne treba ni gram preko 80 ks, ali onda je vazno da ima 145 ili 155..gde je tu konzistentnost..

Sa jedne strane..

Pokazuje se solidna neobjektivnost, pomislicu da je zare vlasnik VW auto salona, a nije

Citat:
zarsilic: Postoje osobe koje od 80 KS ne koriste ni 30 te je za njih ovih 80 dovoljno.

Automobil je savrsren. Matematicki savrsen. Nisam do sada vozio bolje napravljen automobil u C segmentu (a mislim da sam vozio sve sto je dostupno nasem trzistu). Mislim da je bolji i od, sad vec pomalo vremesnog, A3.



Sta reci, poredis zlo i gore. I oba su masno preko 20k€...cemu..probaj BMW7 ili ferarija, mnogi je lepsi osecaj nego u ovim vozilima, zasto se vezivati za C segment kada nas ni cena ne (oba)vezuje..

A3 je mnogo manje tvrd od G6, ali to nema veze...davno je off.

Pride, u svakoj novoj Laguni ili Meganu, mozes da osetis udobnost "za klasu vise"..

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 10:26 - pre 182 meseci
Vladd, ostavi se demagogije


Vecini ucesnika na forumu nije potrebno posebno naglasavati da postoja razliciti afiniteti, pa se u skladu sa tim proizvode uslovno isti automobili sa razlicitim agregatima. Osobe kojima je dovoljno 80 KS, odabrace takav, one kojima treba vise izbrace nesto jaci.
Golf je automobil sa najvecom paletom motora u klasi i kao takav spreman da zadovolji prohteve svih, danas vrlo zahtevnih, kupaca. Na raspolaganju su agregati od 80 pa sve do 230 KS.

Da neko postavi takvo pitanje razumem, ali da to nije jasno moderatoru koji uredjuje ovu oblast, ne mogu da razumem.


Audi A3 nije meksi od Golfa 6. Naprotiv, primetno je tvrdji. A3 nije meksi ni od Golfa 5. On ima odredjene druge prednosti,ali po pitanju tvrdoce nije znatno razlicit od Golfa 5. (Postoji za to razlog.)

Sto se Renoa tice tu postoji vise parametara po pitanju tvrdoce. Osim toga postoji kompromis izmedju tvrdoce i ljigavosti.
Biti mekan,a zadrzati cvrstocu je kompromis.
Licno mislim da je Golf najbolji kompromis udobnosti i cvrstoce. Mada, dodajem da ovo spada u domen ukusa. Nekom vise odgovara da smesti guzu u mekano sediste.



Citat:
vladd: Sta reci, poredis zlo i gore. I oba su masno preko 20k€...cemu..probaj BMW7 ili ferarija, mnogi je lepsi osecaj nego u ovim vozilima, zasto se vezivati za C segment kada nas ni cena ne (oba)vezuje..:)


Sta reci na ovakav komentar? Nek procene sami citaioci. Toliko gluposti u jednoj recenici je retko pronaci. Prica se o C segmentu za 20, ili oko 20 K eura a ti spominjes BMW 7, Ferrari?
Evo ovako: Uzmi pa istestiraj NOV BMW 7 i Ferari i postavi test na forum. Verujem da ce biti onih koje tako nesto zanima, a i red bi bilo da pored 3600 praznih poruka, nesto konkretno ponudis ovom forumu. Vrlo rado bih procitao jedan takav test, a pretpostavljam da nisam jedini.

(nema ljutnje)


Izvinite na malo "drskosti", ali morao sam tako da odgovorim. Pojedine osobe ne razumeju normalan nacin komunikacije.

P.S.

Citat:
vladd: pomislicu da je zare vlasnik VW auto salona, a nije



Nisam vlasnik salona. Na zalost. Sto ne znaci da necu biti.
Ali se ne zna kog: VW, Fiat, Opel, ili ??? A nemam nista ni protiv KIE.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.228.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 11:03 - pre 182 meseci
Nemam ja nista od demagogije, a i demagogija se zna staje. Mozda s mislio na "prazna prica".

Nista od toga, samo si poceo neobjektivno da favorizujes neke stvari i da zanemarujes logiku.

"Paleta motora" je do neke granice marketinski trik, ali kada je predje (motor 1,4 u vozilo od preko tonu ) postaje tehnicki diletantizam.

Ali, auto industrija je na vise polja pokazala teski diletantizam i prevarno poslovanje, tako da je ovo gotovo sitnica...

I o kakvom vozilu pricamo."Novom", koje ima motor kao Yugo i vuce se kao Yugo, trosi kao Yugo, losiji odnos tezine i snage nego kod Yuga..kosta kao pet Yuga..

O pardon, ima i znak VW-a...moracu da nabavim par, da bi mi Mitsubishi bolje lezao i isao po putu

Poz

PS

Pise se o vozilima DO 20k evra a ne pet sest hiljada okolo, narocito preko.

Ni dve..ispada iz price, ionako besmislenih cena i mahnitog trzista, koje ipak pazi da kupcu ne pruzi previse za ulozene pare....pa Pasat na popustu moze da sidje do 22000..i sta onda. Ako probijamo granicu za 2-5 hiljada, zasto ne i 30-40...100 .. mocnija su vozila..

Mustang kabrio(sa V6 motorom) kosta 24000$, ili 19000 evra..ali ne kod nas, cena valjda daje za pravo da ga spomenem(licno bi njega vozio pre nego i Kiu i Golfa)..imidz mu je veci od svih VW zajedno..ali lokacija mu ubija smisao..

Da ne budemo bas bukvalisti
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.3dnet.co.yu.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 11:19 - pre 182 meseci
Apropo širine palete motora, beskonačnih spiskova dodatne opreme i drugih stvari tog tipa, lično bih platio tačno 0 (nula) € za te "mogućnosti".

Vrlo precizno znam kakav auto mi treba, kakav motor i koja oprema i gledam koji proizvođač to nudi pod najpovoljnijim uslovima. Potpuno mi je nevažno što je u slučaju jednog brenda (npr. Hyindai/KIA) - to jedan od krajnjih modela, a u slučaju nekog drugog (VW/Audi) - neki iz sredine (ako posmatramo njihovu celokupnu ponudu).

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.228.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 11:34 - pre 182 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Vrlo precizno znam kakav auto mi treba, kakav motor i koja oprema


Ovo je sustina. Model, vozilo se koncipira oko baznog motora (koji je u skladu, harmoniji sa celim vozilom, i opremom), a ne oko najmanjeg motora u paleti firme.

Eventualna mogucnost je priblizni zamenik(dizel- benzin), ili mnogo jaci, za potrebe relija, jurcanja....

Kod Golfa, neka je 1.9 TDI, nekako bazni motor, zamena mu moze biti 2,0 benzinac, na tonazu i namenu, a ne motor za skuter..

Pa i G2 je imao 1.6, sa 30% manjom tezinom, bez klime naravno..klima je u Evropi bila kraljevski luksuz..

A sada je kao odlicna koncepcija, majusni motor, sa gomilom opreme koja mu crpi snagu (i servo i klima) i dodatni sistemi oko motora...to ce prosto, "novinarski" da se opravda "paletom..kojesta.

Paleta motora je za paletu vozila, taj 1,4 je izbacen i iz Bube, preteska je, ostao je samo za Polo( i mozda za zaboravljeni Lupo), koji je davno ostao na repu dogadjaja...ljudi zaista ne zele da preplate VW znak na kolima na tako malom i losem vozilu, uz preskupi servis..

A i "novinarski" je sporno...secam se prikaza Lagune 2...i konstatacije da je "2.0 motor malo ispod granice ukusa, da bi 2,2 dizel bio prava mera"...

A za ovu kombinaciju, samo blage reci cudjenja...kao svako vozilo ima kupca...pa gde se zagubi tehnika??

Kupca ima i raskupusana Diana za transport kartona..

Poz.
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina03.05.2009. u 12:10 - pre 182 meseci
Citat:
vladd:Model, vozilo se koncipira oko baznog motora...

Ovo bi trebalo da znaci da se prvo pravi motor, pa se onda razmislja o ostatku vozila!? Ono, kao opel naruci od isuzua motor i onda, kad ovi naprave motor, opel razmislja kakav ce auto da pravi?

I to oko motora, to je individualna stvar. Neko zeli motor kojim ce moci da vozi 200+ na magistralnom putu, rizikujuci da unisti i sebe i druge, nekome ce biti dovoljna snaga kojom ce ici u propisanim granicama brzine. Recimo do 120 na auto putu. Na srecu i ovde ce poceti ostrije kontrole brzina kao i svuda sto su.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1627939 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.