Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Auto na vodu - konacno napravljen!

elitemadzone.org :: AutoZone :: Auto na vodu - konacno napravljen!

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 22605 | Odgovora: 53 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Predrag Supurovic
Pedja YT9TP
Užice

Član broj: 157129
Poruke: 6275

Sajt: pedja.supurovic.net


+1570 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!27.07.2008. u 19:31 - pre 190 meseci
Za one koje mrzi da sami malo prouce stvar, evo direktan link:

http://www.genepax.co.jp/en/mechanism/shikumi.swf
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.132.*



+5251 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!27.07.2008. u 21:22 - pre 190 meseci
Nema tu sta da se prouci, ne postoje nikakvi podaci, nevezano za tajne, mogli su da napisu bar autonomiju, trajnost hemikalija koje ucestvuju u procesu, katalizatora.

To je detalj koji je bio kamen spoticanja (do sada?), u proizvodnji efikasnoog, trajnog i upotrebljivog izvora.

Zasto bi se petljali sa hemikalijama, ako je fotoelektricni efekat cistiji i bezbedniji.

Naslov je i dalje senzacionalisticki, iz razloga, koliko vidim iz animacije, trose se samo hemikalije, i nista vise, voda i kiseonik se recikliraju..

Poz.
 
Odgovor na temu

Predrag Supurovic
Pedja YT9TP
Užice

Član broj: 157129
Poruke: 6275

Sajt: pedja.supurovic.net


+1570 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!27.07.2008. u 22:42 - pre 190 meseci

Pa naravno da nisu dali sve detalje, niti ce, sve dok ne zevrse postupak patentiranja, to su takodje vrlo direktno objasnili. Sto se principa rada tice, dali su nacelnu semu rada baterije i naveli da nisu izmislili nista revolucionarno, odnosno da korsite vec poznati princip samo su primenili materijale koji daju znatno vecu efikasnost.

Da si probao da se malo uputis, video bi da su dali neke podatke, ne sve, jer su jos uvek u procesu patentiranja. Ja sam nekoliko puta ponovio da su procenili da je radni vek baterije oko 40.000 casova uz dopunjavanje vodom kada se ona potrosi. Nakon toga ili se baterija baca ili se menja reaktivna membrana.

Njima i nije cilj da tebe ubede da je njihov pronalazak moguc. Koliko se moze videti, napravili su prototip, uradili demonstraciju i sada rade na patentiranju i uvodjenju u serijsku proizvodnju radi smanjenja cene. Tebi niko ne brani da ne verujes da im to radi - ako ne radi, oni ce ispasti prevaranti i propasce kako u poslu, tako i u struci. Mi ostali mozemo samo da se nadamo da ce im uspeti to sto su naumili.

Nas ne vredi da ubedjujes jer mi i ne prihvatamo da je to sto su napravili bas tako kako kazu, ali ne odbacujemo mogucnost da im je uspelo.

Ako ti je bas stalo da nekog ubedjujes da je nemoguce to sto su napravili, imas na njihovom sajtu kontakt podatke pa udri do mile volje. Samo prvo procitaj FAQ.

[Ovu poruku je menjao vladd dana 28.07.2008. u 11:16 GMT+1]
 
Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
Poruke: 8305
212.200.240.*

Sajt: www.distrowatch.com


+210 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 00:06 - pre 190 meseci
Mislim da je ovde bila jos jedna tema o tome, na kojoj je bilo receno da je problem sto je uredjaj sam veoma skup - kosta koliko i ceo auto, nesto blizu 20.000 dolara mislim. To mu je glavna mana a i prednost jer nije vezan za (ne)postojecu infrastrukturu pumpi gde bi se mogao tankovati vodonik, vec spreman za upotrebu. Ovaj nacin je sam svoj gospodar, ides gde hoces, ali za sada je veoma skup.

Na svetu postoje samo 2 OS-a: 1. Mint, 2. svi ostali!
 
Odgovor na temu

Predrag Supurovic
Pedja YT9TP
Užice

Član broj: 157129
Poruke: 6275

Sajt: pedja.supurovic.net


+1570 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 02:28 - pre 190 meseci
Jeste skup, ali su Japanci izracunali da ce ulaskom u masovnu proizvodnju da se po ceni izjednaci za solarnim panelima, sto je vec pristojno (mada ni solarni paneli nisu jeftini).

U ovom trenutku to i nije bitno, vazna je sama cinjenica da se pravi tehnoloski napredak, a cena ce se vremenom svakako svesti na onu koja je prakticna.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.132.*



+5251 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 10:20 - pre 190 meseci
Citat:
Predrag Supurovic: ............... Ja sam nekoliko puta ponovio da su procenili da je radni vek baterije oko 40.000 casova uz dopunjavanje vodom kada se ona potrosi. Nakon toga ili se baterija baca ili se menja reaktivna membrana.



Ovo , naravno je jedna od neistina...PRVI put si spomenuo vreme trajanja baterije u ovom, skoro pa off tredu.
Poredjenje sa baterijama, laklanseom... ne mogu da svrstam u naucne dokaze...vise mi lice na vasar..

Mozesa da razumes koliko je neinteresantno proucavati senzacionalisticke naslove, sa nivoom podataka za zutu stampu.

Ako imas neku poruku za mene imas PM, izbegavaj neukusne izraze u tredu..

Poz.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.lukoil.co.yu.



+10246 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 10:39 - pre 190 meseci
Ne mogu da verujem kakve ste veverice ! A prvi i očigledan dokaz da se radi o šarlatanstvu je to što se pominje AUTO na vodu. I dokaz - auto koji se kreće ulicama, a neko je prethodno ulio litar dve vode u neki "rezervoar".

Pazi, kad bi tako nešto moglo da postoji ne bi se govorilo samo o autu, već o motrima uopšte. Dakle, i lokomotive na vodu i avioni. A i brodovi, zašto ne ? I ko bi onda uvodio struju i plaćao elektroistribuciji - kad eto može da se uzme strujni generator na vodu. Grejanje ? Ko bi kupovao drva, ugalj, plaćao gas ? Pa sa generatorom na vodu dobićemo struje koliko želimo, pa se onda grejemo lepo i čisto - na struju. Dakle, ništa termocentrale, hidrocentrale, dalekovodi i slična sranja.

Samo onda teorija zavere raste, pa osim onih iz naftnih kompanija, koji koču razvoj , priključiće im se i moćne avio kompanije, i moćne elektro distributivne kompanije, pa rudnici uglja, pa drvoseče, pa mornari brodova koji viće neče koristi dizel, a bogami i ruski izvoznici gasa ! Kad se sve sabere, oko pola planete biće u zaveri protiv druge polovine - da se ne bi slučajno koristio AUTO na vodu !
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 13:47 - pre 190 meseci
NE bas tako. Doticni WES postoji, ali je jos u laboratorijskoj fazi, postoji prototip, ali se radi ekonomizacija, privodi se upotrebljivosti.
Jedino je naslov solidno senzacionalisticki, predstavlja konacno resenje problema, koje bas i nije konacno. Uz to sledi i dinosaurus od auto industrije, koji sigurno nece uloziti sredstva u razvoj..
Ali, ne mora to da bude teorija zavere, jednostavno, ponasanje na velikom trzistu.

To samo dokazuje da rad na energetskim izvorima, nije zaustavljen, da li ce prve biti gorive celije, WES, solarni paneli..stvar je tehnologije, a hemija je dozivela identican razvojni bum kao i elektronika ili fizika.

Primena u masovnoj auto industriji je posebna prica.

Eto, jedva da je proslo 40-ak god kako je napravljena xenonska lampa, i eto vec, masovne primene na kolima kao HID. Ne racunam one lampe sa ugljenim elektrodama, u vakuumu, to je jos starije

Poz
 
Odgovor na temu

Predrag Supurovic
Pedja YT9TP
Užice

Član broj: 157129
Poruke: 6275

Sajt: pedja.supurovic.net


+1570 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 14:24 - pre 190 meseci
Citat:
vladd:
Citat:

Predrag Supurovic: ............... Ja sam nekoliko puta ponovio da su procenili da je radni vek baterije oko 40.000 casova uz dopunjavanje vodom kada se ona potrosi. Nakon toga ili se baterija baca ili se menja reaktivna membrana.


Ovo , naravno je jedna od neistina...PRVI put si spomenuo vreme trajanja baterije u ovom, skoro pa off tredu.



Prva moja poruka u ovoj temi: http://www.elitemadzone.org/p2009551 (naveo sam radni vek baterije)
Treca moja poruka u ovoj temi: http://www.elitemadzone.org/p2009785 (naveo sam radni vek baterije)
Cetvrta moja poruka u ovoj temi: http://www.elitemadzone.org/p2010508 (naveo sam radni vek baterije)
i jos jedna poruka: http://www.elitemadzone.org/p2012947 (naveo sam radni vek baterije)


Citat:

Poredjenje sa baterijama, laklanseom... ne mogu da svrstam u naucne dokaze...vise mi lice na vasar..


Ove baterije i leklanseov elemnat nisu ni poredjene osim sto je leklanseov elemenat naveden kao hemijski izvor koji ne korsiti spoljnu energiju da bi prozivodio elektricnu energiju, cisto kao kontraargument tvojoj tvrdnji da korisnu energiju nije moguce dobiti hemijskom rekacijom.

Citat:

Mozesa da razumes koliko je neinteresantno proucavati senzacionalisticke naslove, sa nivoom podataka za zutu stampu.


Pa sto si se onda uopste mesao u diskusiju?



Citat:
Java Beograd: Ne mogu da verujem kakve ste veverice ! A prvi i očigledan dokaz da se radi o šarlatanstvu je to što se pominje AUTO na vodu. I dokaz - auto koji se kreće ulicama, a neko je prethodno ulio litar dve vode u neki "rezervoar".

Pazi, kad bi tako nešto moglo da postoji ne bi se govorilo samo o autu, već o motrima uopšte. Dakle, i lokomotive na vodu i avioni. A i brodovi, zašto ne ? I ko bi onda uvodio struju i plaćao elektroistribuciji - kad eto može da se uzme strujni generator na vodu. Grejanje ? Ko bi kupovao drva, ugalj, plaćao gas ? Pa sa generatorom na vodu dobićemo struje koliko želimo, pa se onda grejemo lepo i čisto - na struju. Dakle, ništa termocentrale, hidrocentrale, dalekovodi i slična sranja.



To o cemu ti pricas nema ni jedno zajednicko slovo sa ovim japanskim pronalaskom, osim sto su, eto, za demonstraciju, svoju bateriju stavili u elektricni automobil. Oni nisu napravili automobil na vodu nego elektricnu bateriju koja koristi vodu kao jedan od elemenata u hemijskoj reakciji a ciji je proizvod elektricna energija. Energija se ne dobija samo iz vode nego hemijskom reakcijom u kojoj ucestvuje i voda. Sve su to oni lepo objasnili, pa j ei ovde na forumu ponovljeno, ali kad neko nece da raume, ne vredi mu objasnjavati, zar ne? :)


[Ovu poruku je menjao bakara dana 28.07.2008. u 20:18 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.lukoil.co.yu.



+10246 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 14:41 - pre 190 meseci
Citat:
Predrag Supurovic:Energija se ne dobija samo iz vode nego hemijskom reakcijom u kojoj ucestvuje i voda.

Meni to nešto mnogo liči na olovne akumulatore. I za njihov rad je potrebna voda, zar ne ?
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Predrag Supurovic
Pedja YT9TP
Užice

Član broj: 157129
Poruke: 6275

Sajt: pedja.supurovic.net


+1570 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 14:43 - pre 190 meseci
Olovni akumulator je akumulator - on ne stvara energiju nego je samo skladisti. Voda se u nejmu koristi samo da se obezbedi odgovarajuca koncentracija kiseline koja je bitan faktor za funkcionisanje.


[Ovu poruku je menjao bakara dana 28.07.2008. u 20:19 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2921 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 19:28 - pre 190 meseci
@Predrag Supurovic

Mislim da bar tebi ne moram da editujem postove?
Budi malo umereniji u obracanju ostalim ucesnicima diskusije.

Hvala!
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

stewuss je
Popić Stevan
Komercijalista
Agrimatco d.o.o.
Bečej

stewuss je
Član broj: 160397
Poruke: 201
195.252.80.*



+20 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 20:33 - pre 190 meseci
Mislim da sam naslov objasnio, cak u drugom postu i exponirao ideju WES-a. Takav je sa odredjenom namerom, na koju mislim da Vladd preterano reaguje, cilj mi i jeste bio da naslovom privucem paznju, mislio sam da objasnjenje praceno linkovima biti dovoljno.

U doticnom automobilu koristi se voda da bi se proizvela elektricna energija koja se u datom primeru koristi za pokretanje vozila.

Poenta je u WES-u koji se koristi za proizvodnju el.energije. Sami pronalazaci namenjuju WES za upotrebu na brodovima, u domacinstvu kao i u vozilima. Kao sto sam ranije napomenuo, glavno gorivo za proizvodnju el.energije je voda a kao takvo nije jedina potrosna roba u WES-u i nije jedina materija koja sluzi za stvaranje el.energije. Stoga postoje i druge materije koje imaju odredjeni eksploatacioni vek i ucestvuju u proizvodnji el.energije.
Slanina je najzdravija, jos ako se peče na ulju..

Manje su bitne cifre, bitniji su procenti.
 
Odgovor na temu

Predrag Supurovic
Pedja YT9TP
Užice

Član broj: 157129
Poruke: 6275

Sajt: pedja.supurovic.net


+1570 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 20:38 - pre 190 meseci
Citat:
bakara: @Predrag Supurovic

Mislim da bar tebi ne moram da editujem postove?
Budi malo umereniji u obracanju ostalim ucesnicima diskusije.

Hvala!


Ovo je stvarno neverovatno. Imas ovde par likova od kojih je jedan i admin koji troluju i cak se ne libe ni vredjanja, a ti moje poruke editujes?!?!?!?!

Bolje ih brisi, ovako ispada da sam napisao nesto sto nisam napisao. Ko ce znati sta si ti editovao a sta je original...

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.132.*



+5251 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 22:13 - pre 190 meseci
Ako cemo da podignemo nivo price, da citiramo:

"The membranes are no less durable than those of hydrogen fuel cells. Although testing of the electrodes is not yet complete, it is likely that they are as durable as the membranes.
For reference, the stacks of an installation-type hydrogen fuel cell system for domestic use are believed to be operable for approximately 40,000 hours."

A mi zeljni za senzacijama, od naslova do diskusije, slobodno i uporno tvrdimo ono sto ni proizvodjaci ne tvrde, eksplicitno i bez ograda, bar da budu i ostanu ozbiljni.

Cemu tolika zedj za poluinformacijama.

U kolima je malo kompleksnija situacija, prisutne su vibracije, i veliki temperaturni opsezi, nego u okrilju kuce. U dnevnoj sobi, i accu bi trajao 15 godina.

Da ne dodajemo diskusiju o nivou cistoce vode, potrebne za proces. Preporucuju osmotsku membranu, koja proizvodi, u portabl sistemima, oko 2 litre vode za sat vremena, uz potreban nadpritisak, i to pokriva potrosnju vode "approximately 7 hours on 2 liters of water", ali to je voda izuzetne cistoce, idealna kao pitka voda.
Ako spomenemo destilovanu, onda je dodatni utrosak energije, ili novca...

Fakat je da je tehnoloski napredak, ali je prerano za senzaciju.

Poz


 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2921 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 22:43 - pre 190 meseci
Citat:
Predrag Supurovic: Ovo je stvarno neverovatno. Imas ovde par likova od kojih je jedan i admin koji troluju i cak se ne libe ni vredjanja, a ti moje poruke editujes?!?!?!?!

Bolje ih brisi, ovako ispada da sam napisao nesto sto nisam napisao. Ko ce znati sta si ti editovao a sta je original...

Nisam primetio da je "tebe" neko vredjao...
Mislim, nije da mene mrzi da ti editujem postove, a ti kako hoces


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

McKracken
Vladimir Jovanovic
HuxleyDev

Član broj: 465
Poruke: 2941
79.101.248.*

ICQ: 203079925


+7 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 23:28 - pre 190 meseci
Citat:
Takodje sam siguran da svako ko je ucio hemiju u osnovnoj skoli zna za najmanje jednu burnu hemijsku reakciju (oslobadja se znatna kolicina toplotne energije) koja ukljucuje vodu.


Burna hemijska reakcija ne znaci da se oslobadja znacajna kolicina energije. Reakcija moze biti burna i endotermna. Takodje, voda ni u jednoj od tih reakcija nije nestabilni clan koji ima zelju da se stabilise (laicki receno) vec je uvek u pitanju neki reaktivni element/jedinjenje.

Ne znam koliko puta je potrebno ponoviti da je zakon o odrzanju energije prilicno jasan iako ga mnogi uporno deformisu izostavljajuci clanove :) To znaci da je u pitanju obicna baterija (ok, katalisana.. big deal in 2008.) koja trosi nesto drugo i ni po cemu se ne razlikuje od pomenutog olovnog akumulatora. Prica o "skaldistenju" i "proizvodnji" to nema nikakvog mesta jer je pre svega pokazatelj nepoznavanja elementarne nauke.

Ono sto je katastrofa je senzacionalisticki pristup koji samo znaci da "inventors" kukaju za green-investitorom koji ce upumpati sto vise novca u razvoj necega sto ce u najboljem slucaju biti samo drugacija baterija diskutabilnih performansi. To skoro nikada ne izadje na dobro, a oni koji se time oduseve obicno nastave da se nadaju i cekaju novi nerealni izvor energije i uporno ocekuju da to bude voda (zasto, to je vec pitanje psihologije :) )

Citat:
Energija se ne dobija samo iz vode nego hemijskom reakcijom u kojoj ucestvuje i voda


Kojom reakcijom? Verujem da hemijska reakcija zvuci jako "naucno", ali to znaci da nesto mora da se potrosi.


Citat:

A da li si cuo za lampe karbituse? One, eto, koriste vodonik koji se dobija upravo iz vode, hemijskom reakcijom sa kalcijum karbidom. U masovnoj su upotrebi upravo zbog toga sto su dugotrajne, a koriste vodu koja je lako dostupna. Ako ta hemijska reakcija koja je u upotrebi preko 100 godina upravo razdvaja vodonik i kiseonik na jednostavan i ekonomican nacin, zasto smatras da nije moguca neka druga hemijska reakcija koja je takodje ekonomicna (mada ne mora biti jednostavna, mada mislim da ovo sto su japanci smislili jeste i jednostavno).


Izvini, ali ovo sto si napisao ne da nije tacno, vec je pokazuje osnovno nepoznavanje materije!

CaC2 + 2H2O → C2H2 + Ca(OH)2 -> gde vidis oslobadjanje vodonika??

[Ovu poruku je menjao McKracken dana 29.07.2008. u 00:47 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.132.*



+5251 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 23:46 - pre 190 meseci
New Fuel Cell System ‘Generates Electricity with Only Water, Air’
Jun 13, 2008 19:30
Kouji Kariatsumari, Nikkei Electronics

Genepax Co Ltd explained the technologies used in its new fuel cell system “Water Energy System (WES),” which uses water as a fuel and does not emit CO2.

The system can generate power just by supplying water and air to the fuel and air electrodes, respectively, the company said at the press conference, which took place June 12, 2008, at the Osaka Assembly Hall.

The basic power generation mechanism of the new system is similar to that of a normal fuel cell, which uses hydrogen as a fuel. According to Genepax, the main feature of the new system is that it uses the company’s membrane electrode assembly (MEA), which contains a material capable of breaking down water into hydrogen and oxygen through a chemical reaction.

Though the company did not reveal the details, it “succeeded in adopting a well-known process to produce hydrogen from water to the MEA,” said Hirasawa Kiyoshi, the company’s president. This process is allegedly similar to the mechanism that produces hydrogen by a reaction of metal hydride and water. But compared with the existing method, the new process is expected to produce hydrogen from water for longer time, the company said.

With the new process, the cell needs only water and air, eliminating the need for a hydrogen reformer and high-pressure hydrogen tank. Moreover, the MEA requires no special catalysts, and the required amount of rare metals such as platinum is almost the same as that of existing systems, Genepax said.

Unlike the direct methanol fuel cell (DMFC), which uses methanol as a fuel, the new system does not emit CO2. In addition, it is expected to have a longer life because catalyst degradation (poisoning) caused by CO does not occur on the fuel electrode side. As it has only been slightly more than a year since the company completed the prototype, it plans to collect more data on the product life.

At the conference, Genepax unveiled a fuel cell stack with a rated output of 120W and a fuel cell system with a rated output of 300W. In the demonstration, the 120W fuel cell stack was first supplied with water by using a dry-cell battery operated pump. After power was generated, it was operated as a passive system with the pump turned off.

This time, the voltage of the fuel cell stack was 25-30V. Because the stack is composed of 40 cells connected in series, it is expected that the output per cell is 3W or higher, the voltage is about 0.5-0.7V, and the current is about 6-7A. The power density is likely to be not less than 30mW/cm2 because the reaction area of the cell is 10 x 10 cm.

Meanwhile, the 300W fuel cell system is an active system, which supplies water and air with a pump. In the demonstration, Genepax powered the TV and the lighting equipment with a lead-acid battery charged by using the system. In addition, the 300W system was mounted in the luggage room of a compact electric vehicle “Reva” manufactured by Takeoka Mini Car Products Co Ltd, and the vehicle was actually driven by the system.

Genepax initially planned to develop a 500W system, but failed to procure the materials for MEA in time and ended up in making a 300W system.

For the future, the company intends to provide 1kw-class generation systems for use in electric vehicles and houses. Instead of driving electric vehicles with this system alone, the company expects to use it as a generator to charge the secondary battery used in electric vehicles.

Although the production cost is currently about ¥2,000,000 (US$18,522), it can be reduced to ¥500,000 or lower if Genepax succeeds in mass production. The company believes that its fuel cell system can compete with residential solar cell systems if the cost can be reduced to this level.

Source: http://techon.nikkeibp.co.jp/english/NEWS_EN/20080613/153276/

Genepax President Interviewed on ‘Water Energy System’
Jun 16, 2008 19:38
Kouji Kariatsumari, Nikkei Electronics

Genepax’s new fuel cell system

Kiyoshi Hirasawa, president of Genepax Co Ltd, unveiled part of the reaction mechanism of the company’s new fuel cell system called “Water Energy System” in an interview with Nikkei Electronics.

The system, which is capable of generating power with water and air, was first presented June 12, 2008. As reported in our previous article, the system produces hydrogen through a chemical reaction between water and a metal (or a metal compound) on the fuel electrode side (See related article).

Genepax uses a metal or a metal compound that can cause an oxidation reaction with water at room temperature, the company said. Metals that react with water include lithium, sodium, magnesium, potassium and calcium. The main feature of the Water Energy System is that it can be operated for a longer period of time by controlling the reaction of the metal or the metal compound, the company said.

According to Genepax, the metal or the metal compound is supported by a porous body such as zeolite inside the fuel electrode of the membrane electrode assembly (MEA). The products of the hydrogen generation reaction dissolves in water, and the water containing them will be discharged with water inside the system. Upon the completion of the reaction, the generation of hydrogen and power stops.

Considering the commercialization of the system, Genepax is conducting evaluation tests and plans to release test data.

Source: http://techon.nikkeibp.co.jp/english/NEWS_EN/20080613/153276/

Samo pokazujem koliko je prica na pocetku, ima jos toga da se radi, senzacija je senzacija, i lepo je sto se radi na tome, samo je rano...prerano..za iskljucive i definitivne parole.
U prikazanom senzacionalistickom vozilu je generator od 300W koji kosta 18000$ Koliko je daleko od konzumenata, procenite sami..
300w solarna celija kosta 20 puta manje...

Poz.
 
Odgovor na temu

McKracken
Vladimir Jovanovic
HuxleyDev

Član broj: 465
Poruke: 2941
79.101.248.*

ICQ: 203079925


+7 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!28.07.2008. u 23:54 - pre 190 meseci
Citat:


Genepax uses a metal or a metal compound that can cause an oxidation reaction with water at room temperature, the company said. Metals that react with water include lithium, sodium, magnesium, potassium and calcium. The main feature of the Water Energy System is that it can be operated for a longer period of time by controlling the reaction of the metal or the metal compound, the company said.


Yep, baterijetina najobicnija sa malo media-spina za naprzene ekologe. Sa cenom od 18k za 300W ne moze da se poredi sa sporetom Smederevcem

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.132.*



+5251 Profil

icon Re: Auto na vodu - konacno napravljen!29.07.2008. u 00:33 - pre 190 meseci
"...and the required amount of rare metals such as platinum..."

Nema platine u smederevcu, nimalo

Poz.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Auto na vodu - konacno napravljen!

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 22605 | Odgovora: 53 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.