Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1626192 | Odgovora: 5970 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

rinenad

Član broj: 212560
Poruke: 305
*.adsl.net.t-com.hr.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 17:54 - pre 176 meseci
Vladd,
zar ti nije dosta iskustvo nekih članova ovoga foruma za koje sam siguran da materijom barataju bolje nego ti da promeniš mišljenje ili se udostojiš da odeš do nekog salona i provozaš bilo koji VW posljednje generacije (možeš i one prije). Savjetujem ti idi provozaj i napiši to i to nevalja zbog toga i toga. Prestani provoditi mentalnu higijenu maratonskim nagađanjima i već jednom počni baratati činjenicama, što je jedan od načela na kojima se temelje ozbiljni forumi.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 18:01 - pre 176 meseci
Citat:
zarsilic:P.S. Nije mi samo jasno kako vec do sada taxisti nisu provalili taj japanski kvalitet (pogotovo korejski)? Procenat istocnoh vozila u taxi sluzbama je zanemarljiv? Zasto? Ako su tako pouzdana i ako su tako jeftina za odrzavanje?
Razmislite malo!


Balkanski mentalitet.

Neko izvali da ima Stilo JETEDE (tako ga zovu taksisti) jeftino preko grane i svi navale. I milion JETEDE Stilova na ulicama, a to sto moj komsija se ubi od kvarova na tom istom jer kao taksista prelazi mnogo, to nista, bitno je da, eto, svi rekli jeftino a pouzdano auto, ima da ide (al cvrc). Isto vazi i za VW vozila. A to sto je komsija taj isti koji je uzo JETEDE Stila muku mucio sa Golf trojkom ranije dok je taksirao (svaki dan je mrljavio oko njega), to nikom nista. Pa je presao na ovo, jel, eto svi kao voze. Opet mucak.
Secam se drugog koji se patio sa Golfom 2 TDI a tolko ga svi hvalili, kako kaze. Pa onda moj skolski koji je muku mucio sa M 190D (nahvalise ga svi, a on me ubi u pojam).

Ukapirace jednog dana.
 
Odgovor na temu

rinenad

Član broj: 212560
Poruke: 305
*.adsl.net.t-com.hr.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 18:17 - pre 176 meseci
Nemoj da se ljutiš ali ja tebi nista nevjerujem. Moja iskustva su takva da znam više desetina sretnih vlasnika G2, a jedan od njih je i moj otac koji ga vozi već 21 godinu i presao je sa njim 210000km. Promjenio je amortizere dva puta, a lamelu samo jednom na 120000km!!!!
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 18:22 - pre 176 meseci
@zarsilic

Ovde u Sofiji su svi taksisti japanci i korejanci. Znaci Kia, Hjundai, Suzuki, Tojota...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 18:26 - pre 176 meseci
Citat:
Slobodan Miskovic: @zarsilic

Ovde u Sofiji su svi taksisti japanci i korejanci. Znaci Kia, Hjundai, Suzuki, Tojota...


Hvala na obavestenju. Korisna informacija pod uslovom da je tacna, naravno.

U Francuskoj, Nemackoj, Italiji, Austriji, i drugim zapadnim zemljama nije tako. Ni kod nas nije tako.


http://bgtaxi.com/
http://sofiabulgaria.virtualave.net/taxi.html



Ipak pogledaj malo bolje.
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 18:36 - pre 176 meseci
Odakle ti daj link, taj taxi uopste ni nema u Sofiji Najjaca firma je OK Taxi Supertrans. 90% su Kia magnetis, Hjundaji Sonata i Accent...












 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 18:38 - pre 176 meseci
Ehm, i Mercedes i BMW i Audi imaju "sporet" prekidac za svetla na levoj strani - a ne samo VW.

Meni se ipak cini da postoji neki... dobar... razlog za to - mogu da pitam :-)

Mada istini za volju, ne secam se da sam skoro uopste drndao taj prekidac na mom autu - stoji na "Auto" i pali i gasi svetlo na senzor... totalno sam i zaboravio da postoji bukvalno.

Sa druge strane, da menjam track na ipodu radim 100x dnevno - sto sasvim opravdava dugme na volanu, za razliku od "sporeta" sa kojim imam posla jednom u N meseci...
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 18:44 - pre 176 meseci
Evo jos slika za Zareta :)










 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.10.2009. u 18:50 - pre 176 meseci
Pozdrav,

opet prepirka oko VW-a?

Neko ocigledno ne shvata forum kao mesto za diskusiju, pa cisto da napomenem da ukoliko se tako nastavi, padace ponovo cistke poruka, a to su vec primetili oni kojima su pobrisane poruke zbog loseg izbora reci. Ne zelim vise da editujem, samo brisem pa razmisljajte pre nego sto napisete nesto.

Zasto ovo sada pisem?

Evo:

Citat:
vilil1: Jao bre Romanopisac, ala ga ti pretera...


apsolutno se necemo raspravljati da li je neko ovime izrekao nesto benigno, da se samo salio, 'nako drugarski i slicno, i ove stvari ubuduce povlace za sobom kompletno brisanje jer cemo ili imati nekakav nivo ili ce nam zamreti teme ako ne umemo drugacije. Odluka je na diskutantima.

Razmislite svi kojima je svojevremeno bila muka od insistiranja na jos uvek neproverenom kvalitetu korejske autoindustrije i njene ekspanzije, da ne mucite mozda ostale sa permanentnim naturanjem VW brenda na identican nacin.

Svi jednu-te-istu pricu vrte, samo svako je zapocinje od one stranice koja mu odgovara a prica je uvek samo ta da VW, kao i ostali brendovi, odavno vec prodaje samo svoj brend u odnosu na druge jer posle toliko dahtajna za vratom od strane agresivnih dalekoistocnih proizvodjaca, sasvim je normalno da je vise puta preteknut u pojedinim momentima i na pojedinim modelima i u samom ponudjenom kvalitetu. Kada se uvede i cena kao faktor, verovatno je vrlo realno da je brend itekako skupo placen kod kupovine bilo kog VW-a, ali to ne znaci da su ljudi glupi i da im treba otvarati oci. Jednostavno zele da kupe brend i to je to. Na drugoj je strani - sta tacno?
Kvalitet?

Ma ko jos naseda na to danas...pa svuda se kvalitet pogubio u odnosu na nekadasnje automobile, kako bi se inace i kupovali novi primerci. Stoga dajte svi malo povucite tu rucnu, ma gde ergonomski ona bila dobro ili lose isprojektovana, pa da uzivamo u diskusiji na forumu a da manemo malo ta ratovanja i vredjanja.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.208.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.10.2009. u 10:32 - pre 176 meseci
Citat:
rinenad: Vladd,
zar ti nije dosta iskustvo nekih članova ovoga foruma za koje sam siguran da materijom barataju bolje nego ti da promeniš mišljenje ili se udostojiš da odeš do nekog salona i provozaš bilo koji VW posljednje generacije (možeš i one prije). Savjetujem ti idi provozaj i napiši to i to nevalja zbog toga i toga. Prestani provoditi mentalnu higijenu maratonskim nagađanjima i već jednom počni baratati činjenicama, što je jedan od načela na kojima se temelje ozbiljni forumi.


Ovo nije korektno, valjda i sam vidis. Reci mi koji su to clanovi koji "vladaju materijom", objektivnije???

Meni je krajnji korisnik najvazniji element, a vecina se ponasa kao da im je ujak vlasnik Vw-a, Audija, ili Kie. Ili kao da je kupovina vozila zivotna filozofija, pa kada ne valja, na silu da pronadjemo dobre razloge ili preglasamo cinjenice.

Na moju zalost, posedujem primerke obe fele, na zalost-posto su najveci potrosaci novca u kuci....

Da se ne ponavljam, provozavao i nove i par godina stare, i ne smem da napisem kakav je osecaj u G5, nov dovezen iz salona...

Citat:
zarsilic
U Francuskoj, Nemackoj, Italiji, Austriji, i drugim zapadnim zemljama nije tako. Ni kod nas nije tako.



Ovo smo valjda raspravili, MI u Srbiji nemamo nikakvu obavezu prema "domacem" proizvodjacu, kojeg nemamo vise..

Citat:
zarsilic
P.S. Nije mi samo jasno kako vec do sada taxisti nisu provalili taj japanski kvalitet (pogotovo korejski)? Procenat istocnoh vozila u taxi sluzbama je zanemarljiv? Zasto? Ako su tako pouzdana i ako su tako jeftina za odrzavanje?

Razmislite malo!

EDIT:

ne mislim samo na nase taxite vec na taxiste sirom Evrope.




NAsao si bas referencu.

Od mece pomijare(123) koja se nabavljala u delovima i sastavljala u Yugoslaviji, preko kradenih G2 i Audi kockica, sa neverovatnim kombinacijama motora, voznje na kojekakve tecnosti diljem '90-ih...ocekujes da ce kupiti Mitsubishija( kada su uvezeni, bilo je vrlo ekskluzivno pravo da se dodje do istog, a kolicina je bila minorna), za tadasnjih 19000 maraka, a ne tri G2 ili kockice, sa 6 motora, za nekih 5-6 hiljada DM.


Jedva su se navikli, na Maree, na Lagune....mada se provuce i poneka lada iz 70-ih.

To je takva zona delatnosti, toliko haoticna, neuredjena i neoranizovana...pa to moze samo da bude primer aljkavosti drzave, a ne neki izvor korisnih obicaja.


I sta ste se uhvatili za taj prekidac. Ocajnog je izgleda i na losem mestu, i tu nema sta da se doda.

I nije sporno da je Nemacka proizvodnja oduvek bila operisana od estetike.. Ali su nekada, nudili TEHNIKU, kao debelu zamenu, kvalitet umesto lepote.

Sada je kvalitet za diskusiju, narocito prema ceni..Pa kome moze da padne na pamet, da zadnja vrata ostavi bez elektricnog prozora(A4, kratko bio vlasnik), zarad ustede, na vozilu od 30k€, ili plasticni propeler pumpe za vodu(cela paleta VW motora), tu je tehnika pocela da izlazi na mala vrata...i to se mahnito zanemaruje??

Poz
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7177 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.10.2009. u 11:40 - pre 176 meseci
Citat:
vladd
I nije sporno da je Nemacka proizvodnja oduvek bila operisana od estetike.. Ali su nekada, nudili TEHNIKU, kao debelu zamenu, kvalitet umesto lepote.


A sta koristis kao objektivnu referencu za tvrdnju oko estetike? Nije li "estetika" vrlo subjektivan dozivljaj?

Sta znam, ja recimo za Audi A5, BMW 6 ili Mercedes CLS ne mogu da nadjem neke estetske zamerke, stavise ne mogu da pronadjem ni jedan konkurentni auto koji je estetski priblizan ovima :-)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.10.2009. u 11:51 - pre 176 meseci
Ivane, tema je C klasa i automobili do 20000e ;)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.10.2009. u 14:08 - pre 176 meseci
Citat:
Slobodan Miskovic: Ivane, tema je C klasa i automobili do 20000e ;)


To sto je Ivan rekao, vazi za sve klase.

Trenutno Golf 6 14 TSI jednostavno nema konkurenciju. (Mislim da se i pokretac teme slaze)

Sta ce uraditi nova Astra (16 twinturbo) ostaje da sacekamo i vidimo. Najverovatnije nista.





[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 21.10.2009. u 15:23 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.208.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.10.2009. u 16:49 - pre 176 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: A sta koristis kao objektivnu referencu za tvrdnju oko estetike? Nije li "estetika" vrlo subjektivan dozivljaj?


Tek kada su "pinifarine", Bertone, Ghia i slicni angazovani od strane doticnih, vozila su pocela da lice na nesto. Ne mislim na poslednje mesece i godine, vec malo dublje kroz istoriju.

Nesporan je napredak, ali su primetne omaske, odnosno zapostavljanje estetike. Makar u detaljima, prekidacima, bravama na gepeku...odsustvu lajsni(gore ubacena slika unutrasnjosti G4, valjda je vidljivo koliko je monotono, a komplikovano..)

Uzgred, neki dozivljaj VW-a je moje licno iskustvo, i to nakon visedecenijske mantre sa raznim vozilima(i jedno 6-7 VW-a) i formirano misljenje, nije sakupljano sa foruma i sajtova, i ne vidim spora oko toga, ili jos gore povoda za vredjanje.
Ako nekoga treba vredjati, veliki je spisak...u VW-u


A dizajn, svetski, to je opstepoznato, ne samo u automobilskoj industriji, to ja nisam formirao.


U C segmentu, za mladje kupce, ili one koji se tako osecaju, jos je ponajbolja ponuda. Motori, menjaci, daleko su ispred slicnih sprava od pre samo desetak godina. I to je veliki bonus.

Mada, po meni, svako iskakanje od nomalne voznje, i druzenje sa reli ili brzinskim obicajima, donosi uvecane troskove. Dilema je, da li raspredati o troskovima odrzavanja, ako se vec daje oduska brzini.

Poz.
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.10.2009. u 17:03 - pre 176 meseci
Zare, Ivan je govorio o estetici, meni recimo Golf VI opste nije neki vrh sto se tice estetike u ovom trenutku u svojoj klasi...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.10.2009. u 17:41 - pre 176 meseci
Estetika je u velikoj meri stvar ukusa. Pod uslovom naravno, da onaj koji o tome daje sud ima predstavu sta bi ona trebala da znaci. Govorim uopsteno.

Za razliku od ergonomije koja nije stvar ukusa i tice se prvenstveno poznavanja, pre svega voznje pa onda svega ostalog. Svedoci smo da se u poslednje vreme, mislim pritom na poslednju deceniju, pojedine stvari od funkcionalnog znacaja u automobilima, podredjuju estetici sto se ni u tehnickom, a narocito u bezbedonosnom pogledu ne bi smele tolerisati. Sa jedne strane pakuju nam sve savremenije metode aktivne (i pasivne) bezbenosti (naravno to dobro i naplate), a sa druge postavljaju razne prekidace i komande, od primarnog znacaja, na skrivena mesta sto novim i nepriviknutim vozacima u znacajnoj meri odvlace paznju prilikom upravljanja motornim vozilom. Od siaset dzidzamizda nemoguce je blagovremeno pristupiti odredjenoj komandi.
Osim toga, postoje dizajni (estetska resenja) koja svojim agresivnim nastupom iritiraju vozaca. Sto raznoraznim svetlucanjem sto kombinaciom boja untar kokpita. Jedan od tipicnih primera je i primer ove Toyotine vizije buduceg automobila. Neko rece remek delo dizajnera Kitica.
Posebno bih izdvojio nemacki pragmatizam u svemu ovome, da me neko ne shvati pogresno. Nisam Golfadjija, ali volim da me okruzuju proverene i pouzdane stvari. I nije rec samo o VWu. Vecina evropskih vozila poseduje ove elemente o kojima pricam.
Krupni prekidaci na vidnom mestu.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.84.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.10.2009. u 18:00 - pre 176 meseci
Citat:
zarsilic:  Sto raznoraznim svetlucanjem sto kombinaciom boja untar kokpita. Jedan od tipicnih primera je i primer ove Toyotine vizije buduceg automobila. Neko rece remek delo dizajnera Kitica.
Posebno bih izdvojio nemacki pragmatizam u svemu ovome, da me neko ne shvati pogresno. Nisam Golfadjija, ali volim da me okruzuju proverene i pouzdane stvari. I nije rec samo o VWu. Vecina evropskih vozila poseduje ove elemente o kojima pricam.
Krupni prekidaci na vidnom mestu.


iskreno nisam hteo više da se mešam u diskusiju oko toga šta je lepše ili bolje, ali ovo kad sam pročitao stvarno sam morao da se umešam.
Naime, citirano me je setilo na noćno osvetljenje table na Golfu IV.
Kada sam prvi put video onako indigo plavo osvetljenje sa crvenim kazaljkama, bio sam oduševljen! Ali, nažalost, samo prvih par minuta.

Nakon malo duže vožnje automobila sa takvim rešenjem osvetljenja (nije bio pomenuti Golf u pitanju, već Polo)bio sam zapanjen koliko je to katastrofalno i koliko zaista smeta noću.

A koliko ja znam, VW je dosta forsirao takva osvetljenja (ispravite me ako grešim)

Po meni, tu se završava priča o nemačkom pragmatizmu.


Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.10.2009. u 18:11 - pre 176 meseci
Meni se svidja ovo:





I ovo:



 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
77.46.208.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.10.2009. u 18:28 - pre 176 meseci
Zare, estetika nije stvar kusa, jedino je "ukus" sporna rec, i sluzi za sta sluzi. "Da se ne diskutuje o njemu", sto spusta nivo razgovora, i svodi celu pricu na subjektivno. Ukus je posledica vaspitanja i saznanja, i zaista je besmisleno debatovati, ali estetika je nesporna stvar.

Evo npr, ti si majstor za fotografije, pa uslikaj doticni "vidljivi" prekidac iz pozicije vozaca.

Videces da nije, ni u mraku dok je osvetljen, ali nema veze, zna se gde je pa se moze napipati.

Za pragmaticnost se slazem, postoji u bezobrazno velikoj meri. Doticna pragmaticnost je veoma bolna za kupca.

Elem, jednu studiju, si uzeo za primer. To nije aplicirana studija za svakodnevno vozilo, kao sto ni modne revije ne sluze, najcesce, da se ako oblacimo u svakoj prilici.

Vozilo za upotrebu, narocito u masovnom C segmentu, ne moze da izgleda ni kao pikasova grafika, ali ni kao zarac, sprava za prostu radnju.

Nije problem nedostatka "sljokica" u G4 sto je to "hladni" dizajn, striktno namenjeno za nekakvu ozbiljnu upotrebu, vec zbog prostog razloga mahnite stednje na svakom delicu, manjak plastike sa izgledom nikla ovde, manjak plastikice imitacije drveta onde, eto par evrica ustedice, puta umanjeno vreme u proizvodnji....

Preterase ga.

I ne bi se to uzimalo za veliko zlo, ali bi se razmatralo kao neko perce na vagi odluke, da nije ostalih napada na vozilo u ludilu usteda, koje se slabo odrazavaju na umanjenje krajnje cene.
Umesto nekih ozbiljnih sklopova, nude se nosaci casa kao "oprema", zakida se na par podizaca stakla, ubacuje se plasticni propeler na rizicnom mestu(i to kod visokotemperaturnog motora), prednje vesanje se zamenjuje jeftinijim Mc phersonom("jeftin a pouzdan" je krilatica...da li da slepo verujemo), protokomer je identican za vise modela(pomislio bi kupac da je to pogodnost, ali s obzirom na cenu...ispada da je primitivna prevara).

No to su inace igre auto industrije sa kupcima. U C segmentu je primetno,

Ako vec razmatramo C segment, zasto ne bismo to i spomenuli, da ne hulimo boga, mozda.


Poz
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.84.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina21.10.2009. u 18:36 - pre 176 meseci
cosmo slažem sa tvojim prethodnim postom
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1626192 | Odgovora: 5970 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.