Citat:
rinenad: Vladd,
zar ti nije dosta iskustvo nekih članova ovoga foruma za koje sam siguran da materijom barataju bolje nego ti da promeniš mišljenje ili se udostojiš da odeš do nekog salona i provozaš bilo koji VW posljednje generacije (možeš i one prije). Savjetujem ti idi provozaj i napiši to i to nevalja zbog toga i toga. Prestani provoditi mentalnu higijenu maratonskim nagađanjima i već jednom počni baratati činjenicama, što je jedan od načela na kojima se temelje ozbiljni forumi.
Ovo nije korektno, valjda i sam vidis. Reci mi koji su to clanovi koji "vladaju materijom", objektivnije???
Meni je krajnji korisnik najvazniji element, a vecina se ponasa kao da im je ujak vlasnik Vw-a, Audija, ili Kie. Ili kao da je kupovina vozila zivotna filozofija, pa kada ne valja, na silu da pronadjemo dobre razloge ili preglasamo cinjenice.
Na moju zalost, posedujem primerke obe fele, na zalost-posto su najveci potrosaci novca u kuci....
Da se ne ponavljam, provozavao i nove i par godina stare, i ne smem da napisem kakav je osecaj u G5, nov dovezen iz salona...
Citat:
zarsilic:
U Francuskoj, Nemackoj, Italiji, Austriji, i drugim zapadnim zemljama nije tako. Ni kod nas nije tako.
Ovo smo valjda raspravili, MI u Srbiji nemamo nikakvu obavezu prema "domacem" proizvodjacu, kojeg nemamo vise..
Citat:
zarsilic:
P.S. Nije mi samo jasno kako vec do sada taxisti nisu provalili taj japanski kvalitet (pogotovo korejski)? Procenat istocnoh vozila u taxi sluzbama je zanemarljiv? Zasto? Ako su tako pouzdana i ako su tako jeftina za odrzavanje?
Razmislite malo!
EDIT:
ne mislim samo na nase taxite vec na taxiste sirom Evrope.
NAsao si bas referencu.
Od mece pomijare(123) koja se nabavljala u delovima i sastavljala u Yugoslaviji, preko kradenih G2 i Audi kockica, sa neverovatnim kombinacijama motora, voznje na kojekakve tecnosti diljem '90-ih...ocekujes da ce kupiti Mitsubishija( kada su uvezeni, bilo je vrlo ekskluzivno pravo da se dodje do istog, a kolicina je bila minorna), za tadasnjih 19000 maraka, a ne tri G2 ili kockice, sa 6 motora, za nekih 5-6 hiljada DM.
Jedva su se navikli, na Maree, na Lagune..

..mada se provuce i poneka lada iz 70-ih.
To je takva zona delatnosti, toliko haoticna, neuredjena i neoranizovana...pa to moze samo da bude primer aljkavosti drzave, a ne neki izvor korisnih obicaja.
I sta ste se uhvatili za taj prekidac. Ocajnog je izgleda i na losem mestu, i tu nema sta da se doda.
I nije sporno da je Nemacka proizvodnja oduvek bila operisana od estetike.. Ali su nekada, nudili TEHNIKU, kao debelu zamenu, kvalitet umesto lepote.
Sada je kvalitet za diskusiju, narocito prema ceni..Pa kome moze da padne na pamet, da zadnja vrata ostavi bez elektricnog prozora(A4, kratko bio vlasnik), zarad ustede, na vozilu od 30k€, ili plasticni propeler pumpe za vodu(cela paleta VW motora), tu je tehnika pocela da izlazi na mala vrata...i to se mahnito zanemaruje??
Poz