Pausalna je izjava da je jedna vrsta prekidaca pouzdanija od druge. Pogotovo u auto industriji, koja je low level proizvodnja.
Ili zare misli da pohvalom svakog delica u VW-u zeli da nam nametne kako VW vozila vrede suvog zlata, toliko je u ta kola uneseno ljubavi, znanja, tehnologije i vestine

Sta god da kazu za cenu, ma odma dva komada, ili jedan jos bolji ali za triput vise para.
Sporet prekidac nema veze sa ergonomijom i namenom(osim ako se smatra da je ukljucenje svetla -namena)
Deo koji je postavljen van domasaja, a treba da predstavlja aktivniji element u voznji, plus vazan, za razliku od dugmica na radio aparatu, koji se guraju na volan, zajedno sa kojekakvim gadgetima, nekako se kristalise zakljucak da ih je bolelo uvo za voznju, da su pokusavali sa gadget dodvoravanjima, formiranjem nekog stila, koji sve manje ima veze sa voznjom a sve vise sa igranjem i komunikacijom u vozilima.
A komunikacija se veoma sporo, i lose aplicira u vozilima.
Sporet prekidac je ogromna omaska, doticnog giganta, zanemarena i zataskana (kao i los dizajn G1 i G2, turbulencija mu blatnjavi zadnje staklo...), i idemo dalje.
Samo smo konstatovali da je brljotina, jedna od vise doticnih(nikako da zaboravim plasticni propeler na pumpi), da bi vise spominjali emo verziju ponasanja prema VW, u zoni "najbolje kupovine"
Ko je iskjucivo zaludjen sa VW-om, nema sta da, objektivno trazi u diskusiji, za njega postoji resenje, paleta G1-G9, a pogotovo, sto se neki modeli VW-a, koji "pariraju" u opremi, bar u nabrajanju, nalaze u zoni cene solidno iznad 20k€
Za vozilo C klase, kupac bi ocekivao da mu se pruzi sto vise, za manje para, uz poneko odskakanje u visu klasu, bar u pojedinacnom kvalitetu, motoru, opremi, izgledu, udobnosti..
A sa takvim zeljama, zaista nema mesta za VW, koji nudi samo imidz, samo brendomaniju, za nesrazmerne pare.
I tu negde leze i povodi za skretanja u diskusiji.
Vw nema sta da trazi u C segmentu, svojim nastupom, kada spuste model, po ceni, onda je to ocaj ogoljenosti. Ta folozofija je splet marketinga, preskupe proizvodnje i konfora nemackih gradjana, da dobijaju visestruko vece plate za bilo kakav posao.
I ne vidim zasto jesti kupus a gledati meso. Posmatrati neke super modele, i davati pare za slicno, ali ogoljeno. I pisati o tome u rubrici "najbolja kupovina", kada je dokazano da NIJE najbolja kupovina VW-a.
Mozemo neku drugu temu da otvorimo, i da kujemo u zvezde VW, ali mu ocigledno nije mesto u temi, ogranicenoj sa "najbolja" i sa "20000 evra".
Poz