Ako je daylight zakonska obaveza, eto razloga da se "sporet" izbaci. Svetla mogu da se pale procesorom, kada se motor pokrene, ili da kontakt, ili udje u vozilo...sta god..
Imam i sporet prekidac i kombo na volanu, i razlika je neprijatno osetna, krajnje je neudobno svaki put kada se ukljucuje, osecam se kao Japanac(u nemackom vozilu

), koji mora da se "nakloni" prekidacu.
A nisam neki kosarkas, sa 182, kao Moka

.
Deluje kao da se insistira da se sediste nagura sto blize volanu i tada je lako dostupan. U voznji je veoma neudobno, narocito u situaciji po danu a prolazi se kroz nekoliko tunela. Naravno, dnevno svetlo nije obavezno i ne praktikujem tu glupost da bih se priblizio EU standardima. Daylight je druga tema, uostalom...
Ali i upotrebljivost. Lokacija je krajnje sporna, dizajn uzasan, tehnicko izvodjenje za pohvalu, mada mi se komplikovanost(i cena dela) vise uklapa u filozofiju, sto komplikovanije to skuplje, a pouzdanost nebitna.
No to je samo jedan detalj odnosa VW-a pema kupcu, uz vec legendarno odsustvo smisla za dizajn.
Sa druge stranem kojekakvi displeji i paneli vec prerastaju nivo ukusa, pocinju da dave sa previse podataka, ako se doda i sveprisutniji GPS, kao potreba ili moda, kolicina informacija koju dobija vozac sa borda je zabrinjavajuce velika, nepotrebna, do umanjenja bezbednosti.
A pri tome, kada se analizira neophodnost saznanja cinjenica iz dostupnih podataka, brzine ventilatora, imena stanice i naslov pesme, nekih podataka o mogucoj kilometrazi i trenutnoj potrosnji(koja realno ne znaci puno, ako se menja rezim voznje), cela skalamerija lagano klizi prema gadgetu(vulgarnom i skupom), i tezi ka obicnom kicu.
Poz