Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1626285 | Odgovora: 5970 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 07:34 - pre 176 meseci
Citat:
rinenad: Ponovno se slažem sa Noćnim i meni je taj šporet prekidač jako jak..najači, pogotovo kod G6 koji ima ugrađena dnevna svjetla pa i ako zaboraviš na trenutak nema neke štete. Ergonomija G6 je vrhunska i priznajem samo komentare ljudi koji su ga vozili ili G5 svejedno. Pitam se do kada će nas učiti pameti ljudi koji prepričavaju prepričane novinarske članke?


Ja sam vozio cesto i G5 i vozio sam Auris na dugackoj relaciji. Auris je udobniji i bolji za voznju od G5 i za vozaca i saputnike jer pozadi nema tunel i sedista su bolja. Lezanje na putu je tu negde i sve to, ali je ipak Auris za nijansu meksi i tisi u voznji i bolja mu je ergonomija.

Ne znam kakav je G6, ali dobro znam G5 i Auris jer sam imao prilike da ih vozim na duzim (odnosno istim) relacijama i uporedim.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 09:59 - pre 176 meseci
Apropo Auris:

Nesto nisi dobro merio.

Vozio sam i nesto malo testirao Avensis (ne Auris) i nema u kabini ni 1 cm vise mesta od Golfa 5. Ama ni 1. Sirina kokpita merana u donjem delu vetrobranskog stakla je manja nego kod Golfa (mislim da Golf ima vece vetrobran staklo), a rastojanje izmedju kvaka vrata na odredjenim mestima su identicna. Na zadnjoj klupi, za visoke osobe ima vise mesta G5 mada se vislje sedi, sto je i normalno obzirom na tip karoserije.

Jedino ako je Auris veci od Avensisa sto je mala verovatnoca. To nisam merio, ali deluje mnogo skucenije i napred i pozadi. Pogotovo pozadi.

Sto se buke tice, nekoliko puta sam spominjao, nju je tesko izmeriti ma kakvu metodu primenjivali i ma kakav instrument koristili. Posedujem decibelometar i vise puta sam pokusavao, mereci, da dodjem do prihvatljivog i relevantnog rezultata i nisam uspeo. Kakav ce se rezultat dobiti zavisi od previse faktora te sam zbog toga skeptican na rezultate koji se pojavljuju u raznim testovima.

Proizvodjaci automobila koji ozbiljno poznaju ovu problematiku ni ne daju ove podatke na ekslicitan nacin kako to cine testeri vec na jedan drugi, tehnicki razuman, koji se odnosi na broj obrtaja (Bez da je vozilo u pokretu) pa kazu na primer:

Pri 3000 o/min ima toliko i toliko dB i to je jedini prihvatljiv podatak.

Prema subjektivnoj proceni Avensis (ne Auris) je po buci slicniji Golfu (i to 5. Govorim o Golfu5 poslednje serije) nego Passatu (pogotovo ne Audiu) u ciju kategoriju spada, kada i ako je rec o benzinskim motorima, a sto se tice mekoce i udobnosti, slazem se da je Avensis udobniji i meksi (Auris nisam vozio i ne znaci da po pravilu mora biti manji od veceg brata).

Klinac je visok oko 190 pa procenite koliko to ima mesta napred i pozadi. Napominjem da sedista nisu pomerana u medjuvremenu.








[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 20.10.2009. u 11:15 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 10:11 - pre 176 meseci
Meni je bitan prekidac i nije on samo na Aurisu (Toyoti) na tom mestu.

Meni je mnogo mnogo bitnije da ne skidam ruku sa volana zbog bilo cega, pa cak i kad palim svetla.

Prekidac na volanu ne zahteva nikakvo skidanje ruku s volana, barem ne na japanskim vozilima, nije bitno koje marke.

A auto mora da se napravi za sve i za one nize i za one vislje vozace i putnike i mora se svima omoguciti laka dostupnost komandi.

Nekom odgovara sporet prekidac, nekom ovaj, meni ne odgovara da skidam ruke s volana zbog gluposti kao sto je paljenje svetla.

Uostalom, sad vecina auta ima automatsko paljenje svetla te verovatno nece vise ni biti bitno gde je prekidac.

Frenki, sedi i provozaj Nissan Qashqai i videces sta znaci biti vozac (i suvozac i putnik) kad je sve na svom mestu i kad je okruzenje perfektno. I, da, kod njega su svetla kod volana. I kod njega je naslon za ruku povucen unazad i nize. Zato i ima perfektan NCAP skor. A san snova za voznju, ja posle toga ne bi seo ni u jedno VW vozilo.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 10:36 - pre 176 meseci
Citat:
zarsilic: Apropo Auris:

Nesto nisi dobro merio.
Vozio sam i nesto malo testirao Avensis (ne Auris)

Pri 3000 o/min ima toliko i toliko dB i to je jedini prihvatljiv podatak.


Znaci nisi vozio Auris. Ja jesam. On pozadi nema tunel a to mnogo znaci za one pozadi i vise je mesta no u G5. Napred izgleda mozda nekom cudno zbog srednje konzole ali kad sednes... osecaj je odlican. U G5 sedim ko u G2 nije se promenio osecaj maltene, to je ono sto meni smeta.

Auris, ovaj koji sam ja vozio 1.4 D 4-D ima 68 db u voznji dok Golf VI ima 69 db (1.6 TDI 90KS). Da gledamo istu "konjazu".

Auris benzinci imaju 70db (1.6 i 1.8), Golf VI benzinci imaju 1.4 80KS - 73db, 1.6 102KS - 72 db. TSI imaju 72 i 71db.

Ovo su zvanicni podaci iz kataloga koji su svima dostupni.

Auris 1.4 D 4-D je dosta tisi od G5 1.9 TDI i 1.6 benzinca. Tisi je i od benzinske varijante Aurisa za 2db, sto je isto dosta.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 10:40 - pre 176 meseci
Citat:
cozmo_im:  sedi i provozaj Nissan Qashqai i videces sta znaci biti vozac (i suvozac i putnik) kad je sve na svom mestu i kad je okruzenje perfektno. I, da, kod njega su svetla kod volana. I kod njega je naslon za ruku povucen unazad i nize. Zato i ima perfektan NCAP skor. A san snova za voznju, ja posle toga ne bi seo ni u jedno VW vozilo.


http://www.youtube.com/watch?v=py9JxBXiZ5U




Jeste "C" ali nije do 20.000 eura. Bar ne oni bolje opremljeniji
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 10:41 - pre 176 meseci
Citat:
zarsilic: Apropo Auris:
Klinac je visok oko 190 pa procenite koliko to ima mesta napred i pozadi. Napominjem da sedista nisu pomerana u medjuvremenu.





E sad zamisli mog kuma koji ima 32cm vise u visinu i gde mu je ruka i gde mora da pomeri sedista (pri tom nosi broj 51 skoro mora dodatne da makne sediste a i za njega moze samo dete da sedne). Dakle, mora DOOOOOBRO da se sagne za taj prekidac jer kolko god visok bio nije mu ruka na razvlacenje. A pogledaj ruku na volanu? Gde stoji? Tacno tamo gde se pale svetla na japancima.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 10:56 - pre 176 meseci
Qashqai je crossover ali u C klasi, sa ogromnim gepekom.

1.6 Accenta je 20980e, trenutno se moze dobiti za manje od 20.000e jer imaju specijalne akcije te moze upasti u ovu pricu itekako...

Od opreme jedino sto nema je tempomat, ESP (ima 2.0dci al je skuplji), panorama krov, kozu i xenon.

Sve ostalo sto postoji od opreme ima (kozni volan, menjac, dvozonska klima, muzika, alu felne i mnogo vise opreme od Kia modela recimo).

Motor 115KS, dovoljan je za prijatnu voznju a kao i svaki japanski motor cim se nagazi, ide odlicno i pored tezine.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 11:02 - pre 176 meseci
cozmo_im i oslai.

Merenje buke u vozilu je nedosledno zbog:

1. Metode merenja se razlikuju od testera do testera.

2. Raliciti insrtumenti postavljeni na isto mesto u vozilu ne pokazuju identicne vrednosti. Vrednosti na istom voozilu se vise razlikuju od vrednosti na razlicitim vozilima sto automatski diskredituje test.

3. Nemoguce je pronaci identicno mesto za merenje na razlicitim vozilima, a samo pomeranje od par cm daje drasticno razlicite rezultate. Opet diskreditacija testa.

4. Ako bi se i dobili tehnicki relevantni podaci, oni kao takvi ne bi nista znacili obzirom na fiziologiju sluha i percepciju zvuka. Dogodilo bi se to da vozila sa manje dB budu u reali bucnija od onih sa vise dB iz jednog vrlo prostog razloga. Ovi sto su "tisi" prave buku na frekvencijama koje ljudskom uhu (mozgu) vise smetaju sto intrumenti za merenje ne umeju da pokazu.

itd, itd,.. da ne nabrajam vise.

 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.84.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 11:13 - pre 176 meseci
buka u vozilu je zaista jedan od bitnijih faktora (što se mene tiče) da bih ocenio kako mi prija neki auto. Ali u svakom slučaju ne bih nešto preterano verovao fabričkim podacima iz razloga koje je zarsilic pomenuo.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 12:37 - pre 176 meseci
Ovo je mereno po sledecoj normi:

EU1999/101/EC

Ako je po tom standardu, onda je identicno merenje.

Auris 1.4 D-4D je nevidjeno tih. 1.6 benzinac nije.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.84.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 14:45 - pre 176 meseci
ne znam što se vozači vw-a nalaze toliko povređenim. Jednostavno je zgodnije da svetla budu pored volana.
Sad, nekom se sviđa više ovako, a nekom onako... Jaka stvar. VW je očigledno dosledan nekim stvarima i oni koji su ceo život vozili te automobile su zadovoljni, time je postignut cilj njihove ciljne grupe kupaca.

Baš bezveze polemika...
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 14:50 - pre 176 meseci
Niko se ne vredja, jednostavno vama je to "logican" raspored jer koristite to 20 godina...

A zamisli recimo vozac Yuga kupuje novi auto nema pojma kako je to na drugim vozilima i sta mislis gde ce pre da se snadje na "sporetu" ili ovde?

http://img17.imageshack.us/i/kiaceed20101600x1200wal.jpg/

 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.84.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 14:56 - pre 176 meseci
DrJekyll

aman, ja ne spadam u te koji koriste svetla na volanu 20 godina, gore sam napisao da sam vozio puno i jedne i druge ali je stvarno zaključak takav da je zgodnije da su svetla na volanu.
Iako mi ne predstavlja baš nikakav problem i ako su kao na šporetu. Sigurno ne bih zbog toga odustao od kupovine takvih kola.
Tj. to mi je na poslednjem mestu, i realno tako bi trebalo svakom da bude, jer uvek treba napraviti neki kompromis kod kupovine kola, ne može baš sve uvek da ti odgovara, uvek postoji nešto što ti se baš i ne sviđa...

i samo da dodam, meni se ta Kia uopšte ne sviđa, iako ne vidim ništa posebno zbunjujuće na komandama


Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 15:02 - pre 176 meseci
Pazite, ni meni ne predstavlja problem sporet prekidac, vozio sam Opel Rekorda 2.0i iz 1985 duze vreme u Nemackoj i on ima taj sporet prekidac - samo sam rekao da ima ljudi kojima mozda smeta zbog necega (visina, invaliditet i slicno)...

Ali ovo resenje (na volanu) je, po meni, bolje.

P.S. Eh, da taj Rekord je presao 350.000 bez ijednog kvara
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 15:29 - pre 176 meseci
Svejedno je gde se nalazi prekidac za svetla. Sve je to stvar navike.

U slicaju otkazivanja ovog prekidaca mnogo je laksa (i jeftinija) zamena sporeta od ovog na volanu (zamena kod VWa traje manje od 10 sec). Osim toga, kako se pokazalo ovi sporeti su znatno dugotrajniji i pouzdaniji.

Da ne bude zabune, prekidac svetla kod volana nije Japanski izum (kao ni sve ostalo). Fiat ga je ugradjivao pre 30 godina. I ne samo Fiat. Francuzi ga imaju ni ne pamtim od kad (verovatno pre pojave prvog parnog japanskog automobila ).







 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.84.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 15:36 - pre 176 meseci
jeste. Reno 14 ga je imao jos davnih sedamdesetih
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 15:39 - pre 176 meseci
Nije japanski izum, mislim da je francuski, a oni su poznati po ergonomiji i inventivnosti. Setite se ludackih prekidaca kod Vise ili slicnih...

Inace, ja ne znam da se ikom na japanskom vozilu pokvario taj prekidac, doduse ne znam ni da se nekom pokvario sporet prekidac... tako da...

Japanci su carevi sto uzmu vec nesto sto je napravljeno, malo ga cucnu, al ga cucnu tako da bude ludacki pouzdano i savrseno.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.208.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 16:58 - pre 176 meseci
Pausalna je izjava da je jedna vrsta prekidaca pouzdanija od druge. Pogotovo u auto industriji, koja je low level proizvodnja.

Ili zare misli da pohvalom svakog delica u VW-u zeli da nam nametne kako VW vozila vrede suvog zlata, toliko je u ta kola uneseno ljubavi, znanja, tehnologije i vestine

Sta god da kazu za cenu, ma odma dva komada, ili jedan jos bolji ali za triput vise para.

Sporet prekidac nema veze sa ergonomijom i namenom(osim ako se smatra da je ukljucenje svetla -namena)

Deo koji je postavljen van domasaja, a treba da predstavlja aktivniji element u voznji, plus vazan, za razliku od dugmica na radio aparatu, koji se guraju na volan, zajedno sa kojekakvim gadgetima, nekako se kristalise zakljucak da ih je bolelo uvo za voznju, da su pokusavali sa gadget dodvoravanjima, formiranjem nekog stila, koji sve manje ima veze sa voznjom a sve vise sa igranjem i komunikacijom u vozilima.
A komunikacija se veoma sporo, i lose aplicira u vozilima.

Sporet prekidac je ogromna omaska, doticnog giganta, zanemarena i zataskana (kao i los dizajn G1 i G2, turbulencija mu blatnjavi zadnje staklo...), i idemo dalje.

Samo smo konstatovali da je brljotina, jedna od vise doticnih(nikako da zaboravim plasticni propeler na pumpi), da bi vise spominjali emo verziju ponasanja prema VW, u zoni "najbolje kupovine"

Ko je iskjucivo zaludjen sa VW-om, nema sta da, objektivno trazi u diskusiji, za njega postoji resenje, paleta G1-G9, a pogotovo, sto se neki modeli VW-a, koji "pariraju" u opremi, bar u nabrajanju, nalaze u zoni cene solidno iznad 20k€


Za vozilo C klase, kupac bi ocekivao da mu se pruzi sto vise, za manje para, uz poneko odskakanje u visu klasu, bar u pojedinacnom kvalitetu, motoru, opremi, izgledu, udobnosti..

A sa takvim zeljama, zaista nema mesta za VW, koji nudi samo imidz, samo brendomaniju, za nesrazmerne pare.

I tu negde leze i povodi za skretanja u diskusiji.

Vw nema sta da trazi u C segmentu, svojim nastupom, kada spuste model, po ceni, onda je to ocaj ogoljenosti. Ta folozofija je splet marketinga, preskupe proizvodnje i konfora nemackih gradjana, da dobijaju visestruko vece plate za bilo kakav posao.
I ne vidim zasto jesti kupus a gledati meso. Posmatrati neke super modele, i davati pare za slicno, ali ogoljeno. I pisati o tome u rubrici "najbolja kupovina", kada je dokazano da NIJE najbolja kupovina VW-a.

Mozemo neku drugu temu da otvorimo, i da kujemo u zvezde VW, ali mu ocigledno nije mesto u temi, ogranicenoj sa "najbolja" i sa "20000 evra".


Poz
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 17:26 - pre 176 meseci
Citat:
vladd:Sporet prekidac nema veze sa ergonomijom i namenom(osim ako se smatra da je ukljucenje svetla -namena)

Deo koji je postavljen van domasaja, a treba da predstavlja aktivniji element u voznji...

Sporet prekidac je ogromna omaska, doticnog giganta, zanemarena i zataskana ...

Jao bre Romanopisac, ala ga ti pretera...Pa kako je postavljen van domasaja? Ispada da ti treba daljinski da ukljucis svetla.
I kako treba da predstavlja aktivniji element u voznji...pa nije to klik-klak, svetla ukljucis i vozis, ne igras se valjda...
Pa i po danu, neko napisa tuneli... pa ako ima vise uzastopnih tunela, ne pale se i ne gase svetla prilikom svakog ulaska-izlaska iz tunela, nego se drze upaljena. Dobro, mozda neko i voli da se igra prekidacem, ali nije preporucljivo.
Licno, mislim da je na boljem mestu, nego na volanu, mada mi se taj izgled ne svidja.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 17:42 - pre 176 meseci
Citat:
vladd: Vw nema sta da trazi u C segmentu,


Pa i nema. Odavno o tome pricamo. Dobro si to primetio.

Ako je rec o Golfu (pogotovo A3), po vise parametara pripada visem segmentu.


P.S. Nije mi samo jasno kako vec do sada taxisti nisu provalili taj japanski kvalitet (pogotovo korejski)? Procenat istocnoh vozila u taxi sluzbama je zanemarljiv? Zasto? Ako su tako pouzdana i ako su tako jeftina za odrzavanje?

Razmislite malo!



EDIT:

ne mislim samo na nase taxite vec na taxiste sirom Evrope.

[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 20.10.2009. u 19:07 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1626285 | Odgovora: 5970 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.